Met mijn briljante evenwichtsgevoelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Vervelend zeg, DE, dat je daar vaer last van hebt. Ik was al bang dat je van de fiets was gevallen of zo
?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:
we gaan hier ook in extremen. Tis of kusjekroel, of gekat. En t een wisselt het andere wel heel snel af.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:37 schreef octopussy het volgende:
ik heb het sex-vriezer verband weten te traceren:
vanaf hier even verder lezen
Ik wissel op zich niets af hoor, ik kat niet en ik kusjekroel nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:
we gaan hier ook in extremen. Tis of kusjekroel, of gekat. En t een wisselt het andere wel heel snel af.
Echt geniaal vind ik dat boek.quote:De platen zijn bij zijn komst geruisloos van de muren gegleden en de kamer uit geslopen, hebben het veld geruimd voor de woede van zijn stille afkeuring.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben weg!
Toedeloe.
Oh, ik vind jullei allemaal even aardig!
Kusjekroelblabla
nou, of we kuskjeroelen erop los... of er is gekat op de een of ander. Maar dat wisselt zo snel dat ik eht soms niet niet meer volg..quote:
Ik rel niet, lekker zinloos is dat. Rellen is voor mutsen van 23 of van vervelende sujetten van alle leeftijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, of we kuskjeroelen erop los... of er is gekat op de een of ander. Maar dat wisselt zo snel dat ik eht soms niet niet meer volg..
zijn we nu nog aan t rellen, of is t alweer over?
Het 'hij wil net iets te graag de Nobelprijs voor literatuur'-gevoelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond t een verschrikkelijk boek, Beunkster... juist hierom wat in t begin me wel aansprak maar me steeds meer de keel uit ging hangen...
Ja idd.. een verschrikkelijk hoog "kijk mij nu eens ontzettend diepzinnig zijn" gehalte...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het 'hij wil net iets te graag de Nobelprijs voor literatuur'-gevoel
Beetje zoals Blof met hun muziekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd.. een verschrikkelijk hoog "kijk mij nu eens ontzettend diepzinnig zijn" gehalte...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(ik ben niet eens aardiger dan mensen die je afkatten?jij bent ook niet kieskeurig
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |