Boeiend, iedereen begrijpt het.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
smog
Je kon er op wachten dat iemand dat zou posten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
we hebben onze verdediger eindelijk binnen!
[ afbeelding ]
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef OudFruit het volgende:
Ajax gaat Vincent Kompany strikken, mark my words
Ja de Zeeuw ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef OudFruit het volgende:
Onzin, KNVB is onderdeel van de FIFA.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef PyTh het volgende:
Aissati niet mee naar Peking.
Overigens is dat verhaal dat hij in November al transfervrij zou zijn kolder omdat dit alleen geld als hij naar een buitenlandse club verhuisd. KNVB ziet de overeenkomst wel als rechtsgeldig.
Zal het vast niet slechter doen dan wat we nu hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
we hebben onze verdediger eindelijk binnen!
[ afbeelding ]
Waar baseer je dit op, aangezien ook niet echt een gerucht was ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef OudFruit het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, aangezien ook niet echt een gerucht was ofzo.
Inside info?
Zomgquote:
Dan geloof je het niet eigenwijze kutgriek.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, KNVB is onderdeel van de FIFA.
Volgens mij probeer jij hier de boel een beetje op te naaien.quote:
Tuurlijk probeert hij de boel op te naaien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij hier de boel een beetje op te naaien.
(en voor als het niet zo is bied ik alvast mijn excuses aan.)
Het zou leuk zijn, maar maak me voorlopig inderdaad geen enkele illusie. Kudos natuurlijk als Oudfruit het bij het juiste eind blijkt te hebben, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoop nou maar op Henrique of oleguer ipv Kompany...
Boulahrouz kan leuk verdedigen, maar die leidt toch geen verdediging. Leuk en aardig als je Silva, Boulahrouz, Vermaelen en Vertonghen naast elkaar hebt lopen, maar daar zit dan totaal geen organisatie in, laat staan een leider.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al nieuws over Boulahrouz trouwens? Marseille was ook geintresseerd toch. Van Basten zoekt type "Stam" dan moet je toch echt bij Boulah zijn.
Nou ik heb liever Kompany dan Henrique, want die zou alleen maar op huurbasis komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoop nou maar op Henrique of oleguer ipv Kompany...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |