Echt waar?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Aissati gister in het sportjournaal op de vraag of hij naar Ajax komt: "waarom niet?
Die wil dus zelf graag naar Amsterdam komen. PSV kan dwarsliggen wat ze willen maar Aissati zal uiteindelijk wel gewoon tekenen voor een redelijk bedrag.
Maar ik ga er niet van uitquote:2006/07 Hamburger SV Vlag van Duitsland Duitsland Bundesliga 7 0
2007/08 Hamburger SV Vlag van Duitsland Duitsland Bundesliga 2 0
Hij heeft een stuk of 28 wedstrijden voor HSV gespeeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
Het zou opzich kunnen dat Kompany komt als je zijn gespeelde wedstrijden dit jaar en vorig jaar ziet.
[..]
Maar ik ga er niet van uit
2006/07 Hamburger SV 7 0 Bundesligaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
Het zou opzich kunnen dat Kompany komt als je zijn gespeelde wedstrijden dit jaar en vorig jaar ziet.
[..]
Maar ik ga er niet van uit
Gelukkig zijn Ajax verdedigers nooit geblesseerdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel vaak geblesseerd.
Klopt dus niet. De woorden van Van Basten zijn verdraaid. Hij is tevreden over de transfers tot nu toe, maar ziet graag nog een verdediger komen. Het liefst zelfs twee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:41 schreef TornadoDK het volgende:
Kompany komt echt niet hoor.
Ik maak me wel nog zorgen over de verdediging, vorig jaar was het al niet veel en Heitinga is nog weggegaan ook. dus eigenlijk hebben we gewoon minimaal 2 verdedigers nodig.
Nu lees ik dat ze met deze verdediging ook al tevreden zijn
Ik ben met de verdediging Vertonghen - Vermaelen - Vd Wiel - Silva ook wel tevreden. Maar dan moet er ook niemand geblesseerd raken want in Colin, Ogararu en Urby heb ik wat minder vertrouwen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:41 schreef TornadoDK het volgende:
Kompany komt echt niet hoor.
Ik maak me wel nog zorgen over de verdediging, vorig jaar was het al niet veel en Heitinga is nog weggegaan ook. dus eigenlijk hebben we gewoon minimaal 2 verdedigers nodig.
Nu lees ik dat ze met deze verdediging ook al tevreden zijn
dat is dan al een geruststelling want het dat is volgens mij al een paar jaar het probleem we krijgen veeel te veel doelpunten tegen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klopt dus niet. De woorden van Van Basten zijn verdraaid. Hij is tevreden over de transfers tot nu toe, maar ziet graag nog een verdediger komen. Het liefst zelfs twee.
Van Basten trekt zelf zijn kicks aan als we achter staan in de laatste minuten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:48 schreef fathank het volgende:
Wie gaat trouwens het gat van pinchhitter opvullen nu Urzaiz weg is
Of je luisterd/leest maar half naar de interviews..... Hij heeft duidelijk gezegd dat hij een centrale verdediger wilde hebben gevolgd door de woorden "en het liefst nog eentje"...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik en vele andere missen gewoon wat duidelijkere woorden. hij moet gewoon zeggen dat er minimaal 1 topverdediger komt.... niet dat hij er graag nog een verdediger bij ziet komen, alsof het een fucking extratje is.
de verdediging is al jarenlang het probleem en zolang daar zo licht over wordt gedaan blijf ik me ergeren. Ajax de ezel stoot zich blijkbaar 10x aan dezelfde steen.
quote:Aissati: ''Het moet maar eens afgelopen zijn''
Nadat Aissati PSV maandag heeft laten weten te willen vertrekken uit Eindhoven deed hij er dinsdag nog een schepje bovenop.
De 19-jarige jeugdinternationaal is het zat dat hij veelal op de bank moet zitten toekijken. ''Ik wil gewoon wekelijks spelen, elke keer krijg ik te horen dat er kansen voor me inzitten maar word ik veelal op de bank gezet nu is het de hoogste tijd dat ik zo snel mogelijk hier vertrek het moet maar eens afgelopen zijn''.
''ondanks toezeggingen van algemeen directeur Jan Reker die zei dat ik meer aan spelen toe zou komen door het vertrek van Kenneth Perez naar Ajax is de belofte nooit aan me waargemaakt.
''Zowel onder Ronald Koeman en Sef Vergoossen kwam ik niet aan spelen toe daarvoor zit ik hier niet''.
Ajax zou de grootste kanshebber zijn op de handtekening van de technische middenvelder maar daar steekt PSV een stokje voor.
''Dat kan ik niet begrijpen, zonder mij is PSV vorig seizoen ook kampioen geworden en had ik het gewoon dat ik er beetje bij hing'' aldus Aissati tegenover Sportweek.
Ben wel benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen. We kunnen speculeren wat we willen maar tijd zal het leren!quote:
Niet zo miepen Bliksem, in dit topic staat dit bericht nog niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk nou eens voordat je post of dat er niet al een keer staat.
Nou nou...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet eigenwijze kutgriek.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:48 schreef fathank het volgende:
Wie gaat trouwens het gat van pinchhitter opvullen nu Urzaiz weg is
Nou nou, kort lontje aan je lampje hangen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet eigenwijze kutgriek.
Nummertje 64 als ik het goed zag. En Mitea 52 ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:50 schreef TheJanitor het volgende:
Wel matig dat Manucharyan geen nummer heeft... ook al wordt ie verhuurd vind ik het toch vreemd. Had erg graag gehad dat ze hem nog een kans gaven.
quote:
PI?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nou nou, kort lontje aan je lampje hangen?
Kut mascottequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mascotte, pinchhitter en Casanova all-in-1! Wat een held!
Dacht dat Van Basten iedereen wel een kans zou geven.. toch vreemd, nieuwe trainers geven iedereen altijd een kans.. 64 geeft niet echt vertrouwen lolquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nummertje 64 als ik het goed zag. En Mitea 52 ofzo.
Geen idee waar beiden trainden ook. Zag ze namelijk lopen tijdens de training van het eerste. Luque is me ook niet opgevallen. Maar die schijnt wel present te zijn geweest, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dacht dat Van Basten iedereen wel een kans zou geven.. toch vreemd, nieuwe trainers geven iedereen altijd een kans.. 64 geeft niet echt vertrouwen lol
Alleen het geeft op dit moment wel een beangstigend gevoel dat het allemaal zo lang duurt. Hebben ze überhaupt wel iemand op het oog of wordt het straks gewoon een B-verdediger, omdat er geen tijd meer is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:46 schreef sjimz het volgende:
Er komt heus nog wel een verdediger.
Waarom denk je dat ze de shirtnummers 3 en 11 nog niet hebben vergeven
Nou, ik zou zeggen, zet mij dan ook maar op de lijst. Doe maar 69 ofzo, dan heeft het ten minste nog enige mening.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:17 schreef Pritt het volgende:
64
Hoe wil je iemand duidelijk maken dat ze niet op een basisplaats moeten rekenen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd alle mascottes om te janken, behalve wanneer ze die mascotte-race doen in Engeland. Da's wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |