hebben die nog wat finale kansen? En wie zwemmen er mee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoho, hij doet nog mee aan de 4x100 meter wisselslag estafette.
Zeker. Dames zijn medaillekandidaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:50 schreef erkel het volgende:
[..]
hebben die nog wat finale kansen? En wie zwemmen er mee?
Driebergen - Van Valkengoed - Van Aggele - Van den Hoogenbandquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:50 schreef erkel het volgende:
[..]
hebben die nog wat finale kansen? En wie zwemmen er mee?
Naja, Campbell is geen B hoor. Dat is hun tweede beste zwemster.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een goed B-team nog van de Aussies.
Normaal gesproken niet hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:54 schreef Denewar het volgende:
goede tussentijden hoor en 5 bij elkaar.
nederland moet echt vol aan de bak om zich te plaatsen
wordt echt lastig
3 dicht bij elkaar andere wat ver achter. China 1quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:54 schreef Denewar het volgende:
wordt echt lastig
Mhua, nee hoor. In principe moet dit geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:54 schreef Denewar het volgende:
wordt echt lastig
hoop het niet, maar blijf het altijd link vinden met krojo, heemsker, schreuder, van rooijenquote:
Dat dus ja. Er word wel erg veel geroepen dat Nederland dit even makkelijk wint...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:56 schreef Denewar het volgende:
[..]
hoop het niet, maar blijf het altijd link vinden met krojo, heemsker, schreuder, van rooijen
Die eerste drie zijn ook nog steeds van een heel goed niveau hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:56 schreef Denewar het volgende:
[..]
hoop het niet, maar blijf het altijd link vinden met krojo, heemsker, schreuder, van rooijen
Nee, ze gaan naar de finale. In de finale komen Veldhuis en Dekker nog.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef Loofus het volgende:
[..]
Dat dus ja. Er word wel erg veel geroepen dat Nederland dit even makkelijk wint...
Waarom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef Palmboom313 het volgende:
oei oei oei wordt nog lastig om door te gaan.
maar buiten de vs en australie gaat iedereen zelfs dts met steffen volle bak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die eerste drie zijn ook nog steeds van een heel goed niveau hoor.
Haha, jij reageert binnen 1 tiende van een secondequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:58 schreef kevin6188 het volgende:
82 honderdsten reactietijd vind ik niet zo best eigenlijk, moeten dan geen duizendsten zijn?
Ze was ook als laatste weg, zo leek het tenminste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:58 schreef kevin6188 het volgende:
82 honderdsten reactietijd vind ik niet zo best eigenlijk, moeten dan geen duizendsten zijn?
82 honderdste is best traag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, jij reageert binnen 1 tiende van een seconde.
Voor een valse start wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:58 schreef kevin6188 het volgende:
En dat gebeurt niet...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:55 schreef borisz het volgende:
3.36.78 time to beat.
Heemskerk sowieso, de enige die overtuigde zonet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:03 schreef TheArt het volgende:
Mooi, als 4e naar de finale, dus een gunstige baan (baan 6).
Finale-lineup lijkt me: Kromowidjojo - Dekker - Heemskerk - Veldhuis.
Mhua, ik vond Van Rooijen ook wel goed. Die was normaal gesproken by far de zwakste schakel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:03 schreef Loofus het volgende:
[..]
Heemskerk sowieso, de enige die overtuigde zonet.
baan 6 gunstig?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:03 schreef TheArt het volgende:
Mooi, als 4e naar de finale, dus een gunstige baan (baan 6).
Finale-lineup lijkt me: Kromowidjojo - Dekker - Heemskerk - Veldhuis.
Schreuder? Die was de zwakste van de vier. Nee nee, die zeker niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:03 schreef erkel het volgende:
Ik zeg Heemskerk en Schreuder in finale.
Die zaten al op hun top lijkt me, en dan stelt het niet heel veel voor...quote:
Jep, beide met de sterkste teams. Zelfs de half-zieke Steffen werd ingezet bij Duitsland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Zwommen China en Duitsland met hun sterkste team?
Dat dus!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schreuder? Die was de zwakste van de vier. Nee nee, die zeker niet.
Toch het meeste vertrouwen in. Ranomi is nog erg jong en van Rooijen normaal gesproken niet sterker dan Schreuder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schreuder? Die was de zwakste van de vier. Nee nee, die zeker niet.
Ik denk dat dat de tijd is tussen de start en het moment dat ze in het water komt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:58 schreef kevin6188 het volgende:
Nee, Kromowidjojo heeft ook al heel veel ervaring. Gewoon haar laten zwemmen. Ze is ook gewoon beter op deze afstand dan Schreuder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Toch het meeste vertrouwen in. Ranomi is nog erg jong en van Rooijen normaal gesproken niet sterker dan Schreuder.
dan alquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:06 schreef Denewar het volgende:
zo over 14 uur al he de finale
Een stukje sneller is niet erg. Nederland kan nog 4 tot 5 sec. sneller met Veldhuis en Dekker. De Chinezen gaan met dezelfde ploeg echt niet zoveel sneller.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Als die Chinezen morgen nog een stuk sneller zwemmen dan word ik echt gek....
Moet toch wel een medaille opleveren, wie misten er bij de VS en Australie, alleen Coughlin en Trickett?
Engeland was de snelste met 0.74, Zweden en Australie het langzaamst met 0.85quote:
Denk niet dat de Chinezen veel harder zullen gaan. Hun laatste zwemster zwom trouwens wel een 52,8 split. In hoeverre de toppers van de VS en Australië hier voluit zijn gegaan is natuurlijk ook niet te zeggen. Bij de VS verwacht ik overigens twee vervangingen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Als die Chinezen morgen nog een stuk sneller zwemmen dan word ik echt gek....
Moet toch wel een medaille opleveren, wie misten er bij de VS en Australie, alleen Coughlin en Trickett?
dan alquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
5.18 is de finale idd al.
En Pellegrini met 53.42quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:11 schreef TheArt het volgende:
Heemskerk met 53,58 de twee na snelste vandaag. Alleen Pang had 52,83.
Heemskerk zwemt de 200 wissel individueel. Kromowidjojo zwemt de 200 vrij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:12 schreef TheVulture het volgende:
Erg onder de indruk van Heemskerk trouwens, die zwemt toch ook de 200m vrij individueel?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:12 schreef TheVulture het volgende:
Erg onder de indruk van Heemskerk trouwens, die zwemt toch ook de 200m vrij individueel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |