Precies, en mijn moeder was zelf 14½ toen ze mij kreeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk toch, zij heeft zelf een vriend die 15 jaar ouder is dus je moeder moet echt niet zeiken.
Ik vind dat je lekker moet doen wat je wilt Malahide. Leeftijd is volstrekt onbelangrijk. Het gaat om je spirituele ontwikkeling.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Precies, en mijn moeder was zelf 14½ toen ze mij kreeg!
Wat doet 'ie? Handbal? (geen zin om te zoeken)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef B1nulnul het volgende:
Mantell, England:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind hem wel ok
hockeyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
Wat doet 'ie? Handbal? (geen zin om te zoeken)
Holy mother of God!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:23 schreef Malahide het volgende:
Nog leuker was dat ik tijdens het zoeken naar een pic stuitte op deze foto:
Heb niet kunnen achterhalen wie dit is en of het überhaupt een OS-deelnemer is. Herkent iemand hem? Hij is in ieder geval hartstikke sportief om zo voor ons in dit kinderbadje te gaan liggen. De dag kan niet meer stuk.
Alle 4...om me heen..ik op mijn knieeen. Zal ik ze even laten zien waar ik goud mee kan halen als het een olympisch onderdelel word. Word vreselijk GEIL van dit topic.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Alle 4...om me heen..ik op mijn knieeen. Zal ik ze even laten zien waar ik goud mee kan halen als het een olympisch onderdelel word. Word vreselijk GEIL van dit topic.
Ik waardeer je eerlijkheidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Alle 4...om me heen..ik op mijn knieeen. Zal ik ze even laten zien waar ik goud mee kan halen als het een olympisch onderdelel word. Word vreselijk GEIL van dit topic.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
zo die Henk heeft wel een heel guitig gezichtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
![]()
Is Henk Grol al genoemd trouwens:
[ afbeelding ]
lekker koppie, lekker lijf...straight as hell... da's dan weer jammerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo die Henk heeft wel een heel guitig gezicht
je eigen OlympiSCHe spelen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]Kan ik je ergens mee van dienst zijn?
Ik neem lieverquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef SCH het volgende:
Post zelf eens wat Ang3l. Het is nemen en geven hier
Wow, die blik op zijn torso met dat open jasjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:57 schreef SCH het volgende:
Ik vind Henk ook heerlijk
[ afbeelding ]
Hahaha, thnxquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef dalidaaf het volgende:
Sally, hij doet mee hoor, je kan altijd hier checken op de IOC website, of op zoek gaan naar leuke mannen of vrouwen.
Kijk eens bovenaan de pagina... Eamonn had al een ereplaatsjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:29 schreef Sally het volgende:
Ah, dit lekkere snoetje is Eamon Sullivan, Australisch zwemmer. WR op de 100 meter vrij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tattoo van de ringen...zag het ook bij het Chicks-topic bijeen vrouw.
Dat is geen tattoo, hij is ermee geborenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:29 schreef Sally het volgende:
Die tattoo van de ringen...zag het ook bij het Chicks-topic bijeen vrouw.
hij kan inderdaad heel goed heel broeierig kijken, maar laat mij dan weer onberoerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
Hij is wel fotomodel zeg, ik vind er niet zoveel aan trouwens, dat rare bekkie
Le Maroc... zéro pointsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij kan inderdaad heel goed heel broeierig kijken, maar laat mij dan weer onberoerd
Gadverdammequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Alain Bernard, met gouden pik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |