Ben je ook zo blij dat Singles niet meer bestaat?quote:
Like I said..quote:Op maandag 14 juli 2008 21:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Perfectie dient zich voort te planten. We zijn een nobel stel en willen de mensheid niets misgunnen.
Ik heb haar echter uitgelegd dat de wereld nog wel even kan wachten.
maak je geen zorgen, dat zit er niet in...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh nee?
Pas op dat je je niet brandt knul.
Ook jij kunt beter uitkijken dat je je niet brandtquote:
Jep en daarom vind ik het lekker om hem te voeren. Morgen vraagt ie weer wanneer we afsprekenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hap toch niet zo joh. Je kent Kasta toch?
Moet ik weer aan de popcorn![]()
Als je op het Baudartius zat dan was de kans groot dat je vrienden kreeg die op hockey zaten en ik ging idd wel eens als intro mee naar de feestjes. Wat een bende!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Ben je ook zo blij dat Singles niet meer bestaat?
Hij haat jou, jij houdt van hem?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:25 schreef heksehiel het volgende:
Jep en daarom vind ik het lekker om hem te voeren. Morgen vraagt ie weer wanneer we afsprekenWe hebben een haat-liefde verhouding
Daar zou ik niet op rekenen aangezien je niet met je knie neukt.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan wordt het de volgende keer alleen maar nog beter..
Absoluut!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want neuken zonder condoom is toch veel lekkerder he...
Ik blijf geshockeerd...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Als je op het Baudartius zat dan was de kans groot dat je vrienden kreeg die op hockey zaten en ik ging idd wel eens als intro mee naar de feestjes. Wat een bende!
Wereldheerschappij of een pilletje, nogal een verschil.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jep en daarom vind ik het lekker om hem te voeren. Morgen vraagt ie weer wanneer we afsprekenWe hebben een haat-liefde verhouding
Ik ook.quote:
Maar of zij dat dan ook van jou vindt....ze probeert er niet voor niks onderuit te komenquote:
Scherp!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar of zij dat dan ook van jou vindt....ze probeert er niet voor niks onderuit te komen
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook jij kunt beter uitkijken dat je je niet brandt
Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar of zij dat dan ook van jou vindt....ze probeert er niet voor niks onderuit te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |