Die doet niet meequote:

Daar dacht ik ook aan.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:46 schreef El_Bassie het volgende:
WTF is dat voor Fuentes-monster in de OP? En ja ik klikte op dit topic.
 Die spieren kunnen allemaal wel, maar al die spieren ook nog van zuurstof voorzien tijdens een flinke pot tennis?
 Die spieren kunnen allemaal wel, maar al die spieren ook nog van zuurstof voorzien tijdens een flinke pot tennis?

Ik zoek me rot, maar vind niks lekkersquote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef SCH het volgende:
Voor iedere tennisser die je post, ook een andere atleet zuske.

Wat een beest.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ja ja
SCH is met vakantie !
Dus aan mij de eer !
Helaas is m'n favo Andy afwezig, maar er zijn er zat !
[ afbeelding ]
Go !

Komt wel tijdens de spelen, als het turnen begonnen isquote:Op maandag 21 juli 2008 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zoek me rot, maar vind niks lekkers

Gaan we lekker Epke kijken, hè SCHquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt wel tijdens de spelen, als het turnen begonnen is
 ?
 ?

quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Gaan we lekker Epke kijken, hè SCH?

Die is lekker jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:04 schreef maril het volgende:
Caimin Douglas nederlander
http://upload.wikimedia.o(...)n_Douglas_nk2007.jpg

helaas helaas natuurlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:09 schreef Malahide het volgende:
Reinder Nummerdor, altijd al een goede reden geweest om af en toe een volleybalwedstrijd mee te pikken op televisie
[ afbeelding ]

Nummerdor is natuurlijk niet meer te bewonderen op de olympische spelen. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:41 schreef Malahide het volgende:
Ik snap bovenstaande post niet helemaal

Wie is ditquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
helaas helaas natuurlijk!
In het zand is hij wel een goede vervanger, lang en blond: [ afbeelding ]

och ja, hij heeft zich natuurlijk ook gekwalificeerd. Nummerdor hoort bij mij nog steeds alleen maar indoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:37 schreef Malahide het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Hij gaat toch gewoon lekker beachvolleyballen met Richard Schuil... of is hij ook al uitgevallen?

Maar op zo'n zon, zee en strand-setting en met maar één man naast 'em in plaats van vijf komt Reinder toch veel beter tot zijn rechtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:03 schreef AKnynke het volgende:
och ja, hij heeft zich natuurlijk ook gekwalificeerd. Nummerdor hoort bij mij nog steeds alleen maar indoor!

?
 ? 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |