abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:07:38 #226
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60120088
Ik vraag me nogsteeds af of Amanda nog heeft terug gelezen op internet. Kennelijk niet, anders was ze wel bij Brian weggegaan. Ik gok dat ze óf geen toegang tot internet heeft, óf er zit een filter op ofzo.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:08:30 #227
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60120112
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar hey, waar maak je je druk om. Huub heeft zelf meerdere keren (zeker tien keer) gezegd dat hij ook wel erg ver ging bij Lieke. Dus min of meer onderschrijft hij wat Suikeroom en ik er over zeggen...
hehe dat is wel grappig ja.. Huub zn 'fans' (anders krijg je weer ik ben geen fan) blijven Huub zn gedrag in de kooi op elk punt consequent verdedigen terwijl Huub zelf wel in staat is tot zelfreflectie en ook zn fouten kan toegeven
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:08:32 #228
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60120113
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:

Ben je nu niet in de war met Huub?
Die kon juist niets alleen bereiken. Over adoratie gesproken...
Er was maar één persoon in de kooi die wel iets alleen kon bereiken en ook bereikt heeft en dat is Jaap.
Goh hebben we hier ook nog iemand die Jaap adoreert.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:10:23 #229
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60120159
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Goh hebben we hier ook nog iemand die Jaap adoreert.
vind je het gek.. als Jaap zulke filmpjes voor mij maakte zou ik ook major diep in zn kont zitten

pi_60120198
Dit is wel een leuke..
Roept herinerringen op..
Precies een jaar geleden op dit moment van de dag, wat gebeurde er toen in de gouden kooi
Weet iemand het?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:11:45 #231
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_60120204
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:10 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

vind je het gek.. als Jaap zulke filmpjes voor mij maakte zou ik ook major diep in zn kont zitten
Nou... ik niet *ril*
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_60120206
[quote]Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

hehe dat is wel grappig ja.. Huub zn 'fans' (anders kijrg je weer ik ben geen fan) blijven Huub zn gedrag in de kooi op elk punt consequent verdedigen terwijl Huub zelf wel in staat is tot zelfreflectie en ook zn fouten kan toegeven
[/

tja en dat kan nou net lieke weer niet!!! quote]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:12:25 #233
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60120224
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef BrainView het volgende:
Dit is wel een leuke..
Roept herinerringen op..
Precies een jaar geleden op dit moment van de dag, wat gebeurde er toen in de gouden kooi
Weet iemand het?
6-2
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:13:31 #234
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60120253
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef erel het volgende:
[quote]
tja en dat kan nou net lieke weer niet!!!
idd minpuntje voor haar
pi_60120275
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:12 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

6-2
Ja precies.. was op 15 juli 2007 rond 14.30
Het grootste drama in de geschiedenis van de gouden kooi voltrok zich toen
Moeten we daar niet ff bij stil staan
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:14:47 #236
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60120293
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef Suikeroom het volgende:
hehe dat is wel grappig ja.. Huub zn 'fans' (anders krijg je weer ik ben geen fan) blijven Huub zn gedrag in de kooi op elk punt consequent verdedigen terwijl Huub zelf wel in staat is tot zelfreflectie en ook zn fouten kan toegeven
Vage uitspraak, ik zie hier toch voornamelijk 'fans' die het niet goedkeuren, maar juist die zelfreflectie en het vermogen een fout toe te geven waarderen van Huub. Oftewel, mensen waarderen iemand met zijn minpunten erbij, zolang diegene maar blijk geeft dat hij naderhand een fout kan toegeven.

Uiteraard is dit iets waar iemand als jij selectief overheen leest, want dit is al 100.000 keer besproken en uitgelegd en nog kom je ermee. Lekkere langspeelplaat van me, .
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 14:14:48 #237
135305 beequeen
Lost.
pi_60120294
In deze 2 YT's is Lieke nog schoonmaaksters en loopt al te zeiken dat Huub 's avond wel mag uitkijken met andere meiden en drank, er was een feestje (weet niet meer welk, maar er waren meiden uitgenodigd).
Huub had toen al moeten begrijpen dat ze het mes op zijn strot zette en zich maar had te schikken naar haar wensen.
Jammer dat Huub de klok niet meer kan terugdraaien, dat had hem een hoop ellende bespaard.

Lieke.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:16:51 #238
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60120382
quote:

Niet op elk punt, maar toevallig wel de punten die hier worden aangehaald. Bovendien zie je dingen als betrokkene misschien iets anders, dan als objectieve toeschouwer. En m.i. heeft Huub op bepaalde punten te vaak de schuld op zich genomen terwijl hij geen schuld had.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:17:08 #239
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60120395
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:00 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

hou jezelf een spiegel voor en vervang het woordje Lieke voor het woordje Huub..
Jij kunt mij niet verwijten dat ik niet kritisch tegen Huub ben geweest. Nooit niet, never niet. Denk dat vele users dat kunnen beamen. Maar volgens mij was je ook niet een vaste poster in de COS. Dus dan kan ik je niet kwalijk nemen.

Ik heb veel symphatie voor die gast ja... Intelligent en zeer sociaal.... mensen zijn niet perfect zoals in jouw wereld blijkbaar wel. Daarbij komt dat ik me als streamer opgescheept voelde met die andere nono's. De enige die daar bovenuit steeg was, voor mij, Huub. Helaas verloor hij zich veel te vaak in agressie en alcohol. En heeft meerdere exits verdient. Als ie weg had gemoeten was het zijn eigen schuld. Gelukkig voor mijn vermaak mocht ie bliven. Daarnaast vind ik dat het spel hard gespeeld had moeten worden... veel harder.... en weg met al die belachelijke regels. Met de poten van elkaar afblijven zou genoeg moeten zijn. Helaas bedacht de Febo steeds meer onzin regels om die bende daar in toom te houden. Ik vraag me af waarom?

Verder heb ik de overtuiging dat mensen zich laten raken... Goh en laat dat nu net een belangrijk spelelement zijn. Dat ik dat allemaal netjes vind is iets anders. Mensen die mij niet interesseren mogen mijn moeder voor alles en nog wat uitmaken... simpelweg omdat ik me door hen niet laat raken.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:17:28 #240
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60120402
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef BrainView het volgende:

[..]

Het grootste drama in de geschiedenis van de gouden kooi voltrok zich toen
Moeten we daar niet ff bij stil staan
ja laten we een krans gaan leggen in Eemnes.. doe jij de herdenkings speech?
JdM is hier trouwens nog steeds niet voor vervolgd.. net als Mladic & Karadzic voor iets vergelijkbaars namelijk de genocide in Srebrenica...

the world is fucked up!!
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 14:19:03 #241
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60120441
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:17 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

JdM is hier trouwens nog steeds niet voor vervolgd.. net als Mladic & Karadzic voor iets vergelijkbaars namelijk de genocide in Srebrenica...

the world is fucked up!!
Vergeet de walgelijke aanranding van de zielige Amanda niet. Oók nooit wat mee gebeurd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:20:19 #242
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_60120481
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:05 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

jij vond het stalkgedrag van Huub logisch? hmm ok wordt steeds gekker hier
Wat mij zo opvalt is dat jullie zulke grote bewoordingen gebruiken voor allerhande zaken en daarmee, bewust óf onbewust, dingen ontzettend opblazen. Vorig draadje waren het 'aanrandingen' en nu weer 'stalking'...

Leg mij uit hoe je iemand kunt stalken als deze gewoon in hetzelfde huis woont?! Lieke had moeilijk een straatverbod kunnen aanvragen! De Villa is nu eenmaal niet zo groot en het is juist de bedoeling dat je elkaar vaak en veelvuldig tegenkomt en opzoekt!

Overigens, Suikeroom... Wij hebben inderdaad geprobeerd Lieke uit de jurk van Amanda te krijgen, maar daar is uiteindelijk nooit een schaar aan te pas gekomen. Dus niet zo overdrijven. Daarnaast heb ik hier al eerder aangegeven dat ik niet trots ben op die actie en ik niet helemaal mezelf was doordat ik verschrikkelijk boos was op Huub en Lieke. Dan doe je weleens dingen waar je spijt van hebt.

En Akveor... Huub heeft ook weleens aan mijn pik gezeten, dus dat heeft er geen reet mee te maken...

Goeiemiddag allemaal!!

Ff buurten tijdens het koffers pakken!!!

Over 24 uur komt Syl ons ophalen in Barcelona
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:20:31 #243
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60120484
Is Brian in het begin niet ook nog een keer door Natasia aangerand ?
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 14:21:27 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60120510
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef BrainView het volgende:

[..]

Wel vreemd dat daar dan helemaal niéts over in de COS was te lezen.
[COS# 2028] We wachten tot Amanda gaat flippen
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60120559
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:17 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

the world is fucked up!!
Met in mijn speech aan de ene kant walging van de uber agressor Natasia en aan de andere kant het medeleven voor Huub&Lieke en hun families
pi_60120589
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:20 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Wat mij zo opvalt is dat jullie zulke grote bewoordingen gebruiken voor allerhande zaken en daarmee, bewust óf onbewust, dingen ontzettend opblazen. Vorig draadje waren het 'aanrandingen' en nu weer 'stalking'...

Leg mij uit hoe je iemand kunt stalken als deze gewoon in hetzelfde huis woont?! Lieke had moeilijk een straatverbod kunnen aanvragen! De Villa is nu eenmaal niet zo groot en het is juist de bedoeling dat je elkaar vaak en veelvuldig tegenkomt en opzoekt!

Overigens, Suikeroom... Wij hebben inderdaad geprobeerd Lieke uit de jurk van Amanda te krijgen, maar daar is uiteindelijk nooit een schaar aan te pas gekomen. Dus niet zo overdrijven. Daarnaast heb ik hier al eerder aangegeven dat ik niet trots ben op die actie en ik niet helemaal mezelf was doordat ik verschrikkelijk boos was op Huub en Lieke. Dan doe je weleens dingen waar je spijt van hebt.

En Akveor... Huub heeft ook weleens aan mijn pik gezeten, dus dat heeft er geen reet mee te maken...

Goeiemiddag allemaal!!

Ha Eric! Welkom op fok
Ik mag jou wel
pi_60120602
quote:

[..]

En Akveor... huub heeft ook weleens aan mijn pik gezeten, dus dat heeft er gee nreet mee te maken...

Goeiemiddag allemaal!!

Leuk Eric, dat wordt lekker winkelen op de Ramblas

En ja, bespottelijk dat mensen het stalken noemen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:25:02 #248
16715 Mylene
*schatje*
pi_60120612
quote:

[..]

Doen alle 'fans' dat niet? Als Brian Amanda weer eens geestelijke kleineerde ofzo werd het verdedigd door over Huub te beginnen .

Ik heb eigenlijk in de Cossen alleen grotendeels Huub 'fans' horen toegeven dat hij dingen deed die niet door de beugel konden.

Brian liefhebbers zag je bijna niet als hij weer eens flipte of Amanda geestelijk kleineerde.
pi_60120640
quote:

[..]

*knip*
Goeiemiddag allemaal!!

Eeey Eric
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 14:26:12 #250
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60120646
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:20 schreef elcastel het volgende:
Is Brian in het begin niet ook nog een keer door Natasia aangerand ?
Nee, ze liet "alleen" d'r ranzige uitgezakte memmen zien en nodigde Brian uit om eraan te gaan likken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')