Van het weekend wel, toen was de halve Veen daar met Werfpop.quote:
quote:
Ja, hij is diegene die kansloos kijktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Sta jij op deze foto?
[ afbeelding ]
Mooi dorpquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:23 schreef Hukkie het volgende:
Terechte klacht. Alhoewel ik me een maand of twee geleden wel vermaakt heb bij Roelofarendsveen, toen er zo'n megaschip van één of andere russische magnaat door een brugopening gesleept werd. Heb geloof ik een uur stil gestaan, maar wel een mooi gezicht.
Of arme paupers uitlachen, terwijl zij de grootste paupers zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat is het plezier in varen?
met een gare boot doelloos rondvaren
ik moest dus rennen voor mijn bus, terwijl ik ruim op tijd zou zijn als die kutbrug dicht gebleven zou zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
In Grunn jaAltijd minuten wachten als je naar school wilt
Even offtopic: ik moest zelfs mijn bus missen nadat een tractor invoegde op een autoweg. Dat was jaren terug.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik moest dus rennen voor mijn bus, terwijl ik ruim op tijd zou zijn als die kutbrug dicht gebleven zou zijn.
Daar gebeurt het super vaak inderdaad! Heel irritant.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik stond vandaag ook 2 keer voor een gesloten brug in Groningen (Herebrug). Er kwam een enorme mast langs varen, dus ik verwachtte een joekel van een boot. Is het zo'n plezierbootje idd, waar je niet eens op kunt slapen.
Terechte klacht dus.
H4tuh=v3rl4tuhquote:
Eensch met klacht. Ga dan maar een kwartier aanliggen tot de grootste drukte voorbij is, maar laat het verkeer dat wel naar zijn werk moet voor gaan!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:51 schreef kikoooooo het volgende:
Het is toch godverdomme belachelijk dat bruggen open gaan voor mensen met een zeilboot? Ga met dat ding naar zee, of een meer, dan heb je niet constant bruggen.
Net ook weer, zo'n babyboomstelletje in een zeilboot dwars door het centrum van groningen. Gevolg: 300 man staan de wachten voor de openstaande brug bij het museum, omdat die mongool met zn zeilboot er onderdoor moet
Het is toch van de gekke dat zoveel mensen daar op moeten wachten? En dat was dan nog maar 1 brug... hij komt er nog minstens 10 tegen voordat ie weer goed en wel onderweg is.
Rond 13 uur rende ik richting t stationquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Oh en hoe laat was dat, TS?. Ik stond er tegen elven, geloof ik en ik zag idd een blonde jongen naar het station rennen, zodra de brug dicht ging
.
Oh, dan zag ik iemand anders, want ik was er rond 11 uur, like I saidquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rond 13 uur rende ik richting t station
Ben wel blond jah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |