abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60099782

Selectie PSV 2007/2008

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
  maandag 14 juli 2008 @ 16:33:41 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60099813
TVP!
pi_60099837
DIe TT
  maandag 14 juli 2008 @ 16:35:17 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60099857
Derksen heeft het ook over Aissati vandaag in zijn dagelijkse verhaaltje. Dat hij het beste naar Utrecht kan gaan, bij Ajax gaat hij hetzelfde probleem krijgen als bij PSV. Nog niet sterk genoeg in de omschakeling, man laten lopen.

Mendez trouwens geblesseerd teruggekomen Lekker is dat..
pi_60099874
En om maar weer verder te gaan op het Aissati verhaal (ja ik heb zijn verhalen tegen de pers etc gehoord)
quote:
Ismail Aissati wil niet weg bij PSV. Dat heeft de 19-jarige middenvelder tegen trainer Huub Stevens gezegd. "Ik heb twee keer met Aissati gesproken", aldus de Limburgse oefenmeester maandag na de eerste training van de landskampioen. "Ik kan niemand garanties geven, maar Ismail heeft met plezier getraind."

Aissati keerde vorig jaar terug in Eindhoven na een halfjaar FC Twente, maar kwam in de meest recente voetbaljaargang nauwelijks in actie. Stevens gaf na de drukbezochte training aan de kwaliteiten van Aissati niet kwijt te willen aan een directe concurrent. Ajax heeft zich al officieel gemeld bij PSV en wil de jeugdinternational graag inlijven. Stevens hoopt echter Aissati voor PSV te kunnen behouden. "Dat kan ik alleen door tijdens de trainingen veel met hem te werken."

Stevens werkte de eerste training af met 25 spelers. Naast de geblesseerden Jan Kromkamp en Bas Roorda werd de oefenmeester verrast met de blessure van Edison Méndez. De Ecuadoriaan liep vier weken geleden tijdens een interland tegen Argentinië een spierscheuring in zijn bovenbeen op en had dat de club nog niet gemeld. Verder kon Stevens wel beschikken over de nieuwelingen Andreas Isaksson, Reimond Manco, Erik Pieters, Nordin Amrabat, Francisco Rodriguez en Jérémie Bréchet.

Ondanks dat Stevens op vier kilometer rijden van trainingscomplex de Herdgang woont, ervaart hij zijn terugkeer bij PSV niet als thuiskomen. Speciaal voor de Zuid-Amerikanen heeft Stevens zelfs Spaanse les genomen om zich tijdens de training zo goed mogelijk uit te drukken.

Stevens vindt zijn selectie van 28 spelers aan de ruime kant en denkt dat de groep mogelijk nog kleiner wordt. Zo mag Mika Väyrynen uitkijken naar een nieuwe club. "Puur en alleen omdat de concurrentie op het middenveld zo groot is", verklaarde Stevens. "Hij heeft voldoende kwaliteit, maar komt door anderen niet aan spelen toe."

In de aanloop naar het nieuwe seizoen moet Stevens mogelijk vijf spelers missen door de Olympische Spelen. Naast Aissati zitten ook Pieters, Amrabat, Dirk Marcellis en Otman Bakkal in de voorselectie van Foppe de Haan. "Dat wisten we al langer", relativeert Stevens. "Zeker in de voorbereiding op het nieuwe seizoen is dat jammer, maar ik wil die spelers de kans om op de Spelen uit te komen niet ontnemen."

Stevens gaat met PSV voor de vijfde titel op rij. Nooit eerder in Nederland slaagde een club daarin. "Het zou fantastisch zijn zoiets unieks neer te zetten. Maar voor een voorspelling is het nu nog veel te vroeg."

bron: De Pers
pi_60100431
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:35 schreef Brigand het volgende:
En om maar weer verder te gaan op het Aissati verhaal (ja ik heb zijn verhalen tegen de pers etc gehoord)
[..]
Jammer dat dat stuk dan gelijk weer de prullenbak in kan als je Aissati zelf hebt gehoord.
pi_60100475
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:35 schreef Brigand het volgende:
[..]
Hij heeft dus die ochtend tegen Stevens gezegd dat hij wilt blijven en 's middags verkondigt hij ijskoud aan de pers dattie weg wilt. Een beetje mediatraining bij PSV zou goed zijn
We sure are cute for two ugly people.
pi_60100935
TT? Heb ik iets gemist?
pi_60100999
Bij de NOS zegt die dat hij al 2 maanden geleden had besloten en net zie ik dat hij 2 weken had gezegd dat hij blijft?
pi_60101319
Dat Aissati maar lekker blijft!
pi_60101427
Dat de training is begonnen lijkt me alleen maar goed. Vandaag was ie lekker aan het dolle met oa Ibi, Amrabat en Alcides tijdens een rondotje. Ik hoop dat Stevens hem op de een of andere manier kan inpassen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 17:44:27 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60101543
Bedankt voor Aissati, hij gaat voor veel geld doorverkocht worden.
pi_60101770
Aissati dus 100% zeker weg. Jammer, maar niet onoverkomelijk.

Bij Ajax moet hij het laten zien, ik wens hem een beetje succes maar zie het somber in. Vind hem te licht en overschat.

Vraagprijs: 5 miljoen. Hij zal worden verkocht voor 1.2 miljoen plus 10% van de rechten denk ik.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_60101816
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:56 schreef Dylan Dog het volgende:

Bij Ajax moet hij het laten zien, ik wens hem een beetje succes maar zie het somber in. Vind hem te licht en overschat.

Vraagprijs: 5 miljoen. Hij zal worden verkocht voor 1.2 miljoen plus 10% van de rechten denk ik.
Zelf bedacht of is er een bron met deze info?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60102657
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:56 schreef Dylan Dog het volgende:

Zoiets zal het wel worden ja.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60102694
Dat zou voor Ajax perfect zijn
Erg weinig geld natuurlijk, denk dat het op 4 uitkomt.
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 18:46:16 #18
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60102724
denk ik ook, Ajax en onderhandelen !!!!!!!!!!!!
pi_60102749
Move naar ajax lijkt me ook zeker niet slim maar goed... time will tell.
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 18:52:44 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60102849
Waarom niet? Téveel speeltijd voor hem ofzo?
pi_60102970
Zwakker worden wij er in ieder geval niet veel op. Het is de vraag hoeveel sterker Ajax ervan wordt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60103112
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
Zwakker worden wij er in ieder geval niet veel op. Het is de vraag hoeveel sterker Ajax ervan wordt.
Als je Aissatie toch niet gebruikt (zoals vorig jaar) word je er idd niet zwakker op nee
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60103279
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
Als je iedereen zo hoort lijkt het wel dat je er zwakker op wordt, mits je hem gebruikt natuurlijk.

Het staat me trouwens altijd gelijk tegen wanneer ik hem hoor praten .
pi_60103559
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zelf bedacht of is er een bron met deze info?
Het eerste met het verleden in ogenschouw genomen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_60103637
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je Aissatie toch niet gebruikt (zoals vorig jaar) word je er idd niet zwakker op nee
Inderdaad ja. En als het al een verzwakking is, is het een breedteverzwakking, want volgens mij zou Aissati met Afellay moeten strijden om een basisplaats, en dat wint hij voorlopig niet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')