Boefje!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik moest verdomme bij mijn sollicitatiebrief een pasfoto bijvoegen. Waar hebben we het over... een fuckin ijssalonMaar goed, uiteraard aangenomen, maar niet terug gekomen nadat me duidelijk was hoe achterlijk dat beleid was. Heb mijn werkshirt van toen nog steeds...
quote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dyslexie is een goedkoop excuus, geen reden.
dan is deze voor jou:quote:Op maandag 14 juli 2008 20:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Altijd, dat weet je! Maar nu ben je er weer
Nou nee, in 95% van de gevallen hier zal die keuze toch echt bij de betreffende vrouwen liggen.quote:
Ze stond afgelopen maand nog in Ahoy. Ik baalde dat ik niet kon gaanquote:Op maandag 14 juli 2008 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Briljant wijf met een hoop zelfkennis.
Ach, ik wil mezelf ook niet heilig verklaren hier (ik ben Kasta niet lol), ik ben vroeger op momenten best een enorme klootzak geweest.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb verschillende jaren bij de meeste van die elitaire zeikerds in de klas gezeten. Achterbaks dat ze konden zijn ook onderling. Nare mensen soms.
Toen ik naar de havo ging werd het wel echt gezellig, veel leukere mensen.
Als je dat zelf zou kunnen bepalen, was je geen dyslect.quote:
de meeste vrouwen zijn inderdaad prima in staat zelf te bepalen of ze medelijden met iemand hebben of niet...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, in 95% van de gevallen hier zal die keuze toch echt bij de betreffende vrouwen liggen.
Ik ging alleen maar met Mavo-klanten om, want die hadden tenminste skoeters en waren stoer en niet al te slimquote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk, wat kunnen mensen toch gemeen zijn op de middelbare
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je dat zelf zou kunnen bepalen, was je geen dyslect.
En daarmee verdwijnt dan dus ook direct je excuus.
Oftewel, je bent geen dyslect, je bent gewoon dom.
En daarmee hebben we waarschijnlijk ook direct de reden dat je vrijgezel bent.
Zo. Gratis consult. Geen dank.
http://www.gedichten-freaks.nl/517448/quote:Dyslect.
Ik ben dsylcet, zaawr leesbinld.
Mjin pnuten en kmoma’s,
Saatn op pleken die jij raar vnid.
Maar ik lees oevr mjin fuoten.
En ook oevr die van jou.
Bgrejip je wat ik beoedl .
Veol je wat ik wel bgrejip.
Dan lees je mjin gedchit ,
Zaols ik er naar kjik.
Ik ben dyslect, zwaar leesblind.
Mijn punten en komma’s,
Staan op plekken die jij raar vind.
Maar ik lees over mijn fouten.
En ook over die van jou.
Begrijp je wat ik bedoel.
Voel je wat ik wel begrijp.
Dan lees je mijn gedicht,
Zoals ik er naar kijk.
Ik was toen ook wel eens een trut. Nu soms nog wel eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik wil mezelf ook niet heilig verklaren hier (ik ben Kasta niet lol), ik ben vroeger op momenten best een enorme klootzak geweest.
Ook dat durf ik toch wel in twijfel te trekken aangezien de gemiddelde vrouw hier nog steeds blind gelooft in het "Dode oma"-excuus.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
de meeste vrouwen zijn inderdaad prima in staat zelf te bepalen of ze medelijden met iemand hebben of niet...
Wat een gelul in de ruimte.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
wat dacht je van een tripje naar Dollywood?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze stond afgelopen maand nog in Ahoy. Ik baalde dat ik niet kon gaan
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook dat durf ik toch wel in twijfel te trekken aangezien de gemiddelde vrouw hier nog steeds blind geloofd in het "Dode oma"-excuus.
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef Ludootje het volgende:
Hou je bek eens. Als er iemand NIET dom is, is het Abba welquote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |