Die doet niet meequote:
Daar dacht ik ook aan.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:46 schreef El_Bassie het volgende:
WTF is dat voor Fuentes-monster in de OP? En ja ik klikte op dit topic.
Ik zoek me rot, maar vind niks lekkersquote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef SCH het volgende:
Voor iedere tennisser die je post, ook een andere atleet zuske.
Wat een beest.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ja ja
SCH is met vakantie !
Dus aan mij de eer !
Helaas is m'n favo Andy afwezig, maar er zijn er zat !
[ afbeelding ]
Go !
Komt wel tijdens de spelen, als het turnen begonnen isquote:Op maandag 21 juli 2008 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zoek me rot, maar vind niks lekkers
Gaan we lekker Epke kijken, hè SCHquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt wel tijdens de spelen, als het turnen begonnen is
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Gaan we lekker Epke kijken, hè SCH?
Die is lekker jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:04 schreef maril het volgende:
Caimin Douglas nederlander
http://upload.wikimedia.o(...)n_Douglas_nk2007.jpg
helaas helaas natuurlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:09 schreef Malahide het volgende:
Reinder Nummerdor, altijd al een goede reden geweest om af en toe een volleybalwedstrijd mee te pikken op televisie![]()
[ afbeelding ]
Nummerdor is natuurlijk niet meer te bewonderen op de olympische spelen. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:41 schreef Malahide het volgende:
Ik snap bovenstaande post niet helemaal
Wie is ditquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
helaas helaas natuurlijk!
In het zand is hij wel een goede vervanger, lang en blond: [ afbeelding ]
och ja, hij heeft zich natuurlijk ook gekwalificeerd. Nummerdor hoort bij mij nog steeds alleen maar indoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:37 schreef Malahide het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Hij gaat toch gewoon lekker beachvolleyballen met Richard Schuil... of is hij ook al uitgevallen?
Maar op zo'n zon, zee en strand-setting en met maar één man naast 'em in plaats van vijf komt Reinder toch veel beter tot zijn rechtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:03 schreef AKnynke het volgende:
och ja, hij heeft zich natuurlijk ook gekwalificeerd. Nummerdor hoort bij mij nog steeds alleen maar indoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |