quote:Op maandag 14 juli 2008 19:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn liefde voor jou onverwoestbaar is, we gaan al waaaaaaaaayyy back tenslotte en we zouden samen nog prinsesjes worden.
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja 'tuurlijk, maar we hebben het nu over het boek toch. Dan wil je toch geen "kiekjes" neem ik aan?
Heeft in mijn ogen helemaal niks meer met voedsel te maken...quote:
Hier trouwens nog een leuke link, over een bekende voedselfotograaf Tony Le Duc. http://radio2.be/detailpagina.cfm?id=11999&programma=kook
"Le Duc heeft prachtige technieken ontwikkeld om zijn onderwerpen te fotograferen, laat zich inspireren door het strijklicht van Rubens en Vermeer en klassieke compositietechnieken" .
utrecht is een beetje ver weg. Anders was ik meegegana.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ze hier boven zeggen.
Nog meer liefhebbers voor Devotchka morgen?
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:52 schreef PeRi het volgende:
Niet massaal gaan kijken hoor, valt niks (nieuws) meer te zien nu.
Doe ik anders ook hoor!quote:
Zaterdagochtend tralalala.quote:
dan moet je het maar niet zo overduidelijk melden hoor! Aandachttekort zeker?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:11 schreef PeRi het volgende:
Nouhou!! Alles wat er nog instaat, stond er al mensen.
Ik ben mod van een foto forum - als ik aandacht wil, post ik gewoon alle topics vol.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan moet je het maar niet zo overduidelijk melden hoor! Aandachttekort zeker?
al die knopjes...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben mod van een foto forum - als ik aandacht wil, post ik gewoon alle topics vol.eigengeilerij
.
jij vind baby's ook zo lelijk? ik ook!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb baby gekeken enhet was niet eens een heel lelijk kind
!!
Wel zielig met haar pijnlijke armpje en pijnlijke hoofdje.![]()
En mama was ook zielig na drie kwartier hechten.![]()
En papa is morgen zielig omdat hij dan kramp in zijn kaken heeft. De grijns was niet van zijn gezicht te slaan.
Alle pasgeboren baby's zijn lelijk alleen de ene wat minder dan de ander.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:23 schreef PeRi het volgende:
Niet alle baby's zijn lelijk! Sommige zijn wel al meteen leuk!
Idd jaquote:Op maandag 14 juli 2008 20:23 schreef PeRi het volgende:
Niet alle baby's zijn lelijk! Sommige zijn wel al meteen leuk!
Nope... ik was na 5 minuten (toen we hoorden dat het niet verplicht was) al weer weg.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
Leverde de avond activiteit dan tenminste nog wat op Beunkster? Vervelend dat de cursus zo tegenvalt![]()
Jaja jouw zoontje is een van de sommigenquote:
Zuipschuit!quote:
Gello? Wat is het en worden ze daar mooier van? Want dan neem ik dat mee als we morgen nog even voor het echie op bezoek gaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd ja. En anders gooi je er gewoon een laag gello over.
Heb je al eens gekeken Over eten en koken van Harold McGee? Een boek dat perfect aansluit bij je bovenstaande behoeften (afgezien van het ontbreken van foto's). Heel erg veel heel gedegen achtergrondinformatie over ingrediėnten en bereidingen. Prachtig, echt een fantastisch werk.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja SHE, ik sluit me aan bij Troel. Ik vind omdraaiboekjes ook irritant maar verder vind ik het idee wel leuk.
Ik houd wel van back to basics koken en ik mis inderdaad een boek wat dit gewoon nuchter en onderbouwt benadert. De boeken die ik ken maken er meteen een heel geitenwollensokken of hoogstaand culinair drama van terwijl dat totaal onnodig is.
Nazi-Sjors is ook het leukst als ze (je maar dan loopt de zin niet meer) achtergrondinformatie geeft over waarom iets goed is en waarom bepaalde combinaties werken of juist niet.
Oh, zielig zo'n klein frumpie en niet weten waar de pijn vandaan komt...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb baby gekeken enhet was niet eens een heel lelijk kind
!!
Wel zielig met haar pijnlijke armpje en pijnlijke hoofdje.![]()
En mama was ook zielig na drie kwartier hechten.![]()
En papa is morgen zielig omdat hij dan kramp in zijn kaken heeft. De grijns was niet van zijn gezicht te slaan.
he bah, wat vervelend..quote:
Klinkt goed, zal ik eens naar gaan kijken.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef beunkster het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken Over eten en koken van Harold McGee? Een boek dat perfect aansluit bij je bovenstaande behoeften (afgezien van het ontbreken van foto's). Heel erg veel heel gedegen achtergrondinformatie over ingrediėnten en bereidingen. Prachtig, echt een fantastisch werk.
Heb er al heel wat nuttige dingen uit gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |