1. Ik ben geen bluffer.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, dat zit er niet in...
zo af en toequote:
Het is wel een redelijk essentieel bij doggystyle of als ze voor je zit om je gulle gift in haar gezicht te ontvangen!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:27 schreef DarkManta het volgende:
Daar zou ik niet op rekenen aangezien je niet met je knie neukt.
Heb jij op hockey gezetenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou idd, die hocky-feestjes vroeger.![]()
ah....wat zou ik niet geven om weer zo jong en naief te zijn?!quote:
dat was bij de vorige ook zo....quote:
HEY! Kap eens met proberen Q. van me te ontfutselen! Je hebt je kans gehad en niet gebruikt.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar of zij dat dan ook van jou vindt....ze probeert er niet voor niks onderuit te komen
Nee.quote:
Dan maar effe met knie-beschermers.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel een redelijk essentieel bij doggystyle of als ze voor je zit om je gulle gift in haar gezicht te ontvangen!
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
HEY! Kap eens met proberen Q. van me te ontfutselen!
Ik laat het antwoorden aan HH over. Die is degene met de daadwerkelijke klachten...quote:
Laat me raden, deze is beter?quote:
He ik kijk gewoon objectief naar de situatiequote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
HEY! Kap eens met proberen Q. van me te ontfutselen! Je hebt je kans gehad en niet gebruikt.
Of 'verder'?quote:
Ik dacht al, dat zou mijn beeld van je volledig op z'n kop gezet hebbenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel een redelijk essentieel bij doggystyle of als ze voor je zit om je gulle gift in haar gezicht te ontvangen!
Nee.. 'de seks is gratis'quote:
Ik heb wel bier leren drinken op die feestjes.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat zou mijn beeld van je volledig op z'n kop gezet hebben.
Waarom zoek je trouwens geen andere baan? Dit lijkt mij niet vol te houden op de manier waarop je nu moet werkenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
1. Ik ben geen bluffer.
2. Je zou niet de eerste zijn die een nieuwe account aanmaakt na een geval van kasta-overschatting.
Het zou me niets verbazen als de vorige plotseling verder zou blijken te zijn, nee. Voor zolang als het duurt uiteraard.quote:
kijk nou!...een wandelend clichéquote:Op maandag 14 juli 2008 21:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
1. Ik ben geen bluffer.
2. Je zou niet de eerste zijn die een nieuwe account aanmaakt na een geval van kasta-overschatting.
Toch kan ik me jou daar niet voorstellenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb wel bier leren drinken op die feestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |