abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60108045
Ik kan ook niet wachten tot ik mijn triot weer kan gebruiken Zo lekker knuffelig en makkelijk
pi_60108312
Onderweg naar hier: een hopp cape town, hier mooi getoond door het suffe Hoppediz mevrouwtje:

Een doek voor papa aangezien hij het zat is om steeds mijn indio's of nog erger..didy eva te moeten gebruiken als hij Yara wil dragen. Dus na zijn zoveelste geirriteerde opmerking: 'hebben ze niet gewoon een zwarte?' komt er hier gewoon een zwarte
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_60108343
mooi!
pi_60108730
Ik geloof dat ik tzt van Noli wel een doek kan lenen. Kijken of het wat is. We hadden een babybag met Kim, maar dat was niks voor ons. Kreeg heel snel last van schouders en rug.
Op marktplaats kun je simpele doeken dacht ik vrij goedkoop kopen.
Nouja, ik hou dit topic in de gaten. Snap niks van de termen. Komen wel hele leuke foto's voorbij!
  maandag 14 juli 2008 @ 22:50:33 #30
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_60108874
Mijn Storch bevalt me goed! Vandaag heeft Marlien er 2x ingezeten en ze wordt er heel snel heel rustig in en slaapt dus heel snel. Ik vind het heerlijk om haar zo dicht bij mij te hebben en vind het dus best moeilijk om haar dan in bed te leggen. Ik heb haar vanmorgen dus zo'n 2 uur zonder problemen gedragen. Alleen de knoop in de rug maakt het zitten niet erg comfortabel, misschien maar eens een andere draagmethode proberen .

Kan ik ook in het lijstje in de openingspost? Ik heb ondertussen 3 doeken: Een grijze TricotSlen, een (merkloze?) korte niet-rekkende doek (te leen) en de hierboven genoemde Storchenwiege Ulli (4.60).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 14 juli 2008 @ 22:57:20 #31
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60109083
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:14 schreef TearSong het volgende:

(en bij draagdoek.nl hebben ze van die leuke setjes om cadeau te doen, doek + bijpassend mutsje )
Daarover gesproken, ik vind dat 'omdraai' mutsje zo leuk. Maar bij de info staat: "Mutsje, aan twee kanten draagbaar, bestaande uit twee basisstoffen." Maar bij het voorbeeld plaatje wordt die streepjesstof gebruikt. wat dus geen basis stof is. Kan je dan toch die andere stofjes ook kiezen of proberen ze je gewoon lekker te maken met een dooie mus? Aangezien je ook geen 2e kleur basisstof kan kiezen... Wrs kan ik het beter tzt mailen, maar goed, vroeg me af of iemand hier ervaring mee had

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60109308
Ik heb net een draagdoek besteld op draagdoek.nl. Ik vind al die geweven doeken prachtig om te zien en als het dragen bevalt komt er ook zeker een mooie. Maar om straks te beginnen met dragen lijkt een tricotdoek me wel prettig.

Ik heb gewoon een effen zwarte besteld, ik beval in de winter en dat kleed ook nog eens lekker af
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 14 juli 2008 @ 23:07:34 #33
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60109387
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Is 2,6m niet enorm kort? (Heb nog geen doek, maar wil wle leren )

Is er eigenlij een site waar de verschillen knooptechnieken samengevat zijn, ook een beetje geordend naar lengte van de doek, en mss zelf leeftijd van je kind?
Of ben ik gedoemd tot urenlang youtube-filmpes kijken van knooptechnieken en de oude topics doorlezen op zoek naar andere linkjes?
Als leek kan ik je aanraden gewoon een tijdje dit topic mee te lezen. Toen ik hier net kwam snapte ik er niks van: rekkend, niet-rekkend, Hoppediz, diddymos, Mei Tai, FWCC, waar hébben ze het in hemelsnaam over?! Maar nu na een tijdje meelezen denk ik dat ik redelijk wat weet om zelf wat uit te kunnen proberen (als ik al een baby had gehad, that is! )
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60109545
Tex, mijn draagdoek.nl bestaat uit een basiskleur en een extra stof en het mustje isgemaakt van die twee stoffen.
Kay kennende zou ze ook niet moelijk doen over andere wensen, trouwens
pi_60110338
Vandaag heerlijk rondgehobbeld in Bobbejaanland ( voor foto's zie lampo on tour)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60116037
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:12 schreef lcicle het volgende:
Het heeft wat voeten in aarde gehad Macka, maar met al jullie advies ben ik nu een tevreden Kristen Mamma

Lief was dat he, die foto hihi

Wat toevallig Iksje, ik ben vanmorgen bij de Ikea geweest en heb het Ditte stof in zwart en paars meegenomen Het was hier zelfs maar 1,99 per meter. Ik maak een Sling met dubbel stof, lijkt me wel stevig genoeg.
Ticootjes Sling heeft me overtuigd!
Ik wil er een mei tai mee maken, heb toch maar de Ditte-stof in zwart meegenomen. Omdat het 'versierstofje' dat ik op de buitenkant wil daar het beste bij past.
De Minna-stof in blauw vond ik ook wel mooi (en steviger) maar eerst een zien wat mijn naaisters van de mei-tai bakken (ik kan zelf absoluut niet naaien dus ik heb een vriendinnetje gevraagd dat samen met haar moeder al verschillende kledingstukken heeft gemaakt)
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:29:57 #37
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60116510
mensen, als het goed is heb ik vanmiddag vicky in huis!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:56:06 #38
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60117036
Yay Ticootje, wat leuk!

Tearsong, die cape town vind ik ook heel mooi. Simpel, maar door dat lichte randje ook wel weer chique.
.... met gevoel voor drama....
pi_60119908
Woei! Mijn slingified Girasol blau is er. Met bijpassend tasje.
Hij zit op de foto niet goed hoor; het is de eerste keer dat we een sling probereren.

Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:04:48 #40
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60120021
Leuke bh webkim. Jen is gek op de stippenbh!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:26:51 #41
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60120682
Perraja bevalt mij wel, hij is heerlijk om Saar ff snel in te zetten als ik de jongens van school moet halen. Ik merk alleen wel dat k er niet langer dan een kwartier mee moet staan omdat ik het anders gigantelijk in m`n rug krijg
Saartje
pi_60120818
je hebt een korte Perraja, toch? Een die je over één schouder draagt? Ik herken het snel rugpijn krijgen bij op die manier dragen, wat bij mij nog wel eens wil helpen is om heel hoog te knopen. Zodat ze echt op borsthoogte zit, met het schouderstuk omgeklapt en goed verspreid.
Als je goed strak knoopt (het zakt altijd een beetje uit tijdens het dragen) en ze zit er lekker stevig in dan kan je haar ook onder je arm door naar je rug schuiven. Dat is misschien ook wat prettiger.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:45:27 #43
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60121205
Ik draag over 1 schouder inderdaad en heb haar al best hoog zitten, met de flap over m`n schouder omgeklapt. Toch draagt het voor mij niet helemaal ideaal. Op m`n rug zal ik eens proberen, misschien scheelt dat
Saartje
pi_60126432
Keb een gypsymama "orion" "gewonnen" (omgerekend incl. verzendkosten 35 euro)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:49:13 #45
108648 cattie
lieve moeder
pi_60128059
Lekker blauw Vamp!

Ik heb mijn 2 tricot draagdoeken op dit moment uitgeleend, maar ik ga ze beiden snel terug krijgen. Ik ben er achter gekomen dat er mensen zijn die er niet aan willen (de mannen vonden het een leuk idee, de vrouwen willen niet, komt het op neer.). Dat snap ik niet zo goed omdat ik het zo heerlijk vind om te dragen, maar ja, ik kan ze ook moeilijk dwingen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 20:11:27 #46
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60128587
Ik zat vandaag naar de beelden van de vierdaagse te kijken.....
Zou het haalbaar zijn om met een peutertje van ca. 12 kilo op je rug die dagen te lopen? De militairen lopen tenslotte ook met 15kg bepakking. En zouden er meer mensen dan zo gek te krijgen zijn dat je als groep loopt.

just a thought.....

@ catiie... meestal is het andersom... is mijn ervaring.

Heb laatst wel even gelachen. Had Maud in de beco hangen en kreeg als opmerking. Je kan ze ook in zo'n Afrika-doek hangen.... Toen ik zei dat ik al 2 van die doeken heb en dat ze daar vanaf de geboorte al in hangt met veel plezier, maar dat beco vooral voor mijn gemak is, qua snelheid en voor Maud minder warm... wist de ander even niet meer wat de beste reactie was...

Mooi kleurtje Vamp...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 20:32:05 #47
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60129097

Er lag iemand op me te wachten vanmiddag...

[ Bericht 26% gewijzigd door Webkim op 15-07-2008 21:26:58 ]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:15:25 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60130159
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:07 schreef texelonia het volgende:

[..]

Als leek kan ik je aanraden gewoon een tijdje dit topic mee te lezen. Toen ik hier net kwam snapte ik er niks van: rekkend, niet-rekkend, Hoppediz, diddymos, Mei Tai, FWCC, waar hébben ze het in hemelsnaam over?! Maar nu na een tijdje meelezen denk ik dat ik redelijk wat weet om zelf wat uit te kunnen proberen (als ik al een baby had gehad, that is! )
Dat was ik sowieso van plan. Maar geduld is niet mijn beste kant, en als ik een doek heb, dan moet ik er natuurlijk acuut minimaal 5 verschillende knooptechnieken perfect onder de knie hebben :$
Vandaar.

Maar iig bedankt voor de Duitse link!
Heb hem toegevoegd aan mn favorieten!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 21:24:48 #49
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60130406
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:11 schreef chacama het volgende:
Ik zat vandaag naar de beelden van de vierdaagse te kijken.....
Zou het haalbaar zijn om met een peutertje van ca. 12 kilo op je rug die dagen te lopen? De militairen lopen tenslotte ook met 15kg bepakking. En zouden er meer mensen dan zo gek te krijgen zijn dat je als groep loopt.

just a thought.....

@ catiie... meestal is het andersom... is mijn ervaring.

Heb laatst wel even gelachen. Had Maud in de beco hangen en kreeg als opmerking. Je kan ze ook in zo'n Afrika-doek hangen.... Toen ik zei dat ik al 2 van die doeken heb en dat ze daar vanaf de geboorte al in hangt met veel plezier, maar dat beco vooral voor mijn gemak is, qua snelheid en voor Maud minder warm... wist de ander even niet meer wat de beste reactie was...

Mooi kleurtje Vamp...
Tegen de tijd dat je de groep bij elkaar hebt weet ik misschien wel een sponsor, Chaca
Ik denk dat een ssc handiger is voor de avondvierdaagse dan een doek.
ik zie in gedachten allemaal lopers met een ssc met sponsornaam er op
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60130441
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Er lag iemand op me te wachten vanmiddag...

Ik heb je foto ff passend gemaakt.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')