Haha gister ging ie zo'n wijf aantikken omdat ie het kind ff wilde kietelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mascotte, pinchhitter en Casanova all-in-1! Wat een held!
Hij moet maar meteen een belofte doen die misschien helemaal niet waargemaakt kan worden?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik en vele andere missen gewoon wat duidelijkere woorden. hij moet gewoon zeggen dat er minimaal 1 topverdediger komt.... niet dat hij er graag nog een verdediger bij ziet komen, alsof het een fucking extratje is.
quote:
Acht spelers van Ajax mogen weg
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Ajax hoopt op korte termijn ten minste acht spelers af te laten vloeien uit de huidige A-selectie. Albert Luque, Michael Krohn-Dehli, Edgar Manucharyan, Robbert Schilder, Nicolae Mitea, Leonardo, Mitchell Donald en Vurnon Anita hebben in een gesprek met de clubleiding te horen gekregen dat ze kunnen uitzien naar een andere club.
Alleen van de jeugdige talenten Donald en Anita wil Ajax niet definitief afscheid nemen. Zij kunnen worden verhuurd om bij een andere eredivisieclub wekelijks te spelen.
Bij Leonardo staat Ajax open voor verkoop, maar dan wel tegen een vastgestelde transfersom. De Braziliaan heeft in Amsterdam nog minder uitzicht op een basisplaats na de komst van Miralem Sulejmani.
,,Deze acht spelers weten allemaal waar ze aan toe zijn,’’ bevestigt technisch manager Danny Blind.
Ajax begon de seizoensvoorbereiding maandag met een A-selectie van meer dan 30 man. De nieuwe trainer Marco van Basten wil het liefst met 24 voetballers werken. Van Basten en Blind hopen nog één à twee versterkingen vast te kunnen leggen, onder wie een rechtsbenige centrale verdediger.
In principe blijven Jan-Arie van der Heijden, Gregory van der Wiel en Siem de Jong het hele seizoen deel uitmaken van de A-selectie. Voor de drie zelf opgeleide talenten is volop belangstelling, maar zij krijgen de kans aan te haken bij het eerste elftal. Alle drie debuteerden al in de eredivisie.
De Jong werd gisteren niet geselecteerd voor de Olympische Spelen met Jong Oranje. De middenvelder staat op de reservelijst voor het evenement. Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en de Belgen Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen zijn wel geselecteerd voor ‘Peking’ en missen vrijwel de hele voorbereiding op het clubseizoen. Sulejmani krijgt wellicht vandaag uitsluitsel van de Servische bond. Of Ajax nog meer spelers laat vertrekken, hangt samen met de definitieve selecties voor de Olympische Spelen.
Frank de Boer ondertekende gisteren zijn tweejarige contract als trainer van Ajax A1. ,,Ik wil spelers klaarstomen voor het profvoetbal,’’ stelt de oud-international.
De Boer had afgelopen seizoen de D1-junioren onder zijn hoede. Hij is ook nog assistent van bondscoach Bert van Marwijk bij het Nederlands elftal.
De twee functies zijn volgens hem goed te combineren.
Toch wel jammer wat Leonardo betreft.quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Goed zo Danny. Gewoon duidelijk zijn en er niet omheen draaien.
Mooie foto's!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef P_B het volgende:
Geen tijd om ze gisteren al door te nemen maar hier nog "een paar" zelfgemaakte foto's van de 1e training van gister... Als het er te veel zijn en het laden te lang duurt hoor ik het wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We willen best een aanvaller ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toch wel jammer wat Leonardo betreft.
Misschien kan hij in een ruil met Aissati betrokken worden, aangezien psv volgens mij nog opzoek is naar een aanvaller
quote:
Mooie bijdrage Patrick.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef P_B het volgende:
Geen tijd om ze gisteren al door te nemen maar hier nog "een paar" zelfgemaakte foto's van de 1e training van gister... Als het er te veel zijn en het laden te lang duurt hoor ik het wel.
*knip*
Wat mij betreft mogen Jurgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu ook weg, zij blokkeren de ontwikkeling van jeugdspelers die nu al bijna even goed zijn.quote:
Is het geen idee om die Sarpong een keer te verhuren?quote:
quote:'Ajax begint dit jaar met het verlaten van de beurs'
De redactie van Ajax Netwerk heeft uit een betrouwbare bron vernomen dat Ajax tegen het eind van het kalenderjaar zou starten met het verlaten van de beurs. Volgens deze bronnen zou er later dit jaar een buitengewone aandeelhoudersvergadering worden belegd om dit te bewerkstelligen. [reageer]
Ik denk dat als ajax niet het bedrag biedt wat in het nieuwe contract van Aissati staat, er wel een arbitragezaak komt. (ivm die mondelinge overeenkomst dus, dat is gewoon rechtsgeldig)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zou een goede aankoop zijn, Aissati. Ben benieuwd hoe het afloopt, maar ik denk dat hij uiteindelijk wel naar ons komt. Hopelijk zonder arbitragezaak.
Maar Reker zegt dat hij nooit met Aissati heeft gepraat. Tenminste, dat lees ik net in het Aissati topic. Ach, het is allemaal even afwachten. Het lijkt me het verstandigst dat de clubs er gewoon zo snel mogelijk uitkomen, dat is voor iedereen het beste.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat als ajax niet het bedrag biedt wat in het nieuwe contract van Aissati staat, er wel een arbitragezaak komt. (ivm die mondelinge overeenkomst dus, dat is gewoon rechtsgeldig)
Oh en dat die overeenkomst er is... heeft ie min of meer verklapt op:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5544
Ach, ik ben een van die weinige psv-ers die er niet echt om wakker kan liggen als ie naar ajax gaat. Ik ben nog naief genoeg om te denken 'Hij was bij ons blijkbaar niet goed genoeg voor de basis, dus dan zal ie ajax ook wel niet veel sterker maken'.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar Reker zegt dat hij nooit met Aissati heeft gepraat. Tenminste, dat lees ik net in het Aissati topic. Ach, het is allemaal even afwachten. Het lijkt me het verstandigst dat de clubs er gewoon zo snel mogelijk uitkomen, dat is voor iedereen het beste.
Contract is twee kanten op. EN moet je beiden na komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat als ajax niet het bedrag biedt wat in het nieuwe contract van Aissati staat, er wel een arbitragezaak komt. (ivm die mondelinge overeenkomst dus, dat is gewoon rechtsgeldig)
Oh en dat die overeenkomst er is... heeft ie min of meer verklapt op:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5544
En je punt is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Contract is twee kanten op. EN moet je beiden na komen.
Nee juist niet, er waren hem speelminuten beloofd en die heeft hij niet gekregenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En je punt is?
Dat ie nu dus inderdaad een contract heeft tot 2011 ?
En dat kan je uitleggen als contractbreuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee juist niet, er waren hem speelminuten beloofd en die heeft hij niet gekregen
Speelminuten zijn niet dingen die contractueel vastgelegd worden, bij geen enkele voetballer. Ken jij een speler die in zijn contract heeft staan 'minimaal 1000 speelminuten in seizoen 2008-2009'?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee juist niet, er waren hem speelminuten beloofd en die heeft hij niet gekregen
We zien het wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Speelminuten zijn niet dingen die contractueel vastgelegd worden, bij geen enkele voetballer. Ken jij een speler die in zijn contract heeft staan 'minimaal 1000 speelminuten in seizoen 2008-2009'?
Het gaat natuurlijk om salaris, duur van het contract, enzovoorts. En dan heb je gewoon een geldig arbeidscontract.
Maargoed, of ie nu blijft of dat ie weg gaat, het kan me weinig bommen. Vooralsnog denk ik dat we wel een aardige selectie hebben op een echte doelpuntenmachine na.
Moeten jullie trouwens niet eens op zoek naar een echte topverdediger? Aanvallers zat als ik het zo zie, de beste aanval van de Nederlandse competitie durf ik zelfs te zeggen. Maar komop zeg, met Urby, Colin, Slijngaard win je de oorlog niet. Het is voor jullie maar te hopen dat Silva en die Belgen niet geblesseerd raken, anders is er echt een serieus probleem.
Tja, ik ben benieuwd. Wel een erg jonge verdediging hebben jullie dan trouwens op Silva na.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
We zien het wel.
En Gregory van der Wiel gaat bloeien dit jaar
Zucht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef Chadi het volgende:
Verdedigers hebben we wel nodig. Alleen vrees ik dat die er niet komen
Leeftijd van de verdedigers is geen probleem Chivu was ook 20 en deed het geweldig, we missen momenteel gewoon een leider.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, ik ben benieuwd. Wel een erg jonge verdediging hebben jullie dan trouwens op Silva na.
Niet dat dat wat uit zou moeten maken. Ik hoop dat Marcellis en Pieters er volgend jaar ook gewoon in staan bij Psv. Al gauw beter dan die Alcides
Nadat ie eerst 3 of 4 rode kaarten in korte tijd pakte. En daar hebben we zo weinig aan komend seizoen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Leeftijd van de verdedigers is geen probleem Chivu was ook 20 en deed het geweldig, we missen momenteel gewoon een leider.
Dat kwam omdat hij aan het begin nog een heethoofd was, Vermaelen/Vertonghen oid zijn dit nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Nadat ie eerst 3 of 4 rode kaarten in korte tijd pakte. En daar hebben we zo weinig aan komend seizoen.
Hij is het lopen verleerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef TAV74 het volgende:
hmm... ik snap het lijstje met spelers die weg mogen/moeten wel. Ik blijf alleen een vreemd onderbuikgevoel houden bij Luque, die gast kan het voetballen toch niet verleerd zijn zou je zeggen..
Tja. Kluivert bij ons gezien vorig jaar ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef TAV74 het volgende:
hmm... ik snap het lijstje met spelers die weg mogen/moeten wel. Ik blijf alleen een vreemd onderbuikgevoel houden bij Luque, die gast kan het voetballen toch niet verleerd zijn zou je zeggen..
Verschil tussen Luque en Kluivert is dat de eerste nog redelijk fris lijkt voor zn leeftijd. Kluivert heeft toch echt wat vervelende ongemakken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja. Kluivert bij ons gezien vorig jaar ?
Je kon nog wel zien dat ie vroeger goed geweest is, maar onderhand is ie het toch wel 'verleerd'. Ik neem aan dat jullie hem ook niet meer terug hoeven
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verschil tussen Luque en Kluivert is dat de eerste nog redelijk fris lijkt voor zn leeftijd. Kluivert heeft toch echt wat vervelende ongemakken.
Huntelaar bijvoorbeeld. We moeten zo snel mogelijk van die gast af. Hij heeft geen enkele toegevoegde waarde terwijl zn bankrekening overuren draait.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:07 schreef Trancelocator het volgende:
Het grote probleem bij Luque is natuurlijk nog steeds zijn salaris. Het is een dure grap, maar bovendien nog steeds een slecht signaal naar de andere spelers.
Dat salaris past bij een speler die altijd in de basis begint, die het team op sleeptouw neemt en misschien wel de aanvoerder moet zijn. Zolang Luque verre van dat is, zullen andere spelers zich eraan blijven storen.
Volgens mij heeft Gregory flink in het krachthonk gezeten toen hij geblesseerd was. Hij lijkt echt twee keer zo breed als vorig jaar.quote:
3 in een paar weken tijd terwijl hij daarvoor in Roemenie nog nooit een rode kaart te pakken had. Dat meen ik me nog uit eigen geheugen en van de DVD te herinneren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Nadat ie eerst 3 of 4 rode kaarten in korte tijd pakte. En daar hebben we zo weinig aan komend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |