SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging stukquote:
Kom maar in m´n keldertje ( Dank aan Wombcat)quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtige TT waar ik opnieuw niets aan doe.
Dan stel ik voor dat we ff doorpostenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik gaf nog zo het goede voorbeeld he, stelletje baggeraars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nalby wilde meedoen maar helaasquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Change is 't toverwoord, jij houdt ook niks bij he.
Yes, we can!
Hij was te laatquote:
De vraag is nu wanneer is de volgende kansquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef yvonne het volgende:
Zondag 17 augustus.
Zaterdag over een week nog een tijdrit mocht het nog spannend zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, de planning van de tour is wel een beetje matig, ontknoping op een dinsdag en een woensdag
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beste Borisz,
Gelieve mij nooit meer te associëren aan met PietjePuk007 Nalby. Dit kan ooit nog weleens tegen me gebruikt worden in een antecedentenonderzoek.
Bij voorbaat dank !
Met vriendelijke groet,
Pietje "007" Puk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een baan bij de AIVDquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag ik jullie eventueel gebruiken in een antecedentenonderzoek?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
12 blikken om zo mee naar de stad te nemen, laatste dag alweer
.
Niet slechtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
12 blikken om zo mee naar de stad te nemen, laatste dag alweer
.
Heul niet, iedereen doet 't aangezien een biertje 2,50 kost in de stadquote:
Oh jahwelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:15 schreef Nalbandian het volgende:
Niet slecht. Klaarblijkelijk verdient de lokale middenstand geen stuiver vanavond
Uiteraard Pukkertquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn gedrag in de spt-slowchat representeert mijn persoonlijkheid niet, dus praat voor jezelf
![]()
.
Doe er dan wel een zakkie om heen ! Of zijn ze buiten de A10 niet zo streng ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heul niet, iedereen doet 't aangezien een biertje 2,50 kost in de stad. Je moet er alleen niet mee over straat banjeren maar netjes bij de podia opdrinken
.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe er dan wel een zakkie om heen ! Of zijn ze buiten de A10 niet zo streng ?
Ik heb een echte Palm-rugzakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
Doe er dan wel een zakkie om heen ! Of zijn ze buiten de A10 niet zo streng ?
Als je dan staande wordt gehouden en je haalt er cola uit tevoorschijn heb je de pliesie wel te pakkenquote:
Sorry, geen verstand vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ps, ik het ff een sportvraag, mocht dat hier kunnen
Helaas, Ambro heeft 't hier allang opgegevenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ps, ik het ff een sportvraag, mocht dat hier kunnen
Moppie, dat komt niet door de vragen, maar door de PI'squote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helaas, Ambro heeft 't hier allang opgegeven.
We hadden dezelfde gedachtequote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
Moppie, dat komt niet door de vragen, maar door de PI's
Inderdaad, Google staat te trappelen van ongeduldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit rijtje PI's is indrukwekkend, komt die vraag nog?
En daar ga jij mee op vakantie ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hadden eigenlijk pfap in moeten schakelen, dat is de tetten-expert.
Neequote:
Nee hoor, absoluut geen verspilde moeite. Ik kan er een lang theoretisch verhaal over vertellen, maar het komt erop neer dat mannen dat absoluut geen verspilde moeite vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ok Question:
( en waag het niet om me uit te lachen)
Wielrenners/ sters gebruiken alles om meer snelheid te maken, monsterlijke helmpjes, haren scheren etc.
Nu zie ik die pic in de OP, de meid met de grote memmen![]()
Dan is elk technisch snufje toch verspilde moeite ?
Ik mis de PIquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, die gaat naar hetzelfde festival (samen met nog een paar honderdduizend man)
.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nee hoor, absoluut geen verspilde moeite. Ik kan er een lang theoretisch verhaal over vertellen, maar het komt erop neer dat mannen dat absoluut geen verspilde moeite vinden.
Die was ff pissen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |