Jij ook niet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:59 schreef PC eend het volgende:
Er wou iig niemand met yvonne mee, dat weet ik wel
Ik kan kwalijk de hele dag naakt gaan rondlopenquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:07 schreef sunny16947 het volgende:
Met 30 graden heb je toch niks aan. Valt er ook weinig te verkleden.
Dacht dat die actie afgelopen was tot 10 juli dacht ik. Maar ken effe kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Treinkaartjes zijn voor 14,95 te koop op eBay voor een dag onbeperkt reizen
nah..... ik begin je nu pas echt leuk te vinden, jij post tenminste gezelligquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja! En veel ook gelukkig!!
Ach die wauwelaars...die doen het erom... Je kunt niet met iedereen vriendjes zijn
Ach, Huub vraagt er toch ook af en toe om?! zo istie... En hij kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 16 juli 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah..... ik begin je nu pas echt leuk te vinden, jij post tenminste gezellig
beetje humor enzo![]()
maar moet wel eerlijk zeggen dat Huub het zwaar te verduren heeft hier, af en toe lijkt het wel een beetje
op een 6 tegen tweetje en daar wordt je natuurlijk ook niet vrolijk van.
Hoop dat ie een beetje leert te relativeren, tis geen kwaaie pik, maar hij is er wel snel opgetrapt,
if you know what i mean....
er is te weinig humor hier in dit topic da's wel jammer
Autumn Tears is an American symphonic/gothic band, sometimes considered darkwave or new age as well. Its fanbase is centered mostly in the underground metal community.quote:
wil je weten welke medicatie ik gebruikquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Autumn Tears is an American symphonic/gothic band, sometimes considered darkwave or new age as well. Its fanbase is centered mostly in the underground metal community.
het gaat toch wel goed met je?
neuh,quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:14 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
wil je weten welke medicatie ik gebruik
Medicijntje lenen??quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:17 schreef BrainView het volgende:
Eric komt hier op fok op momenten dat hij in zijn eigen leven aandacht tekort komt..
Deze scheinheilige man is een faker eersteklas
Eric van de gouden kooi![]()
Huub zoekt ook hier graag de confrontatie volgens mij..quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ach, Huub vraagt er toch ook af en toe om?! zo istie... En hij kan wel tegen een stootje
In de villa was ook regelmatig te weinig humor...
niet bevooroordelen weet er niets van..quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
neuh,ik vond je nickname mooi.. toen ging ik is op google kijken en toen kwam ik op allemaal enge gothic sites
Eric verschijnt als het zonnetje en de goedheiligman in Spanjequote:Op woensdag 16 juli 2008 01:17 schreef BrainView het volgende:
Eric komt hier op fok op momenten dat hij in zijn eigen leven aandacht tekort komt..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:17 schreef BrainView het volgende:
en waarom heet jij suikeroom?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
neuh,ik vond je nickname mooi.. toen ging ik is op google kijken en toen kwam ik op allemaal enge gothic sites
Nee serieusquote:
Je zegt ook 's nachts kalispera tenzij je afscheid neemt..dan wens je mensen een fijne nacht en welterusten met kalinichtaquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:22 schreef sunny16947 het volgende:
kalispera is avond en volgens mij is het toch al nacht hoor. Ti kanies eimai kala
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:22 schreef sunny16947 het volgende:
kalispera is avond en volgens mij is het toch al nacht hoor. Ti kanies eimai kala
dat zeg ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je zegt ook 's nachts kalispera tenzij je afscheid neemt..dan wens je mensen een fijne nacht en welterusten met kalinichta
Erik zal ook niet mijn grote vriend worden, maar ik hoop toch dat privé conversaties tussen hem en derden een beetje achterwege kunnen blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:23 schreef BrainView het volgende:
[..]
Nee serieus
Ik heb deze gast op mijn msn gehad en het is echt een viezerik..
Zoals deze gast nicolaas midden in de nacht betasten, kon zijn handjes niet thuis houden...
Zo heb ik deze gast ook leren kennen op msn
Dat deze ex gouden kooi bewonder serieus wordt genomen hier op fok
Een raadsel
heb hem op msn en het bevalt me primaquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:28 schreef BrainView het volgende:
Ik zal zijn email adres ook niet prijsgeven
Dat gaat mij ook zeker te ver
Maar ik wil mensen hier op fok nit onthouden hoe Eric in elkaar steekt
Behoorlijk sneu mannetje![]()
Ik laat het verders hierbij
Kalinichtaquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:28 schreef BrainView het volgende:
Graag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:28 schreef BrainView het volgende:
Dan ben jij vast geen hetero jongen die de indruk wekt ongelukkig te zijn met zijn huidige relatiequote:Op woensdag 16 juli 2008 01:30 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
heb hem op msn en het bevalt me prima
Ik heb me helemaal rotgelachen! En heb ze allemaal op m'n harde schijfje staanquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:31 schreef spapaars het volgende:
Eric, een vraagje van John_DK.
Have any of the house guest said anything about their vids (I mean the interesting ones...) on the internet, do they like it, hate it or simply doesn't care?
lolquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:31 schreef BrainView het volgende:
[..]
Dan ben jij vast geen hetero jongen die de indruk wekt ongelukkig te zijn met zijn huidige relatie
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:32 schreef sunny16947 het volgende:
ti kanies > Hoe gaat het
iemai kala > met mij goed
ja,ja heb nou effe geen zin om op de spelling te letten hoor........ tis al laatquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:32 schreef sunny16947 het volgende:
ti kanies > Hoe gaat het
iemai kala > met mij goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |