Maar natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Tokus het volgende:
Wat zitten jullie hier toch op die records te geilen? Als die dombo niet dood zou gegaan zijn zou de film niet zo hoog komen.
Iets meer respect tonen mag ook wel...quote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Tokus het volgende:
Wat zitten jullie hier toch op die records te geilen? Als die dombo niet dood zou gegaan zijn zou de film niet zo hoog komen.
Hij zegt het een beetje bot, maar hij heeft wel gelijk. Als Heath Ledger niet dood was zou TDK nu echt niet op #1 staan @ imdb bijvoorbeeld.quote:
Voor iemand die een overdosis spul neemt, omdat hij de effecten van de voorgeschreven pillen net iets te lekker vond?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef magnifor het volgende:
[..]
Iets meer respect tonen mag ook wel...
Het was een ongeluk, een verkeerd recept ofzo waardoor er vergiftiging ontstond.quote:Op maandag 21 juli 2008 06:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
Voor iemand die een overdosis spul neemt, omdat hij de effecten van de voorgeschreven pillen net iets te lekker vond?
Ik ben sowieso een beetje bang dat over 10 jaar die hele top 250 niets meer voorstelt..quote:Op maandag 21 juli 2008 09:26 schreef cwk het volgende:
Met Wall-E stond ik al te kijken, maar dit slaat natuurlijk alles.
Hij gaat nog flink zakken nadat de andere helft van de wereld hem heeft gezien. Maar ik heb toch het idee dat dit soort fratsen tegenwoordig regelmaat zijn. Over 10 jaar staat de top 250 vol met stripverfilmingen.
In de top 10 nu staan ook films die er niet in thuis horen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een beetje bang dat over 10 jaar die hele top 250 niets meer voorstelt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |