Lucky bastard.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef UtrechtSlim het volgende:
Zit voor mijn werk in Beijing en heb dus alles op local time. Voel me redelijk bevoorrecht.
http://www.sport.nl/content/pdf/207223/587074/5322998quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien als ik zin heb draai ik wel een pdf in elkaar.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
Zal wel regelmatig gebeuren ja.
Ik ook, hihiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef _wie het volgende:
uhm ik denk dat ik dan nog in het HHH ben of er net vandaan kom....ben dus in Beijing, ik gewoon alles v.a. 09.00 lokale tijd zien :-)
Volgens mij is het merendeel midden in de nacht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:51 schreef Niek. het volgende:
Hoe komen jullie bij 03:00 volgens mij is het merendeel rond best redelijke tijden, zeg maar begin ochtend en eind avond te bekijken...
Ik keek even snel naar het schema (link staat ergens in dit topic) en kwam daar, snel doorheen bladerend geen rare tijden tegen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is het merendeel midden in de nacht.
Inderdaad, ik keek naar het schema met daarin lokale tijden.... Zijn wel flut tijden qua live kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zie toch echt dat de meeste uitzendingen om 3 uur 's nachts beginnen. De uitzendingen duren tot 18.00 uur.
Dat kunnen dus herhalingen zijn en overzicht programma's.
12 streams heeft NOS beschikbaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:47 schreef OG_Loc het volgende:
Voor echt mooie finales zal ik er zeker de wekker zetten. Zijn de spelen ook live te zien op studiosport.nl? net zo als in 2006?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:37 schreef tong80 het volgende:
Ga je speciaal voor de spelen naar Peking ?
En daar sluit ik me dan aanquote:
Hockey (primair) en Honkbal. Ook de olympische marathon en het fietsen is makkelijk te doen. Ik wil verder naar zwemmen en baanwielrennen, maar dat wordt lastig. Als het voetbalelftal ver komt overweeg ik ook daar kaartjes voor aan te schaffen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef tong80 het volgende:
Leuk man
Weet je nu al welke evenementen je gaat bezoeken ?
'Wat zien we daar mensen ? Oh wee oh wee. De ontsluiting begint. Als dit maar goed komt. Oh wee mensen mensen jojogrirl wat doe je ? Dit wordt goud. Oh ja oh ja. Wat een mooie baby lieve toeschouwers. Zelden vertoond.'quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:21 schreef Jojogirl het volgende:
De OS beginnen precies tegelijk met mijn zwangerschapsverlofIk denk niet dat ik 's nachts ga kijken, heb m'n slaap hard nodig, maar overdag zal de TV wel heel veel, zo niet constant aanstaan.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Wat zien we daar mensen ? Oh wee oh wee. De ontsluiting begint. Als dit maar goed komt. Oh wee mensen mensen jojogrirl wat doe je ? Dit wordt goud. Oh ja oh ja. Wat een mooie baby lieve toeschouwers. Zelden vertoond.'
De Spelen zijn niet 24/7, de sporters zijn geen robots (tenzij ze spuiten en slikken, dan weer wel).quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ga waarschijnlijk 2 tv's in de huiskamer zetten, 1 voor 24/7 OS en een om nog iets van de rest van het nieuws mee te krijgen....
Addict, I know...
Dat is natuurlijk gelul. In Athene werd de live sport notabene weggedraaid voor herhalingen van het zwemmen. Of je ze nou twee of drie keer ziet zwemmen dat maakt eigenlijk niet uit. We mogen de Amerikanen dankbaar zijn. Onze zwemmers zijn tijdig genoeg in Peking om te adapteren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Dientegevolg moeten de West-Europeanen een ochtendje vrij nemen om hun waterhelden te bezichtigen.
Hij bedoelt de herhalingen van wedstrijden die op het zelfde moment gespeeld worden. Den ik dan...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Spelen zijn niet 24/7, de sporters zijn geen robots (tenzij ze spuiten en slikken, dan weer wel).
Ach verrek, ik realiseer me dat ik een weekje in de States ben tijdens de Spelen! Dus dan kan ik 's nachts nog een paar uurtjes kijken (zit in NY). Welke zenders tonen de wedstrijden maartena? Zijn dat er meerdere of vooral ESPN of FOX sport of zo iets dergelijks?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:44 schreef maartena het volgende:
Ik heb de tijdzone mee. In California is het 17:00 als het in Beijing 08:00 is.... dus ik kom zo net ongeveer thuis van mijn werk als alle sport evenementen beginnen. Ach, als ik dan een paar keer wat later naar bed ga, zeg 01:00, 02:00 ofzo.... dan hoef ik niet veel te missen eigenlijk.
Ik zit dan ook 2 weekjes in NYquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach verrek, ik realiseer me dat ik een weekje in de States ben tijdens de Spelen! Dus dan kan ik 's nachts nog een paar uurtjes kijken (zit in NY). Welke zenders tonen de wedstrijden maartena? Zijn dat er meerdere of vooral ESPN of FOX sport of zo iets dergelijks?
NBC heeft exclusieve rechten, dus alle zenders die eigendom zijn van NBC doen mee. NBC, CNCBC, MSNBC, USA, Bravo, en in het spaans op TeleMundo. Ook op Universal HD, en NBC is ook in HD formaat te krijgen... alhoewel een hotel dat denk ik niet heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:51 schreef Cee het volgende:
Ach verrek, ik realiseer me dat ik een weekje in de States ben tijdens de Spelen! Dus dan kan ik 's nachts nog een paar uurtjes kijken (zit in NY). Welke zenders tonen de wedstrijden maartena? Zijn dat er meerdere of vooral ESPN of FOX sport of zo iets dergelijks?
Maar er worden zoveel sporten tegelijk gedaan dat je een zender gemakkelijk 24/7 vol kan gooien met sportbeelden. Uiteraard niet allemaal live.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
De Spelen zijn niet 24/7, de sporters zijn geen robots (tenzij ze spuiten en slikken, dan weer wel).
Tja.... ik ben blij dat ik eindelijk toch op redelijke tijden Olympische spelen kan kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
@maartena: De Nederlandse zwembond had volgens mij nog ruzie met hun Amerikaanse partners, omdat deze het zwemmen prime-time uitgezonden zagen worden.
Dientegevolg moeten de West-Europeanen een ochtendje vrij nemen om hun waterhelden te bezichtigen.
Speciaal voor jou zijn de Winterspelen over 2 jaar in Vancouver.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... ik ben blij dat ik eindelijk toch op redelijke tijden Olympische spelen kan kijken.
Ik woonde In Nederland tijdens Atlanta 1996, Nagano 1998, Sydney 2000, en nog net voor Salt Lake City 2002..... verhuis ik vervolgens April 2002 naar de VS, zijn de spelen van 2004 en 2006 gewoon in Europa, vis ik weer naast de boot met de tijden.![]()
- Ik zat in 2006 met een pietluttig online streampje op mijn werk schaatsen te kijken.
Nu is het 17:00 in California, en 08:00 in Beijing, dus ik kan de hele ochtend en groot deel van de middag in Beijing-tijd LIVE bekijken zodra ik van mijn werk kom, en voor enkele onderdelen blijf ik gewoon wat later op.....
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef F04 het volgende:
Ik wel!
Ben al van plan om heel mijn slaapritme helemaal om te gooiden, zodat ik eigenlijk geen moment hoef te missen. Het is dus de bedoeling dat ik zo rond een uurtje of half 3 s'nachts opsta zodat ik dan gelijk naar de streams kan kijken.
Wat gaan jullie doen, ook s'nachts kijken, of slaapritme omver gooien?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:57 schreef Apfel. het volgende:
Zou ook wel willen (althans af n toe), maar heb te maken met werk?
jij niet dan?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef Mindstate het volgende:
Mwa, voor sommige sporten misschien
Ik heb ook 2 weken vrij, maar er zijn weinig sporten waarvoor ik mijn nachtrust opgeef. Ik sta misschien wat vroeger op.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:12 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ben 2 weken vrij, dus ik zal regelmatig om 3:00 half in coma naar die tv kijken.
Ik ben aan het herintegreren met cursussen na ontslag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:12 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ben 2 weken vrij, dus ik zal regelmatig om 3:00 half in coma naar die tv kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |