Ik zeg, iemand anders.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:24 schreef Farmill het volgende:
Heb nog nooit van dat hele programma gehoord. Heb wel ooit eens gehoord van een Mike Row die met zijn software bedrijf werd aangeklaagd door Microsoft.
Ja.quote:
Dat gezeur heb je in elk land, dus bespaar het ons.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
Wel leuk altijd, die beroerde NL accenten in het Engels
Nee dan het Nederlands van engelstaligen.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar dat Engels van die boeren...
Is het zo erg, ja?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Man oh man, ik wist gewoon dat hier al een topic over moest bestaan! Ik zat net ook met vol afgrijzen te kijken naar de humorloze uitingen van die Schmeigel. Het lijkt er sterk op dat zijn grappen zijn uitgeshreven. Hij probeert zich overigens ook stoer voor te doen zoals Mike Rowe... maar dat is hij gewoon niet
Mike Rowe is flauw, voorspelbaar... maar wel leuk!
Mike Rowe was een keer bij een houten tonnenfabriek, en had 't daar over de 'bunghole'. Verwijzend naar het gaatje waar de stop in ging. Dit was grappig en kwam spontaan over.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het zo erg, ja?![]()
Wat voor ''grappen'' maakt ie dan?
Ja, want jij praat natuurlijk Engels zonder enige vorm van een Nederlands accentquote:Op maandag 14 juli 2008 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
Wel leuk altijd, die beroerde NL accenten in het Engels
Mijn Engels is op z'n minst aanzienlijk beter...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:41 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ja, want jij praat natuurlijk Engels zonder enige vorm van een Nederlands accent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |