Jaaaa, jij bent een échte fanquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:51 schreef IQM het volgende:
Die IQM weet écht veel!
Kijk, hier! Ze kreeg er zelfs een Grammy voor toen ze tien was!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jaaaa, jij bent een échte fanWow, itt de meeste viespeuken besteed jij ook aandacht aan haar prachtige innerlijk en haar talenten
Heb je haar al een email gestuurd? Ik weet zeker dat ze wacht op een jongen als jij
Een jongen die weet dat ze meer kan dan de geile lolita uithangen
![]()
PS: Vertel haar gelijk dat je ook álles weet over de Apatow gang en de Frat PackAls je haar hartje dan nog niet hebt gewonnen, is ze gewoon het vieze, geile, domme, blondje waar iedereen haar al voor aanzag
Goedzo! Want zwanger raken zonder trouwenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef MissBliss het volgende:
Ah, nu snap ik het
Nee lieve Dizer, ik ben niet zwangerDan bel ik je heus wel hoor
?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:17 schreef IQM het volgende:
5 -- 13-15 Augustus -- Giechel_Ho
30 -- 27-29 Oktober -- Zhenar
Whehehe! Zhenar heeft in ieder geval de beste dag.Hij kan het hele verhaal verneuken.
Ah dank je. Leuk idee!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef Re het volgende:
[..]
FOK!'s Dagboek van een R&P-er schrijfwedstrijd
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goedzo! Want zwanger raken zonder trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik 3. Door te gokken. Hoe dom ben jij!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik had er maar 4 goed
Die eerste was gemeenIk had de h in choco niet gezien en dacht dat er coco stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |