Ik denk het.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
een grafiek om een kostenspecificatie te geven, het zal wel aan mij liggen
Je komt hier alleen maar over als iemand die koste wat kost het laatste woord wil hebben en enkel fouten bij anderen ziet. Daarnaast zou je als zelfverklaard individualist ("mensen zijn kuddedierenquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet. Wat je zaait zal je oogsten.
De gezegdes zijn het in ieder geval niet met je eens, en de algemene tendens ook al niet. Los daarvan, op het moment dat iemand een dergelijke toon tegen mij aanslaat, is er blijkbaar een gebrek aan respect van zijn kant (geen REZPECT, maar de ware betekenis van het woord !!), waarom zou ik dat wel tonen.
Respect moet je verdienen, en dat doe je zeker niet door mij zo aan te spreken. Sterker nog, ik ga je dan afbranden, zo ben ik.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:01 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik denk het.
Op de X as geef je de kosten aan.
Op de Y as geef je de oplage hoeveelheid aan.
Verder zijn er een aantal variabelen die vooraf bepaald zijn, en in een dusdanig verband zijn gezet (formule) zodat het (de prijs) evenredig daalt naar mate de oplage toeneemt zoals:
vervoerskosten
personeelskosten
Partijen die betrokken zijn bij het hele proces
Winst
Economisch gezien (dubbel bedoeld) is dit de ideale methode omdat je in 1 oogopslag duidelijk kan zien wat er aan de hand is.
Dus je doet zelf iets omdat een ander het ook doet? Niet erg volwassen gedrag in mijn optiek.quote:De manier waarop men op mij reageert, is dezelfde toon die men van mij terug kan verwachten.
Nee, het werkt niet, maar sommige mensen weten van ophouden, en jij niet, want jij wilt blijkbaar nog doorgaan en als mensen dan niet meer reageren denk jij dat jij gewonnen hebt of zo, en daar komt meteen dat plaatje weer terug.quote:Blijkbaar werkt het, want de aanwezige trolls reageren niet meer.
Door in te gaan op dergelijke trolls ben je net zo'n schreeuwlelijk. Je kan het ook gewoon negeren en iets hebben van "laat ze maar" in plaats van leuk terug te flamen, dat maakt jou net zo erg. En blijkbaar vind je dat maar al te leuk want als ze niet meer reageren voel jij je gewonnen. Zo serieus neem je het allemaal.quote:Verder kan je mij van veel betichten, maar een schreeuwlelijk is er geen een van. Schreeuwlelijks hebben de nare eigenschap veel te schreeuwen en inhoudelijk niets toe te voegen.
Wil jij zelf ook niet het laatste woord? Het is niet slim om iemand te beschuldigen van iets, waar je zelf net zo hard aan mee doet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef dopa het volgende:
[..]
Je komt hier alleen maar over als iemand die koste wat kost het laatste woord wil hebben en enkel fouten bij anderen ziet. Daarnaast zou je als zelfverklaard individualist ("mensen zijn kuddedieren") lak moeten hebben aan de 'algemene tendens'. Nogmaals, ik hoop dat je in je echte leven aangenamer bent anders zal het niet lang meer duren met je geweldig sociaal leven dat je hier zo krampachtig loopt te verkondigen. Btw, al eens van een narcistische persoonlijkheidsstoornis gehoord?
En is de relatie tussen Kosten en Oplage geen verband? Volgens mij welquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
na ja voor verbanden is een grafiek makkelijk idd voor specificatie niet
Correctie, ik ben een figuur die geen onderscheid maakt tussen internet en real life. Ik zal mensen op internet net zo serieus nemen als mensen irl. Dat jij dat niet doet is eigenlijk pure minachtiging tov je discussiepartner op internet. Het is goed dat ik het weet, want ik weet nu wie ik moet negerenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[quote]
Fritztiaan misschien had ik toch die 1000 woorden moeten typen want het plaatje schijn je niet te snappen. Jij bent echt zo'n figuur die het internet veel te serieus neemt (dat blijkt alleen al hoe je in gaat op dat plaatje. 90% negeert dat gewoon).
Het enige dat ik zie, is een jongetje dat al 4 keer gezegd heeft weg te gaan en keer op keer terugkomt. Wat ik wilde bereiken (jouw inconsequentie aantonen), daar ben ik dan ook met vlag en wimpel voor geslaagd, mede door jouw voorspelbare gedrag. Ik weet precies wat ik moet zeggen om mensen te laten happen. Daar ben jij het levende voorbeeld vanquote:Wat ik dus wilde bereiken is opnieuw gelukt, iemand laten happen (wat MrDice dus WEL door had). Met jouw zogenaamde intelligentie ben je er met open ogen in getrapt. Buiten dat vind ik dat je behoorlijk uit de hoogte doet, alles veel te letterlijk neemt en op ieder foutje of onwaarheid iets op of aan te merken hebt en daarmee (in mijn ogen) doet of anderen dom zijn. (Bijv. tegen metalfreak en icecreamfarmer_NL)
Niet echt volwassen inderdaad. Maar verdient een persoon die zich in 1e instantie zo opstelt die volwassenheid wel. I think notquote:Verder wil ik toch even inhoudelijk in gaan op
[..]
Dus je doet zelf iets omdat een ander het ook doet? Niet erg volwassen gedrag in mijn optiek.Ben hier wel vaker uitgemaakt voor rottevis, maar wat maakt mij dat nou uit? In het volgende topic reageer ik weer normaal tegen die persoon. Heb geen zin om wrok te koesteren tegen een user op internet. Ik neem het internet gewoon niet serieus.
Als sommige mensen dusdanig gedemotiveerd raken en daardoor ophouden is mijn doel bereikt. Even voor de duidelijkheid. De reden van zwijgen maakt mij niet uit, ALS ze maar zwijgen en das prima geluktquote:Nee, het werkt niet, maar sommige mensen weten van ophouden, en jij niet, want jij wilt blijkbaar nog doorgaan en als mensen dan niet meer reageren denk jij dat jij gewonnen hebt of zo, en daar komt meteen dat plaatje weer terug.
Nu geef jij een geheel eigen definitie aan een schreeuwlelijk. Het mag wel, maar het is zinloos om daar op in te gaanquote:Door in te gaan op dergelijke trolls ben je net zo'n schreeuwlelijk. Je kan het ook gewoon negeren en iets hebben van "laat ze maar" in plaats van leuk terug te flamen, dat maakt jou net zo erg. En blijkbaar vind je dat maar al te leuk want als ze niet meer reageren voel jij je gewonnen. Zo serieus neem je het allemaal.
Laat ik het even uitleggen; een normale discussie neem ik wel degelijk serieus, maar een discussie waarin iemand mij voor wat dan ook uitmaakt neem ik niet serieus, en die persoon ook niet. Daar zit dus wel degelijk een verschil in. Deze discussie kan ik overigens ook niet serieus nemen, maar dat ter zijde. In real life was ik namelijk al lang weggelopen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:01 schreef Fritztiaan het volgende:
Correctie, ik ben een figuur die geen onderscheid maakt tussen internet en real life. Ik zal mensen op internet net zo serieus nemen als mensen irl. Dat jij dat niet doet is eigenlijk pure minachtiging tov je discussiepartner op internet. Het is goed dat ik het weet, want ik weet nu wie ik moet negeren
De enige reden waarom ik terug kom, is omdat ik niks beters te doen heb en het leuk vind om jou te zien happen en jouw o zo grote ego kan stralen.quote:Het enige dat ik zie, is een jongetje dat al 4 keer gezegd heeft weg te gaan en keer op keer terugkomt. Wat ik wilde bereiken (jouw inconsequentie aantonen), daar ben ik dan ook met vlag en wimpel voor geslaagd, mede door jouw voorspelbare gedrag. Ik weet precies wat ik moet zeggen om mensen te laten happen. Daar ben jij het levende voorbeeld van![]()
Dat is dus gewoon kinderachtig gedrag. "ja, maar hij doet het ook wheeeeeequote:Niet echt volwassen inderdaad. Maar verdient een persoon die zich in 1e instantie zo opstelt die volwassenheid wel. I think not![]()
Dus met andere woorden: in een ander topic zou je weer normaal tegen mij doen?quote:Verder koester ik ook geen wrok hoor. Er is veeeeel meer nodig om mij boos te krijgen. Keep on smilin' zeg ik altijd![]()
Wie zegt dat ze gedemotiveerd raken? Sommige mensen hebben gewoon wel wat beters te doen. En nee, het is je dus niet gelukt. Maar als je dat wil denken; prima.quote:Als sommige mensen dusdanig gedemotiveerd raken en daardoor ophouden is mijn doel bereikt. Even voor de duidelijkheid. De reden van zwijgen maakt mij niet uit, ALS ze maar zwijgen en das prima gelukt![]()
Ga er dan maar niet op in. Kan er niks anders van maken dan dat je er niks op tegen in te brengen hebt en ik daarin dus gelijk heb.quote:Nu geef jij een geheel eigen definitie aan een schreeuwlelijk. Het mag wel, maar het is zinloos om daar op in te gaan
Geldt dus ook voor jou.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:52 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wil jij zelf ook niet het laatste woord? Het is niet slim om iemand te beschuldigen van iets, waar je zelf net zo hard aan mee doet.
En laat ik dat nu net zijn. Mijn vraag was dus niet enkel goedbedoeld maar ook gemeend..quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:58 schreef Fritztiaan het volgende:
Dat we dit maar aan de professionals overlaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |