Goed tegenargumentquote:

Ik krijg nu echt het idee dat jij zo'n raveteefje was vroegerquote:Op maandag 14 juli 2008 21:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar met Mavo-klanten om, want die hadden tenminste skoeters en waren stoer en niet al te slim
Jij echter des te dommer aangezien het toch echt een reactie op Manta was.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hou je bek eens. Als er iemand NIET dom is, is het Abba wel
Wil je daarmee beweren dat het een stap omhoog is naar een trancetrutje?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Ludootje het volgende:
Ik krijg nu echt het idee dat jij zo'n raveteefje was vroeger
dat iemand in staat is te kiezen, wil nog niet zeggen dat de keuze dan ook juist is....op zich...maar dat is een ander onderwerp...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook dat durf ik toch wel in twijfel te trekken aangezien de gemiddelde vrouw hier nog steeds blind gelooft in het "Dode oma"-excuus.
In before the edit!quote:
je bent een schatquote:Op maandag 14 juli 2008 21:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hou je bek eens. Als er iemand NIET dom is, is het Abba wel
Van die veilige, vertrouwde rok van juffrouw els naar de harde werkelijkheid van onzekere pubers... Maar goed, het maakt je wel hard denk ik zo.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]idd!!
Mijn basisschoolperiode was dan ook een stuk beter dan m'n middelbare schooltijd
Dat verandert echt niets aan het feit dat 95% van de mannen hier maanden achtereen uitsluitend hun vuistje neukt.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat iemand in staat is te kiezen, wil nog niet zeggen dat de keuze dan ook juist is....op zich...maar dat is een ander onderwerp...
Ik wel!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met opgeschoren haar en een staartje?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
ik heb, geloof ik, ooit wel eens met een mavo-klant gesproken...maar ik weet het niet zeker...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar met Mavo-klanten om, want die hadden tenminste skoeters en waren stoer en niet al te slim
Doelde meer in de zin van gewoon gezelliger klasgenoten, en niet dat sluwe achterbakse gedoe van meiden..quote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van die veilige, vertrouwde rok van juffrouw els naar de harde werkelijkheid van onzekere pubers... Maar goed, het maakt je wel hard denk ik zo.
Het scheelt iig een hoop gedoe om geen vriendin te hebben die je nog aan de pil moet praten.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat verandert echt niets aan het feit dat 95% van de mannen hier maanden achtereen uitsluitend hun vuistje neukt.
Ga je frustraties/burn-out verschijnselen op een ander botvieren. Laat dit topic gezellig blijven.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij echter des te dommer aangezien het toch echt een reactie op Manta was.
Ik zet geen voet in de States!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat dacht je van een tripje naar Dollywood?
Alsof ik dat nodig heb. Zelfs de aftermorning was haar eigen ideequote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het scheelt iig een hoop gedoe om geen vriendin te hebben die je nog aan de pil moet praten.
op zich juist....maar geen woord daarvan ontneemt mij het recht om medelijden met jou te hebben, als ik daar zin in heb... stoerder zijn dan 95% van de mannen hier is geen bijzonder ontzagwekkende prestatie...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat verandert echt niets aan het feit dat 95% van de mannen hier maanden achtereen uitsluitend hun vuistje neukt.
Waar heb jij je cursus:" gelul in de ruimte" behaald, bij de bank waar je werkt, verveel je je daar?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goed tegenargument [ afbeelding ]
Op welke zwakzinnigen-"aandoening" ga je dat afschuiven?
Jij reageerde op mij, doos.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga je frustraties/burn-out verschijnselen op een ander botvieren. Laat dit topic gezellig blijven.
Hockey en geen alcohol? Ik wist niet dat dat konquote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Met opgeschoren haar en een staartje?
Nope, ik zat op hockey, was dol op happy hardcore en Bon Jovi tegelijk, kon 'hakken' als de beste en dronk vrijwillig geen alcoholGeen hokjes-meisje
CL 2.0?quote:
Morning-after.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof ik dat nodig heb. Zelfs de aftermorning was haar eigen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |