Ik wil Aissati wel, 't is een 10, hoeft niet duur te zijn en arbitragezaak tegen PSVquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil Aissati niet, hebben we niet nodig, te duur en ik wil geen arbitragezaak
Mooi kan ie zich voorbereiden op de competitie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef kevin6188 het volgende:
Siem de Jong is afgevallen in de aanloop richting de OS.
Is alweer veels te lang geledenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik wil Aissati wel, 't is een 10, hoeft niet duur te zijn en arbitragezaak tegen PSV.
4/5 miljoen voor een speler die over een paar maanden gratis weg mag? (als de verhalen kloppen alhoewel dat bes tlastig is nuquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik wil Aissati wel, 't is een 10, hoeft niet duur te zijn en arbitragezaak tegen PSV.
Aissati trouwens ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef kevin6188 het volgende:
Siem de Jong is afgevallen in de aanloop richting de OS.
Urby ook maar die wil ik het liefst ook verkopen. Aan potentie alleen heb je geen ene tyfus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef Rumille het volgende:
Schijt, Aissati is in potentie een topper. Mag je best wel wat voor over hebben.
Amsterdam is ook een beetje buitenland, uit Brabants oogpunt dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef PyTh het volgende:
Aissati niet mee naar Peking.
Overigens is dat verhaal dat hij in November al transfervrij zou zijn kolder omdat dit alleen geld als hij naar een buitenlandse club verhuisd. KNVB ziet de overeenkomst wel als rechtsgeldig.
Dacht altijd dat het andersom wasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland, uit Brabants oogpunt dan.
De helft van Amsterdam is Brabants hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland, uit Brabants oogpunt dan.
Dat is dan toch hetzelfdequote:
Met goede begeleiding is potentie ALLESquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Urby ook maar die wil ik het liefst ook verkopen. Aan potentie alleen heb je geen ene tyfus.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:52 schreef Suijk het volgende:
Ik moest toch in het Arena gebied zijn vanmorgen, dus ik dacht, even die training bekijken. Om 10 uur mooi aanwezig, komt er om 10.30 het bericht dat ze toch liever binnen trainen. Al die kindertjes huilen, die Brabanders balen dat ze toch wel 3 uur voor niks in de auto hadden gezeten. En die oude Amsterdammers zeiken dat dit voor het eerst in 50 jaar zo gaat en dat 'meneer van Basten wel weer ken oprotten'.
Ja, moest er ook om lachen.quote:
En toch hebben ze gelijk dat ze boos zijn, je weet dat er de 1e dagen veel mensen komenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, moest er ook om lachen.En hij zou AT5 ook nog bellen, schande was het!
Klopt, het was van tevoren al aangegeven dat het 'waarschijnlijk binnen' zou zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
En toch hebben ze gelijk dat ze boos zijn, je weet dat er de 1e dagen veel mensen komen
Maar volgens mij was het al wel aangegeven dat ze binnen zouden trainen
Weet iemand al of Vermaelen en Vertongen wel definitief gaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is dan toch hetzelfde
Ik vind het niet erg dat Siem niet mee is, zo kan Ajax gewoon de voorbereiding met hem spelen.
Ja, gaan alle twee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet iemand al of Vermaelen en Vertongen wel definitief gaan?
Zijn opgenomen in selectie. Vallen er nog vier af. Maar aangezien beiden ook voor het A-team worden opgeroepen, zullen ze allebei wel gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet iemand al of Vermaelen en Vertongen wel definitief gaan?
Boeiend, iedereen begrijpt het.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
smog
Je kon er op wachten dat iemand dat zou posten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
we hebben onze verdediger eindelijk binnen!
[ afbeelding ]
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef OudFruit het volgende:
Ajax gaat Vincent Kompany strikken, mark my words
Ja de Zeeuw ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef OudFruit het volgende:
Onzin, KNVB is onderdeel van de FIFA.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef PyTh het volgende:
Aissati niet mee naar Peking.
Overigens is dat verhaal dat hij in November al transfervrij zou zijn kolder omdat dit alleen geld als hij naar een buitenlandse club verhuisd. KNVB ziet de overeenkomst wel als rechtsgeldig.
Zal het vast niet slechter doen dan wat we nu hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
we hebben onze verdediger eindelijk binnen!
[ afbeelding ]
Waar baseer je dit op, aangezien ook niet echt een gerucht was ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef OudFruit het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, aangezien ook niet echt een gerucht was ofzo.
Inside info?
Zomgquote:
Dan geloof je het niet eigenwijze kutgriek.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, KNVB is onderdeel van de FIFA.
Volgens mij probeer jij hier de boel een beetje op te naaien.quote:
Tuurlijk probeert hij de boel op te naaien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij hier de boel een beetje op te naaien.
(en voor als het niet zo is bied ik alvast mijn excuses aan.)
Het zou leuk zijn, maar maak me voorlopig inderdaad geen enkele illusie. Kudos natuurlijk als Oudfruit het bij het juiste eind blijkt te hebben, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoop nou maar op Henrique of oleguer ipv Kompany...
Boulahrouz kan leuk verdedigen, maar die leidt toch geen verdediging. Leuk en aardig als je Silva, Boulahrouz, Vermaelen en Vertonghen naast elkaar hebt lopen, maar daar zit dan totaal geen organisatie in, laat staan een leider.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al nieuws over Boulahrouz trouwens? Marseille was ook geintresseerd toch. Van Basten zoekt type "Stam" dan moet je toch echt bij Boulah zijn.
Nou ik heb liever Kompany dan Henrique, want die zou alleen maar op huurbasis komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoop nou maar op Henrique of oleguer ipv Kompany...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |