quote:WAAROM!? Waarom kijk je in VREDESNAAM met ondertitels? Ik vind ze sinds ik sinds een jaar of 4 echt meer op dialoog ga letten echt zwaar irritant. Meestal klopt er geen ruk van of wordt er een Nederlands equilavent voor het woord gebruikt, waardoor de hele zooi zijn kracht verliest. Ok, als je alleen om SMG kijkt, dan kan ik het me voorstellen, maar ik ben 2 zomers terug eens midden in de serie gevallen, omdat ik dan na het vakantie werk het rijk alleen had, en uit verveling ben gaan zappen. Toen ik Buffy tegenkwam, moest ik ineens denken aan een maat van me die 6 jaar ouder is, maar ooit zei dat Buffy het enige TV programma was dat hij graag keek. Dus ik uit verveling maar besloten om het af te kijken. Tot mijn verbazing/tegen mijn verwachting in was het een onderhoudende serie, voor ik het echt doorhad keek ik heel de week Buffy van 18:50 tot 19:40.
Op donderdag 14 maart 2002 23:43 schreef Neejoh het volgende:
[..]Bedoel die van Net5 Ik kijk geen BBC want dan snap ik er helemaal geen reet meer van... Ik kijk nogmaar vanaf ep1 van season1
Geen zin om nu begin season6 in te vallen op BBC, al zou het wel beter zijn dat er geen subtitles zijn
[..]Buffy killed haar
Neeeeeh, geeeeeeeen idee, daar ben ik nog niet Ik zie wel wat er gaat gebeuren
PS. dat litteken en dat hardere van gisteren vond ik SMG dan weer wel staan..
quote:Hij zegt toch dat hij het fijn vindt om zonder ondertitels te kijken!
Op vrijdag 15 maart 2002 10:18 schreef Skull-splitter het volgende:
even herhalen dan maar:
WAAROM!? Waarom kijk je in VREDESNAAM met ondertitels?
quote:Da d8 ik dus ook al... ik w8e al op iemand die er iets van zou zegge
Op vrijdag 15 maart 2002 12:48 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Hij zegt toch dat hij het fijn vindt om zonder ondertitels te kijken!
quote:Inderdaad, ik kijk het dus liever zonder subtitles... Heb er een hekel aan zelfs
Op vrijdag 15 maart 2002 10:18 schreef Skull-splitter het volgende:
even herhalen dan maar:
[..]WAAROM!? Waarom kijk je in VREDESNAAM met ondertitels? Ik vind ze sinds ik sinds een jaar of 4 echt meer op dialoog ga letten echt zwaar irritant. Meestal klopt er geen ruk van of wordt er een Nederlands equilavent voor het woord gebruikt, waardoor de hele zooi zijn kracht verliest. Ok, als je alleen om SMG kijkt, dan kan ik het me voorstellen, maar ik ben 2 zomers terug eens midden in de serie gevallen, omdat ik dan na het vakantie werk het rijk alleen had, en uit verveling ben gaan zappen. Toen ik Buffy tegenkwam, moest ik ineens denken aan een maat van me die 6 jaar ouder is, maar ooit zei dat Buffy het enige TV programma was dat hij graag keek. Dus ik uit verveling maar besloten om het af te kijken. Tot mijn verbazing/tegen mijn verwachting in was het een onderhoudende serie, voor ik het echt doorhad keek ik heel de week Buffy van 18:50 tot 19:40.
Daarna af en toe maar eens gekeken, mede omdat het op de meest onmogelijke tijden zat, en als het wel op een normale tijd zat, werd de serie weer van het net afgehaald... Echt met respect is het nooit behandeld heb ik de indruk. Reorganisatie kan geen kwaad bij veel TV stations....PS. dat litteken en dat hardere van gisteren vond ik SMG dan weer wel staan..
[quote-deel] Pittig dametje indeed
Vandaag was wel weer extreem lekker hoor
quote:Als je het over Buffy hebt, en over net5: can't agree more
Op vrijdag 15 maart 2002 20:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Sorry, my mistakeVandaag was wel weer extreem lekker hoor
quote:De rest KAN ik gewoon niet allemaal volgen. Maar een freakshow was het wel
Op vrijdag 15 maart 2002 21:55 schreef Neejoh het volgende:[..]
Als je het over Buffy hebt, en over net5: can't agree more
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
De rest KAN ik gewoon niet allemaal volgen. Maar een freakshow was het wel
quote:Jeezz... thnx voor de spoiler
Op zondag 17 maart 2002 19:42 schreef SleepingSun het volgende:
Iemand vroeg waar Faith was gebleven.. Die zit in de gevangenis omdat ze ooit een mens aan haar staak heeft geregen in plaats van een vampier, zie Buffy seizoen 3, en Angel seizoen 1 / 2. 't Is maar dat je het weet...
quote:Pas even aan, wil je?
Op zondag 17 maart 2002 19:42 schreef SleepingSun het volgende:
SPOILER!
Het blijft een leuke serie om ma-vr te kijken, zeker omdat dit het beste seizoen is.
weet iemand wanneer de beeb door gaat met Buffy, of gaan ze niet door?
quote:Ik dus wel
Op zondag 17 maart 2002 23:29 schreef Acathla het volgende:
Ergens vind ik wel dat het geen spoiler meer is. S3 is al eens op tv geweest after all.
Vandaag Buffy, Charmed en Angel opgenomen, en ga ik morgen ff kijken
quote:Maar laten we wat nu uitgezonden wordt dan als graadmeter nemen. Veel mensen volgen deze reruns alsof het de eerste keer is. En ja, bovenstaand stukje gaat over televisie en niet over sex.
Op zondag 17 maart 2002 23:29 schreef Acathla het volgende:
Ergens vind ik wel dat het geen spoiler meer is. S3 is al eens op tv geweest after all.
quote:er zijn nog maar een paar afleveringen over en het seizoen duurt tot mei, angel is ook gestopt tot april, buffy stopt ook even...
Op zondag 17 maart 2002 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Weet iemand waarom ze in amerika Tabula Rasa gaan herhalen en niet verder gaan met de serie?
De aflevering van vandaag was natuurlijk geweldig.
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 18-03-2002 21:22]
quote:indeed
Op maandag 18 maart 2002 20:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Heerlijk menselijk, godver, ik ging gewoon meevoelen met de personages... En die sluitings' zin: "Willow, would you help me..."
Maar jah, SMG rulez, dus heb ik er ff snel een paar gemaakt:
Welke vinden jullie het leukst?
© Neejoh - 2002
nee ff serieus, ik vind het best al je er een van wil gebruiken, maar ICQ me er maar ff over ofzo..
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 19-03-2002 17:12]
ze BLIJFT leuk
quote:Voor de volle 100%
Op dinsdag 19 maart 2002 17:12 schreef extreme het volgende:
hoe je het ook bekijkt,ze BLIJFT leuk
Als je nog plaatjes hebt, ken je ze dan even mailen? Kan ik vant weekend eens een strakke background in elkaar draaien...
Xander heeft zijn "probleem" onder ogen gezien en merkt dat hij meer is/ kan zijn dan dat hij dacht...
Alleen dat haaaaar van SMG vandaag... "Ze Poedél has landed" Missertje.
PS, over dat Icon ding:
Die vond ik het beste bij de uistraling van Buffy passen, samen met de meest linkse.
PS2, waarom maak je er geen animated Gif van?
quote:Hmm, Gifje is inderdaaad ook wel een idee
Op dinsdag 19 maart 2002 19:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag was weer geniaal hoor.
"I've brought marshmellows!" -WillowXander heeft zijn "probleem" onder ogen gezien en merkt dat hij meer is/ kan zijn dan dat hij dacht...
Alleen dat haaaaar van SMG vandaag...
"Ze Poedél has landed" Missertje.
PS, over dat Icon ding:
Die vond ik het beste bij de uistraling van Buffy passen, samen met de meest linkse.PS2, waarom maak je er geen animated Gif van?
quote:Vond het indeed ook wel een kewle aflevering, alleen vind ik wel dat ze een beetje weinig aandacht schonken aan het dichttimmeren the hellmouth...
Op dinsdag 19 maart 2002 20:45 schreef RemCow het volgende:
Vandaag was wel cool, Xander had deze aflevering wel nodigDe laatste tijd is ie niet erg grappig. Maar deze aflevering was iig erg leuk :-)
quote:Dat was ergens wel het geniale in deze aflevering.
[b]Op dinsdag 19 maart 2002 22:56 schreef Neejoh hetVond het indeed ook wel een kewle aflevering, alleen vind ik wel dat ze een beetje weinig aandacht schonken aan het dichttimmeren the hellmouth...
quote:Dat was juist het grappige. Wij zagen zo'n mega Buffy-voorkomt-de-apocalypse-story-inclusief-liefdesdrama-met-Angel nu eens vanuit Xander's perspectief. Hij krijgt er altijd maar stukken van mee. Vooral ook dat zoveelste emo-gesprek tussen Buffy en Angel, daar stak de serie ff lekker de draak met zichzelf. Vonk wel geinig.
Op dinsdag 19 maart 2002 22:56 schreef Neejoh het volgende:
Vond het indeed ook wel een kewle aflevering, alleen vind ik wel dat ze een beetje weinig aandacht schonken aan het dichttimmeren the hellmouth...
quote:Vond het inderdaad wel stoer hoe die bij Cordelia webliep
Op woensdag 20 maart 2002 10:07 schreef Pleb het volgende:[..]
Dat was juist het grappige. Wij zagen zo'n mega Buffy-voorkomt-de-apocalypse-story-inclusief-liefdesdrama-met-Angel nu eens vanuit Xander's perspectief. Hij krijgt er altijd maar stukken van mee. Vooral ook dat zoveelste emo-gesprek tussen Buffy en Angel, daar stak de serie ff lekker de draak met zichzelf. Vonk wel geinig.
Vooral dat hij op het laatst nix over z'n hele zombie-avontuur vertelde en voor zichzelf even glimlachte nam Xander wel voor mij in.
quote:Dat was idd een enorm strakke actie
Op woensdag 20 maart 2002 12:51 schreef Neejoh het volgende:[..]
Vond het inderdaad wel stoer hoe die bij Cordelia webliep
quote:Ik vond het wel mee vallen eigenlijk... beter als in season 5 iig
Op woensdag 20 maart 2002 13:04 schreef Mukie het volgende:[..]
Dat was idd een enorm strakke actie
Mag ie ook wel eens hebben hoor...
Alleen dat haar van Buffy: NOT DONE
quote:is seizoen 5 heeft toch die slag in hara haar?
Op woensdag 20 maart 2002 13:05 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik vond het wel mee vallen eigenlijk... beter als in season 5 iig
Of is dat seizoen 4?
Nou iig vond ik die slag ik haar haar errug leuk hoor
quote:Niets aan toe te voegen, de manier waarop je slechts zijdelings wat meekreeg van Buffy's wereldreddende bezigheden vormden een mooie afwisseling op andere afleveringen.
Op woensdag 20 maart 2002 10:07 schreef Pleb het volgende:
Dat was juist het grappige. Wij zagen zo'n mega Buffy-voorkomt-de-apocalypse-story-inclusief-liefdesdrama-met-Angel nu eens vanuit Xander's perspectief. Hij krijgt er altijd maar stukken van mee. Vooral ook dat zoveelste emo-gesprek tussen Buffy en Angel, daar stak de serie ff lekker de draak met zichzelf. Vonk wel geinig.
Vooral dat hij op het laatst nix over z'n hele zombie-avontuur vertelde en voor zichzelf even glimlachte nam Xander wel voor mij in.
quote:Met die slag in haar haar is inderdaad season5, wat nu op zondag op tv is. Ze lijkt er inderdaad wel wat volwassener uit, maar ik vind haar haar leuker in s2/3
Op woensdag 20 maart 2002 14:36 schreef charmed_angel het volgende:[..]
is seizoen 5 heeft toch die slag in hara haar?
Of is dat seizoen 4?
Nou iig vond ik die slag ik haar haar errug leuk hoor
quote:Zelf vind ik teachers pet de slechtste/minst leuke. dat die lerares bio een kakkerlak is ofzo
Op woensdag 20 maart 2002 14:37 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Niets aan toe te voegen, de manier waarop je slechts zijdelings wat meekreeg van Buffy's wereldreddende bezigheden vormden een mooie afwisseling op andere afleveringen.
Die aflevering met die watermonsters (effect van middeltjes die in de sauna aan het zwemteam werden toegediend) vond ik tot nu toe veruit de slechtste aflevering. De rest is gelukkig beter.
Buffy (over Wesley): "Is he evil?"
Giles: "Not in the strict sense, no."
En die scene in the Bronze: "MmMmwarahy!" ! Sorry, maar dat vond ik wel weer een lust voor het oog.
Verder wel een goede "schakel" aflevering...
"Whenever Giles sends me on a mission, he always says 'Please.' And afterwards I get a cookie!"
Giles was wel cool met al zijn droge opmerkingen.
Alleen vreemd vond ik dat Buffy onder een proefwerk kon praten en door het raam naar buiten klimmen
[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 20-03-2002 20:05]
quote:Vond ik ook al zo vreemd ja.
Op woensdag 20 maart 2002 19:50 schreef SuperSiem het volgende:
Alleen vreemd vond ik dat Buffy onder een proefwerk kon praten en door het raam naar buiten klimmen
quote:* Gaaf! *
Op woensdag 20 maart 2002 19:30 schreef Pleb het volgende:
Dat leek Jabbah the Hut wel.Buffy (over Wesley): "Is he evil?"
Giles: "Not in the strict sense, no."
quote:* Gaaf! *
Op woensdag 20 maart 2002 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Giles is BACK! Heerlijk, dat sarcasme.En die scene in the Bronze: "MmMmwarahy!"
! Sorry, maar dat vond ik wel weer een lust voor het oog.
Verder wel een goede "schakel" aflevering...
quote:* GAAF! *
Op woensdag 20 maart 2002 19:50 schreef SuperSiem het volgende:
Coole aflevering."Whenever Giles sends me on a mission, he always says 'Please.' And afterwards I get a cookie!"
Giles was wel cool met al zijn droge opmerkingen.
[eigen-menig-mode]
Ik vind dit ook een van de top5 afleveringen! Met "*"!!!
[/eigen-menig-mode]
quote:me 2
Op woensdag 20 maart 2002 20:54 schreef Yinyang het volgende:
toch vind ik het verwarrend en jammer dat er
2 seizoenen nu door elkaar gaan.
O, en die faith vind ik ook niet echt geweldig
Maar voor de rest is het wel leuk met giles en buf
quote:Haar was idd heel erg. Mooiste is het blonde met uitgroei zoals op de derde pic van links. Uitgroei staat haar heel goed terwijl de hele blonde (erg licht) haar minder staat zeker icm witte huid en het steeds dunner worden. Seizoen 3 / 4 is ze op haar best.
Op woensdag 20 maart 2002 13:04 schreef Mukie het volgende:
Dat was idd een enorm strakke actie
Mag ie ook wel eens hebben hoor...
Alleen dat haar van Buffy: NOT DONE
Neejoh,
da's ook de mooiste btw die 3de van links.
quote:deez
Op woensdag 20 maart 2002 23:04 schreef fisico het volgende:[..]
Haar was idd heel erg. Mooiste is het blonde met uitgroei zoals op de derde pic van links. Uitgroei staat haar heel goed terwijl de hele blonde (erg licht) haar minder staat zeker icm witte huid en het steeds dunner worden. Seizoen 3 / 4 is ze op haar best.
Neejoh,
da's ook de mooiste btw die 3de van links.
Maar inderdaad, ik vind haar haar in season 2/3 het beste zitten
[edit]
Kwam net dit plaatje tegen, vind hem super kewl
Damn tripod... http://gfink.tripod.com/ew_cvr_1099.jpg is de link.. gewoon ff copy/past in je browser
Heeft iemand het origineel daarvan?
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 21-03-2002 00:08]
"is evil?"
Anyone???
quote:De duivel
Op donderdag 21 maart 2002 10:45 schreef Pleb het volgende:
Dit is nu al de derde keer dat ik season 3 in z'n geheel kijk, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe en/of waarom Angel nou is teruggekomen na het Acathla/Becoming II gedoe. Is dat nou eigenlijk ooit behoorlijk uitgelegd?Anyone???
quote:Ja die
Op donderdag 21 maart 2002 13:10 schreef Pleb het volgende:
In welke ep was dat dan? Die met die kerstbomen en de sneeuwbui/zonsverduistering?
quote:Ik heb al een idee waar dit over gaat
Op donderdag 21 maart 2002 15:15 schreef Slayher het volgende:
Afbeelding
quote:heb me net zitten kijken snapte er niet zoveel van in het begin maar nu wel
Op donderdag 21 maart 2002 15:26 schreef Acathla het volgende:[..]
Ik heb al een idee waar dit over gaat
quote:Dikke spoiler
[afbeelding]
bedankt mense...
(gheh... heb ik me al een jaar gelede geregistreerd.. en zo weinig posts )
Ik ben blij dat we eindelijk verlost lijken te zijn van het gezever rondom Angel. Eerst was het wel leuk die verhaallijn, maar het houdt een keer op.
Want. Take. Have.
quote:
-plaatje-
quote:je gaat echt nog van haar genieten.
Op donderdag 21 maart 2002 21:07 schreef RemCow het volgende:
Ok, wanneer wordt Faith er uitgeschreven?!?! Ik kan dat mens niet uitstaan af en toe!!! Grmbl..
neejoh,
linker van die twee pics moet je kiezen.
quote:Ik vind haar ook wel leuk! Het is leuker om naar een beetje een irritante slayer te kijken, dan naar een brave slayer lijkt me.
Ok, wanneer wordt Faith er uitgeschreven?!?! Ik kan dat mens niet uitstaan af en toe!!! Grmbl..
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 17:56 schreef Neejoh het volgende:[..]
Dikke spoiler
Thnx m8
![]()
quote:sorry
Op donderdag 21 maart 2002 19:03 schreef Aero het volgende:
ik ben zo blij dat veel mense er rekening mee houden dat niet iedereen buffy op de bbc volgt of een adsl verbinding heeft en season 6 al bijna gezien heeft...bedankt mense...
(gheh... heb ik me al een jaar gelede geregistreerd.. en zo weinig posts)
quote:Faith heeft een lekker rauw randje, wat haar aantrekkelijk en afstotelijk tegelijk maakt.
Ik heb vandaag helaas moeten missen, IVM werk
quote:Inderdaad, Faith is opzich een lekker vrouwtje, maar op de een of ander manier kan ze ook spontaan heel lelijk overkomen
Op donderdag 21 maart 2002 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Faith heeft een lekker rauw randje, wat haar aantrekkelijk en afstotelijk tegelijk maakt.
Ik heb vandaag helaas moeten missen, IVM werk
Daar heb je de videorecorder voor
quote:Met Faith heb ik hetzelfde als met Dark Angel, ene keer echt heel lekker andere keer totaal niet.
Op donderdag 21 maart 2002 23:44 schreef Neejoh het volgende:Inderdaad, Faith is opzich een lekker vrouwtje, maar op de een of ander manier kan ze ook spontaan heel lelijk overkomen
Buffy (lees: Sarah) blijf ik mooier vinden...
Zitten nog wel momenten in dat ze wel heel goed op beeld komt, maar echt top is ze zeker niet.
ze speelt ook een beetje down rol dus echt raar is het eigenlijk niet.
SMG ziet er in buffy ook minder uit in down-toestand.
quote:Eergister, toen na de "test" vond ik haar er machtig mooi uitzien, JUIST omdat ze down was... (eindscene dan)
Op donderdag 21 maart 2002 23:51 schreef fisico het volgende:[..]
Met Faith heb ik hetzelfde als met Dark Angel, ene keer echt heel lekker andere keer totaal niet.
Zitten nog wel momenten in dat ze wel heel goed op beeld komt, maar echt top is ze zeker niet.
quote:Afstotelijk als in foute actie's en uitspraken, qua uiterlijk mag ze echt wel mijn territorium in
Op donderdag 21 maart 2002 23:44 schreef Neejoh het volgende:[..]
Inderdaad, Faith is opzich een lekker vrouwtje, maar op de een of ander manier kan ze ook spontaan heel lelijk overkomen
Buffy (lees: Sarah) blijf ik mooier vinden...
quote:Geweldige scene was dat zeg!!!
Op donderdag 21 maart 2002 23:53 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Eergister, toen na de "test" vond ik haar er machtig mooi uitzien, JUIST omdat ze down was... (eindscene dan)
quote:De emotie DROOP het scherm uit, en alles was ZOOOOO duidelijk. Petje af voor iedereen die dat heeft mogelijk gemaakt...
Op donderdag 21 maart 2002 23:58 schreef Acathla het volgende:[..]
Geweldige scene was dat zeg!!!
"EAT ME!"
Man, die scene heeft me gewoon geraakt...
quote:Ben ik indeed me je eens....
Op donderdag 21 maart 2002 23:51 schreef fisico het volgende:[..]
Met Faith heb ik hetzelfde als met Dark Angel, ene keer echt heel lekker andere keer totaal niet.
Al vond ik Faith er wel lekker uitzien op het bed in die leren broek
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding]Als je nog plaatjes hebt, ken je ze dan even mailen? Kan ik vant weekend eens een strakke background in elkaar draaien...
Maar ik heb een boel plaatjes op mijn site staan, al is die nog niet af!
Het was de bedoeling dat ik hem eerst helemaal af zou maken voor ik hem rond ging spammen, maar je vraagt er nu zelf om
Klik hier
quote:Dankz! Ken ik even leegzuigen
Op vrijdag 22 maart 2002 00:39 schreef Neejoh het volgende:[..]
sorry, lees het nu pas
Maar ik heb een boel plaatjes op mijn site staan, al is die nog niet af!
Het was de bedoeling dat ik hem eerst helemaal af zou maken voor ik hem rond ging spammen, maar je vraagt er nu zelf omKlik hier
ik heb de serie die Net 5 nu rond half zeven uitzendt volledig gezien. op één aflevering na, want m'n moeder vond 't nodig om daar GTST overheen te tapen .
en dat was dus de aflevering van afgelopen maandag, waarin...
<<SPOILER>>
Giles ineens ontslagen werd.
<</SPOILER>>
Kan iemand mij zeggen waardoor dat kwam?
Buffy kijken via ADSL ???? Waar ? ???
quote:Als je hiermee op mijn reactie doelt...
Op vrijdag 22 maart 2002 01:53 schreef HiZ het volgende:Buffy kijken via ADSL ???? Waar ? ???
Episodes downloade mischien ... gaat beter met een adsl lijn dan met mijn 56k modempie...
quote:Giles had teveel op met zijn Slayer, aldus een collega en the counsil. Dus moest hij maar vervangen worden door een andere, die wel volgens het boekje werkte...
Op vrijdag 22 maart 2002 01:20 schreef Jordy-B het volgende:
ehm... ff een vraagje...ik heb de serie die Net 5 nu rond half zeven uitzendt volledig gezien. op één aflevering na, want m'n moeder vond 't nodig om daar GTST overheen te tapen
.
en dat was dus de aflevering van afgelopen maandag, waarin...
<<SPOILER>>
Giles ineens ontslagen werd.
<</SPOILER>>
Kan iemand mij zeggen waardoor dat kwam?
Mijns inziens een totaal verkeerde beslissing, want een band met je slayer kan een betere slayer opleveren...
idd verkeerde beslissing, maar die nieuwe is wel leuk...
quote:A father's love for the child...
Op vrijdag 22 maart 2002 11:29 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Giles had teveel op met zijn Slayer, aldus een collega en the counsil. Dus moest hij maar vervangen worden door een andere, die wel volgens het boekje werkte...
Mijns inziens een totaal verkeerde beslissing, want een band met je slayer kan een betere slayer opleveren...
quote:Cordelia:
Op vrijdag 22 maart 2002 11:49 schreef Jordy-B het volgende:
ah... thanx...idd verkeerde beslissing, maar die nieuwe is wel leuk...
LOL!
.
.
.
.
.
.
.
Vast geenSPOILER
En ik heb Angel op zondag al gezien, dus begin het nu een beetje te snappen waar die Wesley weg komt
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 22-03-2002 17:39]
Mooi dat met één zinnetje een gehele toekomst-plot duidelijk wordt (ik formuleer het zo, anders is het een spoiler )
Xander:
"Go away, demon, GO AWAY!" *rocks the crucifix*
Hannigan laat hier ook zien dat ze een actrice is van een groots formaat!
quote:Echte ontzettend schrikbare slechte acteurs zitten niet in de cast vind ik. Bij de Regulars dan.
Op vrijdag 22 maart 2002 19:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag was weer top!
Hannigan laat hier ook zien dat ze een actrice is van een groots formaat!
quote:Klopt, maar mevrouw springt er vaak wel uit door subtiele dingen... maar verder is de gehele cast wel erg sterk.
Op vrijdag 22 maart 2002 20:44 schreef Acathla het volgende:[..]
Echte ontzettend schrikbare slechte acteurs zitten niet in de cast vind ik. Bij de Regulars dan.
quote:Ja inderdaad... en die reactie van Angel op dat zinnetje... Tenminste... dat is toch wat je bedoelde?
Op vrijdag 22 maart 2002 19:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag was weer top!Mooi dat met één zinnetje een gehele toekomst-plot duidelijk wordt (ik formuleer het zo, anders is het een spoiler
)
Helemaal geweldig toen ze één voor één die vingers brak sorry... guy thing...
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 22-03-2002 21:21]
quote:ICQ me even, dan kunnen we het hier spoilervrij houden
Op vrijdag 22 maart 2002 20:59 schreef CJ het volgende:[..]
Ja inderdaad... en die reactie van Angel op dat zinnetje... Tenminste... dat is toch wat je bedoelde?
En trouwens, K's Choice in Buffy? K's Choice doet het zeker erg goed in Amerika!!
Was weer ontzettend gaaf, zelfs mn moeder heeft mee zitten lachen..
Marjolein
quote:Ja kewl! K's choise was gaaf!
Op vrijdag 22 maart 2002 21:58 schreef Aphrodite het volgende:
Ik heb nog nooit zo gelachen!! Volgens mij was dit de aflevering met de meeste humor tot nu toe. Heb je Angel gezien, toen hij die biljartbal mikte op die vamp?! Geweldig!!En trouwens, K's Choice in Buffy? K's Choice doet het zeker erg goed in Amerika!!
Was weer ontzettend gaaf, zelfs mn moeder heeft mee zitten lachen..
Marjolein
Tot nu toe vind ik season 3 het best! Seasen2 was "belangrijker" maar deez is beter Veel gave afleveringen man!
Willow eens echt top ook een goede acteer actie. Ik ken zelf nog een betere maar die komen we vanzelf tegen in de loop van de reeks.
Beetje diepgang, veel humor (oz en Willow kloon) en actie. zo hoort een buffy ep imho te zijn.
Neejoh,
zijn we het weer eens dus. Faith idd erg jum. maar willow ook vandaag.
valt niet mee Buffy 3 / 5 en Angel te kijken, wordt een zooitje. maar alles valt op zijn plek dus dat is ook wel gaaf.
quote:Beetje kut is het wel jah.. Snapte er geen reet van met Anya enz... Begin het nu een beetje door te krijgen
Op zaterdag 23 maart 2002 00:55 schreef fisico het volgende:
Was gewoon 1 van de beste eps tot nu toe. Verwijzingen naar de toekomst, die waren mij de eerste twee keer nog niet opgevallen. Scheelt natuurlijk iets als je de toekomst kentWillow eens echt top ook een goede acteer actie. Ik ken zelf nog een betere maar die komen we vanzelf tegen in de loop van de reeks.
Beetje diepgang, veel humor (oz en Willow kloon) en actie. zo hoort een buffy ep imho te zijn.
Neejoh,
zijn we het weer eens dus. Faith idd erg jum. maar willow ook vandaag.
valt niet mee Buffy 3 / 5 en Angel te kijken, wordt een zooitje. maar alles valt op zijn plek dus dat is ook wel gaaf.
quote:Nee.
Op zaterdag 23 maart 2002 21:26 schreef Romano het volgende:
Ben ik de enige die een beetje aroused werd van Willow-Vamp?
quote:zeker niet, alleen had ik liever SMG zo gezien.
Op zaterdag 23 maart 2002 21:26 schreef Romano het volgende:
Ben ik de enige die een beetje aroused werd van Willow-Vamp?
dag zonder buffy, jammer...
Neejoh,
niet zeuren jij heb de dvd's altijd nog, wij stervelingen zijn helemaal buffyloos
quote:Geloof het of niet, maar ik zat de DVD's al te kijken
Op zaterdag 23 maart 2002 22:16 schreef fisico het volgende:[..]
zeker niet, alleen had ik liever SMG zo gezien.
dag zonder buffy, jammer...
Neejoh,
niet zeuren jij heb de dvd's altijd nog, wij stervelingen zijn helemaal buffyloos
Nooit geweten dat ik een episode gemist heb, maar ik liep er zo tegenaan! Lie To Me had ik nog nooit gezien, en nu vind ik Anne nog véél beter!
quote:Glory is 1 of ander god dat terug wil naar haar realiteit, en om dat te doen heeft ze een sleutel nodig die dat kan openen. Alleen dat betekent dat wanneer de sleutel gebruikt wordt, de poorten naar alle dimensies open gaan en door elkaar heen kruisen.
Op zondag 24 maart 2002 21:09 schreef Solomon het volgende:
koelvnavond was koel,
hoe zouw ut zitten met da zusje van buffy?? Ben nml errug benieuwd, enne, heb een tijdje niet echt gevolgd, is beken wie die rare vent was, die op het einde ineens bij die dokter die da monster had opgeroepen in de auto zat?
Natuurlijk heeft een groepje mensen dat kunnen verijdelen en hebben ze de sleutel een menselijke vorm gegeven; Dawn.
Die hebben ze naar de slayer gestuurd in de hoop om het voor Glory te verbergen, en alle herinneren hebben ze gewoon in de hoofden van de Scooby Gang gebrand alsof ze er altijd is geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door Romano op 24-03-2002 23:26]
quote:buffy in houthakkersshirt, da's niet echt leuk om te zien. Verder beetje saaie aflevering.
Op zondag 24 maart 2002 17:41 schreef Neejoh het volgende:
Woei! Vanavond weer Buffy
Morgen weer beter.
Leuk?
quote:Leuk
Op maandag 25 maart 2002 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk heb ik doorgezet! Mijn haar is eraf! Het was best lang net zolang als Dawn. En nu is het net zo kort als........Leuk?
quote:Heb je ook een foto van jezelf?
Eindelijk heb ik doorgezet! Mijn haar is eraf! Het was best lang net zolang als Dawn. En nu is het net zo kort als........Leuk?
quote:Meteen na het eten doorstuiven naar de Telly
Op maandag 25 maart 2002 15:01 schreef Mukie het volgende:
Het is weer Maandag
Begin van eennnieuwe week met Buffy
quote:Ook goed! De rest denken we er dan wel bij, of eerder eraf...
Op maandag 25 maart 2002 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
allen met lang haar!
quote:"dokter vroeger was fisico altijd blij als het weekend was... tegenwoordig zegt ie was het maar maandag.. fisico kijkt Buffy"
Op maandag 25 maart 2002 15:01 schreef Mukie het volgende:
Het is weer Maandag
Begin van eennnieuwe week met Buffy
vrij naar de radioreclame van de landmacht.
Denk dat het wel een mooie aflevering wordt vandaag.
Die confrontatie, Giles ook weer top!
Spoiler
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Angel : That guy always bugged me
-
Faith : Best actor in the world
Angel : Second best
quote:Was idd geniaal
Op maandag 25 maart 2002 19:54 schreef the_tWiStEr het volgende:
coole aflevering!!
Vette oneliners weerSpoiler
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Angel : That guy always bugged me
-
Faith : Best actor in the world
Angel : Second best
quote:Oh... My... God...
quote:Wat dacht je? Ik gooi de plot-outline van het hele seizoen even neer? Vertel anders ook meteen hoe de laatste aflevering afloopt, nu je toch bezig bent...
Op zondag 24 maart 2002 22:48 schreef Romano het volgende:
...
quote:Does Onderhands dealtje ring a bell?
Op maandag 25 maart 2002 21:38 schreef HiZ het volgende:
Die Giles is wel een beetje een raar figuur hoor. Dat een demon de wensen van z'n oproeper negeert ????
quote:Verschil tussen ervaring en kennis uit een boekje moest het aangeven. Dat Demon even langs gaat bij een kennis lijkt me niet logisch. Weten dat burgermeester hem op zou roepen ook niet dus hoe ze dat hebben gedaan snap ik niet...
Op maandag 25 maart 2002 21:38 schreef HiZ het volgende:
Die Giles is wel een beetje een raar figuur hoor. Dat een demon de wensen van z'n oproeper negeert ????
schande ik snap buffy niet.
quote:Precies, tenzij ze gegokt hadden dat deze demon opgeroepen zou worden voor het verwijderen van een ziel. Maar dat was dan wel weer iets te toevallig, het verhaal wordt er wat slap van.
Op dinsdag 26 maart 2002 00:34 schreef fisico het volgende:[..]
Verschil tussen ervaring en kennis uit een boekje moest het aangeven. Dat Demon even langs gaat bij een kennis lijkt me niet logisch. Weten dat burgermeester hem op zou roepen ook niet dus hoe ze dat hebben gedaan snap ik niet...
schande ik snap buffy niet.
Het is trouwens wel leuk om Cordelia en Wesley al voorbereid te zien worden op 'Angel'.
Nog steeds blij met Net5 voor deze herhalingen.
quote:I introduced him to his wife
Op maandag 25 maart 2002 21:39 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Does Onderhands dealtje ring a bell?
quote:Daar was ik altijd al benieuwd naar, hoe die 2 dus bij Angel kwamen.
Op dinsdag 26 maart 2002 00:38 schreef HiZ het volgende:[..]
Het is trouwens wel leuk om Cordelia en Wesley al voorbereid te zien worden op 'Angel'.
Marjolein
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 09:46 schreef Aphrodite het volgende:
Op deze foto [afbeelding] lijkt Buffy verdacht veel op Ally McBeal.. Ik weet het, heiligschennis, maar het is echt zo.. Het is maar dat de foto niet lager is geschoten anders had ik meteen gezien dat het Ally niet zou zijn..Marjolein
quote:Dude, het is niet alsof ik nu echt iets nieuws gezegd hebt ofzo.
Op maandag 25 maart 2002 21:00 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Wat dacht je? Ik gooi de plot-outline van het hele seizoen even neer? Vertel anders ook meteen hoe de laatste aflevering afloopt, nu je toch bezig bent...
Of had ik misschien een Spoiler ervoor moeten zetten?
quote:lijkt me toch niet dat je een spoiler vertelt hebt?... in een eerdere ep is toch uitgelegd (ff grave in me geheuge)... aan buffy over hoe en wat met dawn?... althans... ik wis al wat je zei... en ik heb geen bbc gekeken...
Op dinsdag 26 maart 2002 11:19 schreef Romano het volgende:[..]
Dude, het is niet alsof ik nu echt iets nieuws gezegd hebt ofzo.
Of had ik misschien een Spoiler ervoor moeten zetten?
quote:nou als je alleen maar door de week kijkt en niet op zondag is het wel een spoiler ja
Op dinsdag 26 maart 2002 11:39 schreef Aero het volgende:[..]
lijkt me toch niet dat je een spoiler vertelt hebt?... in een eerdere ep is toch uitgelegd (ff grave in me geheuge)... aan buffy over hoe en wat met dawn?... althans... ik wis al wat je zei... en ik heb geen bbc gekeken...
quote:*het er mee eens is*
Op dinsdag 26 maart 2002 12:24 schreef Aphrodite het volgende:
Even ter vergelijking:
[afbeelding]
[afbeelding]Nou??
quote:SMG wordt er in ieder geval niet mooier op met de jaren. Als ze nog dunner wordt krijg je inderdaad zo'n Ally McBeen look.
Op dinsdag 26 maart 2002 12:37 schreef Mukie het volgende:[..]
*het er mee eens is*
hier zie je de gelijkenis wel degelijk
Marjolein
quote:nee dat vind ik nou niet! Ten eerste is Sarah veel knapper!
Op dinsdag 26 maart 2002 12:24 schreef Aphrodite het volgende:
Even ter vergelijking:
[afbeelding]
[afbeelding]Nou??
nee ik vind ze niet op elkaar lijken!
quote:spoiler
Op dinsdag 26 maart 2002 11:39 schreef Aero het volgende:[..]
lijkt me toch niet dat je een spoiler vertelt hebt?... in een eerdere ep is toch uitgelegd (ff grave in me geheuge)... aan buffy over hoe en wat met dawn?... althans... ik wis al wat je zei... en ik heb geen bbc gekeken...
quote:Kijk en dit is nou de spoiler! Voortaan even opletten wat je neerzet
Op zondag 24 maart 2002 22:48 schreef Romano het volgende:[..]
Glory is 1 of ander god dat terug wil naar haar realiteit, en om dat te doen heeft ze een sleutel nodig die dat kan openen. Alleen dat betekent dat wanneer de sleutel gebruikt wordt, de poorten naar alle dimensies open gaan en door elkaar heen kruisen.
quote:Nou zeg, als DAT al een spoiler was zal ik maar niet vertellen WIE Glory is
Op dinsdag 26 maart 2002 14:43 schreef charmed_angel het volgende:[..]<knip>Gellarboy gelijk! Dit was gedeeltelijk een spoiler!!!!!!!
Oz: "Toad me."
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 19:06 schreef Pleb het volgende:
Faith: "I made him an offer he couldn't survive."Oz: "Toad me."
En giles was weer lekker sarcastsich aanwezig hoor...
quote:Idd zal ik zeker niet doen dan! Er zijn ook mensen die nog niet weten wat ze is! En wie! Dus hou alsjeblieft voor je!
Op dinsdag 26 maart 2002 18:17 schreef HiZ het volgende:[..]
Nou zeg, als DAT al een spoiler was zal ik maar niet vertellen WIE Glory is
quote:Over
Op dinsdag 26 maart 2002 21:10 schreef Neejoh het volgende:
Was weer een sterke aflevering vandaag
Zat weer genoeg in, een hoogBuffy gehalte, een hoog
vechtgehalte, stoere oneliners enz enz enz
quote:Ik vond het altijd maar een triest meisje, beetje lelijk enz.... Maar als ze zich een beetje leuk kleed, en d'r haar zit owke, vind ik het al een stuk beter aan het oog
Op dinsdag 26 maart 2002 21:12 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Over
gesproken, Willow in die jurk
![]()
!!!
quote:* skull houdt wel van een beetje afwijkend...
Op dinsdag 26 maart 2002 22:10 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik vond het altijd maar een triest meisje, beetje lelijk enz....
Al mogen SMG en ED er ook zijn hoor
quote:SMG staat met 3dubbele stip bovenaan
Op dinsdag 26 maart 2002 22:30 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
* skull houdt wel van een beetje afwijkend...
Al mogen SMG en ED er ook zijn hoor
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 26-03-2002 22:39]
quote:So I've seen... Leuk detail, die stoel waar Buf in zit, is van Artifort. Mijn grootouders hebben er een staan, en hijs nu ook te zien in de Visa-card reclame, dacht ik.
Op dinsdag 26 maart 2002 22:33 schreef Neejoh het volgende:
Maar SMG is wel jammie jah
Er zit een meid bij mij in de klas en die ziet eruit als de cross-over tussen SMG en Aukje van Ginniken... *sweet!*
quote:zekers.
Op dinsdag 26 maart 2002 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:Maar SMG is wel jammie jah
quote:Die moet dus een erg lelijke neus hebben.
Er zit een meid bij mij in de klas en die ziet eruit als de cross-over tussen SMG en Aukje van Ginniken... *sweet!*
goede aflevering vandaag, maar er komen er vast nog meer.
quote:*proest!*
Op dinsdag 26 maart 2002 22:44 schreef fisico het volgende:[..]
zekers.
[..]Die moet dus een erg lelijke neus hebben.
goede aflevering vandaag, maar er komen er vast nog meer.
Maar dat moet wel een mooi meisje zijn dan jah Fotoooo
quote:Ik vond alleen die spinnen een beetje stom. Maar goed we moesten kennelijk een 'gevaarlijk' nieuw element erbij hebben.
Op dinsdag 26 maart 2002 21:10 schreef Neejoh het volgende:
Was weer een sterke aflevering vandaag
Zat weer genoeg in, een hoogBuffy gehalte, een hoog
vechtgehalte, stoere oneliners enz enz enz
quote:Valt best mee. Ik zal eens kijken of ik haar kan verleiden voor een fotow.
Op dinsdag 26 maart 2002 22:44 schreef fisico het volgende:Die moet dus een erg lelijke neus hebben.
quote:Ik vond het wel kewl hoe Buffy die op haar rug killde
Op dinsdag 26 maart 2002 23:55 schreef HiZ het volgende:[..]
Ik vond alleen die spinnen een beetje stom. Maar goed we moesten kennelijk een 'gevaarlijk' nieuw element erbij hebben.
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Valt best mee. Ik zal eens kijken of ik haar kan verleiden voor een fotow.
quote:In mijn Veronica-gids van volgende week staat Buffy nog gewoon genoemd hoor, maar ik weet niet welke afleveringen dat zijn (iemand die het met epguides.com bij de hand even opzoekt?)
Op woensdag 27 maart 2002 08:36 schreef Beak-r het volgende:
Jammer alleen dat na deze week de herhalingen zijn afgelopen. Ze hebben nu bij net5 een aflevering overgeslagen om precies op vrijdag bij laatste aflevering van season 3 uit te komen. Wanneer ze ook season 4 gingen herhalen hadden ze wel gewoon doorgegaan.
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 19:52 schreef Skull-splitter het volgende:
En giles was weer lekker sarcastsich aanwezig hoor...
quote:HUH??? dat meen je niet! Welke aflevering hebben ze overgeslagen dan?
Op woensdag 27 maart 2002 08:36 schreef Beak-r het volgende:
Jammer alleen dat na deze week de herhalingen zijn afgelopen. Ze hebben nu bij net5 een aflevering overgeslagen om precies op vrijdag bij laatste aflevering van season 3 uit te komen. Wanneer ze ook season 4 gingen herhalen hadden ze wel gewoon doorgegaan.
Ik heb hier alleen de gids tot vrijdag, en kan niet kijken of het volgende week doorgaat, maar zoals ik hierboven lees gaat het wel door
Hoop ik toch wel
Alhoewel het me niet vreemt lijkt, want season5 gaat ook al van de zondag naar de woensdag
Dus maandag de laatste aflevering van seizoen 3! En dinsdag gaan ze weer verder!
Kijk maar in alle tv gidsen staan dat!
Wel vervelend dat Buffy voortaan op woensdag komt in plaats van op zondag!
Eerst charmed, dan Buffy en dan angel
Enemies maandag op net5 uitgezonden
Faith and the Mayor conspire to steal Angel's soul, but they aren't the only ones with a secret conspiracy.
Earshot niet uitgezonden
Buffy is infected with the uncontrollable ability to read minds, which threatens to drive her insane; it also unearths a plot to commit mass murder at the school, and the gang must save the day.
Choices dinsdag (gisteren) op net5 uitgezonden
The gang all faces decisions about their futures; Willow ends up in danger when Buffy tries to take the offense against the Mayor.
The Prom waarschijnlijk woensdag (vanavond) op net5
Graduation Day, Part One waarschijnlijk donderdag op net5
Graduation Day, Part Two season 3 finale, waarschijnlijk vrijdag op net5
[edit] bron: buffyguide.com
[Dit bericht is gewijzigd door Pleb op 27-03-2002 17:13]
quote:Dat wordt weer ouderwets net doen of er een vuiltje in je oog zit.
Op woensdag 27 maart 2002 17:17 schreef Gellarboy het volgende:
Vanavond The Prom?
Voor de mensen die die nog niet kennen... KIJKEN!
Is mooi!![]()
![]()
quote:Vuiltje, een compleet woningsblok man!
Op woensdag 27 maart 2002 17:19 schreef Pleb het volgende:[..]
Dat wordt weer ouderwets net doen of er een vuiltje in je oog zit.
quote:Zoals al eerder gemeld (en neem aan dat het waar is), wordt die episode maandag uitgezonde... en vertel jij ff een vette spoiler...
Op woensdag 27 maart 2002 16:53 schreef Pleb het volgende:
Ze hebben wel een aflevering overgeslagen, Earshot, die had gisteren moeten komen, maar gisteren was die ep dat ze Willow ruilen voor de box of Cavroc. Earshot is die ep dat Buffy gedachten kan lezen en dat *piep* Sunnydale High wil uitmoorden.
aangezien ik um al ken, is het niet erg... maar aangezien genoeg mense die ep nog niet gezien hebben, vind ik je post niet echt een slimme
Ik dacht ook een aflevering te missen, had ook de guide van buffy even door gekeken.
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 19:44 schreef SuperSiem het volgende:
Anya: "Look, I know you find me attractive; I've seen you looking at my breasts."
Xander: "Nothing personal, but when a guy does that, it just means his eyes are open."
![]()
quote:Ik vond Dharma & Greg geweldig vandaag
Op woensdag 27 maart 2002 22:53 schreef SigmundFreud het volgende:
Vandaag was een rustige, niet-vrolijke aflevering, dat geeft de serie echte diepgang.
Jammer dat Dharma & Greg vandaag wat minder was
quote:Klopt. Zo staat het ook op m'n favoriete Buffy site: http://www.enteract.com/~perridox/SunS/episodes.html
Op woensdag 27 maart 2002 16:59 schreef Pleb het volgende:
[edit] bron: buffyguide.com
(iig, volgens mijn veronica gids )
Dus dinsdag gaan ze verder
Ik vindt het besluit om Buffy helemaal te herhalen een van de beste dingen die Net5 heeft gedaan de laatste tijd. Zo kan ik eindelijk ook eens zien hoe alles is begonnen. Ben er eerst middenin gevallen, seizoen 5 geloof ik. Toen ineens ook nog Angel een aparte serie, werd een beetje wazig allemaal .
Keep on broadcasting Net5!
Ik had nog niet de tijd gehad om Charmed, Buffy and Angel achter elkaar te kijken van zondag, vanmiddag dus wel
Wat me opviel is dat eigelijk alles zo perfect inelkaar steekt met Buffy & Angel. Met die Crossovers, van zondag met Drusilla erbij enz. Petje af voor de schrijvers
Ik kan niet wachten tot morgenavond 18:40
Gevecht Faith vs SMG vond ik wat minder en einde wat dramatisch. SMG zag er weer leuk uit en dat is altijd meegenomen.
Morgen deel II en gelijk het slot van de reeks.
De crossovers zijn nu beter dan de eerste keer. Toen was het echt een spoilerfeest. Nu moet het allemaal beter kloppen.
quote:Crossover tussen Buffy en Angel? Gaan ze nu ook beginnen met Angel uitzenden dan? Lijkt me wel tof als ze daar beginnen met season 1!
Op donderdag 28 maart 2002 20:33 schreef fisico het volgende:
Was weer een goede aflevering, ondanks het lage aantal doden, of je moet de spinnen meetellen.Gevecht Faith vs SMG vond ik wat minder en einde wat dramatisch. SMG zag er weer leuk uit en dat is altijd meegenomen.
Morgen deel II en gelijk het slot van de reeks.
De crossovers zijn nu beter dan de eerste keer. Toen was het echt een spoilerfeest. Nu moet het allemaal beter kloppen.
Dat gevecht tussen Buffy en Faith was
Ze heeft in Beverly Hills 90210 gespeeld. Ze had daar de rol van Susan Keats.
quote:Ouch! Dat herinner ik me nog.. De editor van die schoolkrant toch?
Op vrijdag 29 maart 2002 01:02 schreef Slayher het volgende:
Aha ff opgezocht nou weet ik hetZe heeft in Beverly Hills 90210 gespeeld. Ze had daar de rol van Susan Keats.
Dan is deze rol toch een flinke stap vooruit kwalitatief gezien, zou ik zo zeggen..
quote:Ja vindt ik ook btw die afleveringen waarin ze die rol speelt in Beverly Hills komen nu `s ochtends op tv bij sbs6 om 10.00
Op vrijdag 29 maart 2002 01:41 schreef Lamon het volgende:[..]
Ouch! Dat herinner ik me nog.. De editor van die schoolkrant toch?
Dan is deze rol toch een flinke stap vooruit kwalitatief gezien, zou ik zo zeggen..
En op het laatst Oz met z'n moment of silence
Nee, het beste in deze aflevering was (naar mijn mening) de reactie van Buffy op de langdradige conclusie van Giles: 'Fire bad. Tree pretty.'
quote:Vond ik nou ook... ik keek um op dvd, zag ik dat ie al op 30 minute stond... dus ik d8 dat of die ep duurt langer of het einde stelt nie veel voor... en helaas was het het tweede...
Op vrijdag 29 maart 2002 20:27 schreef TimberWolf het volgende:
Ben ik dan de enige die dit een wat matig resultaat vond van 6 afleveringen voorbereiding? 3 kwartier aanloop, 10 minuutjes vechten, en 5 minuutjes een grote slang. Whoohoo.
einde vond ik wat matig en te snel... oh well...
quote:Wat wil je dan, een uur vechten, zoals in een Vandamme film? Buffy gaat toch helemaal niet om de ass-kicking, dat is gewoon een leuke bijkomstigheid. Deze ep zat tjokvol goodies als je het mij vraagt:
Ben ik dan de enige die dit een wat matig resultaat vond van 6 afleveringen voorbereiding? 3 kwartier aanloop, 10 minuutjes vechten, en 5 minuutjes een grote slang. Whoohoo.Nee, het beste in deze aflevering was (naar mijn mening) de reactie van Buffy op de langdradige conclusie van Giles: 'Fire bad. Tree pretty.'
SPOILER!!!
*
*
*
*
*
*
...in een droom de komst van Dawn aankondigt ("Counting down to 730" = half 8 's ochtends = dageraad = Dawn) die pas twee seizoenen later (!!!) zal opduiken, ...;
*
*
*
*
*
*SPOILER
- het superdoopergenante sucking face tussen Wesley en Cordy;
- de speech van de mayor waarbij hij Buffy rechtstreeks aankijkt terwijl hij zegt: "some people that should be here [Faith}... aren't.";
- de mega-mayor-demon als symbool voor de mijlpaal van graduation (daar gaat de hele serie over, fighting the demons that haunt adolescents while growing up: hellmouth=highschool=puberteit) die door alle graduates/leerlingen samen wordt verslagen;
- de school die wordt opgeblazen als markering van een tijdperk;
- het afscheid van Angel;
Godsammekraken, het is één van de beste eps ooit!
Maar ik kan het mis hebben...
quote:Verhaaltechnisch een van de betere Eps ja, maar verder was het mager bedeeld in de opbouw ervan.
Op vrijdag 29 maart 2002 20:49 schreef Pleb het volgende:Godsammekraken, het is één van de beste eps ooit!
quote:_helemaal_ met je eens
Op vrijdag 29 maart 2002 20:49 schreef Pleb het volgende:[..]
Godsammekraken, het is één van de beste eps ooit!
quote:dan kijk ik de serie toch voor de verkeerde redenen. Was idd een goede ep, alleen de effecten waren wat minder. Angel zuigactie bij Buffy erg mooi gedaan, alleen waar zijn die bijtplekken in latere eps?
Op vrijdag 29 maart 2002 20:56 schreef the_tWiStEr het volgende:[..]
_helemaal_ met je eens
Dit is dus waar die hele serie over gaat, en niet echt om het demon-ass kicken/slayen
dinsdag nieuwe serie.
neejoh,
angel komt niet zover ik weet, maar crossovers angel zondag en buffy zondag kloppen nu.
Verder zie ik de reeks voor de tweede keer dus heb ik geen last van spoilers.
ze speelt idd in BH90210 en daar was ze (hoe kan het ook anders) vriendin van Brandon.
quote:Klopt, trippend ze was de vriendin van Brandon nu weet ik het weer.
Op vrijdag 29 maart 2002 01:02 schreef Slayher het volgende:
Aha ff opgezocht nou weet ik hetZe heeft in Beverly Hills 90210 gespeeld. Ze had daar de rol van Susan Keats.
Trouwens, die supersnelle demon was wel erg traag met terugtrekken.
quote:ja klopt !
Op vrijdag 29 maart 2002 21:59 schreef Romano het volgende:
Wat me nou opgevallen is: Toen Xander's ploeg de gevecht aanging met de Vampires, die blonde meisje die gebeten werdt; dat was Harmony toch?
Ik vond het 1 van de betere episodes! Ik vond vechten ook altijd leuk, maar nu ik ze zo vaak heb gezien, kijk ik anders naar Buffy en zie nu ook andere dingen die ik eerst nooit zag!
quote:Meeeeeeesterlijk
Tree pretty.
quote:komt eraan
Op maandag 25 maart 2002 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht vrolijk op een foto...
quote:Iedereen op Donna en Brenda is de vriendin van Brandon geweest dus dat is niet zo'n schokkende conclusie.
Op vrijdag 29 maart 2002 21:40 schreef Sebastian_Valmont het volgende:[..]
Klopt, trippend ze was de vriendin van Brandon nu weet ik het weer.
quote:Aarde is nog van slag en daarom is het donker. Maar ze hebben daar wel vaker last van. Ging ook wel erg makkelijk het verslaan een beetje een tegenvaller, en helaas is dat ook iets wat vaker gebeurd.
Op vrijdag 29 maart 2002 21:47 schreef HiZ het volgende:
seffens een opmerking over continuity.
Maar het blijft gewoon nacht.Trouwens, die supersnelle demon was wel erg traag met terugtrekken.
quote:Voor een serie die 1 keer in de week uitgezonden wordt, vind ik de effecten van bijzonder hoge kwaliteit. Het is een serie hè, geen miljoenen Hollywood-blockbuster movie!
Op vrijdag 29 maart 2002 21:30 schreef fisico het volgende:
dan kijk ik de serie toch voor de verkeerde redenen. Was idd een goede ep, alleen de effecten waren wat minder.
quote:Angry puppy.
Angel zuigactie bij Buffy erg mooi gedaan, alleen waar zijn die bijtplekken in latere eps?
quote:Gokje, de linker
Op zaterdag 30 maart 2002 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Voor skull-splitterZo dan mag jij raden wie ik ben of wie je hoopt welke ik ben!
Nee, geen idee, maar ik gok op de rechter.
quote:Fout gegokt! Ik ben dus de linker
Op zaterdag 30 maart 2002 18:51 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Gokje, de linker
Nee, geen idee, maar ik gok op de rechter.
Mail/MSN (mtaal@hotmail.com) of ICQ (47013666) me even, dankuwel..
Marjolein
quote:zoals mijn broertje zei "maar ze zijn nu al in jaar 3 dan mag het toch wel beter ze verdienen ook meer geld"
Op zaterdag 30 maart 2002 16:59 schreef Gellarboy het volgende:Voor een serie die 1 keer in de week uitgezonden wordt, vind ik de effecten van bijzonder hoge kwaliteit. Het is een serie hè, geen miljoenen Hollywood-blockbuster movie!
voor een normale ep misschien goed genoeg maar dit was de laatste, eentje waar iedereen naar uitkeek, dan mag je iets meer verwachten.
quote:in latere eps zie je eigenlijk nooit meer het teken staan. beetje vreemd.
Angry puppy.
quote:Jajah, dat zie je goed, dat is in breedbeeld
Allgemeine Informationen:
FSK: Freigegeben ab 16 Jahren
Darsteller: Sarah Michelle Gellar Nicholas Brendon
Regie: Joss Whedon David GrossmanInfos zu diesem Titel
Sprache: Deutsch, Englisch Dolby, Surround Sound DVD Erscheinungstermin: 16. Mai 2002 Produktion: 2000 DVD Features:
Bildformat: 16:9 FF, 1.78:1 Untertitel: Englisch, Deutsch für Hörgeschädigte Original-Script zu "Der Dämon der Angst", Audio-Kommentar zu "Die Initiative" von Douglas Petrie, Audio-Kommentar von Joss Wheadon, Original-Script und Featurette zu "Das große Schweigen", Featurette "Drehort Sunnydale", Featurette "Buffy - Filmmusik", Featurette "Spike wird vorgestellt", 2 Trailer, Bildergalerie.
quote:In Frankrijk wordt ie echter 4:3 uitgegeven, heb ik me laten vertellen. Goed kijken wat je uiteindelijk koopt dus, want wat het is Nederland wordt is nog niet bekend.
Op zondag 31 maart 2002 14:09 schreef Neejoh het volgende:
Jajah, dat zie je goed, dat is in breedbeeld
quote:en dat vind ik kut! Woensdag is sportdag bij mij! Ik fitness dan altijd bleeeeeeeeeh!!!!!!!
Op zondag 31 maart 2002 21:40 schreef Marble het volgende:
Vanaf volgende week komen de nieuwe afleveringen niet meer op zondag, maar op woensdag. Net als Charmed en Angel.
quote:Ditto. Maar daar hebben we de videorecorder voor
Op zondag 31 maart 2002 23:09 schreef charmed_angel het volgende:[..]
en dat vind ik kut! Woensdag is sportdag bij mij! Ik fitness dan altijd bleeeeeeeeeh!!!!!!!
Aflevering van vandaag was wel weer redelijk. Weinig spanning, iets te veel kissy-face.
quote:KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERGETEN!!! Had het superdruk
Op zondag 31 maart 2002 23:13 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Ditto. Maar daar hebben we de videorecorder voor
![]()
Aflevering van vandaag was wel weer redelijk. Weinig spanning, iets te veel kissy-face.
edit:
Op maandag 01 april 2002 00:49 schreef Neejoh het volgende:[..]
KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERGETEN!!! Had het superdruk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit:
Op maandag 01 april 2002 01:22 schreef TimberWolf het volgende:[..]
mamma is weer oke
quote:Hmmmm, kan niet echt zeggen dat het erg spannend is om het zo te lezen
Op maandag 01 april 2002 01:22 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Samenvatting: Buffy boinkt met vriendje, mamma is weer oke, Spike stuurt Buffy naar vampierennest waar vriendje zich laat zuigen. Buffy boos, vriendje boos, vriendje weg.
Moet hem toch maar ff downloaden Iemand een link?
En hoe was Angel? Net zo goed als vorige week?
quote:vergeten te zeggen: kan heel leuk staan met je haar enzo. Bovendien ben je best aantrekkelijk om te zien.
Op zaterdag 30 maart 2002 19:28 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Fout gegokt! Ik ben dus de linker
quote:Dat wel, die hele serie is op het moment beter dan zijn vrouwelijke equivalent.
Op maandag 01 april 2002 09:45 schreef Acathla het volgende:
Angel was goed.
quote:Angel was erg goed, vind ik als niet angel fan. Veel beter dan vorige week zelfs. Hier zat wat meer actie in terwijl vorige week meer zielige angel doet iets goeds voor... was.
Op maandag 01 april 2002 02:23 schreef Neejoh het volgende:
Moet hem toch maar ff downloadenIemand een link?
En hoe was Angel? Net zo goed als vorige week?
Buffy heb ik niet gezien, was GP aan het kijken.
Charmed was een beetje rommelig maar gaf hoop voor de toekomst.
quote:Daardoor was ik het dus vergeten
Op maandag 01 april 2002 15:11 schreef fisico het volgende:[..]
[..]
Buffy heb ik niet gezien, was GP aan het kijken.
[..]
Vandaag vond ik zeeer stoer, alleen jammer dat ik door de spoiler van laatst al wist wie de dader was
quote:Mea Culpa
Op maandag 01 april 2002 23:15 schreef Neejoh het volgende:[..]
Daardoor was ik het dus vergeten
Vandaag vond ik zeeer stoer, alleen jammer dat ik door de spoiler van laatst al wist wie de dader was
quote:Sloeg de twijfel niet even toe? had ik wel last van en ik had hem al twee keer gezien.
Op maandag 01 april 2002 23:15 schreef Neejoh het volgende:Vandaag vond ik zeeer stoer, alleen jammer dat ik door de spoiler van laatst al wist wie de dader was
quote:Hmm, kon jij ook niets meer aan doen
Op maandag 01 april 2002 23:19 schreef Pleb het volgende:[..]
Mea Culpa
Nogmaals sorry, ik dacht echt dat ze die niet meer zouden uitzenden (dat stond volgens mij ook ergens in dit topic).
quote:Totaal niet, maar ik vond het wel een leuke wending hebben daardoor!
Op maandag 01 april 2002 23:37 schreef fisico het volgende:[..]
Sloeg de twijfel niet even toe? had ik wel last van en ik had hem al twee keer gezien.
quote:Ik heb wel zo'n idee
Op dinsdag 02 april 2002 00:18 schreef TimberWolf het volgende:
Grappig. Toen ik vandaag de aflevering zag, merkte ik dat dit de eerste Buffy aflevering was die ik ooit gezien heb. Jaaaaaaren her, en dan alleen nog maar het eind (de klokkentoren, enzo). En nu sinds kort dus een reguliere Buffy kijker. Go figure.
quote:Zeker niet qua Buffy. Die is meer 'good friend' materiaal (sorry..). Willow is meer mijn type
Op dinsdag 02 april 2002 01:33 schreef Neejoh het volgende:
Ik heb wel zo'n ideeheeft het iets met
![]()
![]()
![]()
te maken???
![]()
en een beetje omdat Willow een vreselijk lekker ding is
quote:Twas volgens mij ook de overgeslagen aflevering van vorige week...
Op dinsdag 02 april 2002 02:48 schreef HiZ het volgende:
Hoe zat het eigenlijk met de chronologie ? Dit was een aflevering die duidelijk niet na 'Graduation Day' thuishoorde.
En Season 4 heb ik bijna helemaal gezien (op de 1e eps na, de 1e ep die ik zag was 4ABB04 )
quote:Hear hear!
Op dinsdag 02 april 2002 15:46 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind de eerste 2 van seizoen 4 best humor hebben eik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |