hehe dat is wel grappig ja.. Huub zn 'fans' (anders krijg je weer ik ben geen fan) blijven Huub zn gedrag in de kooi op elk punt consequent verdedigen terwijl Huub zelf wel in staat is tot zelfreflectie en ook zn fouten kan toegevenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hey, waar maak je je druk om. Huub heeft zelf meerdere keren (zeker tien keer) gezegd dat hij ook wel erg ver ging bij Lieke. Dus min of meer onderschrijft hij wat Suikeroom en ik er over zeggen...
Goh hebben we hier ook nog iemand die Jaap adoreert.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben je nu niet in de war met Huub?
Die kon juist niets alleen bereiken. Over adoratie gesproken...
Er was maar één persoon in de kooi die wel iets alleen kon bereiken en ook bereikt heeft en dat is Jaap.
vind je het gek.. als Jaap zulke filmpjes voor mij maakte zou ik ook major diep in zn kont zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Goh hebben we hier ook nog iemand die Jaap adoreert.
Nou... ik nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
vind je het gek.. als Jaap zulke filmpjes voor mij maakte zou ik ook major diep in zn kont zitten![]()
6-2quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef BrainView het volgende:
Dit is wel een leuke..
Roept herinerringen op..
Precies een jaar geleden op dit moment van de dag, wat gebeurde er toen in de gouden kooi
Weet iemand het?
idd minpuntje voor haarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef erel het volgende:
[quote]
tja en dat kan nou net lieke weer niet!!!
Ja precies.. was op 15 juli 2007 rond 14.30quote:
Vage uitspraak, ik zie hier toch voornamelijk 'fans' die het niet goedkeuren, maar juist die zelfreflectie en het vermogen een fout toe te geven waarderen van Huub. Oftewel, mensen waarderen iemand met zijn minpunten erbij, zolang diegene maar blijk geeft dat hij naderhand een fout kan toegeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef Suikeroom het volgende:
hehe dat is wel grappig ja.. Huub zn 'fans' (anders krijg je weer ik ben geen fan) blijven Huub zn gedrag in de kooi op elk punt consequent verdedigen terwijl Huub zelf wel in staat is tot zelfreflectie en ook zn fouten kan toegeven
Niet op elk punt, maar toevallig wel de punten die hier worden aangehaald. Bovendien zie je dingen als betrokkene misschien iets anders, dan als objectieve toeschouwer. En m.i. heeft Huub op bepaalde punten te vaak de schuld op zich genomen terwijl hij geen schuld had.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef Suikeroom het volgende:
hehe dat is wel grappig ja.. Huub zn 'fans' (anders krijg je weer ik ben geen fan) blijven Huub zn gedrag in de kooi op elk punt consequent verdedigen terwijl Huub zelf wel in staat is tot zelfreflectie en ook zn fouten kan toegeven
Jij kunt mij niet verwijten dat ik niet kritisch tegen Huub ben geweest. Nooit niet, never niet. Denk dat vele users dat kunnen beamen. Maar volgens mij was je ook niet een vaste poster in de COS. Dus dan kan ik je niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hou jezelf een spiegel voor en vervang het woordje Lieke voor het woordje Huub..
ja laten we een krans gaan leggen in Eemnes.. doe jij de herdenkings speech?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja precies.. was op 15 juli 2007 rond 14.30
Het grootste drama in de geschiedenis van de gouden kooi voltrok zich toen
Moeten we daar niet ff bij stil staan
Vergeet de walgelijke aanranding van de zielige Amanda niet. Oók nooit wat mee gebeurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja laten we een krans gaan leggen in Eemnes.. doe jij de herdenkings speech?![]()
JdM is hier trouwens nog steeds niet voor vervolgd.. net als Mladic & Karadzic voor iets vergelijkbaars namelijk de genocide in Srebrenica...
the world is fucked up!!
Wat mij zo opvalt is dat jullie zulke grote bewoordingen gebruiken voor allerhande zaken en daarmee, bewust óf onbewust, dingen ontzettend opblazen. Vorig draadje waren het 'aanrandingen' en nu weer 'stalking'...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij vond het stalkgedrag van Huub logisch? hmm ok wordt steeds gekker hier
Wel vreemd dat daar dan helemaal niéts over in de COS was te lezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja precies.. was op 15 juli 2007 rond 14.30
Met in mijn speech aan de ene kant walging van de uber agressor Natasia en aan de andere kant het medeleven voor Huub&Lieke en hun familiesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja laten we een krans gaan leggen in Eemnes.. doe jij de herdenkings speech?![]()
JdM is hier trouwens nog steeds niet voor vervolgd.. net als Mladic & Karadzic voor iets vergelijkbaars namelijk de genocide in Srebrenica...
the world is fucked up!!
Ha Eric! Welkom op fokquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat mij zo opvalt is dat jullie zulke grote bewoordingen gebruiken voor allerhande zaken en daarmee, bewust óf onbewust, dingen ontzettend opblazen. Vorig draadje waren het 'aanrandingen' en nu weer 'stalking'...
Leg mij uit hoe je iemand kunt stalken als deze gewoon in hetzelfde huis woont?! Lieke had moeilijk een straatverbod kunnen aanvragen! De Villa is nu eenmaal niet zo groot en het is juist de bedoeling dat je elkaar vaak en veelvuldig tegenkomt en opzoekt!
Overigens, Suikeroom... Wij hebben inderdaad geprobeerd Lieke uit de jurk van Amanda te krijgen, maar daar is uiteindelijk nooit een schaar aan te pas gekomen. Dus niet zo overdrijven. Daarnaast heb ik hier al eerder aangegeven dat ik niet trots ben op die actie en ik niet helemaal mezelf was doordat ik verschrikkelijk boos was op Huub en Lieke. Dan doe je weleens dingen waar je spijt van hebt.
En Akveor... Huub heeft ook weleens aan mijn pik gezeten, dus dat heeft er geen reet mee te maken...
Goeiemiddag allemaal!!![]()
Ff buurten tijdens het koffers pakken!!!
Over 24 uur komt Syl ons ophalen in Barcelona
Leuk Eric, dat wordt lekker winkelen op de Ramblasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat mij zo opvalt is dat jullie zulke grote bewoordingen gebruiken voor allerhande zaken en daarmee, bewust óf onbewust, dingen ontzettend opblazen. Vorig draadje waren het 'aanrandingen' en nu weer 'stalking'...
Leg mij uit hoe je iemand kunt stalken als deze gewoon in hetzelfde huis woont?! Lieke had moeilijk een straatverbod kunnen aanvragen! De Villa is nu eenmaal niet zo groot en het is juist de bedoeling dat je elkaar vaak en veelvuldig tegenkomt en opzoekt!
Overigens, Suikeroom... Wij hebben inderdaad geprobeerd Lieke uit de jurk van Amanda te krijgen, maar daar is uiteindelijk nooit een schaar aan te pas gekomen. Dus niet zo overdrijven. Daarnaast heb ik hier al eerder aangegeven dat ik niet trots ben op die actie en ik niet helemaal mezelf was doordat ik verschrikkelijk boos was op Huub en Lieke. Dan doe je weleens dingen waar je spijt van hebt.
En Akveor... huub heeft ook weleens aan mijn pik gezeten, dus dat heeft er gee nreet mee te maken...
Doen alle 'fans' dat niet? Als Brian Amanda weer eens geestelijke kleineerde ofzo werd het verdedigd door over Huub te beginnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Eeey Ericquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
*knip*
Nee, ze liet "alleen" d'r ranzige uitgezakte memmen zien en nodigde Brian uit om eraan te gaan likken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:20 schreef elcastel het volgende:
Is Brian in het begin niet ook nog een keer door Natasia aangerand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |