Is goed ik zet wel even mijn NAD cd speler aan en mijn manshoge b&w speakers.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:35 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik heb geen scouter.
maar wel een ipod?!
muziek luisteren?
Bij welke restaurants en Mac Donalds krijg je drinken? Ik moet het namelijk altijd kopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef junkiesietze het volgende:
Dat herinner me dat nog wel van vroeger, dat ik bij mensen at, en dan kreeg je niks te drinken bij het avond eten of lunch
Wtf is dat voor iets lomps, ik moet toch wat hebben om alles weg te spoelen [ afbeelding ]
bij restaurants krijg je toch ook drinken, zelfs bij de fucking mc donalds krijg je motherfucking drinken[ afbeelding ]
samenvatting: die is er niet
Melk is goed voor elkquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:21 schreef starla het volgende:
[..]
2) Ik heb geen uitspraak gedaan over melk
Uit bovenstaande punten concludeer ik dat je een kneus bent
Omdat dat lekker is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:52 schreef Fha het volgende:
Waarom moet je zonodig iets drinken bij het eten? Dat doe ik echt nooit.
Wat als je cornflakes pakt? Daar hoort gewoon melk bij (lees drinken).quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:52 schreef Fha het volgende:
Waarom moet je zonodig iets drinken bij het eten? Dat doe ik echt nooit.
Dus als je gaat uit eten en ze vragen wat je wilt drinken, zeg je "Nee, ik hoef niks". Heb dat nog nooit bij iemand gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:16 schreef dudemeister13 het volgende:
Ik drink nooit tijdens het eten, alleen soms in restaurants
Ik heb dat ook nog nooit gezien. Ik denk dat ze uit fatsoen wel drinken pakken maar na het eten pas gaan drinken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dus als je gaat uit eten en ze vragen wat je wilt drinken, zeg je "Nee, ik hoef niks". Heb dat nog nooit bij iemand gezien.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:31 schreef AnalQueen het volgende:
Bij een flinke maaltijd, waar ik twee maal opschep, dan jaag ik er zo een liter water doorheen.
Nee, ik heb er dan ook een glas drinken naast staan, maar daar drink ik pas aan als al het eten op is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dus als je gaat uit eten en ze vragen wat je wilt drinken, zeg je "Nee, ik hoef niks". Heb dat nog nooit bij iemand gezien.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik heb er dan ook een glas drinken naast staan, maar daar drink ik pas aan als al het eten op is.
TS is een msn Guido en een "trotse" scooterrijderquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef junkiesietze het volgende:
Dat herinner me dat nog wel van vroeger, dat ik bij mensen at, en dan kreeg je niks te drinken bij het avond eten of lunch
Wtf is dat voor iets lomps, ik moet toch wat hebben om alles weg te spoelen [ afbeelding ]
bij restaurants krijg je toch ook drinken, zelfs bij de fucking mc donalds krijg je motherfucking drinken[ afbeelding ]
samenvatting: die is er niet
ja want drinken tijdens het eten is zo asoquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef starla het volgende:
Maar goed, niet iedereen heeft manieren geleerd.
Sowieso moet je wel drinken bij het eten van dat McDonald's voedsel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan proef je toch niks meer van het eten(voor zover je van eten kunt spreken bij de mcdonald's dan...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |