quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goedkoop hoor, cliffhangertopics openen, niet meer reageren en als je dan uiteindelijk reageert doen alsof je een leven hebt terwijl je in werkelijkheid de hele dag met klamme handjes hebt zitten F5'en
Ik heb godverdomme de hele dag F5'end met klamme handjes zitten wachten op schokkende updatesquote:
moet je handen wassen na het rukkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme de hele dag F5'end met klamme handjes zitten wachten op schokkende updates
En dan zo'n anti-climax
Jouw signaturequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
tvp
Dat begrijpen ze toch niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
OmgHet antwoord is al op pagina 1 gegeven
.
ja het bekende kamper piet topic .....quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:58 schreef fotostarter het volgende:
Geloof er niks van.
Pics, van jou, inclusief die 2 rambo's !
praktijken met een c schrijven. TS wees niet bang ze komen mety z'n 2en een echte man komt alleen. Zijn vast paupers dat ze een pc met 1gig intern geheugen willen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:43 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik had dus via marktplaats een computer met 1gb intern geheugen verkocht met een nvidia onboard vidcard.
Kreeg ik vannacht een e-mail;
[..]zucht. Zo kom ik dus aan mijn einde
![]()
![]()
Vaarwel fok!
RAM-bo'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:58 schreef fotostarter het volgende:
Geloof er niks van.
Pics, van jou, inclusief die 2 rambo's !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |