En die andere 5% is getrouwd en moet de handjes thuis houdenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat verandert echt niets aan het feit dat 95% van de mannen hier maanden achtereen uitsluitend hun vuistje neukt.
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef MissMSX het volgende:
En die andere 5% is getrouwd en moet de handjes thuis houden
Als jij daar zin in hebt is dat uiteraard volledig jouw keuze. Dat het nergens op gebaseerd is gezien je (relatief gezien)nietszeggende leventje blijft echter staan.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
op zich juist....maar geen woord daarvan ontneemt mij het recht om medelijden met jou te hebben, als ik daar zin in heb... stoerder zijn dan 95% van de mannen hier is geen bijzonder ontzagwekkende prestatie...
dan was je geen echte...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Gelukkig zonder bijbehorende outfit en kapsel, dat vond m'n mams asociaal.
En daar ben ik haar achteraf zeer dankbaar voor.
Die wil vroeg mamma worden!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
Maar come on, een meid van 19 die niet aan de pil is, ik snap dat niet helemaal.
Tja, niet iedereen kan van nature zo goed levellen met elk willekeurig mensquote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb, geloof ik, ooit wel eens met een mavo-klant gesproken...maar ik weet het niet zeker...
Nee, wel een vriendje met een Kymco.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hockey en geen alcohol? Ik wist niet dat dat kon
@ Kluts: Had je wel een Kymco dan?
Hap toch niet zo joh. Je kent Kasta toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga je frustraties/burn-out verschijnselen op een ander botvieren. Laat dit topic gezellig blijven.
Kan dat?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef Q. het volgende:
Deze is nog beter!
Popcorn!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:20 schreef MissMSX het volgende:
Hap toch niet zo joh. Je kent Kasta toch?
Moet ik weer aan de popcorn![]()
ah...een oordeel dat nergens op gebaseerd is...opnieuw: medelijden...wil je een koekje en een aai over je bol, knul?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als jij daar zin in hebt is dat uiteraard volledig jouw keuze. Dat het nergens op gebaseerd is gezien je (relatief gezien)nietszeggende leventje blijft echter staan.
En nee, inderdaad geen ontzagwekkende, maar wel een veelzeggende.
I rule, you don't.
Perfectie dient zich voort te planten. We zijn een nobel stel en willen de mensheid niets misgunnen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Morning-after.
Maar come on, een meid van 19 die niet aan de pil is, ik snap dat niet helemaal.
Want neuken zonder condoom is toch veel lekkerder he...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Morning-after.
Vriendje! Je hebt me dus vergeven dat ik niet kwam neuken omdat ik last had van mijn knie... Nu houden we het nog tegoed!quote:
Ah, upgradesquote:
Nou idd, die hocky-feestjes vroeger.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hockey en geen alcohol? Ik wist niet dat dat kon
Oh nee?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ah...een oordeel dat nergens op gebaseerd is...
Dan wordt het de volgende keer alleen maar nog beter.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vriendje! Je hebt me dus vergeven dat ik niet kwam neuken omdat ik last had van mijn knie... Nu houden we het nog tegoed!
Q. neukt niet...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:22 schreef heksehiel het volgende:
Vriendje! Je hebt me dus vergeven dat ik niet kwam neuken omdat ik last had van mijn knie... Nu houden we het nog tegoed!
De smoesjes beginnen nu alquote:Op maandag 14 juli 2008 21:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou idd, die hocky-feestjes vroeger.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |