Beetje ver weg, grote hond erop af en ze blijven gewoon liggen.quote:
weinig mensen die in een stad wonen hebben anders een weiland hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS is geen boer... PICS (Helaas geen actie pics) net genomen staan samen te paffen na de heldendaad:[ afbeelding ]
Sumoworstelen ?quote:eu·vel1 (het; euvelen, euvels)
1 kwaal, gebrek
Klacht 3: Mensen met hetzelfde IQ als de humpertsquote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik snap niks van die hele op.
Dans openen ?
plek sponsoren ?
euvel ?
[..]
Sumoworstelen ?
Simpele versie voor noobs:quote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik snap niks van die hele op.
Dans openen ?
plek sponsoren ?
euvel ?
[..]
Sumoworstelen ?
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS is geen boer... PICS (Helaas geen actie pics) net genomen staan samen te paffen na de heldendaad:[ afbeelding ]
Hoge gras wat je op de achtergrond ziet is waar ze lagen. Echt platteland kan je het hier niet noemen... Eerder een foute straat in toch redelijk druk gebied
Nah, ben er langs gelopen volgens mij echte motor, was een triumph en had best dikke uitlaten hoor...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:05 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is volgens mij niet eens een echte motor, maar een schakelbrommer
![]()
![]()
![]()
Dus ergens tussen de 16 en de 18 vermoedelijk.
In dat geval: mochten ze komen herhumpen, wil je dan namens mij die motor pikken? Triump is toch wel aardig!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef Xzelicon het volgende:
[..]
Nah, ben er langs gelopen volgens mij echte motor, was een triumph en had best dikke uitlaten hoor...
Was zo eentje volgens mij: [ afbeelding ]
Hij zag zo geel dat ie zelfs vergeten was zn lampen uit te zetten dus inclusief sleutels op contact was vast mogelijk...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:13 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
In dat geval: mochten ze komen herhumpen, wil je dan namens mij die motor pikken? Triump is toch wel aardig!
Jah zag het ook later... Toch beter opletten volgende keer... Was al aan het wachten tot het iemand opvielquote:Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef tijger74 het volgende:
jij zei dat die kerel niks onder zijn jas had, op foto zie ik toch echt iets wat op een tshirt lijkt.
????????
Heb geen tractorquote:
Als het een diesel is hoef je er alleen nog maar andere banden onder te zetten, dan is er nauwelijks verschil.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Enigste auto die in de buurt komt van een tractor is een X5 PC Hoofdstraat tractor... Nu kan ik er eindelijk een verkapt wij hebben een X5 kijk mij topic van maken
Klacht 4: Mensen die denken dat tractorbanden in de wielkassen van een X5 passenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als het een diesel is hoef je er alleen nog maar andere banden onder te zetten, dan is er nauwelijks verschil.
Mensen die niet weten wat een betonschaar is.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Klacht 4: Mensen die denken dat tractorbanden in de wielkassen van een X5 passen
Mensen die gaan knippen in de moeder alle vulgaire vervuilersquote:Op maandag 14 juli 2008 22:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat een betonschaar is.
Mensen die een midi-SUV moeder aller vervuilers noemen.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mensen die gaan knippen in de moeder alle vulgaire vervuilers
Mensen die een amerikaanse vrachtwagen een SUV noemenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Mensen die een midi-SUV moeder aller vervuilers noemen.
Neukenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Nu weet ik nog niet wat humpen betekent.
Ik heb wel zo een vermoeden, maar ik heb het woord nog nooit gehoord.
Europeanen die niet begrijpen dat een SUV een Amerikaans concept is en dat die dus ook het recht hebben die dingen te klasseren.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mensen die een amerikaanse vrachtwagen een SUV noemen
Betekenis van humpen: http://www.encyclo.nl/begrip/humpen Dacht dat de users hier op Fok toch wel wat meer streetwise zijn / warenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Nu weet ik nog niet wat humpen betekent.
Ik heb wel zo een vermoeden, maar ik heb het woord nog nooit gehoord.
Europeanen die denken dat SUV een Amerikaans concept is... Suprise het is een Russische uitvinding: http://englishrussia.com/?p=1511quote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Europeanen die niet begrijpen dat een SUV een Amerikaans concept is en dat die dus ook het recht hebben die dingen te klasseren.
Genoeg gezeur dacht ik zo.
Zie het als mogelijke inkomstenbron voor het gebruik van het weiland...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ehhh het wijf was niet lekker
maar je wil het toch filmen?
TS ik snap je niet
Die Russen kunnen me meer vertellen, maar tractorbanden onder een auto zetten maakt het niet automatisch een SUV.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Europeanen die denken dat SUV een Amerikaans concept is... Suprise het is een Russische uitvinding: http://englishrussia.com/?p=1511
Klacht 5: Mensen die denken dat modderbanden tractorbanden zijn...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die Russen kunnen me meer vertellen, maar tractorbanden onder een auto zetten maakt het niet automatisch een SUV.
Nee, helaas niet heb de stille hoop dat iemand ze hier herkendquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
Motorvrouwtjes die te grote winter- of oude motorjassen van hun vriend aanhebben![]()
Geen motor-forum sticker kunnen ontdekken?![]()
Maar ze kijkt daar wel recht in je camera, of nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Nee, helaas niet heb de stille hoop dat iemand ze hier herkend
Jah ik was ze ff aan het filmen vanuit huis met mijn videocamera en toen keek ze ff volop in de lensquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:24 schreef Worldbeaterbeater het volgende:
[..]
Maar ze kijkt daar wel recht in je camera, of niet?
Dus jij wilt meegenieten van de oma-sex en het nog filmen ook?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Komt er een man aan op zijn ijzeren ros met daar achterop zijn (juist) veroverde freule. Motortje goed gepoetst, omgeving eerst goed verkend, even lekker fiezelefozelen, vervolgens lekker stukje VAN ONS hoog gras uitzoeken.
De man vind het nodig om de dans te openen door zijn leren jack uit te trekken en wat blijkt? Hier heeft hij verder niets onder aan… Over voorbedachte rade gesproken! Vervolgens gaan ze samen in het hoge gras liggen zodat wij niet kunnen meegenieten terwijl wij hun een plek sponsoren zonder vooraf geschreven toestemming. Ik eis dat ik dit euvel mag gaan filmen!
Klacht: Mensen die niet genoeg sensatie meer halen uit sumoworstelen in hun eigen achtertuin en dan maar besluiten andere mensen ermee lastig te vallen. En als het nou miss universe was... Helaas van wat ik heb gezien was het waardig materiaal voor een most ugly people contest!
Genieten? Oma Sex?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dus jij wilt meegenieten van de oma-sex en het nog filmen ook?
Sick dude... sick
Wat er onder dit voertuig hangt zijn geen mudtires meer. Verder is het op het moment dat er serieus aan de terreinwaardigheid gewerkt is per definitie geen SUV meer.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Klacht 5: Mensen die denken dat modderbanden tractorbanden zijn...
Dit zijn hardstikke modderbanden. Deze hebben juist als eigenschap dat deze rubberen lange uitsteeksels hebben in een duidelijk opeenvolgend patroon om zo grip te krijgen in slipperige terreinen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat er onder dit voertuig hangt zijn geen mudtires meer. Verder is het op het moment dat er serieus aan de terreinwaardigheid gewerkt is per definitie geen SUV meer.
Klacht 7: Moslimsquote:Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Klacht 5: Mensen die denken dat modderbanden tractorbanden zijn...
Klacht 6: Mensen die de waarheid niet kunnen verwerken
Het heeft zeker wel iets met het topic te maken de heer Nobu vond het nodig dit topic te vervuilen door een discussie over SUV's. Ik neem aan dat je dit zelf ook had kunnen lezen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:26 schreef Stigma het volgende:
[..]
Klacht 7: Moslims
Klacht 8: JodenSlaat ongeveer net zo de plank mis als jouw post. Heeft toch niets met het topic te maken!
Dit zijn tractorbanden. En inderdaad, dit is een terreinwagen en geen SUV.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dit zijn hardstikke modderbanden. Deze hebben juist als eigenschap dat deze rubberen lange uitsteeksels hebben in een duidelijk opeenvolgend patroon om zo grip te krijgen in slipperige terreinen.
Ah dus een auto met modderbanden is direct geen SUV meer? Volgens mij is de enigste definitie van SUV nog alijd Sports Utility Vehicle. Dit wil meestal in de praktijk zeggen dat het een zeer luxe model is die hoog op zijn poten wordt gezet, hieraan voldoet deze rus perfect.
Herhaling klacht 6: Mensen die de waarheid niet kunnen verwerken
Dit zijn geen tractorbanden, en waar zeg ik dat het een terreinwagen is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit zijn tractorbanden. En inderdaad, dit is een terreinwagen en geen SUV.
Stijfkoppige boertjes
Nee, dan kunnen ze dood gaan, dat is nou ook weer niet de bedoelingquote:
HAHA Gluckskafer denkt na 3 dagen eindelijk een zinvolle comment te maken maar helaas: EPIC FAIL... Ik vind het een behoorlijk gebrek zoals ik uit de rest van de tekst al laat doorschijnen... (Duurde het echt zo lang om het op te zoeken in het woordenboek jonge? Ze hebben tegenwoordig vandale.nlquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:13 schreef Gluckskafer het volgende:
HAHA TS weet niet wat EUVEL betekent
Hij heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:02 schreef geevee het volgende:
Jammer dat je niet net nu met de trekker de mest moet uitrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |