Beetje ver weg, grote hond erop af en ze blijven gewoon liggen.quote:
weinig mensen die in een stad wonen hebben anders een weiland hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS is geen boer... PICS (Helaas geen actie pics) net genomen staan samen te paffen na de heldendaad:[ afbeelding ]
Sumoworstelen ?quote:eu·vel1 (het; euvelen, euvels)
1 kwaal, gebrek
Klacht 3: Mensen met hetzelfde IQ als de humpertsquote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik snap niks van die hele op.
Dans openen ?
plek sponsoren ?
euvel ?
[..]
Sumoworstelen ?
Simpele versie voor noobs:quote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik snap niks van die hele op.
Dans openen ?
plek sponsoren ?
euvel ?
[..]
Sumoworstelen ?
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS is geen boer... PICS (Helaas geen actie pics) net genomen staan samen te paffen na de heldendaad:[ afbeelding ]
Hoge gras wat je op de achtergrond ziet is waar ze lagen. Echt platteland kan je het hier niet noemen... Eerder een foute straat in toch redelijk druk gebied
Nah, ben er langs gelopen volgens mij echte motor, was een triumph en had best dikke uitlaten hoor...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:05 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is volgens mij niet eens een echte motor, maar een schakelbrommer
![]()
![]()
![]()
Dus ergens tussen de 16 en de 18 vermoedelijk.
In dat geval: mochten ze komen herhumpen, wil je dan namens mij die motor pikken? Triump is toch wel aardig!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef Xzelicon het volgende:
[..]
Nah, ben er langs gelopen volgens mij echte motor, was een triumph en had best dikke uitlaten hoor...
Was zo eentje volgens mij: [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |