Jeejquote:Op maandag 14 juli 2008 23:14 schreef teigan het volgende:
Laan Corpus den Hoorn dan?
quote:
Ik dénk het altijd te weten, maar ik zit er steeds naastquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:52 schreef Tangarine het volgende:
tvp, kan ik weer huilen omdat ik het niet weet en zulks
Brentmeister 6quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef teigan het volgende:
Turfsingel? Ik meen het praedinius te herkennen
Ik bedoelde toch echt de turfsingelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hey m'n oude school,.
Kruitstraat zie ik op het plaatje.
Dat mag, maar die is niet te zien op het plaatjequote:
Maarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat mag, maar die is niet te zien op het plaatje.
op de site van het praedinius staat jouw gebouw wel aangegeven als de turfsingel volgens mij..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar![]()
Dan snap ik m'n eigen plaatje niet meer en weet ik ook niet wie er nu de punten krijgt
Hoe scheef kijk ik er tegenaan dan?
Teigan had het gewoon goed. Praedinius ligt officieel aan de Turfsingel, maar dat straatje voor de ingang heet volgens mij echt de Kruitstraat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar![]()
Dan snap ik m'n eigen plaatje niet meer en weet ik ook niet wie er nu de punten krijgt
Hoe scheef kijk ik er tegenaan dan?
(Gedempte) Zuiderdiep inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:34 schreef freecell het volgende:
Zuiderdiep?
Nu wel? Ik heb hem gewoon via mijn photobucket gedaan namelijk...quote:
Nope, wel evenwijdigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Van Starkenborghstraat?
Moddermanlaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:00 schreef freecell het volgende:
Nope
Je gaat je gang maar, op een gegeven moment heb je hem dan vanzelf
TARAraboemdijee 8quote:
Ja, ik ben er ook een keer in gefietst en toen dacht ik dat ik verdronk, maar toen was ik ook heel dronken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:41 schreef freecell het volgende:
Ho, vergeten dattie gedempt wasIk dacht al: weinig boten tegenwoordig
Van mij welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Zoeken mag op alle mogelijke manieren?
Mooi, dan kan ik ook puntjes scoren. Ik herken bijna altijd wel de juiste buurt, maar weet de straatnaam zelden.quote:
Speciaal voor Rosaatje...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar ik moet nu weg, dus iemand anders mag een nieuwe plaatsen (en aangezien ik en freecell beiden weg zijn heeft rosaatje kans punten binnen te halen vanavond)
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:34 schreef Maizena het volgende:
[..]
Speciaal voor Rosaatje...
[ afbeelding ]
Twin Streets...![]()
Bah, nu wist ik hem ook een keer...quote:
Kloptquote:
Aha! Jij hebt die site dus ook gevondenquote:
Jawel, maar let nooit zo heel goed op m'n omgeving, tenzij ik met m'n camera op stap benquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt er niet eens op. Kom jij wel eens buiten?
.
Helemaal goedquote:
Helemaal goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Beetje mistig
Volgens mij Oostersingel, met een klein stukje Hanzeplein
nope, geen Lutkenieuwstraat, en ik ben aan het werkquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:49 schreef freecell het volgende:
Lutkenieuwstraat?
(moet jij niet werken trouwens?)
Correctquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:55 schreef detulp050 het volgende:
De Laan?
braakpleinquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:11 schreef detulp050 het volgende:
Ik geef een hint, anders gaat het -dat weet ik nu al- heeeel lang duren denk ik
De hint: het plein vertoont kenmerken van een kater
Heel goedquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:51 schreef freecell het volgende:
Rabenhauptstraat
Goed gedaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:42 schreef detulp050 het volgende:
Achter de MuurToepasselijke naam
Ik dacht aan de bouwstijl aan het kattendiep, maar daar is niet zo'n plekje, dus even op de kaart gekeken en voila.
idd. Die kom ik ook steeds tegen. Maar hier zggen ze weer Eelderbaan...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef detulp050 het volgende:
Het is toch echt de kwartsstraatIs de foto genomen vanaf de Eelderbaan oid?
Suzanne is het met me eenshttp://ditissuzanne.blogspot.com/2007/03/de-stad-rukt-op-2.html
Hier staat de rij woningen namelijk:
[ afbeelding ]
Ik kom regelmatig op het Lage der A, dus vandaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:03 schreef Weltschmerz het volgende:
De Mangelsteeg dus, bij het lage der A. Ik had verwacht dat ie moeilijker zou zijn, omdat het geen officiele straat meer is en dus niet op Gmaps staat.
Precies, een beetje door de stad gaan fietsen, zo kan ik ook winnen.quote:
Geniaal! Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:27 schreef Brentmeister het volgende:
Heb je dat nou zelf in de bestandsnaam gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |