Graagquote:
Oh zielug!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:32 schreef Belsezar het volgende:
Ok de uitleg, er was net een bericht op de radio over een jongetje die een vier meter lange tunnel had gegraven en die was ingestort en het jochie is in het ziekenhuis overleden.
Daarom kwam ik daarop
Vriendje.. wie zegt dat ik jou wilquote:
En jij wint de koelkastquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:32 schreef dawg het volgende:
Die tunnel, er was toch zo een klein ventje wat een tunnel onder het zand had gegraven omdat hij zich verveelde. Toen hij eronder kroop stortte de tunnel in, en moest hij ter plekke gereanimeerd worden. Dacht ik.
Als een tang op een varken dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:32 schreef Belsezar het volgende:
Ok de uitleg, er was net een bericht op de radio over een jongetje die een vier meter lange tunnel had gegraven en die was ingestort en het jochie is in het ziekenhuis overleden.
Daarom kwam ik daarop
Kluts wil met je praten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef Tegan het volgende:
Iemand een samenvatting?
Er is niemand beter dan ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vriendje.. wie zegt dat ik jou wil
Iets met eten en fobo's en bier, ook bier dat geen bier is, en shandy versus breezer en tunnels met jongetjes en werk en eh toen wist ik het niet meer!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef Tegan het volgende:
Pff, ik heb echt teveel topics gemist zeg! En ik ben nog tot vrijdag weg. Iemand een samenvatting?
Vooruit dan maar, één dagje kan nog wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Q. je bent morgen voor een dagje van Cue, dan kan ik uitslapen
quote:
Begint je Kasta persoonlijkheid het over te nemen in je bovenkamer?quote:
Heus wel, maar die post ik hier nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
Samenvatting: Hoop gelul.
Alsof er boeiende dingen gebeuren in een week tijd.
Gratis af te halen wegens overcompleetquote:
Voor wie mag ik jou ruilen danquote:
Nee, zelf vullen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoop ik wel dat er bier in staat anders hoeft dawg 'm niet
GMTA. Daten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voorspelbaar, dawg, voorspelbaar.quote:
Tegan! Jou moest ik net hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef Tegan het volgende:
Pff, ik heb echt teveel topics gemist zeg! En ik ben nog tot vrijdag weg. Iemand een samenvatting?
'k lig nog op de stapelquote:
Ik kom het vaker tegen en heb mijn mooie koppie er al over gebroken, maar kom er niet uit, wat is GMTA?quote:
Miss Tquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:38 schreef Tegan het volgende:
mrbox, op jou wilde ik nog reageren over wat je zei over scharrel. Je hebt helemaal gelijk en ik realiseer het me pas nu ik ff weg ben uit het normale leven. Scharrel is niet meer, heb hem gezegd dat ik niet wil praten omdat ik alles wat ik wilde zeggen al heb gezegd. Als iemand me niet wil op mijn manier is dat prima, maar ik ga niet meer genoegen nemen met iets, maar gewoon nemen/eisen waar ik recht op heb.
Trek je dan je roze strakke blouse met inkijk aan, neem ik wel een camera mee voor mijn privecollectie uiteraard.quote:
Dus ik moet je eerst te pakken krijgen voordat ik je mag ruilen?quote:
Ik was ook al aan het denkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik kom het vaker tegen en heb mijn mooie koppie er al over gebroken, maar kom er niet uit, wat is GMTA?
Great Minds Think Alike.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik kom het vaker tegen en heb mijn mooie koppie er al over gebroken, maar kom er niet uit, wat is GMTA?
Great Minds Think Alike.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Goed gezegd.. mijn keuzequote:
Was alleen gevleid dat ie het vroeg. Denk je nou werkelijk dat ik daar serieus op in zou gaan? Wat een vertrouwenquote:
Mental image post!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:40 schreef dawg het volgende:
Trek je dan je roze strakke blouse met inkijk aan, neem ik wel een camera mee voor mijn privecollectie uiteraard.
Die Great Minds zouden wel iets beters moeten kunnen bedenken dan dawgs biervoorraad, maar soit. Het is een complimentquote:
Ik ben gewoon een beetje jaloers.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Was alleen gevleid dat ie het vroeg. Denk je nou werkelijk dat ik daar serieus op in zou gaan? Wat een vertrouwen
S u b t i e lquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:43 schreef dawg het volgende:
Als het nu al zo gaat met jullie, heksje en Q., dan kunnen jullie er maar beter mee stoppen.
Jepquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus ik moet je eerst te pakken krijgen voordat ik je mag ruilen?
Met een goed mental image? But this one goes to elevenquote:
Niet in de efteling en niet als er een apart topic van gemaakt wordt zodat er allerlei mensen mee gaan die je er niet bij wil hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:44 schreef Tegan het volgende:
Kluts, ik wil best nog meeten, maar volgens mij wil de rest niet meer?
Wij houden van spanning opbouwen vóór de sex...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:43 schreef dawg het volgende:
Als het nu al zo gaat met jullie, heksje en Q., dan kunnen jullie er maar beter mee stoppen.
Ik vraag alleen maar naar de regels!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jepmaar als je mij dus zou hebben zou je mij dus direct door ruilen
Is dat ook gelijk weer helder
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje jaloers.. Jij bent ook zoooooo leuk en lief en geweldig.
.
Uh zoiets ja , dat was de conclusiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet in de efteling en niet als er een apart topic van gemaakt wordt zodat er allerlei mensen mee gaan die je er niet bij wil hebben..
Het duurde even voor ik uit die prettige dagdroom ontwaakte...quote:
Als ie dat maar overleeft dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wij houden van spanning opbouwen vóór de sex...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet in de efteling en niet als er een apart topic van gemaakt wordt zodat er allerlei mensen mee gaan die je er niet bij wil hebben..
Het komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:43 schreef dawg het volgende:
Mijn god, nodig haar uit, geef haar een goede beurt en vraag of ze bij je blijft. Hoe moeilijk is het?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje jaloers.. Jij bent ook zoooooo leuk en lief en geweldig.
.
Je weet dat je na verloop van tijd tòch zelf het bier bij moet vullen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar naar de regels!
Wat een onSingleslike haast, An. Zo krijg je natuurlijk nooit 100 topics vol.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn god, nodig haar uit, geef haar een goede beurt en vraag of ze bij je blijft. Hoe moeilijk is het?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn god, nodig haar uit, geef haar een goede beurt en vraag of ze bij je blijft. Hoe moeilijk is het?
De Efteling is best een drempel, ja. Iets centraler dan Kaatsheuvel mag trouwens ook welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:44 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat je na verloop van tijd tòch zelf het bier bij moet vullen?
Of ik je inruil dat zie ik dan wel weer als ik je eenmaal hebquote:
Kluts had nog een ander ideetje vandaar dat ze het ff aanstiptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:44 schreef Tegan het volgende:
En of de marktwaarde voldoende is om er überhaupt iets voor terug te krijgen zonder bijbetaling.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of ik je inruil dat zie ik dan wel weer als ik je eenmaal heb
Daar heb ik dan geen tijd voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat je na verloop van tijd tòch zelf het bier bij moet vullen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En of de marktwaarde voldoende is om er überhaupt iets voor terug te krijgen zonder bijbetaling.
dat is idd het afwegen wel waard jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En of de marktwaarde voldoende is om er überhaupt iets voor terug te krijgen zonder bijbetaling.
Dat zeg ik: het komt wel goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
een inruil van cue is vast ook waarde toevoegend
Zinnig ze.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:53 schreef heksehiel het volgende:
Pfff al dat mannelijke testosteron hiero. Ik ga me even met zinnige zaken bezig houden en zie jullie later.![]()
Q.
Dat is in Almere niet de pré die het lijktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:54 schreef Burdie het volgende:
Zeg, ik wil niet naar doen ofzo, maar vergeten jullie niet om óók af en toe even in de normale wereld te leven?
Dat zeg ik, Utrecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Efteling is best een drempel, ja. Iets centraler dan Kaatsheuvel mag trouwens ook wel.
Nee, Amersfoort is een feest wil je zeggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is in Almere niet de pré die het lijkt.
Leusden, Q. Wanneer ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, Amersfoort is een feest wil je zeggen.
Als dit geen spanning is weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wij houden van spanning opbouwen vóór de sex...
Heb het geprobeerd, maar mis de emoticonsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:54 schreef Burdie het volgende:
Zeg, ik wil niet naar doen ofzo, maar vergeten jullie niet om óók af en toe even in de normale wereld te leven?
Veel plezier!quote:
Ik verwacht er na mijn dood vanzelf wel te komen, ik ga immers niet naar de kerk.quote:
Positief denken!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht er na mijn dood vanzelf wel te komen, ik ga immers niet naar de kerk.
Dat is lastig hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, maar mis de emoticons
De privacy dus..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:03 schreef Q. het volgende:
Ik mis vooral de PM.
Je kunt ze nadoen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, maar mis de emoticons
uitgeslapen?quote:
mhhhquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
MrBox wanneer bemachtig ik jou uit de stapel?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is idd het afwegen wel waard ja
Soms moet je het doen met wat je kan krijgen op dat moment en niet te veel klagen..
Dus je wilt het me niet vertellen?quote:
He ik ben gewoon realistisch..quote:
Dat was (naar het schijnt) vanwege de locatie. Maar ik dacht, voordat we van alles plannen, ff checken hoe of wat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:44 schreef Tegan het volgende:
even terug lezen, of gewoon met een schone lei beginnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef MarMar het volgende:
Ik volg het niet meer
* MarMar kan momenteel niet meer dan 1 ding tegelijk.
Een aantal zaten achter heksje aan, misschien omdat ze heel niet-ladylike bierflesjes tegen haar mond zet. En daar werd ze nogal zenuwachtig van, dus is ze er vandoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef MarMar het volgende:
Ik volg het niet meer
Als een beer met teveel pintjes op!quote:
Als ik dan uit bed kan komen wel...quote:
Dat laatstequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
even terug lezen, of gewoon met een schone lei beginnen
Willen wij weten waar je nog meer mee bezig bent?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef MarMar het volgende:
Ik volg het niet meer
Sophietje en ik hadden al bedacht dat je woensdag bij mij komt slapenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik dan uit bed kan komen wel...
En we draaien nog een keertje in het rondquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als een beer met teveel pintjes op!
Misschien is dat wel niet zo'n heel slecht planquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:12 schreef Logician het volgende:
Sophietje en ik hadden al bedacht dat je woensdag bij mij komt slapen
Dat waardeerde hij ook al niet toen ik het deedquote:
En wat is eruit gekomen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was (naar het schijnt) vanwege de locatie. Maar ik dacht, voordat we van alles plannen, ff checken hoe of wat.
Een verstandig planquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat laatste
tegen de tijd dat ik bijgelezen ben, zijn jullie alweer nog weer verder en dan moet ik weer bijlezen en dan lukt het echt niet meer
* MarMar in schildpadmodus
zuipen dus!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee met 3 meiden Am*dam onveilig maken
Pyama partyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien is dat wel niet zo'n heel slecht plan
Misschien is hij iemand die graag in een droomwereld leeftquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat waardeerde hij ook al niet toen ik het deed.
En donderdag?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Sophietje en ik hadden al bedacht dat je woensdag bij mij komt slapen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Pyama party
Trouwens ik ga zo stad in om die pruik te kopen, ga je dan mee? Dat feest is donderdag avond, probeer krea nog steeds over te halen om een roze jurk aan te doen![]()
Qloon.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien is hij iemand die graag in een droomwereld leeft
En ik meen het uit het diepste van m'n hartquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat heeft nou nog nooit iemand tegen me gezegd
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien is hij iemand die graag in een droomwereld leeft
Volgens mij dat we een nieuwe meet, op een wat betere locatie gaan plannen lijkt me.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]die roze jurk vind ik een fantastisch plan!
uh de stad in.. maar moet nog douchen/aankleden en alles
quote:
Amsterdam is suf.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee met 3 meiden Am*dam onveilig maken
De snelheid is te doen, maar waar het allemaal over gaatquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik meen het uit het diepste van m'n hart
tot hoe laat heb ik dan nog de tijd?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:16 schreef Logician het volgende:
[..]lijkt me erg sexy
Nou ik moet nog even wachten sowiezo tot mijn vader is langs geweest, die komt chavez ophalen
Wat was er mis met 3 augustus?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij dat we een nieuwe meet, op een wat betere locatie gaan plannen lijkt me.
Eerst maar eens even een datum prikken, iemand suggesties?
Sex. Impliciet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De snelheid is te doen, maar waar het allemaal over gaat![]()
Wil ik weten wat jij denkt te weten waar ik nog meer mee bezig ben?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Willen wij weten waar je nog meer mee bezig bent?
Denk tot een uur of 4quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tot hoe laat heb ik dan nog de tijd?
Wat zit jou dwars johquote:
Prima datum idd...quote:
Nuecken natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij denkt te weten waar ik nog meer mee bezig ben?
Logi, boa tarde querida!quote:
ah oke.. dan heb ik idd nog wel even .. gelukkigquote:
Wat mij betreft is er ook niks mis met de datum.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ah oke.. dan heb ik idd nog wel even .. gelukkig
Gaan we dan ook die dinges halen??quote:
Utrecht natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er ook niks mis met de datum.
3-8 aanhouden dan maar?
Oke. Waar?
Omdat wil ik niet aan nöken denken! Nöken is me te inspannend op moment met me brakke kop!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is immers het enige waar wij hier aan denken.
Ik herinner me je nog als de dag van gisteren hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jeutje, de bbq is al een week geleden besef ik ineens, wat gaat de tijd snel.
of deventerquote:
* MarMar kan niet neuken en fokken tegelijk...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is immers het enige waar wij hier aan denken.
Welke dinges, ik ken 2 dingessen momenteel, bedoel je het dode gebruiksvoorwerp of het levendequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaan we dan ook die dinges halen??
A.s donderdagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij dat we een nieuwe meet, op een wat betere locatie gaan plannen lijkt me.
Eerst maar eens even een datum prikken, iemand suggesties?
Als je er iets meer moeite in steekt lukt het je vast welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
* MarMar kan niet neuken en fokken tegelijk...
neh, dan moet de laptop van schoot.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je er iets meer moeite in steekt lukt het je vast wel
ze zei insteektquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
levende? die ken ik nog niet!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Welke dinges, ik ken 2 dingessen momenteel, bedoel je het dode gebruiksvoorwerp of het levende![]()
?
Tudo bom?quote:
donderdag kan ik nietquote:
Doe eens goed nadenken miepjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
levende? die ken ik nog niet!!
ik bedoelde het dode.. voor ons
Of jij op schoot. En goed de laptop vasthoudenquote:
is ook goedquote:
Das al vlot, heb je haast HH??quote:
ik echt niet wetenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Doe eens goed nadenken miepje
Ahhhhmoet ik wel even overleggen met de baas denk ik
tsss neuken en fokken tegelijkertijdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ah, je wil niet dat ik er ben. Goed om te weten.quote:
tja als het een slechte neuker is.. moet je toch watquote:
Oeh, daar ben ik goed in.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, er is spontaan een gat vrijgekomen en zie 'm graag opgevuld worden
Dat is voor jou wellicht handig, maar volgens mij wonen er ook veel mensen hier in Pluskut en omstreken, en voor hen is dat best een takke-eind.quote:
zucht... ik ga het niet spellen hoor! Ik probeer zo vaag mogelijk te blijven op fok dat weet je tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik echt niet weten
ja dat bedacht ik me ook ineens.. maar het is voor het goede doel.. ik..
Ach, als jij weet hoe vaak ik in die zes jaar dat ik in Enschede heb gewoond naar Utrecht moest voor meetings...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is voor jou wellicht handig, maar volgens mij wonen er ook veel mensen hier in Pluskut en omstreken, en voor hen is dat best een takke-eind.
Haal je niets in je hoofdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je wil niet dat ik er ben. Goed om te weten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is voor jou wellicht handig, maar volgens mij wonen er ook veel mensen hier in Pluskut en omstreken, en voor hen is dat best een takke-eind.
Je neemt wel veel genoegen hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja als het een slechte neuker is.. moet je toch wat
ooit van msn gehoord schatjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:26 schreef Logician het volgende:
[..]
zucht... ik ga het niet spellen hoor! Ik probeer zo vaag mogelijk te blijven op fok dat weet je toch
Apeldoorn sounds fine, ligt ook nog redelijk centraal en ik ben daar toch al de helft van de tijd.quote:
En wat is daar te doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Apeldoorn sounds fine, ligt ook nog redelijk centraal en ik ben daar toch al de helft van de tijd.
Liever nietquote:
Mits je natuurlijk kasta heet en kan neuken/tv kijken en fok!ken tegelijkertijdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja als het een slechte neuker is.. moet je toch wat
Ja, Deventer is voor de mensen uit Helmond en Tilburg weer een heel eind extra. Zo kan je wel aan het schuiven blijven tot je opsplitst naar vijftien lokale meetsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar is wss net als in utrecht vast wel een cafetje te vindenquote:
hij kan alles .. de god!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Mits je natuurlijk kasta heet en kan neuken/tv kijken en fok!ken tegelijkertijd
Hoeft niet hoor, ik vind het goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Doe eens goed nadenken miepje
Ahhhhmoet ik wel even overleggen met de baas denk ik
Dat is geen algemene stelregel, ben ik bangquote:
Dan noem je ook wel iemand.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef Logician het volgende:
[..]
dat het een zondag is klopt? (even voor de duideiljkheid)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef Kluts het volgende:
10 augustus is in Apeldoorn de Dancetour, das misschien wel leuk om met zn allen heen te gaan?
Dat kan je ook gewoon zeggen! Ik kan net zo goed nöken als koken!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liever niet
maar je kan het aan het gezicht van iemand niet aflezen hoe ie in bed is
Apeldoorn, Deventer, is idd voor die mensen weer heel ver. Maar hoeveel mensen komen daarvandaan en hoeveel uit het oosten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, Deventer is voor de mensen uit Helmond en Tilburg weer een heel eind extra. Zo kan je wel aan het schuiven blijven tot je opsplitst naar vijftien lokale meets.
wil ik weten of je goed kan koken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon zeggen! Ik kan net zo goed nöken als koken!![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat het een zondag is klopt? (even voor de duideiljkheid)
Ik geloof er niets van. Maar het is wel dequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar is wss net als in utrecht vast wel een cafetje te vinden
Nee, maar ik kan nog geen ei bakken!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wil ik weten of je goed kan koken?
Dat hangt van de lokatie afquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef Kluts het volgende:
Maar hoeveel mensen komen daarvandaan en hoeveel uit het oosten?
En weet je hoe goedkoop je je dan voelt als vrouw? Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef Logician het volgende:
[..]
dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan nog geen ei bakken!
Moeten die mensen uit het oosten natuurlijk wel naar de meeting gaan he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Apeldoorn, Deventer, is idd voor die mensen weer heel ver. Maar hoeveel mensen komen daarvandaan en hoeveel uit het oosten?
dan zeg ik bij deze dat ik kom.. goed?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten die mensen uit het oosten natuurlijk wel naar de meeting gaan he?
Hehe porque??quote:
Anders moet je meer gaan denken aan arnhem... hoewel dat voor mensen uit pluskut wel weer ver isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Apeldoorn, Deventer, is idd voor die mensen weer heel ver. Maar hoeveel mensen komen daarvandaan en hoeveel uit het oosten?
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan zeg ik bij deze dat ik kom.. goed?
Geil.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan zeg ik bij deze dat ik kom.. goed?
Daarom is het nu ook Apeldoornquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Anders moet je meer gaan denken aan arnhem... hoewel dat voor mensen uit pluskut wel weer ver is
Vanuit Enschede is ALLES ver...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Anders moet je meer gaan denken aan arnhem... hoewel dat voor mensen uit pluskut wel weer ver is
quote:
dat zekerquote:
Arnhem is voor iedereen ver. Zeker als je van het "station" naar de stad wilquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Belsezar het volgende:
10 augustus is in Apeldoorn de Dancetour
Dat wordt hem dus?
Ik vind het goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Belsezar het volgende:
Dat wordt hem dus?
Dan zit er wat mij betreft ook geen serieuze relatie in! Liever een vrouw die goed kan koken dan een vrouw die goed kan neuken!quote:
knipquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd een keer de station-arnhem-ervaring ondergaan, de laatste keer dat ik in Arnhem was was ik met de auto.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Arnhem is voor iedereen ver. Zeker als je van het "station" naar de stad wil.
Ik kan koken, maar niet goed.. en dat ei.. tja krijg je als je geen eieren eetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zit er wat mij betreft ook geen serieuze relatie in! Liever een vrouw die goed kan koken dan een vrouw die goed kan neuken!![]()
![]()
Emancipatie is voor mietjes en homo's!![]()
Goed dat is het dus geworden! Zullen we de aanmeldingen naar 1 persoon pm-en?quote:
Lijkt me een plan. Zal ik dan ff een topic erover openen? Is wel zo handig.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Belsezar het volgende:
Dat wordt hem dus?
lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
HH woont in Arnhem dus het wordt Arnhem..
Wat ik net zei dus!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan koken, maar niet goed.. en dat ei.. tja krijg je als je geen eieren eet
Je bent toch geen vegaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan koken, maar niet goed.. en dat ei.. tja krijg je als je geen eieren eet
Jouw idee, jouw pmbox.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dat is het dus geworden! Zullen we de aanmeldingen naar 1 persoon pm-en?
Zo ja wie?
ah gadver nee! Vleesquote:
Neeeeeeeeee! Dan komen er weer ongewenste elementen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt me een plan. Zal ik dan ff een topic erover openen? Is wel zo handig.
quote:
quote:
In Apeldoorn? Ongehoordquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee! Dan komen er weer ongewenste elementen.
ik mag hopen van welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar je kan dus beter neuken dan koken ?
Voedsel kan je altijd laten bezorgen maar bezorg-seks als je een relatie hebt is wel enigzins zielig.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar je kan dus beter neuken dan koken ?
PM naar Re. Je kan het zelf niet wijzigen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:41 schreef Kluts het volgende:
[R&P SC] Meet Dancetour Apeldoorn 10-8!
Alleen de titel is een beetje verwarrend, hoe kan ik dat wijzigen?
En overal maar ketchup overheen gooien kan bij allebei niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Voedsel kan je altijd laten bezorgen maar bezorg-seks als je een relatie hebt is wel enigzins zielig.
Tuurlijk wel! Als je maar wil!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
En overal maar ketchup overheen gooien kan bij allebei niet.
ketchupquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
En overal maar ketchup overheen gooien kan bij allebei niet.
Ahh ta bom eu sabequote:
Voor beide geldt dat je achteraf de rommel weer moet opruimen! Kan je beter gaan uiteten/seksen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Voedsel kan je altijd laten bezorgen maar bezorg-seks als je een relatie hebt is wel enigzins zielig.
Nog meer reden dus om naar a'doorn te gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:47 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is Apeldoorn de enige plaats in Nederland waar ik nog nooit een FOK!-meet heb gehad. Spannend!
sim eu namorado faz me felizquote:
Het is wel enigzins een duf kutdorp.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog meer reden dus om naar a'doorn te gaan
boeiend.. wij zin er danquote:
Das zeker geen beledigingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef Kluts het volgende:
Nou ja, aanmelden dus in het betreffende topic, mij pm-en is ook oke, ik neem dan de organisatie wel op me.
Nu weer over tot de orde van de dag.
Vriend van me zegt tegen me net op msn dat ik wat weg heb van die meid van die I kissed a girl-clip.
En nu moet ik natuurlijk kijken of dat een compliment of belediging is.
Hehe, muito bem!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:50 schreef Logician het volgende:
[..]
sim eu namorado faz me feliz
en nu snel ff naar de winkel
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das zeker geen beledigingen hmm je hebt er wel wat van weg ja
Hehe zou kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, ik heb er misschien wel wat van weg, maar ik vind vooral dat ze een nogal hoog porno-gehalte heeft.
Misschien was dat ook wat hij bedoelde met dat ik iets van haar weghad.![]()
Wat, ik of die clip?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe zou kunnenEn ja het is nogal van een hoog porno gehalte...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, ik heb er misschien wel wat van weg, maar ik vind vooral dat ze een nogal hoog porno-gehalte heeft.
Misschien was dat ook wat hij bedoelde met dat ik iets van haar weghad.![]()
Hehe, nou je weet wat ik van die ene foto van je vindquote:
Tja, hoe definieer je tease?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
geeft je wel te denken, ben jij zo'n tease ?
Haha, het is de blik!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, nou je weet wat ik van die ene foto van je vind![]()
dat vroeg ik mij ook al afquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:02 schreef Kluts het volgende:
Waar is iedereen ineens?
Nu wij nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, nou je weet wat ik van die ene foto van je vind![]()
Inderdaad, DE blik...quote:
Op zoek naar die ene foto?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:02 schreef Kluts het volgende:
Waar is iedereen ineens?
Ja uhm flirt, zo met die bliken spelen e.dquote:
En geen enkele intentie er verder iets mee te doen (of dat te communiceren naar het arme slachtoffer)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja uhm flirt, zo met die bliken spelen e.d
vind ik ook goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:13 schreef Logician het volgende:
Cue 't word ergens tussen 4 en 5
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vind ik ook goed![]()
moet me nog aankleden dusja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |