Kwam al eerder voorbij, maar zij zal niet meedoen met het polsstokhoogspringen, ze deed nog geen eens met de trails mee..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:51 schreef Schimpie het volgende:
Doet die Allison Stokke ook mee of is ze te slecht?
[ afbeelding ]
Die mogen er ook best wezenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De Noorse damesvoetbalploeg is anders ook een aanrader.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:40 schreef Trainspotter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet of ze meedoet, maar de Hawaiiaanse triathlete Lokelani McMichael is in elk geval goed in vorm.
Laat dit aub niet zo'n topic worden waar ieder lekker wijf gepost wordtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
![]()
Triatlon is geeneens een Olympische sport.
Ik weet eigenlijk niet of deze onbekende aan sport doet maar ze is in ieder geval goed in vorm
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Triatlon is geeneens een Olympische sport.
Owjee... dan neem ik m'n woorden terugquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Olympisch Triatlon
18 aug 04:00 Triatlon individueel (V) - Finale
19 aug 04:00 Triatlon individueel (M) - Finale
Moet ze hier de Super Nanny voorstellen of zo?quote:
Fakking hell...........quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:40 schreef Trainspotter het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ze meedoet, maar de Hawaiiaanse triathlete Lokelani McMichael is in elk geval goed in vorm.
Ter aanvullingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Maurisico het volgende:
[ afbeelding ] Charlotte Craig Taekwondo, pittig wijffie dus!
Dat viel mij ook al op ja!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef Fides het volgende:
De vlaggendraagster van Jordanie zag er wel knap uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |