Klutsie, wie zijn de ongewenste vreemdelingen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haal jij HH over, dan zorg ik ervoor dat de ongewenste vreemdelingen wegblijven.
Ik stel één slaapplaats beschikbaar, niet in Apeldoorn...quote:Op zondag 20 juli 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Zijn er ook slaapadressen beschikbaar in Apeldoorn?
Tour is afgelopen om 23 uur. Pak om 22 uur de trein en je bent nog op tijd.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Zijn er ook slaapadressen beschikbaar in Apeldoorn?
quote:tussen Amersfoort en het tijdelijke station Stroe rijden NS-bussen in plaats van treinen reis tussen Amersfoort en Apeldoorn/Deventer gedeeltelijk met de NS-bus en stap in Stroe over op de trein reis tussen Amersfoort en Almelo/Hengelo/Enschede via Zwolle reis tussen Utrecht en Deventer via Arnhem
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:15 schreef Q. het volgende:
Voor de treinreizigers vanuit het westen:
Amersfoort-Deventer zaterdag 9 tot en met vrijdag 15 augustus
Omdat je niet goed kijkt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:34 schreef MLI het volgende:
En waarom sta ik bij zeker én misschien?
Wie ga je deze meet neuken?quote:
Mooie edit.quote:
Ik maak grapjes over adolecens. Maar ik ben van plan om niemand van Fok te neuken.quote:
Wat een mooi voornemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:51 schreef MLI het volgende:
Ik maak grapjes over adolecens. Maar ik ben van plan om niemand van Fok te neuken.
Makkelijk hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:57 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wat een mooi voornemen.
De familiezakken condooms zijn in de aanbieding bij de DA btw.
Te makkelijk, eigenlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |