Oh nee, we gingen gewoon die lame ass kleine tentjes op de korenmarkt af. Een meisje uit ons groepje kwam regelmatig niet binnen wegens babyface, bij de grotere zaken al helemaal niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij de O(pera) (zo heette dat toen toch nog?)?
quote:
Classicsquote:
Ik zit in bad en dus op mijn assquote:Op maandag 14 juli 2008 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat je gewoon een donkere foto had in je fobo, maar je billen die verduisteren alles...
The Box is dan net iets voor mijn tijd geweest, de rest ken ik dusquote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik als echte Arnhemse kwam nergens anders!
The Box
The Opera
The <<O>>
The Level
Allemaal hetzelfde en toch anders
Dat deden wij altijd met Koninginnedag, dat was zo gaaf toen!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh nee, we gingen gewoon die lame ass kleine tentjes op de korenmarkt af. Een meisje uit ons groepje kwam regelmatig niet binnen wegens babyface, bij de grotere zaken al helemaal niet.
God, de <<O>> in Arnhem ben ik ook nog regelmatig geweest...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef heksehiel het volgende:
Ik als echte Arnhemse kwam nergens anders!
The Box
The Opera
The <<O>>
The Level
Allemaal hetzelfde en toch anders
Hardstylequote:Op maandag 14 juli 2008 20:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Vroeger ook nog een poosje hardstyle geluisterd.Zelfs nog naar zo'n feest geweest in Arnhem, volgens mij de enige keer dat ik pas thuiskwam toen m'n moeder alweer was opgestaan.
Nee dat feest was Intenze.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hardstyle
En waarschijnlijk is dat feest qlimax:Y . Wordt nog elk jaar gehouden (net zoals de rest van de feesten van q-dance; oa. Defqon.1 (11-23u), Q-base (16:00-08:00u)). Qlimax wordt van 22-07uur gehouden
Wat deed jij helemaal in Arnhem man?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
God, de <<O>> in Arnhem ben ik ook nog regelmatig geweest...
Och armequote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wilde in Arnhem altijd naar een kroegje net buiten de Korenmarkt. The Move geloof ik. Daar draaiden ze wat alternatievere muziek, wat ik toen heel leuk vond. Maar daar wilde de rest nooit heen. Echt heel zielig voor mij enzo.
* HH zet soulseek aan sleurt 'm binnen direct naar emo-mapjequote:
Stappen en een beetje werken...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat deed jij helemaal in Arnhem man?
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och arme
Even by the by, maar hoe oud ben jij eigenlijk, TD?
* Ludootje is benieuwd
Ken je hem of vind je hem goed op het eerste gehoor?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:33 schreef heksehiel het volgende:
[me] zet soulseek aan sleurt 'm binnen direct naar emo-mapje [/me]
Achteloze, Veluwse chickies tot zonde drijven natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 20:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat deed jij helemaal in Arnhem man?
Ik ben ff weg, en de meest geweldige muziek komt ineens voorbij.!quote:
Als je daar dan toch bent...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Achteloze, Veluwse chickies tot zonde drijven natuurlijk
Punten voor:quote:Op maandag 14 juli 2008 20:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* HH zet soulseek aan sleurt 'm binnen direct naar emo-mapje
Daar ken ik je dus vanquote:Op maandag 14 juli 2008 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
God, de <<O>> in Arnhem ben ik ook nog regelmatig geweest...
Zegt het genoeg dat deze related is?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:34 schreef Ludootje het volgende:
Nog een klassieker btw:
Dan kun je deze vast ook wel waarderen? Die break, mits knoeperdhard...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:35 schreef Kluts het volgende:
Ik ben ff weg, en de meest geweldige muziek komt ineens voorbij.!
Kan dat dan, stappen in Zutphen?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar toch zeker overlapt met stappen in Zutphen
Dat moet wel. Maar wij van het BC gingen natuurlijk niet om met die mafketels van de Vrije School. (of andersomquote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar toch zeker overlapt met stappen in Zutphen
The Move... OMG daar heb ik een keer stoned op de plee tegen de wcdeur aan zitten duwen omdat ie op mij af kwamquote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wilde in Arnhem altijd naar een kroegje net buiten de Korenmarkt. The Move geloof ik. Daar draaiden ze wat alternatievere muziek, wat ik toen heel leuk vond. Maar daar wilde de rest nooit heen. Echt heel zielig voor mij enzo.
Meer, meer, meer dan genoeg.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zegt het genoeg dat deze related is?
Zat ja, daar kwam ik ook regelmatig!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef heksehiel het volgende:
Daar ken ik je dus vanMaar die zit/zat toch ook in Den Haag?
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
The Move... OMG daar heb ik een keer stoned op de plee tegen de wcdeur aan zitten duwen omdat ie op mij af kwam15 jaar en zo onschuldig!
Zag het net jaquote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zegt het genoeg dat deze related is?
Laatstequote:Op maandag 14 juli 2008 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken je hem of vind je hem goed op het eerste gehoor?
Da's het krasmapje toch?quote:
Touché!quote:
Kakkers!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat moet wel. Maar wij van het BC gingen natuurlijk niet om met die mafketels van de Vrije School. (of andersom).
quote:
Talamini kliek? Wtf is dat?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Touché!We hebben wel een paar gezellige kroegjes, dat dan weer wel
[..]
Kakkers!
Moet zeggen dat we toch regelmatig rondhingen met lui van het Baudartius in de Spaan. En natuurlijk die hele Talamini kliek, daar zat ook nogal wat Baudartius volk bij
Dat nummer ben ik zolang naar op zoek geweest! Was helemaal kwijt hoe het ook alweer heette enzo!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je deze vast ook wel waarderen? Die break, mits knoeperdhard...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geniet even van het moment...quote:
Hoezo, was jij er eentje van de Gevel dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Talamini kliek? Wtf is dat?
Spaan ben ik nooit vaak geweest. Een paar keer toen ik eens een kakker als vriendje had (dat kon natuurlijk niet lang goedgaan).
Probeer eens een keer met iets anders binnen te vallen dan werkgezeikquote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef kastanova het volgende:
Ah gezellig, ik begin inmiddels na zo'n 1,5 maand zonder weekend en wederom een 13-urige werkdag dan toch eindelijk overspannen trekjes te vertonen.
Op de terugweg zat ik daadwerkelijk te wachten tot iemand bijdehand gedrag ging vertonen zodat ik een reden had om hem op zijn bek te meppen.
Morgen nog een dag van 7:30 tot 21:00 en ik denk dat het doel dan toch wel bereikt is.
Maar eens even een "ad hoc" functioneringsgesprekje inplannen voor donderdag.
Dat zou mijn eerste gok ook zijn geweest...quote:
Jij snapt het...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef DarkManta het volgende:
Maar dit is the alltime favorite in acid-muziek.
Luister naar die heerlijke TB-303.
Waarom reed jij nou niet op de snelweg een uurtje geleden?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Probeer eens een keer met iets anders binnen te vallen dan werkgezeikWe zijn hier aan het genieten van onze vrije avond
La venezia zegt me veel meer ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoezo, was jij er eentje van de Gevel dan?
De ijssalon op de markt, naast de Wijnhuistoren. Heette vroege La Venezia, maar later Talamini
Hij wil interessant doen, zit in zijn bloed.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Probeer eens een keer met iets anders binnen te vallen dan werkgezeikWe zijn hier aan het genieten van onze vrije avond
Na wat nummertjes Tool springt de gemiddelde R&P-er direct voor de trein jaquote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Krassen is dan niet meer nodig als ik dat mapje aanzet!
Ook meteen maar een linkje naar de volledige versie:quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef DarkManta het volgende:
Maar dit is the alltime favorite in acid-muziek.
Luister naar die heerlijke TB-303.
persoonlijk merk ik dat medelijden met minderbedeelden mijn vrije-avond-genot alleen maar vergrootquote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou ja, kliek... Het was een flinke groep mensen van de VS en het Baudartius die daar werkten. Wel allemaal O.K. lui, maar een beetje elitair.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
La venezia zegt me veel meer ja.Was daar een kliek?
Gevel ben ik misschien ook 2 keer geweest ofzo.
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:47 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Hij wilt interessant doen, zit in zijn bloed.
Dolly is zo coolquote:
Ik heb maar liefst 3 uur bij Talamini gewerkt, maar vond het bullshit dat de bolletjes ijs maar 35 gram mochten wegen en toen ben ik niet meer terug gekomenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:48 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij bedoeld Ludootje met de Talamini-kliek de zoontjes van de ijsfamilie...
Denk ik?
BC mensen waren altijd wel goed in kliekjes en elitair gedoe.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nou ja, kliek... Het was een flinke groep mensen van de VS en het Baudartius die daar werkten. Wel allemaal O.K. lui, maar een beetje elitair.
Abba, eindelijk...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
persoonlijk merk ik dat medelijden met minderbedeelden mijn vrije-avond-genot alleen maar vergroot
Kan natuurlijk ook, heb even nog gegoogled maar dit feest is een zachte dood gestorven als ik het nieuws mag geloven.quote:
Synthpop!quote:
ik heb een reden, zie mijn onderschriftquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb maar liefst 3 uur bij Talamini gewerkt, maar vond het bullshit dat de bolletjes ijs maar 35 gram mochten wegen en toen ben ik niet meer terug gekomen
Zeer waarquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
BC mensen waren altijd wel goed in kliekjes en elitair gedoe.
Ik heb in een maand tijd meer vrouwen dan alle mannen in dit topic bij elkaar op jaarbasis, dus medelijden met me lijkt me enigszins misplaatst.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
persoonlijk merk ik dat medelijden met minderbedeelden mijn vrije-avond-genot alleen maar vergroot
Ik herken het al na de tweede seconde...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Nog meer geils van Takkyu maar nu met Okamura Yasayuki (die overigens nu een paar jaar zit te brommen omdat hij niet van de drugs kon afblijven)
En dat naast je 80 urige werkdagquote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb in een maand tijd meer vrouwen dan alle mannen in dit topic bij elkaar op jaarbasis, dus medelijden met me lijkt me enigszins misplaatst.
Een van haar briljante opmerkingen: "It takes a lot of money to look this cheap."quote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
True
Het is een afwijking, maar wel een leuke.
Dyslexie is een goedkoop excuus, geen reden.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
ik heb een reden, zie mijn onderschrift
Neuken met collega's, duh.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat naast je 80 urige werkdag
Hoe krijg je het toch allemaal voor elkaar.
hey schatquote:
Dan heb ik je al goed geindoctrineerdquote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken het al na de tweede seconde...
Ik moest verdomme bij mijn sollicitatiebrief een pasfoto bijvoegen. Waar hebben we het over... een fuckin ijssalonquote:Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je niet meer teruggekomen of hoefde je niet meer terug te komen?
quote:
Heb verschillende jaren bij de meeste van die elitaire zeikerds in de klas gezeten. Achterbaks dat ze konden zijn ook onderling. Nare mensen soms.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je niet meer teruggekomen of hoefde je niet meer terug te komen?
[..]
Zeer waar
Wat dat betreft was de VS wel een gezellige club. Ook wel wat elitair volk, maar veel minder kliekjes
Briljant wijf met een hoop zelfkennis.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een van haar briljante opmerkingen: "It takes a lot of money to look this cheap."![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb in een maand tijd meer vrouwen dan alle mannen in dit topic bij elkaar op jaarbasis, dus medelijden met me lijkt me enigszins misplaatst.
Jup. Zijn erg goed. Hun eigen werk een stuk beter dan de Metallica coversquote:Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef heksehiel het volgende:
Eind vorig jaar deze bizar geweldige gasten in de Melkweg gezien:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |