Ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
België, heeft geen "locks" op mobiele telefoons bij wetgeving. Dus ook geen Country-locks. Zou ik een rare zaak vinden iig...
http://lifehacker.com/sof(...)apple-way-334073.phpquote:Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
ook geprobeerd via Deel en dan omzetten naar iTunes, werkt ook helaas niet...
top man! nu werkt ie welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://lifehacker.com/sof(...)apple-way-334073.php
Volg deze instructies nog eens. Bij werkt het wel namelijk..
En het moet 40 sec. zijn...
Dank. Hier zocht ik ook naarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://lifehacker.com/sof(...)apple-way-334073.php
Volg deze instructies nog eens. Bij werkt het wel namelijk..
En het moet 40 sec. zijn...
Nopequote:Op maandag 14 juli 2008 20:21 schreef JenDaMan het volgende:
Al mensen die hem via internet besteld hebben en bericht hebben?
Now I Lay Thee Down van Machine Head als ringtonequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
hell yeah
squeeze me van kraak en smaak als ringtone <3
Ik gebruik dvd fab platinum. Daar heb je een optie om te converteren naar iphone formaat. Werkt echt simpel,converteren van een dvd duurt wel even.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef XiChico het volgende:
Heeft iemand al een film op zijn iPhone staan? Want ik zit even die website uit de OP te bekijken, maar dat is een flinke lap tekst met verschillende programma's. Misschien kan iemand er een aanraden?
Jup! Dinsdag was refill-dag heb ik begrepen bij het plaatsen van mijn bestelling.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:52 schreef shroomer het volgende:
hebben de t-mobile winkels vandaag nou nieuwe voorraad gekregen? Had rond half 10 een telefoontje van onbekend nummer gemist.Ik kan ook nergens het nummer van die winkels vinden. (willen ze niet bekend hebben zeker)
Dit kan ook niet creatief worden opgelost?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:32 schreef nelisb het volgende:
Klopt!
Ongetwijfeld. Binnen een paar dagen zal wel iets creatiefs beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit kan ook niet creatief worden opgelost?
Naar aanleiding van reacties hier op het forum een brief geschreven, en deze, hoewel ik zelf ook twijfel of het gaat werken, aangetekend naar Vodafone verzonden! Het is het proberen waard!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef sunmoonstar het volgende:
Vodafone-abbonement stopzetten omdat....
Al een hele tijd (bijna 2 maanden inmiddels, volgens mij) kan ik zowel via het telefoonnummer 1200 als via My Vodafone (op internet) de status van mijn tegoed niet opvragen. Hierdoor had ik afgelopen maand een behoorlijk hoge rekening, gewoonweg omdat ik niet wist wat ik nog over had, is dit een geldige reden om mijn contract per direct (of met de opzegtermijn van 3 maanden) op te kunnen zeggen (dus niet af te kopen).
Is het nu al maanden ontbreken van deze Vodafone-service vanaf hun kant dus een vorm van 'contractbreuk' (of hoe je dat noemt?)
Ben heel benieuwd. Wil namelijk graag een iPhone bij T-mobile, en zit nog aan een contract van bijna 10 maanden vast, waar ik vanaf wil.
Als ze weigeren om mijn abbo met onmiddelijke ingang te beeindigen, zoals ik 'geëist' heb, dan mogen ze van mij gerust met een ander voorstel (financiële tegemoetkoming, i.v.m. de door mij geleden schade) komen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:16 schreef JenDaMan het volgende:
Ik ben bang dat ze zich voor dergelijke zaken hebben ingedekt.
heb het gehoord idd ..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef FRaGMaN het volgende:
Mijn Iphone ligt klaar om op te halen bij de T-Mobile shop. Jammer dat het systeem er al de hele dag uit ligt dus kunnen ze hem niet activeren.
vind t maar gek, die reports over matige 3g,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:15 schreef LeonH het volgende:
Ben net nog even weggeweest in 3 plaatsen en steeds even gekeken hoe de 3G op die plekken werkt, maar het is allemaal maar net net. De ontvangst is er, maar kan zomaar zijn dat ie tijdens internetten opeens overschakelt naar GPRS dus heb toch zo'n idee dat de 3G dekking niet helemaal in orde is bij T-mobile. Hier thuisgekomen springt ie sowieso weer over naar GPRS, terwijl ik gisteravond boven op de slaapkamer wel 3G gematigd door kreeg.
De GPS werkt ook heel goed moet ik zeggen. Met maps kun je wel redelijk uit de voeten bij noodgevallen, maar hoop toch wel dat TomTom er heel vlug aan komt
M'n pa belde ook nog vanochtend in alle euforie op: ze hadden weer 3 iPhones binnengekregen bij een BC. 2 gereserveerd voor hem en m'n zwager, scheen dat m'n pa zijn contract nog niet zo lang geleden heeft verlengd met 2 jaarEn tja om dan 2 jaar lang dubbel abonnement te betalen is ook zowat
![]()
En de verkoopster zei trouwens ook dat ze nu weer steeds in kleinere maten regelmatig de iPhone binnenkregen, dus denk dat die wachtrij van 2 maanden steeds wel meevallen
Op welke manier heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef FRaGMaN het volgende:
Mijn Iphone ligt klaar om op te halen bij de T-Mobile shop. Jammer dat het systeem er al de hele dag uit ligt dus kunnen ze hem niet activeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |