Ik zie de potentie van dit topic niet echt.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, de eerste twee reacties zijn al de prullenmand in. Als je geen zin hebt om ook maar een beetje inhoudelijk te reageren doe het dan aub gewoon niet.
Jij niet, anderen misschien wel. Het is een klacht dus ik zie niet in waarom het meteen gesloten zou moeten worden. En dat jij het niets vind betekend niet dat het maar verpest moet worden. Bovendien kan ik me wel vinden in de klacht van de TS, stinkende mensen in de bus heb ik ook een hekel aan.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie de potentie van dit topic niet echt.
Ergo: Slotje.
Stinkende mensen in een lift, stinkende mensen in de rij voor je in de supermarkt, enz....quote:Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij niet, anderen misschien wel. Het is een klacht dus ik zie niet in waarom het meteen gesloten zou moeten worden. En dat jij het niets vind betekend niet dat het maar verpest moet worden. Bovendien kan ik me wel vinden in de klacht van de TS, stinkende mensen in de bus heb ik ook een hekel aan.
Het komt allemaal door het rookverbodquote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stinkende mensen in een lift, stinkende mensen in de rij voor je in de supermarkt, enz....
Het is een grote stink zooi
Who cares. Kunnen we alles wel gaan sluiten. Overigens mag deze discussie verder in het FB topic gevoerd worden. Alle bagger na deze reactie verwijder ik. En als je de klacht niets vind laat je em gewoon links/ of rechts liggen. Zakt dan vanzelf weg en geen haan die er naar kraait.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef reetveter het volgende:
En het is al topic nummer #3452 hier over???
Snap niet dat mensen naar stront kunnen stinken, hoe lang met je dan verdomme niet onder de douche gaan. Van 't weekend stond er ook een gast naast me in de kroeg, zo'n bodybuilderfiguur. Meurde dus ook naar stront, te ranzig gewoonquote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef freddygonzales het volgende:
Nee mensen TS heeft gelijk, in mijn studententijd moest ik ook met de bus en inderdaad sommige mensen die meuren gewoon. Niet te harden. Is het geen zweetlucht, dan is het wel een strontlucht of mensen die gigantisch uit hun muil meuren naar koffie gemixed met sigaretten. En dan wil de overheid ons meer in de bus hebben. Eerst die stinkerds eruit oh ja en relmarokanen!
Heb ik dan minder last van. Zo'n mondgeur ruik je aleen als de betreffende persoon echt in je gezicht gaat uitademen. Anders is het als mensen te diep in het glaasje hebben gekeken, dan kan de hele bus / treincoupequote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef Zenon het volgende:
Mensen die uit hun mond stinken zijn nog erger
Dat kan ook nog wel eens stinken. Je zult er maar last van hebbenquote:geur vagina 2008-07-05 15:36:01
Sinds een week heb ik een sterke geur uit mijn vagina. Ik heb veel last gehad van vaginale ongemakken, maar nooit had ik hier last van. Ik voel me nu heel vies, zelfs mijn spijkerbroek ruikt er naar. Ik heb verder geen last van jeuk, irritatie, roodheid etc etc. Ik gebruik nu sinds gister Actigel van Bioclin. weet iemand wanneer dit spul gaat werken tegen de geur en wat ik anders kan doen tegen deze geur? Ik heb gelezen dat een het bacteriele infectie kan zijn, moet ik hiermee naar de dokter?
Alvast bedankt!
zeg dat is natuurlijk ze spraytje om ze spieren te laten glimmenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen naar stront kunnen stinken, hoe lang met je dan verdomme niet onder de douche gaan. Van 't weekend stond er ook een gast naast me in de kroeg, zo'n bodybuilderfiguur. Meurde dus ook naar stront, te ranzig gewoon
Over het algemeen zijn het idd een bepaald type/soort mensen die minder fris ruiken, maar toch kom ik ze ook geregeld tegen in een net pak alsof ze eruit zien als een zakenman. Vrouwen weten die stank denk ik meestal te verhullen door een overdosis aan parfum, wat ik eveneens walgelijk vind.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:44 schreef freddygonzales het volgende:
Wat opvalt is dat het vaak tokkie figuren zijn die stinken van die mannen met van die bierbuiken en te korte t-shirtjes. De vrouwen zijn gewoon ranzig dik en hebben hun dikke vette olifantenpoten in een legging gepropt. Wat lekker gaat broeien. De zgn. "volkse" mensen die de hele dag niks te doen hebben dan patat eten en bierdrinken.
Ieeuwwwquote:Op maandag 14 juli 2008 22:44 schreef prupke het volgende:
Sommige mensen stinken idd
Wij hebben een keer gehad dat we in een restaurant zaten waar op een gegeven moment een gezelschap naast ons kwam zitten.. Er was daar een mevr bij die riekte naar oud zweed en daarbij had ze nog nylon kleding aan., en al haar verhalen gingen gepaart met bewegingen van de armen zodat de lucht nog sterker verpreid werd.
Mijn zus werd er gewoon onwel van en we zijn gewoon opgestaan en de rekening gevraagd en pleite.
Volgens mij hoef je alleen maar je onderbroek voor twee maanden aan te houden met streep. Ik kan mij niet voorstellen dat men zoiets ranzigs kan doen, maar goed. Wat het ook kan zijn is dat de persoon in kwestie nooit naar de tandarts gaat en zodoende met een aandoening loopt zonder dat hij er last van heeft. Een ontsteking aan de kiezen meurt ook als een achterlijke naar poep is mij verteld.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen naar stront kunnen stinken, hoe lang met je dan verdomme niet onder de douche gaan. Van 't weekend stond er ook een gast naast me in de kroeg, zo'n bodybuilderfiguur. Meurde dus ook naar stront, te ranzig gewoon
Nou mooi niet dus, wees een gezegend man dat je het nog nooit zo erg hebt geroken.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb ik dan minder last van. Zo'n mondgeur ruik je aleen als de betreffende persoon echt in je gezicht gaat uitademen. Anders is het als mensen te diep in het glaasje hebben gekeken, dan kan de hele bus / treincoupe
naar een geneverstokerij ruiken.
Maar ondertussen vergeten te douchen en hun tanden te poetsen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:44 schreef freddygonzales het volgende:
Wat opvalt is dat het vaak tokkie figuren zijn die stinken van die mannen met van die bierbuiken en te korte t-shirtjes. De vrouwen zijn gewoon ranzig dik en hebben hun dikke vette olifantenpoten in een legging gepropt. Wat lekker gaat broeien. De zgn. "volkse" mensen die de hele dag niks te doen hebben dan patat eten en bierdrinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |