FOK!forum / Klaagbaak / Verkeerde vliegticket gekocht
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:04
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij ontvangt u uw E-ticket bevestiging. U kunt hiermee inchecken.

Met een E-ticket wordt reizen nog gemakkelijker. Een E-ticket is het elektronische alternatief voor het papieren ticket: u reist dan zonder een papieren ticket. Het grote voordeel is dat u een E-ticket niet kunt verliezen of vergeten. Het wordt namelijk opgeslagen in de database van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en kan te allen tijde worden opgeroepen. U kunt inchecken door dit E-ticket te tonen en uzelf te legitimeren. Op basis hiervan krijgt u uw instapkaart. U kunt de snelheid waarmee u wordt ingecheckt (nog meer) vergroten door het noemen van uw bestemming en het E-ticketnummer dat onderaan op deze bevestiging staat.

Uw actuele reisschema kunt u nakijken onder het tabblad “mijn profiel” op onze website.

Wij wensen u een goede reis!

Met vriendelijke groet,
CheapTickets.nl
AIR - Vrijdag 18 juli
BMI Vlucht 104
Vertrek: Amsterdam
1205 uur, Vrijdag, 18 juli
Terminal ... Type toestel: AIRBUS INDUSTRIE A319
Status: bevestigd

Aankomst: London-Heathrow
1225 uur
Bevestigingsnummer: H99GM


AIR - Woensdag 20 augustus
BMI Vlucht 113
Vertrek: London-Heathrow
1835 uur, Woensdag, 20 augustus
Terminal 1 Type toestel: AIRBUS INDUSTRIE A319
Status: bevestigd

Aankomst: Amsterdam
2050 uur
klote cheaptickets ik moet 20 juli terug niet 20 augstus
Door die klote site heb ik verkeerde terug reis geboekt
Jaap.Koorknaapdinsdag 15 juli 2008 @ 16:05
KAN JE NOU HELEMAAL NIETS ?
faalhaas.
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:06
Komt door die site.
Vendrisdinsdag 15 juli 2008 @ 16:06
Dom, zoiets check je toch 3x voor je reserveerd?

KLACHT: TS kan er niet mee om gaan.
SUB-KLACHT: TS Speelt wow.
daReaperdinsdag 15 juli 2008 @ 16:06
Whehe, dan ben je wel heel dom

Waarschijnlijk kan je hem ook niet eens omboeken? Hoeveel heb je er aan uitgegeven?
L0t..dinsdag 15 juli 2008 @ 16:07
Sure, het is cheaptickets' fout
daReaperdinsdag 15 juli 2008 @ 16:07
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef Slappy het volgende:
Komt door die site.
Ja geef die site de schuld. Ik boek daar vaak genoeg, maar heb nog nooit een verkeerde datum geboekt.
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:07
Jawel weet 100% zeker dat ik op 20/07/2008 heb geklikt voor terug reis.
Vendrisdinsdag 15 juli 2008 @ 16:08
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:07 schreef Slappy het volgende:
Jawel weet 100% zeker dat ik op 20/07/2008 heb geklikt voor terug reis.
Dan nog boek je niet zonder het nogmaals te controleren. no way dat je de goede datum geklikt hebt, firefox heeft overigens wel een bugje waardoor de maand niet veranderd als je hem met de hand aanklikt, derhalve moet je de datum handmatig intikken, ik weet niet of je firefox gebruikt maar ik zou dit soort dingen hoe dan ook met de hand intikken in t geval die crap niet goed doorgelinkt staat.

Sowieso krijg je voor je de boeking echt plaatst toch nog wel een overzicht te zien van wat je uberhaupt aan t boeken bent.
Biogardedinsdag 15 juli 2008 @ 16:09
One-liners verwijderd.
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:10
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Vendris het volgende:

[..]

Dan nog boek je niet zonder het nogmaals te controleren. no way dat je de goede datum geklikt hebt, firefox heeft overigens wel een bugje waardoor de maand niet veranderd als je hem met de hand aanklikt, derhalve moet je de datum handmatig intikken.
Heb Opera en waarom heb ik wel goede heen reis geklikt en niet goede terug want die moeten gewoon gelijk zijn.
Vendrisdinsdag 15 juli 2008 @ 16:10
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Slappy het volgende:

[..]

Heb Opera en waarom heb ik wel goede heen reis geklikt en niet goede terug want die moeten gewoon gelijk zijn.
Ik heb net geprobeerd een reis te boeken, hij sprong standaard naar de opvolgende maand, augustus dus (de terug reis that is.), waarschijnlijk heb je toch ECHT niet op zitten letten

maar mocht je het echt zo zeker weten, neem dan contact op met cheaptickets nu het nog kan?
Metalfrostdinsdag 15 juli 2008 @ 16:12
Heb je wel een annuleringsverzekering?

Altijd handig die dingen.
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:13
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Vendris het volgende:

[..]

edit foutje van mijn kant, maar mocht je het echt zo zeker weten, neem dan contact op met cheaptickets nu het nog kan?
mail gestuurd.

Geachte heer, mevrouw,

Uw email is in goede orde bij ons binnengekomen en heeft het volgende referentienummer: 166264.
Dit nummer kunt u gebruiken in uw correspondentie.

U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een antwoord op uw email. Vanwege grote drukte kan het wat langer duren dan normaal, onze excuses voor het ongemak.

Tevens willen wij u er op attenderen dat u de antwoorden op de meest gestelde
vragen terug kunt vinden op onze website, onder het tabblad 'Klantenservice'.

Met vriendelijke groet,

CheapTickets.nl
stribedinsdag 15 juli 2008 @ 16:14
-edit-

Wat begrijp je niet aan mijn post?

[ Bericht 51% gewijzigd door Biogarde op 15-07-2008 16:41:42 ]
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:15
Door die misleidende site ja
Patries86dinsdag 15 juli 2008 @ 16:16
haha

Sorry, ik zou zeggen mail die cheaptickets en hopen dat het goed komt
Koewamdinsdag 15 juli 2008 @ 16:16
Kopen op afstand toch? Dan heb je een week bedenktijd! Of geldt dat hier ook niet?
MuRKiedinsdag 15 juli 2008 @ 16:17
quote:
Het grote voordeel is dat u een E-ticket niet kunt verliezen of vergeten. Het wordt namelijk opgeslagen in de database van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en kan te allen tijde worden opgeroepen. U kunt inchecken door dit E-ticket te tonen en uzelf te legitimeren.
Als je het E-ticket moet tonen moet je hem toch uitprinten lijkt me?
Dan gaat gelijk het voordeel van de E-ticket verloren want dan kan je het uitgeprinte geval alsnog verliezen
Hebben ze goed over nagedacht met die E-tickets!

Zo en dan nu ontopique:
weasel85dinsdag 15 juli 2008 @ 16:17
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:13 schreef Slappy het volgende:

[..]

mail gestuurd.

Geachte heer, mevrouw,

Uw email is in goede orde bij ons binnengekomen en heeft het volgende referentienummer: 166264.
Dit nummer kunt u gebruiken in uw correspondentie.

U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een antwoord op uw email. Vanwege grote drukte kan het wat langer duren dan normaal, onze excuses voor het ongemak.

Tevens willen wij u er op attenderen dat u de antwoorden op de meest gestelde
vragen terug kunt vinden op onze website, onder het tabblad 'Klantenservice'.

Met vriendelijke groet,

CheapTickets.nl
zou je beter niet bellen....


en daarnaast, geloof 't niet dat het de fout is van cheaptickets...

nouja... toen ik boekte voor 1 augustus (bevestigd) en ik bij het betalingsgedeelte kwam stond het opeens op 29 september

maar 30 dagen later verkeerd boeken....
rene90dinsdag 15 juli 2008 @ 16:19
kost 50 euro om te wijzigen

Beetje zelf klantenservice lezen hoor
Vendrisdinsdag 15 juli 2008 @ 16:19
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef weasel85 het volgende:

[..]

zou je beter niet bellen....


en daarnaast, geloof 't niet dat het de fout is van cheaptickets...

nouja... toen ik boekte voor 1 augustus (bevestigd) en ik bij het betalingsgedeelte kwam stond het opeens op 29 september

maar 30 dagen later verkeerd boeken....
True, zoals ik hierboven in me edit al zei, ik probeerde even een reis te boeken van ehv airport naar faro portugal, voor 21 juli, terug reis stond automatisch op ergens in augustus, dus ik denk gewoon dat de TS niet op heeft zitten letten
MuRKiedinsdag 15 juli 2008 @ 16:19
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef weasel85 het volgende:

[..]

zou je beter niet bellen....


en daarnaast, geloof 't niet dat het de fout is van cheaptickets...

nouja... toen ik boekte voor 1 augustus (bevestigd) en ik bij het betalingsgedeelte kwam stond het opeens op 29 september

maar 30 dagen later verkeerd boeken....
Misschien heeft dat boekingssysteem van cheaptickets een lelijke bug in het datum gedeelt zitten?
Pilesdinsdag 15 juli 2008 @ 16:20
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:16 schreef Koewam het volgende:
Kopen op afstand toch? Dan heb je een week bedenktijd! Of geldt dat hier ook niet?
Helaas:
quote:
Voor het boeken van reizen, tickets en kaartjes van voorstellingen geldt ook geen bedenktijd, maar daar geldt ook een beperkte informatieplicht. Tot slot kennen ook eenmalige diensten zoals het telefonische weerbericht geen bedenktijd.
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Winkelen_op_het_web
baskickdinsdag 15 juli 2008 @ 16:21
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Slappy het volgende:

[..]

Heb Opera en waarom heb ik wel goede heen reis geklikt en niet goede terug want die moeten gewoon gelijk zijn.
Op dezelfde dag heen en terug? Dan heb je meer dan 1 keer fout geklikt
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:21
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:19 schreef rene90 het volgende:
kost 50 euro om te wijzigen

Beetje zelf klantenservice lezen hoor
50 euro
rene90dinsdag 15 juli 2008 @ 16:24
En hoeveel heb je voor de 2 tickets betaald
baskickdinsdag 15 juli 2008 @ 16:24
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:21 schreef Slappy het volgende:

[..]

50 euro
Schijntje. Moet je maar recht klikken
BarraCupraCudadinsdag 15 juli 2008 @ 16:24
kan beter even bellen. ik had mijn vakantie ook op de verkeerde week geboekt. even gebeld met het reisbureau.. en ik ga de goede week... owja en kreeg nog 50 euro pp korting ook!
Da_p00pb0xdinsdag 15 juli 2008 @ 16:27
cheaptickets.nl...pauper
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:28
Ok effe kijken voor nummer.
T: +31(0)162-485070 welke moet ik dan intypen?
0310 weg laten?
weasel85dinsdag 15 juli 2008 @ 16:29
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:21 schreef Slappy het volgende:

[..]

50 euro
quote:
Vertrektijd Vluchtnummer Vertrekplaats Aankomstplaats Aankomsttijd
18/07 10:20 KL 1009 Amsterdam Londen,Heathrow 10:45
20/07 18:35 KL 1024 Londen,Heathrow Amsterdam 20:55
68,00 EUR + 156,54 EUR tax = 224,54 EUR
zo moet dat

en dan die 50 euro erbovenop maakt 270 euro scheelt nog 30 euro van de prijs van mijn enkeltje naar Thailand
Ascendancydinsdag 15 juli 2008 @ 16:32

*Ascendancy lacht domme TS eens flink uit*

Da_p00pb0xdinsdag 15 juli 2008 @ 16:34
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Als je het E-ticket moet tonen moet je hem toch uitprinten lijkt me?
Prutser... jij gaat zeker altijd naar de camping ofzo 't enige wat je nodig hebt is of 't e-ticketnummer of 't boekingsnummer. Kun je dus evt. op je telefoon opslaan
BobbyBdinsdag 15 juli 2008 @ 16:34
je kon niet zelf op het idee komen om ze ff te bellen?
Da_p00pb0xdinsdag 15 juli 2008 @ 16:35
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef Slappy het volgende:
Ok effe kijken voor nummer.
T: +31(0)162-485070 welke moet ik dan intypen?
0310 weg laten?
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:35
Ja welk nummer is het nou/.
Ravagedinsdag 15 juli 2008 @ 16:36
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef Slappy het volgende:
Ok effe kijken voor nummer.
T: +31(0)162-485070 welke moet ik dan intypen?
0310 weg laten?
nee alleen +31... dus nummer wordt 0162-485070
BobbyBdinsdag 15 juli 2008 @ 16:38
Ik hoop dat je helemaal geen retourticket krijgt... damn.
reemdinsdag 15 juli 2008 @ 16:40
Asociaal hoog tarief trouwens voor het aanpassen van een datum. Met 2 klikjes 50 euro verdienen.
Da_p00pb0xdinsdag 15 juli 2008 @ 16:40
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef Ravage het volgende:

[..]

nee alleen +31... dus nummer wordt 0162-485070
Is wel lastig hoor om "-" in te tikken op je telefoon
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:44
bel nu klote helpdesk met hun klote salsa muziek
daReaperdinsdag 15 juli 2008 @ 16:44
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef Ravage het volgende:

[..]

nee alleen +31... dus nummer wordt 0162-485070
Als je dít nog niet weet... Ik snap nu ook hoe TS die fout kon maken
Cardadinsdag 15 juli 2008 @ 16:45
Met de e-tickets van vandaag heb je eigenlijk alleen je paspoort nodig

Paspoort inscannen bij het inchecken, paar dingetjes aangeven en klaar is kees.
fotostarterdinsdag 15 juli 2008 @ 16:46
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:44 schreef Slappy het volgende:
bel nu klote helpdesk met hun klote salsa muziek
nog steeds salsa?
Black-Holedinsdag 15 juli 2008 @ 16:47
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef reem het volgende:
Asociaal hoog tarief trouwens voor het aanpassen van een datum. Met 2 klikjes 50 euro verdienen.
TS had gewoon goed moeten kijken en sowieso blij wezen dat het nog aangepast kan worden in plaats van een nieuw ticket te kopen.
BobbyBdinsdag 15 juli 2008 @ 16:49
Inderdaad. Had ie het maar goed moeten doen, maar aangezien hij niet eens zelf op het idee komt om ze te bellen en daarna nog niet weet hoe een telefoonnummer werkt is die 50 euro meer dan terecht.

Meteen die banner van Cheaptickets eronder _!
Black-Holedinsdag 15 juli 2008 @ 16:51
Waarschijnlijk was direct boeken nog voordeliger ook
Da_p00pb0xdinsdag 15 juli 2008 @ 16:54
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef Carda het volgende:
Met de e-tickets van vandaag heb je eigenlijk alleen je paspoort nodig

Paspoort inscannen bij het inchecken, paar dingetjes aangeven en klaar is kees.
Als je over een paspoort beschikt wel

Anyways...nu weet TS ook gelijk waarom Cheaptickets zo "Cheap" is
T_E_Odinsdag 15 juli 2008 @ 16:56
Blijf je toch wat langer
Neo-Mullendinsdag 15 juli 2008 @ 16:58
Slappy hap
Niet bepaald slim nee
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 16:59
Zo 50 euro oplichters. Maar is nu wel gedaan.
reemdinsdag 15 juli 2008 @ 16:59
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:47 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

TS had gewoon goed moeten kijken en sowieso blij wezen dat het nog aangepast kan worden in plaats van een nieuw ticket te kopen.
OK, de TS heeft een fout gemaakt. Dat er kosten tegenover de wijziging staan dat lijkt me terecht. Maar dit is gewoon uitzuigerij. "Blij wezen dat het aangepast kan worden", tja, dat is toch juist het makkelijke van dat computersysteem. Dat hoort een voordeel te zijn. Die 50 euro laten het lijken alsof het een zeer arbeidsintensieve handeling zou zijn, terwijl er iemand bij cheaptickets 2 getalletjes verandert. En daar durven ze dan 50 euro voor te vragen.
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 17:00
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef T_E_O het volgende:
Blijf je toch wat langer
1 maand extra zeker
T_E_Odinsdag 15 juli 2008 @ 17:01
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:00 schreef Slappy het volgende:

[..]

1 maand extra zeker
Genoeg te beleven hoor
Da_p00pb0xdinsdag 15 juli 2008 @ 17:07
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef reem het volgende:

[..]

OK, de TS heeft een fout gemaakt. Dat er kosten tegenover de wijziging staan dat lijkt me terecht. Maar dit is gewoon uitzuigerij. "Blij wezen dat het aangepast kan worden", tja, dat is toch juist het makkelijke van dat computersysteem. Dat hoort een voordeel te zijn. Die 50 euro laten het lijken alsof het een zeer arbeidsintensieve handeling zou zijn, terwijl er iemand bij cheaptickets 2 getalletjes verandert. En daar durven ze dan 50 euro voor te vragen.
Als TS niet met een PC om kan gaan, dan moet 'ie maar naar een reisbureau gaan en daar een ticket kopen. Je bent niet verplicht om het zelf via internet te doen.
MLFdinsdag 15 juli 2008 @ 17:10
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef Slappy het volgende:

[..]

klote cheaptickets ik moet 20 juli terug niet 20 augstus
Door die klote site heb ik verkeerde terug reis geboekt
oeps
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 17:16
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:

[..]

Als TS niet met een PC om kan gaan, dan moet 'ie maar naar een reisbureau gaan en daar een ticket kopen. Je bent niet verplicht om het zelf via internet te doen.
Nee niks site deed het niet vorige keer ging het wel goed
Da_p00pb0xdinsdag 15 juli 2008 @ 17:19
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:16 schreef Slappy het volgende:

[..]

Nee niks site deed het niet vorige keer ging het wel goed
Als de site het niet doet...dan kun je toch helemaal niet boeken
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 17:21
deed het niet helemaal goed.
Da_p00pb0xdinsdag 15 juli 2008 @ 17:26
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 17:28
kijk die site werkt half,ik gebruik Opera.
denthemendinsdag 15 juli 2008 @ 17:31
pwnd
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 17:33
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:01 schreef T_E_O het volgende:

[..]

Genoeg te beleven hoor
Ja weet ik maar moet ook nog werken en school
Da_p00pb0xdinsdag 15 juli 2008 @ 19:15
Ik gebruik ook Opera, geen problemen met mijn e-tickets boeken van en naar Heathrow 2 weken geleden
was wel rechtstreeks bij KLM
morpheus_at_workdinsdag 15 juli 2008 @ 19:45
je hangt wel lang in de wacht
Tahitidinsdag 15 juli 2008 @ 20:21
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:28 schreef Slappy het volgende:
kijk die site werkt half,ik gebruik Opera.
Als een site half werkt met Opera, gebruik je toch voor die ene keer IE?
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 20:24
Daar kwam ik pas achter toen ik had geboekt.
Slappydinsdag 15 juli 2008 @ 23:27
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:07 schreef L0t.. het volgende:
Sure, het is cheaptickets' fout
Ja hun moeten betere site en vooral duidelijker maken
rene90woensdag 16 juli 2008 @ 07:06
Je krijgt toch vast wel een eindscherm waar je alles nog even goed moet doorlezen en het daarna te bevestigen? Dan heb je gewoon niet goed gekeken, anders vast ook niet aangezien het anders vast wel in radar / kassa is gekomen want dan was je niet de enige.
Juicyhilwoensdag 16 juli 2008 @ 09:16
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door The_Terminator op 22-07-2008 17:35:51 ]
BobbyBwoensdag 16 juli 2008 @ 09:20
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja hun moeten betere site en vooral duidelijker maken
Tja, na deze zin twijfel ik helemaal niet meer aan welke partij de fout heeft gemaakt.
Slappywoensdag 16 juli 2008 @ 09:29
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 07:06 schreef rene90 het volgende:
Je krijgt toch vast wel een eindscherm waar je alles nog even goed moet doorlezen en het daarna te bevestigen? Dan heb je gewoon niet goed gekeken, anders vast ook niet aangezien het anders vast wel in radar / kassa is gekomen want dan was je niet de enige.
Even mailen naar Kassa
Da_p00pb0xdinsdag 22 juli 2008 @ 16:58
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja hun moeten betere site en vooral duidelijker maken
Een site voor minder-validen?
BlueMagedinsdag 22 juli 2008 @ 17:03
Meestal als je ff naar de luchtvaartmaatschapij zelf belt waar die vlucht van is dan komt 't sneller en goedkoper goed.

M.
leolinedancedinsdag 22 juli 2008 @ 17:07
Je moet ook nooit cheaptickets gebruiken. Weet je wat die aan servicekosten rekenen? 40 euro ofzo.
Vliegtarieven.nl is veel beter 15 euro meen ik en goede service
Slappydinsdag 22 juli 2008 @ 17:13
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:

[..]

Een site voor minder-validen?
En site die niet half werkt
Slappydinsdag 22 juli 2008 @ 17:14
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
Je moet ook nooit cheaptickets gebruiken. Weet je wat die aan servicekosten rekenen? 40 euro ofzo.
Vliegtarieven.nl is veel beter 15 euro meen ik en goede service
Voortaan ga ik bij die vliegmaatschapij zelf boeken ipv bij die paupers.
Flashwindinsdag 22 juli 2008 @ 17:16
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef Slappy het volgende:
Ok effe kijken voor nummer.
T: +31(0)162-485070 welke moet ik dan intypen?
0310 weg laten?
Wat ben jij een mongool zeg, ongelooflijk.
Slappydinsdag 22 juli 2008 @ 17:17
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:16 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat ben jij een mongool zeg, ongelooflijk.
Ik hoop dat jij word gestoken door bijen en dat je bruine bonen eet en aan de diaree van die bruine bonnen krijgt
leolinedancedinsdag 22 juli 2008 @ 17:31
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:16 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat ben jij een mongool zeg, ongelooflijk.
Wat aardig zeg.
leolinedancedinsdag 22 juli 2008 @ 17:32
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef Slappy het volgende:

[..]

Voortaan ga ik bij die vliegmaatschapij zelf boeken ipv bij die paupers.
Probeer die site maar eens die ik je net gegeven heb. Werkt prima voor weinig geld.
Principessa.Farfallusdinsdag 22 juli 2008 @ 17:38
ik print die etickets altijd vier keer uit fvoor de zekerheid
Slappydinsdag 22 juli 2008 @ 17:58
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Probeer die site maar eens die ik je net gegeven heb. Werkt prima voor weinig geld.
Da_p00pb0xwoensdag 23 juli 2008 @ 14:20
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
Je moet ook nooit cheaptickets gebruiken. Weet je wat die aan servicekosten rekenen? 40 euro ofzo.
Vliegtarieven.nl is veel beter 15 euro meen ik en goede service
Of je bestelt rechtstreeks bij de airliner