Ik snap dat ook niet helemaal. Als je het topic doorleest, zul je zien dat ik op normale posts normaal reageer. Dat er users zijn die mij onderuit willen halen, willen beledigen of wat dan ook, waar ik vervolgens op dezelfde manier op reageer, lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
BobbyB even over puntje 4: Wie heeft er hier al 3x gezegd dat ie weg ging?
En als je mister sensitive wil spelen omdat de ander persoonlijk wordt waarom post je dat een plaatje met een paralympic met daaronder een tekst die hem voor schut zet?
Dat jij alles zo zwart/wit bekijkt, spreekt nou niet echt in je voordeel. Je kan dit natuurlijk vanuit 2 invalshoeken bekijken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet weet tussen capabel en geen zin in is toch meer aan jou te wijten. Als ik zo slim ben om met 1 plaatje 1000 woorden te omschrijven ben jij een domme oetlul als jij 1000 woorden gaat schrijven terwijl je dat met 1 plaatje kan doen.
Deze "discussie" geeft opnieuw jouw niveau aan.
1. Dat je zo dom bent om 1000 woorden te geen typen als het met 1 plaatje kan
2. Dat je persoonlijk word op het moment dat je weet dat ik gelijk hebt
3. Er een vergelijking bij haalt die kant noch een lul op een drumstel raken.
4. Dat je maar door blijft ratelen en je gelijk wil halen.
Doe vooral waar je zin in hebt, maar je komt bij mij echt over als de grootste bosmongool ooit, en dat wil heel wat zeggen.
Vind je het gek? Jouw hele toon is zo arrogant en egocentrisch als wat. Wees maar blij dat dit het internet is, want de (naar jouw zeggen) superieure economische kennis heeft wel zijn invloed gehad op je sociale kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:16 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal. Als je het topic doorleest, zul je zien dat ik op normale posts normaal reageer. Dat er users zijn die mij onderuit willen halen, willen beledigen of wat dan ook, waar ik vervolgens op dezelfde manier op reageer, lijkt mij niet meer dan logisch.
Mwah arrogantie is geen slechte eigenschap. Het wordt vervelend als het misplaatste arrogantie is. En maak je geen zorgen over mijn sociale kunnen. Ik sta prima mijn mannetjequote:Op donderdag 17 juli 2008 10:29 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Vind je het gek? Jouw hele toon is zo arrogant en egocentrisch als wat. Wees maar blij dat dit het internet is, want de (naar jouw zeggen) superieure economische kennis heeft wel zijn invloed gehad op je sociale kunnen.
Ik maak mij er niet druk om hoor, ik wijs je er enkel op. Tevens wordt het gewaardeerd, als men zelfs online de intentie toont om enigzinds sociaal gedrag te vertonen. Misplaatste of terechte arrogantie is dan is niet zo relevant.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:32 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Mwah arrogantie is geen slechte eigenschap. Het wordt vervelend als het misplaatste arrogantie is. En maak je geen zorgen over mijn sociale kunnen. Ik sta prima mijn mannetje
Zoals ik al zei: De manier waarop men op mij reageert, is dezelfde toon die men van mij terug kan verwachten. Of staat de toon die ik aansla tegen jou, je ook niet aan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik maak mij er niet druk om hoor, ik wijs je er enkel op. Tevens wordt het gewaardeerd, als men zelfs online de intentie toont om enigzinds sociaal gedrag te vertonen. Misplaatste of terechte arrogantie is dan is niet zo relevant.
Dit is dus een mooi voorbeeld van sociaal incompetent gedrag.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:44 schreef Fritztiaan het volgende:
De manier waarop men op mij reageert, is dezelfde toon die men van mij terug kan verwachten.
Wie goed doet, goed ontmoet. Wat je zaait zal je oogsten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:12 schreef dopa het volgende:
[..]
Dit is dus een mooi voorbeeld van sociaal incompetent gedrag.
Ik hoop dat het imago dat je online tracht te creëren geen indicatie is van je echt gedrag want dan ben je best beklagenswaardig...
Dan zul jij het nog druk krijgen komende zomer... druk en eenzaam overigens.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet. Wat je zaait zal je oogsten.
En respect verdien je door... het eens te zijn met jou mening?quote:Respect moet je verdienen, en dat doe je zeker niet door mij zo aan te spreken. Sterker nog, ik ga je dan afbranden, zo ben ik.
Gelukkig is dat niet aan jou om te bepalen. Verder kan ik je mededelen dat ik een zeer goed sociaal leven heb. Sterker nog, ik kom daar zelfs tijd voor tekort. Ben redelijk populair op mijn werk, op mijn sportschool waar ik 3 a 4 keer per week te vinden ben, en in mijn vrije tijd trek ik ook op met de nodige mensen. Allesbehalve eenzaam tyvmquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:53 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dan zul jij het nog druk krijgen komende zomer... druk en eenzaam overigens.
Waar heb ik dat gezegd? Ik vind het prima als er mensen zijn die het niet eens zijn met mij. Dat zorgt voor de discussie, waar je waarschijnlijk al van weet, dat ik er niet niet vies van ben, mits onderbouwd.quote:En respect verdien je door... het eens te zijn met jou mening?![]()
Mensen afbranden welke jou niet zinnen... eerlijk waar 'grow up'. Je voelt je zeker heel wat als je weer een dag als echte internetheld stoere posts hebt geplaatst. Het gaat niet eens meer of je inhoudelijk in dit topic het dichtst bij de waarheid zit. Het gaat om die vreselijke arrogante houding die je denkt te kunnen handhaven. Moet je verder lekker zelf weten, geeft ons weer meer popcorn momenten. Maar je maakt je echt compleet belachelijk...
Dit is toch niet serieus te nemen? Alsof we met fucking Gandhi zitten te filosoferen en we bij voorbaat kansloos zijn op enig te behalen eer...quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:49 schreef Fritztiaan het volgende:
Ohja, the bigger they come, the harder they fall, geldt niet voor mij. Bespaar je de poging om mij te "dissen" want daar ga je spijt van krijgen
allemaal niet nodig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik heb het even vluchtig doorgenomen (uitgebreide reply blijf ik je schuldig), ik moet namelijk zo weg. Maar er zijn 3 dingen die mij opvallen.
- Jij hebt het over 10 cent per cd
- Jouw bron, geeft aan dat de prijs lastig te bepalen is
- De conclusie is dat de prijs ligt rond de 60 cent per cd'tje ligt.
- Jouw bron gaat uit van oplage. Vervoerskosten, personeelskosten en winst worden daar niet in meegenomen
Het enige wat ik hieraan heb toe te voegen, is dat jouw bron uitgaat van een audiocd. Wat je vergeet is dat je veel meer bij een besturingssysteem krijgt.
- Boekwerk van circa 150 pagina's
- Speciaal papier voor het watermerk
Deze 2 zaken zullen de kosten ophogen.
Kort samengevat: Jouw bron geeft al aan dat jij mis zat + dat er nog kosten bij komen nav bovengenoemde zaken. Oftewel ik en niemand anders dan ik had gelijk over deze kwestie. De stelling dat een cd'tje 10 cent kost heb jij nota bene met je eigen bron onderuit gehaald![]()
Ik waardeer het wel dat jij de moeite hebt genomen om het degelijk te onderbouwen, jammerlijk genoeg wederom niet genoeg om mij onderuit te halen.
De misplaatste arrogantie is dan ook hilarisch![]()
Typerend voor zo'n types als jou inderdaad om meteen krampachtig heel hard te moeten roepen dat je sociaal leven zo geweldig is. Nee, dat hebben we echt nog niet eerder gezien...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:06 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet aan jou om te bepalen. Verder kan ik je mededelen dat ik een zeer goed sociaal leven heb. Sterker nog, ik kom daar zelfs tijd voor tekort. Ben redelijk populair op mijn werk, op mijn sportschool waar ik 3 a 4 keer per week te vinden ben, en in mijn vrije tijd trek ik ook op met de nodige mensen. Allesbehalve eenzaam tyvm
Ongegrond? MrDice en BobbyB hebben gewoon gelijk. Je begint meteen te roepen dat discussies met jou niet te winnen zijn, users (zoals ik) denken dan ook: "ach, laat dat kindje maar in zijn droomwereldje leven, hij komt zichzelf nog wel eens tegen" En jij maakt je echt compleet belachelijk met het krampachtig blijven volhouden dat je zo geweldig, goed, intelligent, sociaal enzovoorts bent, vind je het gek dan dat mensen je niet meer serieus gaan nemen? Arrogantie is wel degelijk een slechte eigenschap.quote:[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik vind het prima als er mensen zijn die het niet eens zijn met mij. Dat zorgt voor de discussie, waar je waarschijnlijk al van weet, dat ik er niet niet vies van ben, mits onderbouwd.
Waar het mij meer om gaat zijn de mensen die ongegrond mij denken de te flamen. Dit zijn trouwens de mensen die voor de popcornmomenten zorgen, omdat zij ongefundeerd denken te bashen en na 2 a 3 posts afdruipen als een hond met de staart tussen de benen. Over jezelf belachelijk maken gesproken
Dat sloeg meer op mensen die de discussie probeerde te verpesten door mij te flamen. Was niet bedoeld aan de mensen die er normaal aan mee dedenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:20 schreef MrDice het volgende:
Een goede discussie is inderdaad erg vermakelijk. Maar je komt wel te zelfverzekerd / uit de hoogte over. En dan dus de toon waarmee je sommigen probeert te intimideren is gewoonweg lachwekkend...
[..]
Dit is toch niet serieus te nemen? Alsof we met fucking Gandhi zitten te filosoferen en we bij voorbaat kansloos zijn op enig te behalen eer...
Dat het allemaal niet nodig is, doet niets af aan het feit dat het gewoon gebeurt. Het is ook tekenend dat jij met voorbeelden uit het verleden komt om je gelijk te halen. Helaas voor jou zijn die niet relevant.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
allemaal niet nodig.
Tot 5 jaar terug kreeg je gewoon een cd (of 2) met de image er op en dat was het, met als enige opdruk cd1 en cd2.
Verder gaf ik al aan dat de prijzen ondertussen lager zitten want brandbare cd`s liggen al voor onder de 50 eurocent in de winkel.
Overigens was 10 cent iets wat gechargeerd ver zit ik er zeker niet vanaf
Heb je hem ook weerquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Typerend voor zo'n types als jou inderdaad om meteen krampachtig heel hard te moeten roepen dat je sociaal leven zo geweldig is. Nee, dat hebben we echt nog niet eerder gezien...
[..]
Ongegrond? MrDice en BobbyB hebben gewoon gelijk. Je begint meteen te roepen dat discussies met jou niet te winnen zijn, users (zoals ik) denken dan ook: "ach, laat dat kindje maar in zijn droomwereldje leven, hij komt zichzelf nog wel eens tegen" En jij maakt je echt compleet belachelijk met het krampachtig blijven volhouden dat je zo geweldig, goed, intelligent, sociaal enzovoorts bent, vind je het gek dan dat mensen je niet meer serieus gaan nemen? Arrogantie is wel degelijk een slechte eigenschap.
Blijkbaar gebeurt het helemaal niet tegenwoordig of krijg je er wel een handleiding van 150 pagina`s plus duur papiertje bij je image die op de harddisk staat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:40 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet nodig is, doet niets af aan het feit dat het gewoon gebeurt. Het is ook tekenend dat jij met voorbeelden uit het verleden komt om je gelijk te halen. Helaas voor jou zijn die niet relevant.
Verder snap ik niet waar je blijft volhouden dat het rond de 10 cent zit. Meerdere mensen hebben al aangegeven dat het onzin is. Het is dat ik op mijn werk zit en het hier redelijk druk is, anders had ik jou een mooi grafiekje laten zien van een dergelijk productieproces en wat de kosten daarvan wel niet zijn.
Ik weet niet hoe lang je al op Fok! rondloopt. Zelf loop ik overigens nog niet eens zo heel lang mee. Maar als er iets is wat ik heb geleerd en waar ook prachtige foto's van zijn is:quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:37 schreef Fritztiaan het volgende:
Wat mij opvalt, is dat daar helemaal niks over gezegd wordt. Alsof ik de big bad wolf ben, waar iedereen over valt, maar degene die voor de aanleiding zorgt gaat vrijuit. Terwijl diegene daar toch echt zelf voor gezorgd heeft![]()
Het ging helemaal niet om een image, aangezien de herstelpartitie ook geen directe image bevat. Het is een soort image waar een sysprep aan vastzit, zodat hij deels naar eigen wens is aan te passen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Blijkbaar gebeurt het helemaal niet tegenwoordig of krijg je er wel een handleiding van 150 pagina`s plus duur papiertje bij je image die op de harddisk staat.
Het ging erom hoe duur het was om een image te leveren op cd en blijkbaar kon het in het verleden wel maar zou het nu opeens te duur zijn, het is dus wel degelijk relevant.
Verder gok ik dat je tabel bedoeld
Ik loop redelijk lang mee op Fok. Zo een kleine 3 jaar (niet met dit account) dus ik ben me wel bewust van het algemene niveau en daar stoor ik me an sich niet aan. Als je niveau zoekt ben je in KLB niet op de juiste plaats. GoT is een plaats waar op redelijk hoog niveau gediscussiert wordt, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:57 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al op Fok! rondloopt. Zelf loop ik overigens nog niet eens zo heel lang mee. Maar als er iets is wat ik heb geleerd en waar ook prachtige foto's van zijn is:
Dat jij de behoefte hebt om tegen elke troll vol gas in te gaan is op z'n zachtst gezegd minder slim. Jezelf verlagen tot het niveau wat je zelf zo verafschuwd doet afbreuk aan je inhoudelijke boodschap. In zekere zin troll je zelf net zo hard door met zinloze krachttermen te smijten. Als je echt zo pienter bent in dit soort discussies, dan zou je beter moeten weten. De echte troll negeren en de halve troll heb je zo onder de tafel geluld met inhoudelijke argumenten.
Doe je dit niet, dan beschouw ik (en kennelijk met mij wat anderen) je als niets meer dan een ordinaire schreeuwlelijk.
Mijn vorige pc had dit ook. Maar was hier toch echt niet van onder de indruk. Kijk, ik kan er wel mee omgaan. Maar de huismoeder met haar internet pctje van de aldi heeft geen idee wat ze aan het doen is. Gaat dan je harde schijf kapot, dan heb je een aardig probleem lijkt me zo. Zulke mensen kunnen makkelijker even een cdtje erin flikkeren wat zichzelf installeert, in plaats van eerst een herstelschijf branden na aanschaf...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:04 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet om een image, aangezien de herstelpartitie ook geen directe image bevat. Het is een soort image waar een sysprep aan vastzit, zodat hij deels naar eigen wens is aan te passen.
Waar het om ging, was dat er een Windows cd bijgeleverd zou moeten worden volgens TS.
Ohja ik heb het wel degelijk over een grafiek. een X en een Y as en een lijn
een grafiek om een kostenspecificatie te geven, het zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:04 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet om een image, aangezien de herstelpartitie ook geen directe image bevat. Het is een soort image waar een sysprep aan vastzit, zodat hij deels naar eigen wens is aan te passen.
Waar het om ging, was dat er een Windows cd bijgeleverd zou moeten worden volgens TS.
Ohja ik heb het wel degelijk over een grafiek. een X en een Y as en een lijn
Ik ben het deels met je eens. In een bedrijfssituatie is zoiets ideaal. Systemen kan je ontzettend snel imagen, zonder achteraf te hoeven kloten met een domein, computeraccounts ed. Puur omdat je dat tijdens "de installatie" nog invoert.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:36 schreef MrDice het volgende:
[..]
Mijn vorige pc had dit ook. Maar was hier toch echt niet van onder de indruk. Kijk, ik kan er wel mee omgaan. Maar de huismoeder met haar internet pctje van de aldi heeft geen idee wat ze aan het doen is. Gaat dan je harde schijf kapot, dan heb je een aardig probleem lijkt me zo. Zulke mensen kunnen makkelijker even een cdtje erin flikkeren wat zichzelf installeert, in plaats van eerst een herstelschijf branden na aanschaf...
Voor mijn gevoel is het toch een soort van afbreuk aan service.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |