abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60145644
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Boulahrouz ook even out of the picture wil zijn na een hectische periode. Contact is er mogelijk wel geweest, en dat wordt goed uit de media gehouden.
Onzin, anders had hij echt niet mee gedaan aan de benefietwedstrijd voor Afrika
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:11:24 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60145659
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Nou, iedere spits, iedere spits. Als Spurs-fan had ik gedacht dat je de duels tussen Keane en Boulahrouz nog wel herinnert.
In de eredivisie, bedoelde ik.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:21:21 #253
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60145893
Ik zie Boulah ook niet als leider, maar eerlijk is eerlijk: was Stam dat wel? Nee, totaal niet.
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:25:35 #254
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60145998
Houd toch eens op over Boulahrouz. DIE KOMT NIET OMDAT HIJ ZELF NIET WIL.
Djeez.
-
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:26:34 #255
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60146025
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Onzin, anders had hij echt niet mee gedaan aan de benefietwedstrijd voor Afrika
Dat is dan wel weer heel recent. Die wedstrijd heb ik niet gezien, maar ik heb wel meegekregen dat Urby meedeed.

Maar nogmaals, het zou heel begrijpelijk zijn als Boulahrouz even geen publiciteit wilde.
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:27:30 #256
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60146052
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Houd toch eens op over Boulahrouz. DIE KOMT NIET OMDAT HIJ ZELF NIET WIL.
Djeez.
Zolang hij met clubjes als Panathinaikos en Olympique Marseille in verband wordt gebracht blijf ik hopen. Of denk je nu echt dat 'ie bij Chelsea op de bank wil blijven zitten?

Boulah naar HSV had een ABC'tje moeten zijn, dan had dat nu al lang in kannen en kruiken geweest...
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:36:10 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60146276
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:27 schreef twi het volgende:

[..]

Zolang hij met clubjes als Panathinaikos en Olympique Marseille in verband wordt gebracht blijf ik hopen. Of denk je nu echt dat 'ie bij Chelsea op de bank wil blijven zitten?

Boulah naar HSV had een ABC'tje moeten zijn, dan had dat nu al lang in kannen en kruiken geweest...
Precies mijn idee, als hij moet kiezen uit Ajax, Panathinaikos en Olympique Marseille, maakt Ajax zeker wel een kans. Misschien dat Khalid Boulahrouz zelf hoopte op een grotere club, maar zolang die er niet is, moet Ajax er alles aan doen om Boulahrouz binnen te halen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60146320
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Precies mijn idee, als hij moet kiezen uit Ajax, Panathinaikos en Olympique Marseille, maakt Ajax zeker wel een kans. Misschien dat Khalid Boulahrouz zelf hoopte op een grotere club, maar zolang die er niet is, moet Ajax er alles aan doen om Boulahrouz binnen te halen.
Dat is ook waarschijnlijk de reden waarom het zo stil Boulah is, hij wacht bijvoorbeeld tot 2 weken voor het eind van de transfer periode om te zien of er nog grotere clubs zich melden, en anders kan hij nog altijd naar 1 van die 3.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:41:20 #259
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60146383
Ze mogen voor hem ook best diep in de buidel tasten.

En hij mag dan wel niet de geboren leider zijn, je hebt achterin wel een geweldig iemand staan.
pi_60146612
Die panathinaikos wil ook iedere speler die wij willen is het niet?

(6 letter woord, begint met een k) ten cate
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60146701
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die andere twee spelen sowieso Champions League
pi_60146791
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die andere twee spelen sowieso Champions League
Nou ja, ze moeten beide nog door de voorronde voor de CL komen.
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:57:50 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60146794
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die andere twee spelen sowieso voorronde Champions League
pi_60146886
Zal je zien dat Ten Cate weer niet door de voorronde heen komt
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:02:56 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60146923
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:01 schreef Urquhart het volgende:
Zal je zien dat Ten Cate weer niet door de voorronde heen komt
Of nu juist wel.
pi_60146958
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Of nu juist wel.
Zo'n lul is het wel.
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:08:55 #267
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60147041
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:27 schreef twi het volgende:

[..]

Waar wordt hij met Panathinaikos in verband gebracht, want in de Griekse media is niets te vinden. Alleen dat ze Ooijer willen.
Overigens gaat Gilberto Silva 99% zeker naar Panathinaikos. Die wilde Ajax ook toch?
-
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:09:36 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60147055
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waar wordt hij met Panathinaikos in verband gebracht, want in de Griekse media is niets te vinden. Alleen dat ze Ooijer willen.
Overigens gaat Gilberto Silva 99% zeker naar Panathinaikos. Die wilde Ajax ook toch?
http://www.sport-fm.gr/article/138561
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:13:05 #269
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60147138
quote:
Thanks. .
Ik had alleen een rondje kranten gedaan.
-
pi_60148224
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Respect voor Patrick. Ik zapte er vlot langs met het idee de foto's van ajax.nl voor me te hebben. Mooi compliment lijkt me dat.
Sterker nog: da's een heel mooi compliment! Blij dat het gewaardeerd wordt, ook door anderen.

Ik hoop maar dat ze daar dus vaker gaan trainen, lekker de ruimte. En hopen dat er geen hoge hekken voor de nieuwe tribune bij het trainingsveld komen. Maar er zullen in ieder geval nog wel wat vaker foto's langs gaan komen.

Eeuwig zonde dat de arena sinds vorig jaar het beleid heeft aangescherpt en ik met mijn camera er niet meer in kom...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:38:56 #271
82589 S-Two
barba macacu
pi_60148715
Zo, paar daagjes weggeweest, maar geen enkel nieuws zie ik. Wordt tijd dat er een verdediger wordt gepresenteerd.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_60148953
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:10 schreef P_B het volgende:

[..]

Sterker nog: da's een heel mooi compliment! Blij dat het gewaardeerd wordt, ook door anderen.

Ik hoop maar dat ze daar dus vaker gaan trainen, lekker de ruimte. En hopen dat er geen hoge hekken voor de nieuwe tribune bij het trainingsveld komen. Maar er zullen in ieder geval nog wel wat vaker foto's langs gaan komen.

Eeuwig zonde dat de arena sinds vorig jaar het beleid heeft aangescherpt en ik met mijn camera er niet meer in kom...

Hoe bedoel je? Ik heb mijn camera meerdere malen mee naar binnen gekregen dit jaar
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:56:16 #273
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60149026
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik heb mijn camera meerdere malen mee naar binnen gekregen dit jaar
Ik denk dat die van Patrick zogenaamd 'te professioneel' is.
pi_60149650
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ben bij deze dus inderdaad benieuwd welke jij hebt. Van die superzooms en compactjes komen er inderdaad in maar mijn digitale spiegelreflex met teletoeter niet. Met een gewone lens waar je niet zo ver mee inzoomt willen ze nog wel een oogje dichtknijpen maar verder. Je zou er zogenaamd geld mee kunnen gaan verdienen. Volkomen voorbijgaand aan het feit dat niemand zit te wachten om te betalen voor foto's vanaf de 2e ring en dat die zogenaamde kleine superzooms vaak meer zoom hebben dan de mijne.

Moet er wel bij zeggen dat na 2 keer gezeur in het begin van vorig seizoen ik het heb opgegeven dus misschien dat ze na verloop van tijd wat coulanter zijn geworden. En ik heb ook wel het idee dat het afhankelijk is van welke steward je treft, het was een tijd namelijk gewoon goed gegaan. Heb namelijk nog wel een leuke foto van de Johan Cruijff schaal van vorig jaar: Afellay die Heitinga bij zijn strot grijp... 3 keer raden welke andere kleine marokkaan er onder andere bij staat! Het kan snel gaan in voetballand... Maar ik ga er nog wel eens over mailen met Ajax.
-
pi_60149809
Mogen wij die foto zien?

verder moet je misschien eens vragen of je een perskaart of zo kan krijgen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60149815
Ik heb een Nikon D40x met een 18-55mm lens en 55-200mm, en heb hem elke wedstrijd dat ik hem bij me had mee naar binnen gekregen. Maar het kan inderdaad aan de stewards liggen, er is meerdere malen aan mij gevraagd of ik professioneel fotograaf ben. Hierop gewoon constant nee geantwoord en zie lieten me gewoon doorlopen.
pi_60149836
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:41 schreef denthemen het volgende:
Mogen wij die foto zien?

verder moet je misschien eens vragen of je een perskaart of zo kan krijgen
.
AFC Ajax-topic #1018: "Aanval de beste verdediging" hier heb je wat van zijn foto's
pi_60149841
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:31 schreef P_B het volgende:

[..]

Afellay die Heitinga bij zijn strot grijp... 3 keer raden welke andere kleine marokkaan er onder andere bij staat! Het kan snel gaan in voetballand... Maar ik ga er nog wel eens over mailen met Ajax.
Ik heb toen inderdaad flink zitten "kankeren" op die twee Marokkaantjes .
Nu ben ik een groot voorstander van de komst van Aissati, mooi he .
pi_60149851
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:43 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

.
AFC Ajax-topic #1018: "Aanval de beste verdediging" hier heb je wat van zijn foto's
Ik bedoelde die foto van die Appelvlaai en Aisatti en dergelijke
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60149863
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:44 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik bedoelde die foto van die Appelvlaai en Aisatti en dergelijke
Oops Zat niet op te letten sorry
pi_60149880
Edit: Spuit 410.
pi_60152228
Stuk uit het AD:
quote:
Trainers aan hoofd van tekentafel
Door NIK KOK

AMSTERDAM - De invloed van een trainer gaat steeds verder. Marco van Basten, Louis van Gaal en Gertjan Verbeek zorgden alle drie voor verbouwingen in het eigen stadion. Een kijkje in de keuken van Ajax.

Als trainer van Jong Ajax kwam Marco van Basten vijf jaar geleden wel eens in het kleedkamergebied van de Arena. Dan liep hij langs muren die volhingen met fotos van Ajacieden die het Nederlands elftal hadden gehaald. Dat waren er best veel, zo observeerde hij dan. Van Basten keek er in de ogen van Gé Fortgens en ging de rij langs tot het jeugdige gezicht van Rafael van der Vaart.

Mooi, vond hij, maar toch kon het beter. Hij klopte eens aan op de altijd openstaande deur van teammanager David Endt die huisde in de ruimte naast die van de te donkere trainerskamer. Als hij ooit hoofdtrainer van het eerste zou worden, vond Van Basten, moest er van elk kampioensteam in de historie van de club een foto hangen. Dat zou goed zijn voor de uitstraling van Ajax. ,,Dat zei hij mij toen,’’ weet Endt nog. ,,Nu is hij hier als hoofdtrainer en hangen die kampioensfoto’s er. En er hangen lijsten met daarin de viering van de Europese prijzen die Ajax heeft gewonnen.’’

Sinds maandag is Marco van Basten trainer in de Arena. Het heeft er al voor gezorgd dat de kleedkamers zijn verbouwd (er is nu ruimte voor meer spelers en de kleedkastjes zijn rood-wit met daarop de naam van de betreffende speler). Het trainingsveld ondergaat weldra een metamorfose en de trainerskamer die veel te donker was, is gerestyled. ,,Marco van Basten is gevoelig voor dat soort dingen. Dat had ik niet verwacht,’’ zegt Endt.

,,Ik vind het zelf altijd heel belangrijk hoe het kleedkamergebied eruitziet,’’ bekent de teammanager. ,,Een tegenstander moet geïmponeerd worden als ze bij Ajax op bezoek komen. Ik let er bijvoorbeeld heel erg op wat voor foto’s er in de Arena hangen. Dat moeten foto’s zijn die de ziel van Ajax uitstralen. Natuurlijk moeten het juichfoto’s zijn, maar belangrijk is ook dat de aanvallende speelwijze in de plaat wordt uitgedrukt. Niet een in het nauw gedreven verdediger dus.’’

Als teammanager bezoekt Endt elk seizoen alle stadions van Nederland. ,,Bij Heerenveen, moet ik altijd een beetje lachen. Daar hebben ze drie hele grote foto’s van Heerenveen-spelers bij de kleedkamer hangen. Maar die drie spelers maken een actie waarbij ze alle drie hun ogen dicht hebben. Ik vind dat niet kunnen.’’

De catacomben van De Meer waren ook al rijkelijk behangen met historische foto’s. Endt: ,,In De Meer hadden we van elke Nederlandse international een foto. Dat was een soort bonus voor die spelers. Speelde je een interland, dan kwam je in de spelerstunnel. Daar kreeg ik toen commentaar op van Frank Arnesen. Die vond het belachelijk dat er geen buitenlandse internationals van Ajax met hun foto in de tunnel hingen. Hij had daar gelijk in, vond ik. In de Arena hangen nu foto’s van internationals van alle nationaliteiten.’’
pi_60152260
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:41 schreef _Mike_ het volgende:
Ik heb een Nikon D40x met een 18-55mm lens en 55-200mm, en heb hem elke wedstrijd dat ik hem bij me had mee naar binnen gekregen. Maar het kan inderdaad aan de stewards liggen, er is meerdere malen aan mij gevraagd of ik professioneel fotograaf ben. Hierop gewoon constant nee geantwoord en zie lieten me gewoon doorlopen.
Dat is ongeveer gelijk aan wat ik toen mee had: een 350d en een 70-300 IS. Het ging ze om camera's met verwisselbare lenzen wat niet mag. Een jongen met dezelfde spullen kreeg ook gelazer en nam het het al veel langer mee dan ik, zelfs bij uitwedstrijden. Zal dus inderdaad gewoon steward-afhankelijk zijn. Wie weet ik had ik er wel eentje met geldingsdrang, zo bij de eerste wedstrijd van het seizoen. Mocht na veel 5-en en 6-en doorlopen maar het was gewoon gedoe. Wat misschien nog uit kan maken is of je een seizoenskaart hebt of dat het 1e of 2e ring is.
Maar goed: nieuw seizoen, nieuwe kansen!

Dan nog op verzoek: onze groep blauwe helden. Halverwege 2e ring en nog flink moeten bijsnijden dus verder dan dit kwam ik niet. En uiteindelijk slechts 2 gele kaarten... Misschien wel een leuk plaatje voor op kleedkamerdeur als Aissati voor het eerst binnenkomt?

-
pi_60152345
Leuk stukje .
pi_60152470
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:38 schreef P_B het volgende:

[..]

Dat is ongeveer gelijk aan wat ik toen mee had: een 350d en een 70-300 IS. Het ging ze om camera's met verwisselbare lenzen wat niet mag. Een jongen met dezelfde spullen kreeg ook gelazer en nam het het al veel langer mee dan ik, zelfs bij uitwedstrijden. Zal dus inderdaad gewoon steward-afhankelijk zijn. Wie weet ik had ik er wel eentje met geldingsdrang, zo bij de eerste wedstrijd van het seizoen. Mocht na veel 5-en en 6-en doorlopen maar het was gewoon gedoe. Wat misschien nog uit kan maken is of je een seizoenskaart hebt of dat het 1e of 2e ring is.
Maar goed: nieuw seizoen, nieuwe kansen!

Dan nog op verzoek: onze groep blauwe helden. Halverwege 2e ring en nog flink moeten bijsnijden dus verder dan dit kwam ik niet. En uiteindelijk slechts 2 gele kaarten... Misschien wel een leuk plaatje voor op kleedkamerdeur als Aissati voor het eerst binnenkomt?

[ afbeelding ]
Ik kots echt op die affelay. Wat een misselijk ventje is dat.
pi_60152502
Met z'n vijven om Johnny hangen die gewoon blijft staan wijzen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:50:54 #287
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60152532
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Met z'n vijven om Johnny hangen die gewoon blijft staan wijzen .
4

[edit]
Wel 5, ik zag dat kleine negertje niet achter hem .
-
pi_60153145
Die kop van Johnny !!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:26:29 #289
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60153358
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:38 schreef P_B het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi!
pi_60153540
Bossen (?) staat er ook echt zo bij van: kom, kom, moet dat nou?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60153968
Nooit gezien die foto. Erg mooi shot hoor.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60156534
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:53 schreef RayMania het volgende:
Nooit gezien die foto. Erg mooi shot hoor.
Is ook niet zo heel gek hoor dat je hem nog nooit gezien hebt. De foto heeft sinds ik hem genomen heb iets minder dan een jaar stof lopen happen op mijn harde schijf en dit is de eerste keer dat ik hem online zet.

Maar ik zal eens kijken of ik nog wat meer leuks kan vinden. Volgens mij heb ik nog wel een vrij aardige van een robbertje vechten met Boukhari in de wedstrijd tegen AZ in 2007.
-
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:50:00 #293
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60156652
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef P_B het volgende:

[..]

Is ook niet zo heel gek hoor dat je hem nog nooit gezien hebt. De foto heeft sinds ik hem genomen heb iets minder dan een jaar stof lopen happen op mijn harde schijf en dit is de eerste keer dat ik hem online zet.

Maar ik zal eens kijken of ik nog wat meer leuks kan vinden. Volgens mij heb ik nog wel een vrij aardige van een robbertje vechten met Boukhari in de wedstrijd tegen AZ in 2007.
Heb je misschien een website of iets dergelijks? Het is natuurlijk best wel zonde als je het alleen op je schijf laat staan.
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:09:05 #295
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_60157026
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:16:03 #296
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60157157
quote:
Duitse krant, nog steeds niet helemaal duidelijk of Ajax al definitief verloren heeft...
Zegt vrij weinig allemaal nog,
-
pi_60157214
Prima. Dat huren is niks, zeker niet voor slechts één jaar.
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:19:42 #298
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60157234
Ja, mijn Duits is ook niet meer wat het geweest is.
quote:
Doch offenbar ist Ajax schon raus aus dem Rennen
betekent 'Blijkbaar is Ajax toch uit de race' of zoiets?
pi_60157239
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Prima. Dat huren is niks, zeker niet voor slechts één jaar.
Wel als 2e verdediger, is aannemelijker dan dat Ajax 2 verdedigers koopt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60157296
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:20 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wel als 2e verdediger, is aannemelijker dan dat Ajax 2 verdedigers koopt.
Mocht Henrique komen verwacht dan maar niet dat Ajax nog een verdediger koopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')