Als grap heb ik alles zo verzonnen. Tot het serieus moetquote:
Jij ook alquote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben niet voor niets nog vrijgezel![]()
Het is heeel leuk hier, zeker in de zomerquote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Eerst foto's!![]()
Is het daar leuk dan?en waar slaap ik dan?
Nou als het dan een keertje serieus moet, moet je gewoon denken dat het een grap isquote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Als grap heb ik alles zo verzonnen. Tot het serieus moet
[..]
Jij ook al![]()
[..]
Het is heeel leuk hier, zeker in de zomer![]()
zon, zee en strand. Waarvoor de meeste Nederlanders naar Spanje gaan, kan je ook aan je eigen ZEeuwse kust vinden.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerst foto's!![]()
Is het daar leuk dan?![]()
een appartementje, bungalow of neem een tentje mee en ga op een camping staanquote:en waar slaap ik dan?
U riepquote:Op maandag 14 juli 2008 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
of neem een tentje mee en ga op een camping staan![]()
Geen wonder idd dat je nog vrijgezel bent..quote:Op maandag 14 juli 2008 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een appartementje, bungalow of neem een tentje mee en ga op een camping staan![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:
weer in slaap gevallen
Best een vaag gevoel trouwens, om jezelf gewoon weg te voelen vallen
In mijn huis is geen plaats, dus dat gaat niet werken. En ink denk niet dat je wil overnachten bij mijn oudersquote:Op maandag 14 juli 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wonder idd dat je nog vrijgezel bent..
Ik deed het nog voor aan 'm, maar 't helpt nietquote:Op maandag 14 juli 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat ben je weer ouderwets gezelligquote:
Idd ja.. beetje jammerquote:Op maandag 14 juli 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
Ik deed het nog voor aan 'm, maar 't helpt niet![]()
[..]
Ik ben gewoon dwarsquote:Op maandag 14 juli 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik deed het nog voor aan 'm, maar 't helpt niet![]()
Dan niet hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja.. beetje jammer
Maargoed.. gelukkig heb ik niet zo'n behoefte om naar zeeland te gaan
Nou zeg, blijf dan wegquote:Op maandag 14 juli 2008 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Maargoed.. gelukkig heb ik niet zo'n behoefte om naar zeeland te gaan
Echte Zeeuw zekerquote:
Tentje op een campingquote:Op maandag 14 juli 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
geboren en getogen uit de klei getrokkenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou zeg, blijf dan weg![]()
[..]
Echte Zeeuw zeker![]()
Veelquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tentje op een camping
Wat is daar mis mee?
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tentje op een camping
Wat is daar mis mee?
Kom je aan Zeeland, dan kom je aan onsquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:dat doe ik ook zeker .. zeker nu.. snel op je teentjes getrapt zeg zijn die zeeuwen
De Duitsers brengen toch meer op, dan die gierige Hollandersquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:dat doe ik ook zeker .. zeker nu.. snel op je teentjes getrapt zeg zijn die zeeuwen
Ik heb het niet zo met tentjes.. verder niks mis mee..quote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tentje op een camping
Wat is daar mis mee?
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Veelen vooral als het in Nederland is :p
Ik had wel kunnen aanbieden om hier te overnachten, maar ik weet dat daar geen plaats voor is, dus waarom zou ik het dan in eertse instantie doen als ik toch al weet dat het niet gaat werken.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met tentjes.. verder niks mis mee..
ging er meer om dat ie niet effe gewoon aanbood om bij hem te overnachtenheeft ie nog wat te leren
Dan is het goedquote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met tentjes.. verder niks mis mee..
ging er meer om dat ie niet effe gewoon aanbood om bij hem te overnachtenheeft ie nog wat te leren
D_A !!quote:
Jij ook alquote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef Deansensitized het volgende:
En zit al druk Friends te kijken Kees
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had wel kunnen aanbieden om hier te overnachten, maar ik weet dat daar geen plaats voor is, dus waarom zou ik het dan in eertse instantie doen als ik toch al weet dat het niet gaat werken.
ELLEEUUU.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had wel kunnen aanbieden om hier te overnachten, maar ik weet dat daar geen plaats voor is, dus waarom zou ik het dan in eertse instantie doen als ik toch al weet dat het niet gaat werken.
Jij weet dus wel hoe het moetquote:Op maandag 14 juli 2008 20:58 schreef mash_ het volgende:![]()
voor het eerst dat ik deze smile met een reden kan gebruiken:
Ja, Blijkbaarquote:
quote:
Gezelligquote:Op maandag 14 juli 2008 21:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, BlijkbaarEn bij mij is sowieso ruimte op me kamer . en anders maak ik die wel
en hebben wel is 8fokkers in me huis geslapen
![]()
dus ja
Ik probeer wta vrolijker te doenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Wat een ontvangst"
Ik zal niet doordenkenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Idd ja.. beetje proppen en het past wel hooroke ik weet dat het fout klinkt
![]()
Zoek de middenweg.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik probeer wta vrolijker te doen![]()
Lukt het al?
ga je gang hoorquote:
Is het niet goed?quote:
Hehe, ja hoor het is wel goed maar een beetje overdonequote:
Ja was het zekerquote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Idd ja.. beetje proppen en het past wel hooroke ik weet dat het fout klinkt
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ja hoor het is wel goed maar een beetje overdone![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja was het zekerheel me kamer lag wel vol
en was nogal heel erg warm
Oh zuchtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dan doe ik voortaan wel niet zo vrolijk...
ik ben nog altijd een vrouw hequote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh zucht
Doe maar vrolijk dat was leuker
Jij komt ook snel in je dipje danquote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben nog altijd een vrouw hegelukkig, kwam alweer bijna in m'n dipje terecht
in de zin van: ik lag niet alleen in bed, en het was 25graden buiten. en lagen dus met zijn 6en op 1 kamer... Nou dan krijg je het vanzelf wel warmquote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]gaaf!!
uh warm? in welke zin?
ik heb ooit twee vriendinnen in m'n bed gehad, terwijl m'n bed tegen een warme verwarming aanstond.. dat is pas warm
Vandaag even wel.. sorryquote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij komt ook snel in je dipje dan
Doe maar niet
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]gaaf!!
uh warm? in welke zin?
ik heb ooit twee vriendinnen in m'n bed gehad, terwijl m'n bed tegen een warme verwarming aanstond.. dat is pas warm
Ik dacht al dat je zoiets bedoeldequote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
in de zin van: ik lag niet alleen in bed, en het was 25graden buiten. en lagen dus met zijn 6en op 1 kamer... Nou dan krijg je het vanzelf wel warmhoef je niks boeiends voor tedoen
Festival kan ik in komen, maar echt kamperenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef Deansensitized het volgende:
Met een tentje op een festival
Of gewoon op de camping
Te gek toch
die meisjes die gaan huilen als ze een verkeerde kleur auto krijgenquote:
Als ik zou willen zou ik dat nu bijna elke avond kunnen doen, met nog leukere meidenquote:
quote:
Blijf nou eens van de meiden af, zo blijft er voor ons toch niks overquote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik dat nu bijna elke avond kunnen doen, met nog leukere meiden
Is vet man, lekker primitiefquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Festival kan ik in komen, maar echt kamperen
Ze krijgen een SLRquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
die meisjes die gaan huilen als ze een verkeerde kleur auto krijgenookal krijg ze dan als nog een auto van 100K +
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
Blijf nou eens van de meiden af, zo blijft er voor ons toch niks over
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Vakantie hoort luxer als dan thuis te zijn
VERHUIS dan!!!quote:
Pff.. hopeloosquote:Op maandag 14 juli 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar Zeeland is wel leuk
En over een jaar misschien hè
Ja, best welquote:
Het was niet echt serieusquote:
Misschien tot vannachtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben weg, nog even brood smeren en dan werken, dus tot straks![]()
Meters per uur?quote:
SLR 5.5quote:
6 minuten geen berichten, overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou net gaan zeggen dat opic is doodgebloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |