Niet zo miepen Bliksem, in dit topic staat dit bericht nog niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk nou eens voordat je post of dat er niet al een keer staat.
Nou nou...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet eigenwijze kutgriek.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:48 schreef fathank het volgende:
Wie gaat trouwens het gat van pinchhitter opvullen nu Urzaiz weg is
Nou nou, kort lontje aan je lampje hangen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet eigenwijze kutgriek.
Nummertje 64 als ik het goed zag. En Mitea 52 ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:50 schreef TheJanitor het volgende:
Wel matig dat Manucharyan geen nummer heeft... ook al wordt ie verhuurd vind ik het toch vreemd. Had erg graag gehad dat ze hem nog een kans gaven.
quote:
PI?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nou nou, kort lontje aan je lampje hangen?
Kut mascottequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mascotte, pinchhitter en Casanova all-in-1! Wat een held!
Dacht dat Van Basten iedereen wel een kans zou geven.. toch vreemd, nieuwe trainers geven iedereen altijd een kans.. 64 geeft niet echt vertrouwen lolquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nummertje 64 als ik het goed zag. En Mitea 52 ofzo.
Geen idee waar beiden trainden ook. Zag ze namelijk lopen tijdens de training van het eerste. Luque is me ook niet opgevallen. Maar die schijnt wel present te zijn geweest, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dacht dat Van Basten iedereen wel een kans zou geven.. toch vreemd, nieuwe trainers geven iedereen altijd een kans.. 64 geeft niet echt vertrouwen lol
Alleen het geeft op dit moment wel een beangstigend gevoel dat het allemaal zo lang duurt. Hebben ze überhaupt wel iemand op het oog of wordt het straks gewoon een B-verdediger, omdat er geen tijd meer is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:46 schreef sjimz het volgende:
Er komt heus nog wel een verdediger.
Waarom denk je dat ze de shirtnummers 3 en 11 nog niet hebben vergeven
Nou, ik zou zeggen, zet mij dan ook maar op de lijst. Doe maar 69 ofzo, dan heeft het ten minste nog enige mening.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:17 schreef Pritt het volgende:
64
Hoe wil je iemand duidelijk maken dat ze niet op een basisplaats moeten rekenen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd alle mascottes om te janken, behalve wanneer ze die mascotte-race doen in Engeland. Da's wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |