quote:De komst van de Ducati 1098 werd afgelopen jaar ook bij Bimota met gejuich ontvangen, want dat betekende dat ook zij aan de slag konden met de beestachtige V-twin uit Bologna. Het resultaat is deze magnifiek ogende DB7, waarbij het 1098-blok is verpakt in een waanzinnig mooi hybride vakwerkframe van ovale buis. De swingarm scharniert rechtstreeks in het blok en wordt afgeveerd door een Extreme Tech schokbreker, volledig instelbaar uiteraard. Hetzelfde geldt voor de 43 millimeter Marzocchi voorvork. Verder vooral veel smulwerk op deze DB7: speciaal ontworpen gesmede aluminium wielen, radiale stoppers van Brembo, carbon kuipwerk, veel CNC gefreesde onderdelen en een digitale cockpit.
En zo ziet die cockpit er uit tijdens een rondje Misano.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
Net even contact opgenomen, en mijn toekomstige functie bij Berik is nog niet vergeven aan een ander.![]()
Ik lees het net ff beter jaquote:
the machine girl, heb je nog meer van die leuke film tipsquote:
Machetequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
the machine girl, heb je nog meer van die leuke film tips![]()
Blik op de weg nog gezien iemand ?
De rekels klopt wel hierquote:
Eersteklas testcoureur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ondertussen was jij naarstig op zoek naar Nieuwegein.
Wat heb je gedaan dan??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag heel optimistisch naar Oberhausen gereden, enkel wat plaatsnamen genoteerd op een briefje en aangereden. Volgens routeplanner zou het 2 uurtjes rijden zijn binnendoor. Uiteindelijk 4 en een half gewordenMaarja, wel gekomen en ook daar is het Mac voedsel lekker
Vakantie Milkshake Hitlijst:
1) Kleef
2) Oberhausen
3) Slappe Nederlandse Meuk
To be updated
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:33 schreef Geerd het volgende:
Nee maja met dat gelurk van jou kom je ook niet veel verder:P
Lekker stukje rijden en aan mijn vergelijkend milkshake onderzoek werkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef Geerd het volgende:
Dat had ik al door met 4.5 uur kun je in Denemarken zijn:p
Maar wat deed je zo ver Oost?:p
Kopuh kopuhquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
streetfighter stilosbk stuur&ss eigenschappen
alleen die lak is toch niet helemaal
Ohw meer niet ok.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker stukje rijden en aan mijn vergelijkend milkshake onderzoek werken
Binnendoor is lastigerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef Cageon het volgende:
fucking oberhausen staat al midden in nederland aangegeven![]()
Het is de retro-uitstraling van de fotosoepquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De rekels klopt wel hier, maar Sophie Hilbrand vergelijken met Hanny.
Altijd spannend met BazzieKquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag heel optimistisch naar Oberhausen gereden, enkel wat plaatsnamen genoteerd op een briefje en aangereden. Volgens routeplanner zou het 2 uurtjes rijden zijn binnendoor. Uiteindelijk 4 en een half gewordenMaarja, wel gekomen en ook daar is het Mac voedsel lekker
1) Kleef
2) Oberhausen
To be updated
Tof ding hèquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
streetfighter stilosbk stuur&ss eigenschappen
alleen die lak is toch niet helemaal
11 augustus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Altijd spannend met BazzieK [ afbeelding ]
Tot wanneer heb je vakantie
We kunnen jou dus altijd ergens op een plek in Europa tegenkomenquote:
En waarschijnlijk ergens waar ik helemaal niet naar op weg wasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We kunnen jou dus altijd ergens op een plek in Europa tegenkomen
quote:Ik bel je wel als ik een dagje motorzaken ga bezoeken![]()
Goed manquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ergens waar ik helemaal niet naar op weg was
[..]
als t zo makkelijk gingquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:41 schreef bvvt het volgende:
ja, pitten - is en goed iedee
Zo lastig is het niet hoor, gewoon ogen dicht en stil liggen. Net zoals op zaterdag avond maar nu kan je morgen nog wel gewoon zitten.quote:
Alleen gereden, of was er iemand mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef BazzieK het volgende:
1) Kleef
2) Oberhausen
To be updated
Retro is in.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:51 schreef Rib-i het volgende:
Het is de retro-uitstraling van de fotosoep
Ik zie vooruitgangquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef BazzieK het volgende:
1) Kleef
2) Oberhausen
To be updated
* Rib-i is hipquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Retro is in.
Twee motoren uit de jaren tachtig.
*Applause*quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef ikookhier het volgende:
Hij is er weer de enige echte IKOOKHIER![]()
Goedemorgen![]()
Hij kan nog net Fok! vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef ikookhier het volgende:
Hij is er weer de enige echte IKOOKHIER![]()
Goedemorgen![]()
Waarom zit jij eigenlijk grappen te maken dat IOH Nieuwegein niet kon vinden.... volgens mij had jij hetzelfde probleemquote:
Ohw, vertelquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Waarom zit jij eigenlijk grappen te maken dat IOH Nieuwegein niet kon vinden.... volgens mij had jij hetzelfde probleem
quote:
Neef mee achterop, zit em te pushen om ook zijn rijbewijs te halenquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen gereden, of was er iemand mee.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef Roderick2085 het volgende:
Waarom zit jij eigenlijk grappen te maken dat IOH Nieuwegein niet kon vinden.... volgens mij had jij hetzelfde probleem
Ik verneem liever liever plannen die uitgewerkt worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:05 schreef ikookhier het volgende:
Ooit vertel ik je wat voor een waanzinnig plan ik had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig, werk je aan een nieuw imago.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:14 schreef BazzieK het volgende:
Neef mee achterop, zit em te pushen om ook zijn rijbewijs te halen
![]()
Neejohquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
Rib-i, al een nieuwe motor?
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Het Ducati MotoGP team verbruikt ieder jaar 4.000 liter motorolie!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drang om naar Duitsland te gaan is vrij logisch toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef Geerd het volgende:
Dat had ik al door met 4.5 uur kun je in Denemarken zijn:p
Maar wat deed je zo ver Oost?:p
Van allesquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En 40.000 liter benzine.![]()
![]()
Wat voor pleur gooi je eigenlijk in je carter.
Dat antwoord had ik verwacht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:39 schreef Rib-i het volgende:
Van alles
Oude frituurvet, tomatensoep, lichaamsvocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Van alles
Oude frituurvet, tomatensoep, lichaamsvocht
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:Bent u al tijden op zoek naar een paar mooie wave-discs?
Uiteraard helemaal niets voor een Trophy, Trident of Daytona tot 1997.quote:En vind u de prijzen van rond de ¤250 te hoog? Dan hebben wij de perfecte oplossing voor u! Vanaf heden leveren wij u remschijven van Armstrong, tegen een ongekend lage prijs van ¤189 voor een zwevende voorremschijf met wave profiel, en voor slechts ¤109 heeft u een vaste achterremschijf.
Armstrong remschijven met wave profiel combineren een efficente vorm met een strak design. Lasergesneden voor een strak design en een perfecte pasvorm. Gemaakt uit gehard RVS en afgewerkt met een diamant behandeling. Met deze schijven krijgt u niet alleen een mooie look, maar ook een beter rem en stuurgedrag door de gewichtsvermindering ten opzichte van uw originele schijven!
Armstrong schijven zijn leverbaar voor een groot aantal motorfietsen. Staat uw model niet in onze lijst? bel of mail ons gerust even, want grote kans dat er een model past op uw motor!
Welkomquote:
Daar zou ik echt niet vrolijk van wordenquote:
Dit is nog zonder buurvrouwquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet vrolijk van worden
Jij kan het wetenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die hoeven ook geen geld te kosten.
Senseo'tje van de gezamenlijke rekening.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik verwacht.
Dat is gelijk ook het probleem, het is zelf te doen, maar degene die me mee zou helpen geeft aan dat de kans dat het alleen de voetpakking erg klein is. Zijn inschatting (en ervaring met oudere motoren) zegt dat kosten zonder al te veel surprises makkelijk kunnen oplopen tot over de 400 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kom ik in beeld
Het is een zware logge motor en als ik het spulleke heb gemaakt blijft het een zware logge motor die moeite heeft met de koelingDjeez, wat heb jij op je nachtkastje liggenquote:
Dat allemaal in 1 vrouwquote:![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
-verksterker gitaarspeelles
-gitaar
-versterker
Goed idee.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:51 schreef TataK het volgende:
M'n eerste vakantiedag, dus tijd om na 1 jaar (of waren het er meer?) weer eens op FOK te kijken. Over ongeveer 1 maand heeft Bazziek 2 jaar z'n rijbewijs en mag 'zwaar' gaan rijden (mijn FJR??)
Waarom zou die hem nodig hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:21 schreef TataK het volgende:
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat Bazziek straks gewoon een nieuwe motor koopt en de mijne helemaal niet nodig heeft (nieuwe CB1000R schijnt erg mooi te zijn!).
Ik ben gewoon Morini powered vandaag!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:34 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Druk aan het werkOver 2 weken mag ik pas van mijn vakantie gaan genieten. Niets ergs als je nu naar buiten kijkt
Ik hoop met je mee, al is de kans kleinquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Morini powered vandaag!![]()
Het zag er zo mooi uit toen ik van huis weg ging.![]()
Moet vanavond wel droog terugheb geen regenkleding.
Tja, ik zag laatst iemand die vier GSX blokken had gekocht voor 200 euro.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:31 schreef Rib-i het volgende:
Dat is gelijk ook het probleem, het is zelf te doen, maar degene die me mee zou helpen geeft aan dat de kans dat het alleen de voetpakking erg klein is. Zijn inschatting (en ervaring met oudere motoren) zegt dat kosten zonder al te veel surprises makkelijk kunnen oplopen tot over de 400 euro.
Daarom vind ik het juist gaaf om er iets van te maken. Straffe vering, achter hoger, voor wat zakken, modern bandje en je hebt een Trophy.quote:Het is een zware logge motor
Ook het koelingsprobleem kan je oplossen.quote:en als ik het spulleke heb gemaakt blijft het een zware logge motor die moeite heeft met de koeling
Ik dronk ze altijd buiten de deur.quote:
Ik ben er van overtuigd dat het droog is vanaaf.quote:
Ik ben toen met OPM en Cageon bij Robinjo van MF geweest. Die kan er ook wat van hoor maarja... time is the issuequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, ik zag laatst iemand die vier GSX blokken had gekocht voor 200 euro.
Moet toch wel iets goeds in te vinden zijn. Relaties uitdiepen via MF, gelijke koppen zoeken.![]()
quote:
Inruilen op mijn motor. Triumph van 1500 voor 1400.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:06 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben toen met OPM en Cageon bij Robinjo van MF geweest. Die kan er ook wat van hoor maarja... time is the issue![]()
quote:Zijn vriendin heeft trouwens zijn Triumph in mekaar gereden![]()
Ik geef je 50 euro als je mijn motor ophaaltquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inruilen op mijn motor. Triumph van 1500 voor 1400.![]()
Het is dat ik geen ruimte meer heb om te sleutelen.![]()
MejeH geduld, wie weet over enige tijd een garage.![]()
[..]
![]()
Ik denk er over om vriendinnetje een paar lessen cadeau te geven.
En de Triumph. Maar nu.
Toch niet weer verhuizenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inruilen op mijn motor. Triumph van 1500 voor 1400.![]()
Het is dat ik geen ruimte meer heb om te sleutelen.![]()
MejeH geduld, wie weet over enige tijd een garage.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik geef je 50 euro als je mijn motor ophaalt
Vroeger zat ik nu al in de auto.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef Rib-i het volgende:
Ik geef je 50 euro als je mijn motor ophaalt
Leek er gisteren wel even op.quote:
Voor je brandweerwagen zekerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leek er gisteren wel even op.![]()
Moet gewoon nodig een Senseo delen met de buuv.
Die heeft een garage over.
Komt nu met bakken naar beneden hierquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat het droog is vanaaf.
Eeuwig zondequote:Op donderdag 17 juli 2008 11:06 schreef Rib-i het volgende:
Zijn vriendin heeft trouwens zijn Triumph in mekaar gereden![]()
Vorige rit is de ZXR 2x afgeslagen en heb ik em 3x moeten aanduwenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom zou die hem nodig hebbenhij heeft zijn handen vol aan de ZXR.
quote:En die even op vol vermogen zetten, kan zo weer twee jaar mee.![]()
Hij zegt dat 'ie meer aandacht wil.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:10 schreef BazzieK het volgende:
Vorige rit is de ZXR 2x afgeslagen en heb ik em 3x moeten aanduwenVandaar dat een nieuwe motor wel wenselijk is.
![]()
Mark my words.quote:![]()
Ding van hem lekt net zoveel olie als die van mij, alleen verdwijnt het bij hem door de uitlaat en niet door de poriën as Ribs'quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'ie meer aandacht wil.![]()
Kleppen stellen en carbs synchroniseren al gebeurd?![]()
En die nieuwe accu is vast ook al verwaarloost.![]()
[..]
Mark my words.
quote:
Probeer eens wat dikkers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:29 schreef Rib-i het volgende:
Ding van hem lekt net zoveel olie als die van mij, alleen verdwijnt het bij hem door de uitlaat en niet door de poriën as Ribs'
Ohja, ik had nog geen antwoord gegeven op je vraag welke olie ik gebruikquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
2x afgeslagen. Ingebouwde GPS made bij TataK. Enhanced intelligency by 1000%.
[..]
Probeer eens wat dikkers.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ding van hem lekt net zoveel olie als die van mij, alleen verdwijnt het bij hem door de uitlaat en niet door de poriën as Ribs'
You have touched my heart.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:40 schreef Rib-i het volgende:
Ohja, ik had nog geen antwoord gegeven op je vraag welke olie ik gebruik
10W50 maar dat had je vast wel verwacht
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey BasZ, zullen we samen een motor kopen dan
Ik rijden, jij betalen
Uiteraard, I'm the good guy, my alter ego is the bad onequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
You have touched my heart.![]()
![]()
But is your answer to be trust.![]()
quote:Dit zijn de maten:
Rond 310mm
Binnen 78mm
5 bouten van 10.5mm
100.5mm hart afstand van de bouten
De andere:
320mm rond
78mm intern
6 gaten van 8.5mm
150mm hart afstand van de bouten.
Gr jasper
-----Oorspronkelijk bericht-----
Verzonden: woensdag 16 juli 2008 18:32
Aan:@optitune.nl
Onderwerp: Re: Armstrong wave-discs 189�
Misschien een kansje dat de Trophy van 1998 dezelfde hart maten heeft?
of aan Geerd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
WB, verkoop die Trophy nou gewoon aan Rib-i
Ik vind het gewoon lekker gaaf.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:29 schreef Rib-i het volgende:
Saaaaaaaaaaaang, ga je golfschijvuh bestellen broeder
Is reeds aangeboden. Laatste meet ook.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
WB, verkoop die Trophy nou gewoon aan Rib-i
Tegen die tijd misschien maar een proefritmeet houden.quote:
1200 euro + rookmachinequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is reeds aangeboden. Laatste meet ook.![]()
De jongere generatie heeft hier misschien wel tijd voorquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welcome back trouwens, net kwam mijn directeur binnen, dus moest even switchen.![]()
Waarom zo lang weg geweest? Doe je alleen internetten in de vakantie?![]()
[..]
17.02 uur: uitslapen is niet het juiste woord (volgens mij moeten ze hier nog een woord voor uitvindenquote:
Ik zal het nog één keer uitleggen: je laat de koppeling langzaam opkomen, en geeft genoeg gas. Geheid dat 'ie dan niet afslaat (ligt niet altijd aan de motor)quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vorige rit is de ZXR 2x afgeslagen en heb ik em 3x moeten aanduwenVandaar dat een nieuwe motor wel wenselijk is.
![]()
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:15 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik zal het nog één keer uitleggen: je laat de koppeling langzaam opkomen, en geeft genoeg gas. Geheid dat 'ie dan niet afslaat (ligt niet altijd aan de motor)![]()
![]()
Dat zegt Bazziek nou ook altijd tegen mij. Terwijl zijn werkgever toch bekend staat om de royale salarissen die ze daar betalenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey BasZ, zullen we samen een motor kopen dan
Ik rijden, jij betalen
Ach nog 2 jaar en dan start BazzieK zijn bedrijf in persoonsbeveiligingquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:19 schreef TataK het volgende:
[..]
Dat zegt Bazziek nou ook altijd tegen mij. Terwijl zijn werkgever toch bekend staat om de royale salarissen die ze daar betalen
Weet ik nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:21 schreef TataK het volgende:
[..]
Had dat (aan)bod iets met die anal lube te maken?
Ik was vanmorgenweer gewoon op tijd op me werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:50 schreef TataK het volgende:
Gotta go.
Trouwens, slapen jullie allemaal zo lang uit of zijn jullie allemaal aan het werk?
ik heb nog 1 week te gaan en dan 3 weken vrij.............quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:34 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Druk aan het werkOver 2 weken mag ik pas van mijn vakantie gaan genieten. Niets ergs als je nu naar buiten kijkt
Je kan er niet eens een auto mee winnenquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zin in een creatieve Volvo
[ afbeelding ]
zie www.jeleuksteC30.nl [/spam]
wel een leuke autoquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kan er niet eens een auto mee winnen
there's nothing that money can't buy.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar heb je toch niks aan, als je em niet kan winnen
there's nothing that I can buy with my money.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
there's nothing that money can't buy.
Blubber.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:46 schreef Cageon het volgende:
is dit de moeite?
wil eigenlijk de BT002's wel is proberen, voor 50euries is dat best te doen.
Bandjes
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet ik nietAls je daar vragen over hebt dan verwijs ik je het best door naar Snelwagen, hij heeft de potjes op zijn nachtkastje staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
mja sowieso geen goed idee voor de vakantiequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
't is een kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Kan i mooi mij binnen houdenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach nog 2 jaar en dan start BazzieK zijn bedrijf in persoonsbeveiliging
En als je er al iets van koopt doe je er niks meequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
there's nothing that I can buy with my money.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rib-i je komt in de buurt. Nou nog een sleutelplek.![]()
Als hij het al doet doet koopt hij er niks meequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En als je er al iets van koopt doe je er niks mee![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als hij het al doet doet koopt hij er niks mee![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:50 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet waarom Geerd zo sterk is
Zie één van zijn voorouders
[ afbeelding ]
pwnedquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:50 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet waarom Geerd zo sterk is
Zie één van zijn voorouders
Touchéquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En als je er al iets van koopt doe je er niks mee![]()
![]()
Wat een trutten daar zegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Ik kan een gekuiste versie neerzetten
Of ergens anders uploadenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Ik kan een gekuiste versie neerzetten
Wat jij zegtquote:
Een brommer in n bos kan echt nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat jij zegt
Zieke geesten die in een onschuldige tekening gevaar en/of aanstootgevend gedrag zien
Nee niet eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Iets zegt me dat Geerd de foto als aanstootgevend heeft opgegeven
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef Geerd het volgende:
Nog een keer voor de rest dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schandalig wat ze tegenwoordig allemaal met die lieve, onschuldige strip- en animatiefiguren doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
dat doen ze al jareneeuwen, je herinnert je de stripfiguren zeker niet zoals de smurfen of sneeuw witje en de zeven dwergen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:19 schreef TataK het volgende:
[..]
Schandalig wat ze tegenwoordig allemaal met die lieve, onschuldige strip- en animatiefiguren doen![]()
[ afbeelding ]
Ik nietquote:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:03 schreef Den_Haag het volgende:
Het halve roze is echt rood. ligt aan de camera
Geerd aan [/6464]quote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
Wie smst NU Geerd even.![]()
[..]
Leuke sokken.![]()
Wat had je er nou neergezet?quote:
Ik heb het in tijden nog niet zo nat gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:17 schreef ikookhier het volgende:
Het is helmaal geen weer om braaf een rondje te rijden![]()
Als andwoord op mn vraag
Regende het hier maar, dan had ik nu geen last van zo'n klotuh dweilorkestquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb het in tijden nog niet zo nat gezien.
Hemelwater.![]()
Een stukje motorrijden bied een oplossing voor vele problemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Regende het hier maar, dan had ik nu geen last van zo'n klotuh dweilorkest![]()
quote:
Aangemeld, volgens mij ben ik er snel bij, maar heb e.a. nog niet overlegd.quote:In de bijlage vinden jullie meer informatie over een Triumph Factory Tour. Deze vindt plaats van donderdag 18 september t/m zaterdag 20 september 2008.
Heb je interesse om mee te gaan, kan je mailen naar het adres genoemd in de bijlage.
Er is plaats voor maximaal 23 personen en de inschrijving sluit op vrijdag 20 augustus om 12.00 uur!
Dude 5 uurquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:56 schreef Den_Haag het volgende:
5 uurtjes gedaan over het uitlaatspruitstuk vervangen. Veel dingen roesten toch een beetje na 15 jaar gebruik
Foto's volgen
15 jaar in de woonkamer valt wel mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:56 schreef Den_Haag het volgende:
5 uurtjes gedaan over het uitlaatspruitstuk vervangen. Veel dingen roesten toch een beetje na 15 jaar gebruik
Foto's volgen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15 jaar in de woonkamer valt wel mee.![]()
Veel korte stukjes en dat condens gaat wel roesten ja.![]()
Trophy is de jaren (buiten) ook duidelijk meer aan te zien dan de Trident uit het zelfde jaar.
En toch moest ik eerstgenoemde houden. Hoe krom.We moesten een aantal dingen losslijpen en nieuw maken. Gaat wat tijd in zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
Vriendinnetje kan er zo eentje voor mij kopen
Beter zet je volgende keer je pc eerder uit, je post nu iedere keer dingen om belachelijke tijdstippen die je toch weer weg haaltquote:
die CB van m heeft die al is gepostquote:
kun jij ook niks aan doen hoor, vrouwen zekerquote:
Juh, maar die is niet van hemquote:
dat zeg ik, met de CB moet die het doen denk ikquote:Op zondag 20 juli 2008 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Juh, maar die is niet van hemEn we konden binnenkort een update verwachten
![]()
Ik vond het wel tijd voor een update
Yea iddquote:Op zondag 20 juli 2008 14:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
kun jij ook niks aan doen hoor, vrouwen zeker![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en ik deed het grootste deel van het werk
Meer iets voor www.ikhoorondercuratele.nl of www.tbsersonderelkaar.eu.quote:
Eindresultaat.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
Street fighter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sommige dingen moesten toch doorgeslepen worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo kapot?
[ afbeelding ]
Sleutelen is grappig maar rijden is leuker. morgen als het weer iets opklaart weer stuk rijden. Nu 2000km op de YZF erbij gezet. best netjesquote:Op zondag 20 juli 2008 16:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Sleutelen is voor 90% best simpel en verslavend, voordat je het weet bouw je je eigen streetfighter.
![]()
Wilde ik gisteravond al posten, en nu doe je het zelf.![]()
Je hebt er ook bij die laten het doen. Gaat sneller.![]()
Was wel humor geweest als je alleen dat tussenstuk had weg gehaaldquote:Op zondag 20 juli 2008 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
De kapotte ligt ervoor WB. Dat betekent dat de nieuwe gemonteerd is.
Ik heb er ook nog een motorblok bijquote:Op zondag 20 juli 2008 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
Er is geen tussenstuk. alleen spruitstuk en einddemper
uitlaatbochten?quote:Op zondag 20 juli 2008 17:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Het is wachten op een wijsneus die over uitlaatbochten begint
Zo'n bocht die je tegenkomt als je de hond uitlaatquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:17 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb/had een sensor en een klep in mn uitlaat na de uitlaatbocht/wijsneus
4Realquote:Op zondag 20 juli 2008 17:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zo'n bocht die je tegenkomt als je de hond uitlaat![]()
[..]
Veel streetfighter mannetjes doen het meer voor het bouwen dan het rijden.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
Sleutelen is grappig maar rijden is leuker. morgen als het weer iets opklaart weer stuk rijden. Nu 2000km op de YZF erbij gezet. best netjes
Hehe .. logisch.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
De kapotte ligt ervoor WB. Dat betekent dat de nieuwe gemonteerd is.
Extra ballast.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:47 schreef Den_Haag het volgende:
Heb er de ex-up er in zitten. maar die doet niks meer.
Sommige mensen werkenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veel streetfighter mannetjes doen het meer voor het bouwen dan het rijden.
Ding gaat in de verkoop zodra klaar.
2.000 km .. ik heb in kortere tijd al meer op de Corsaro.![]()
[..]
Ogen doen het minder goed op die leeftijd hequote:Hehe .. logisch.![]()
Zag die hele motor niet eens.
[..]
100 gramquote:Extra ballast.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Q motogp was wel aardigkan best leuk worden straks
![]()
Leasebak!quote:
Mijn tijd achter de compie is danig ingekort.quote:Ogen doen het minder goed op die leeftijd he
quote:100 gram
Grootste ballast zit op de motor
Maar wel een goed rijdende leasebakquote:Op zondag 20 juli 2008 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Straks wordt het heeeeel leuk!
![]()
Maar morgenochtend niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Leasebak!![]()
![]()
[..]
Mijn tijd achter de compie is danig ingekort.![]()
Ennn ben idd een beetje slaperig.![]()
[..]
Knap datíe er daarvoor op bleef zitten.quote:
De Duc blijft de snellere motor en Rossi blijft de beste coureurquote:Op maandag 21 juli 2008 01:53 schreef Cageon het volgende:
verukkelijke race
Stoner kon het volgens mij met name op vermogen doen, de snellere tijden.
Op de bochten leek Rossi sterker
Daar valt weinig mee aan te vangen qua verhouding. Arm scharminkeltje.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:07 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is blij en gaat zijn vreugde delen
[ afbeelding ]
Dat is al twee jaar bekend.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:53 schreef Cageon het volgende:
verukkelijke race
Stoner kon het volgens mij met name op vermogen doen, de snellere tijden.
Op de bochten leek Rossi sterker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de Yamaha stuurt makkelijker. Eeuwige discussie.![]()
Ook u weet tot welke wonderen het vrouwelijk lichaam in staat isquote:Op maandag 21 juli 2008 08:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar valt weinig mee aan te vangen qua verhouding. Arm scharminkeltje.![]()
Toch vet zoals je die Stoner op de Duc tekeer ziet gaanquote:[..]
En de Yamaha stuurt makkelijker. Eeuwige discussie.![]()
[/spoiler]
Hoe vaak die gozer er 2,5 jaar geleden nog vanaf viel.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:18 schreef Rib-i het volgende:
Toch vet zoals je die Stoner op de Duc tekeer ziet gaan
Is toch een mooi streven?!quote:Op maandag 21 juli 2008 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe vaak die gozer er 2,5 jaar geleden nog vanaf viel.![]()
Zelfs Ruben Xaus moest toen in de cijfers zijn meerdere erkennen in Stoner.
Ik denk dat Stoner alle statistieken wil winnen.
Zoals hij zijn teammaat elk raceweekend afdroogt, dat moet Melandri ook verschrikkelijk veel pijn doenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe vaak die gozer er 2,5 jaar geleden nog vanaf viel.![]()
Zelfs Ruben Xaus moest toen in de cijfers zijn meerdere erkennen in Stoner.
Ik denk dat Stoner alle statistieken wil winnen.
Hmmm.. ziet er ongeveer net zo uit als mijn sleutelproject aan de wasdroger gisteren.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef Cageon het volgende:
* Cageon is bezig geweest met wat nuttigs de afgelopen week.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vereist wel een echte Sherlock Holmes.quote:Jullie mogen raden met wat.
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm.. ziet er ongeveer net zo uit als mijn sleutelproject aan de wasdroger gisteren.
Bleek later aan het stopcontact zelf te liggen.![]()
[..]
Dat vereist wel een echte Sherlock Holmes.
naar de url spieken kan iedereen iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Precies, en veel Rossi fans maar bagatelliseren hoe geweldig die Ducati is.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:47 schreef Rib-i het volgende:
Zoals hij zijn teammaat elk raceweekend afdroogt, dat moet Melandri ook verschrikkelijk veel pijn doen
Nee, je hebt het er al tijden over.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Precies, en veel Rossi fans maar bagatelliseren hoe geweldig die Ducati is.
Met die geweldige traction control van Ducati hoef je niets meer te doen.
[..]
Nee, je hebt het er al tijden over.Vorige week nog.
![]()
Ik heb al een laptimer.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:23 schreef Cageon het volgende:
T ging ook meer om t idee.
ZEG DAN DAT DIE Mooi is![]()
![]()
![]()
![]()
* Cageon gaat nog ff wat features in bouwen.lapnr. + Zojuist gereden ronde tijd lapnr + Vorige rondetijd + verschil met zojuist gereden rondetijd lapnr + snelste rondetijd +verschil met zojuist gereden rondetijd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ naar -quote:Op maandag 21 juli 2008 15:12 schreef Cageon het volgende:
Zo, ff uitzoeken hoe ik een MMC kaartje aan kan sluiten.
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:12 schreef Cageon het volgende:
Zo, ff uitzoeken hoe ik een MMC kaartje aan kan sluiten.
quote:
Bugs eruit halenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:56 schreef Geerd het volgende:
En nu?
Cool dude!quote:Op maandag 21 juli 2008 17:14 schreef Cageon het volgende:
Bugs eruit halen![]()
Buiten testen (ivm infrarood licht etc)
dan PCB boardje maken -> solderen etc.
ja dusquote:
Stonerquote:Op maandag 21 juli 2008 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je vergeet Stoner. Zonder die Australiër geen goede wedstrijd voor Rossi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |