Het gebeurt me elk keer dat als ik met een flinke groep mensen ga drinken er besteld wordt en dan uitgerekend mijn drankje wordt 'vergeten'. Er zijn heel vaak types bij die niets hadden besteld en als ze dan mijn rijkelijk gevuld glas Ice Tea met exotisch citroentje, rietje en roerstaafje zien ineens besluiten om die in te pikken. En dan zit je daar met niks.
Gelukkig laat ik me dan niet kennen eh. Vragen ze zo van "had jij geen niks besteld?" en dan zeg ik meteen "nee ik had niets besteld" ook al is mijn keel gortdroog. Mij krijgen ze niet op de kast met dat soort fratsen. Ik wacht wel tot de volgende ronde, ha!
In een restaurant ook zoiets, ga ik met een groep (FOK!kers bijvoorbeeld) uiteten en dan is mijn bestelling zogenaamd weer verkeerd gegaan. Zie ik zo'n donkere ik-zie-er-uit-alsof-mijn-religie-me-verbied-rundvlees-te-eten groepsgenoot mijn sappige pepersteak innemen en blijft de vegetarische andijvie gratin met champignonnen en sojaballetjes over en wordt steevast voor mijn neus geploft. Dan eet ik natuurlijk wel een beetje van het gerecht, want die arme ober kan er ook niks aan doen, maar het is een ronduit vervelende situatie. Vooral die opmerkingen als "Goh Herald je hebt alleen sojaballetjes gegeten en de rest van je eten verstopt onder een dike laag saus" zijn vernederend, ik kan natuurlijk niet zeggen dat een of andere gore lafbek mijn eten heeft gejat dus moet ik het weer afdoen met een smoes als "mwoah ik had geen honger" terwijl mijn maag rammelt.
Samenvatting: mensen die je bestelling inpikken en daar niet voor uit durven te komen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*