Mooi en lief want ja die bestaan echt hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
er komen niet straks weer 3 regels bij hé bij deze post![]()
ja, alleen uiterlijk is veel te oppervlakkig......
tenslotte worden we allemaal ouder, daardoor niet persé lelijker trouwens.
Ik wil geen moeder die er uitziet als Marijke Helwegenals dat de trend wordt
enne mijn vent heeft ondertussen ook een behoorlijke pens opgebouwd hoor,
en hij wordt al aardig kalend ook trouwens........
maakt me geen zak uit![]()
maar Dementor even serieus, als je straks je 25 kg kwijt bent, ga je dan voor de mooiste
of het liefste meisje?
tuurlijk het liefs van alles een beetje genoeg snap ik ,
maar als je puur kon kiezen tussen innerlijk of uiterlijk, omdat je er dan zelf zeg maar als
een jonge blonde god uitziet hé, dat hebben we dan even voor ogen.
serieuse vraag hoor.
wat telt zwaarder innerlijk of uiterlijk ?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kan jij het op een vrouw met borsthaar en een snor?
nou ja, niet allemaal hé...de leukerds blijven vanzelluf overquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo mag ik het horen optieven die wijfen![]()
What the fuck, dan neem je toch gewoon een baan die slecht betaald...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik word liever niet die eeuwige alleenstaande consultant die zich doodwerkt en de belastingdienst in haar handjes laat wrijven.
ja,ja ik had hem door hoor skattie die nare wijfen moeten optieven en de leuke mogen blijvenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nou ja, niet allemaal hé...de leukerds blijven vanzelluf over
Leuke kledingquote:
Nee ik ga niet voor de functie van de gemiddelde koekenbakker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
What the fuck, dan neem je toch gewoon een baan die slecht betaald...
Ik praat blijkbaar steeds verstandiger, pas je op dat je het niet teveel met mij eens bent...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En uiteindelijk wordt je dan ook niet gelukkig
oké,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooi en lief want ja die bestaan echt hoor
Ik heb er niets aan als men zegt oh wat ben je lief en cute en daar blijft het bij.
Een drive gaat zo enorm belangrijk worden voor de dingen die ik de komende jaren wil gaan doen, iemand die naast me staat en waar ik normaal mee kan praten en dingen kan delen.
Ik word liever niet die eeuwige alleenstaande consultant die zich doodwerkt en de belastingdienst in haar handjes laat wrijven.
Pheew!
Ik moet het wel doen anders ben ik hartstikke dood op mijn 45e.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afvallen is goed als je jezelf er beter door gaat voelen. Maar doe het nooit voor een ander, doe überhaupt nooit iets voor een ander (op de normale dingen na), want dat hou je dan toch niet vol
moet dan welhaast Sneeuwwitje zijn.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien kom je haar morgen wel gewoon in de supermarkt tegen (bij de afdeling groene appels)
kan zo maar gebeuren.......
Kan gebeuren maar de kans acht ik klein.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké,
maar ik zou me niet te veel vastpinnen op het feit dat je die pas tegen kan komen als je én slank bent én een goed betaalde baan........
misschien kom je haar morgen wel gewoon in de supermarkt tegen (bij de afdeling groene appels)
kan zo maar gebeuren.......
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is er dan ook Esprit offline
Kom kom, je gaat maar zo niet dood. En wat dan nog, je hebt in ieder geval de belastingdienst niet rijk gemaakt met je vet goed betaalde baan..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet het wel doen anders ben ik hartstikke dood op mijn 45e.
en die eisen zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan gebeuren maar de kans acht ik klein.
Ik val schijnbaar op dames die hoge eisen stellen.
Ik hoef niet te gaan werken om de belastingdienst rijker te maken hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom kom, je gaat maar zo niet dood. En wat dan nog, je hebt in ieder geval de belastingdienst niet rijk gemaakt met je vet goed betaalde baan..
Toch is het in mijn ogen een beetje vreemd om er van uit te gaan dat men je beoordeeeld op je uiterlijk als je solliciteerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik ga niet voor de functie van de gemiddelde koekenbakker.
Niet omdat ik me daar te min voor voel maar puur omdat ik weet dat er meer is!
Ik zie het liever als iemand die in balans is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en die eisen zijn?
knap, slank en een goed gevulde portomonee ?
coolquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch is het in mijn ogen een beetje vreemd om er van uit te gaan dat men je beoordeeeld op je uiterlijk als je solliciteerd.
Zelf ook rare dingen meegemaakt, zelfs een keer dat ze toegaven dat ze (alleen maar )nieuwsgierig waren omdat ik als enige vrouw solliciteerde ??? Daar word je niet vrolijk van, maar ik heb wel doorgezet. En aangenomen in de destijds mannenwereld.
Laat ze daar dan kopen....of is dat net zo duur....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Die zit hier op de Lijnbaan in de stad!
Het gaat mij niet om het solliciteren hoor, ik ga nu afstuderen bij sterke divisie van een enorme IT dienstverlener (waar je dus niet zomaar binnenkomt, ze noemen het ook wel de snoepwinkel op IT gebied).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch is het in mijn ogen een beetje vreemd om er van uit te gaan dat men je beoordeeeld op je uiterlijk als je solliciteerd.
Zelf ook rare dingen meegemaakt, zelfs een keer dat ze toegaven dat ze (alleen maar )nieuwsgierig waren omdat ik als enige vrouw solliciteerde ??? Daar word je niet vrolijk van, maar ik heb wel doorgezet. En aangenomen in de destijds mannenwereld.
Joh, dat loopt toch wel los......ik zou willen dat ik drie miljoen successierechten zou moeten betalen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om iedere generatie weer zoveel mogelijk in te pikken d.m.v successierechten.
Nee dat wil je niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, dat loopt toch wel los......ik zou willen dat ik drie miljoen successierechten zou moeten betalen...
Dat begreep ik er een beetje uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het solliciteren hoor, ik ga nu afstuderen bij sterke divisie van een enorme IT dienstverlener (waar je dus niet zomaar binnenkomt, ze noemen het ook wel de snoepwinkel op IT gebied).
Maar als ik het straks (over een jaar of wat) ga hebben over noodzakelijke verbeteringen binnen een bedrijf moet het wel kloppen met mijn eigen verschijning he.
Practice what you preach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |