whehehe, zou voor mij reden te meer zijn om niet die auto te kopen omdat je dan elke week de lul (euhm,.. Bob) bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:18 schreef Zelfspotter het volgende:
Die reclame met die gast met die grijze volvo is ook ernstig. Kan die zn maten op zondags mee naar de voetbalvereniging rijden.
Nee lenen als je niet goed verdient, dat is een goed idee.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:56 schreef AMD-XP het volgende:
Ze zetten de reclames verkeerd neer.
Ze gebruiken de omgeving van iemand die best goed verdient, dan ga je toch niet LENEN? ... sparen..
Is dat de jongste van die 2 meiden? Die zit namelijk op dezelfde school als waar mijn moeder les geeft.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:45 schreef henkway het volgende:
Ik word die leenreclames zo zat he, ik denk dat ze gesubsidieerd worden door het kabinet om de bestedingen op peil te houden.
net binnen tien minuten drie keer de zelfde trut die zo blij is met de nieuwe ooto
Klacht: domme leenreclames
Hulpklacht: me vakantie is voorbij
Mja inderdaad.. als ik ooit iemand iets hoor zeggen over een kip in een pan dan ruk ik zn kop van zn romp geloof ik..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die oudste dochter als ze voor een keuken gaan kijken, ik wil haar altijd gruwelijk om het leven brengen als de reclame weer voorbij komt. Ik haat dat kind.
Ze bedoelen ook geen TOP maar TOBservice en die begint als je moet gaan aflossenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:19 schreef wise het volgende:
blalbabla topservice blablaabl.
die topservice behoort gewoon tot de normale service. Daar is niks TOP aan.
En altijd van de verlepte klote hoofden in die reclames.
die kut reclames dat er zo iemand aan komt lopen en zich afvraagt of er wel zo'n lening bij hem/haar past.
'ja inderdaad'. Die mensen zijn zo "overgehaald"
KUT RECLAMES
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |