zit je dan met je 1000+ pc/laptop..Moet je nog extra betalen ook.quote:
meer dan jij blijkbaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Lol jij snapt de duidelijk de ballen van economie. Of denk je dat het bij drukkosten blijft![]()
Ik noem even vervoerskosten, personeelskosten en nog wat zaken die ik over het hoofd zie.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nouja last. Anderen hebben er meestal last van. Over het algemeen als ik weer eens gelijk heb.
Als je toch altijd gelijk hebt heeft dat weinig zin.quote:Maar je bent inmiddels uitgepraat, of mag ik jou nog van repliek voorzien?![]()
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
meer dan jij blijkbaar![]()
In die 0,10 cent zit alles om dat cd`tje te maken (exclusief licentie natuurlijk) en het vervoeren van die krengen kost ook geen drol.
Aha, verklaart een hoop over jouw postgedrag. Blijkbaar bestaat jouw wereld alleen online. Dat kan, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*zucht*
[..]
Als je toch altijd gelijk hebt heeft dat weinig zin.
fxd... kkthxbaiquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:13 schreef MrDice het volgende:
And his E-Penis keeps growing and growing.![]()
All hail the mighty ruler of this topic!![]()
Oh echt, je maakt alleen maar een grotere kneus van jezelf op zo'n manier. Dat plaatje sloeg meer op jouw hele houding in dit topic. Ik heb me heel lang in weten te houden maar bij die reactie kon ik niet anders dan dat plaatje posten. Dat jij het dan weer moet betrekken op dat mijn wereldje (waar jij overigens nul-komma-niks van af weet) maakt je nog triester dan dat je al was. Persoonlijk worden als je weet dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:45 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Aha, verklaart een hoop over jouw postgedrag. Blijkbaar bestaat jouw wereld alleen online. Dat kan, maar val mij er niet mee lastig.
Ik heb het namelijk gehad over anderen. Dat kan online, maar net zo goed face to face zijn. Dat jij jouw verwachtingspatroon op mij projecteert, zegt in deze voldoende.
In Jip en Janneketaal: Anderen, kunnen in mijn leven ook mensen zijn met wie ik praat. Dat jij er vanuit gaat, dat dit zich allemaal online afspeelt, en communicatie geschiedt via een toetsenbord, tja.. das vrij treurig![]()
Ai rest mai kees
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:49 schreef Fritztiaan het volgende:
Ohja, the bigger they come, the harder they fall, geldt niet voor mij. Bespaar je de poging om mij te "dissen" want daar ga je spijt van krijgen
Waar intelligentie tekort schiet nemen de plaatjes het overquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh echt, je maakt alleen maar een grotere kneus van jezelf op zo'n manier. Dat plaatje sloeg meer op jouw hele houding in dit topic. Ik heb me heel lang in weten te houden maar bij die reactie kon ik niet anders dan dat plaatje posten. Dat jij het dan weer moet betrekken op dat mijn wereldje (waar jij overigens nul-komma-niks van af weet) maakt je nog triester dan dat je al was. Persoonlijk worden als je weet dat ik gelijk heb.
Die hele discussie ging al een aantal posts nergens meer over en als een user dan niet meer reageert denk jij dat jij hem wel even gepwned oid hebt.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben weg hier, wat een clown.
alsjeblieft zegquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:43 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Beargumenteer het anders eens, of wordt dat te moeilijk![]()
Vertel eens waarom het volgens jou maar 0,10 cent per cd'tje kost. Ik ben zeer benieuwd. Wees er wel op voorbereid dat ik jouw argumentatie waarschijnlijk de grond in boor met mijn kennis over economie. Heb het namelijk altijd erg interessant gevonden en mij erin verdiept.
Als je dat niet doet, beschouw ik je gewoon als een troll. Een troll die wilde dat hij is zoals mij, maar het staan in mijn schaduw niet eens waard is.
Whehehe als jij liever 1000 woorden typt dan 1 plaatje post ben je gewoon een inefficiėnte kutkneus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:30 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Waar intelligentie tekort schiet nemen de plaatjes het over
Je weet wat ze zeggen. 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Dus als je niet capabel genoeg bent om de 1000 woorden uit te schrijven....![]()
![]()
![]()
Hoppa en nu mag je gaan huilen in een hoekjequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:34 schreef Fritztiaan het volgende:
IK ben een zielige troll
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/6869036quote:u is het moeilijk een gemiddelde prijs van een cd aan te geven. Verschillende factoren hebben invloed op de fabricageprijs per exemplaar. Natuurlijk is de oplage van groot belang. Als je een paar honderd cd’s bestelt, kosten ze per stuk meer dan twee keer zoveel dan bij bestellingen van vijf of tienduizend. Een standaard-cd, bestaande uit het schijfje met opdruk, jewel case(Het transparante plastic doosje) en een boekje van vier pagina’s kost ongeveer 60 eurocent. Let wel, dit is bij een oplage van 10.000 stuks, een oplage die veel albums niet halen.
Laat ik even vooropstellen dat ik walg van de houding van Fritztiaan maar in beginsel heeft hij gelijk. 10 eurocent per geperste cd is gewoon onmogelijk ook bij grote oplages. Je vergeet even voor het gemak de aanmaak van de glassmaster, opstarten van de assemblage lijn, printen van de CD zelf aan de bovenkant (heb ik het nog niet over een kleurenprint). En al was het 10 eurocent is het nog altijd duurder dan eenmalig een ghost image maken en op een hidden partition op de hdd zetten. Dit is namelijk een eenmalig proces wat door de fabrikant in de assemblage lijn voltooid kan worden door gebruik van een interface waar de hdd even aan wordt gehangenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoppa en nu mag je gaan huilen in een hoekje![]()
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/6869036
Let wel dit is incl boekje en jewel case plus het is maar een oplage van 10.000 stuks.
Het is een oud artikel overigens want brandbare schrijfjes die duurder zijn om te maken zitten daar ondertussen al onder en daar zit dan al een marge over van de winkelier + een heffing van buma/stemra
Wheheheh als jij niet capabel genoeg bent om 1000 woorden te typen dan ben je gewoon een achterlijke trommeljosti.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehehe als jij liever 1000 woorden typt dan 1 plaatje post ben je gewoon een inefficiėnte kutkneus.
Nu ben ik echt weg.
Bedankt dat je objectief naar deze case kan kijken. Je input waardeer ik enom, ook als hij niet in mijn voordeel gold.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Laat ik even vooropstellen dat ik walg van de houding van Fritztiaan maar in beginsel heeft hij gelijk. 0.10 eurocent per geperste cd is gewoon onmogelijk ook bij grote oplages. Je vergeet even voor het gemak de aanmaak van de glassmaster, opstarten van de assemblage lijn, printen van de CD zelf aan de bovenkant (heb ik het nog niet over een kleurenprint). En al was het 0.10 eurocent is het nog altijd duurder dan eenmalig een ghost image maken en op een hidden partition op de hdd zetten. Dit is namelijk een eenmalig proces wat door de fabrikant in de assemblage lijn voltooid kan worden door gebruik van een interface waar de hdd even aan wordt gehangen
ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
meer dan jij blijkbaar![]()
In die 0,10 cent zit alles om dat cd`tje te maken (exclusief licentie natuurlijk) en het vervoeren van die krengen kost ook geen drol.
Waarschijnlijk was die OEM gewoon een "system builder" versie. Die mag gewoon verkocht worden. Het verschil met de retail is: Micosoft geeft geen actieve support en het bind zich aan je hardware. Bij teveel veranderingen geld je licentie niet meer. Bij retail kan die dan weer vrijgegeven worden OEM/systembuilder niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:20 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Tuurlijk is er geen probleem... voor jou. De verkoper (Dynabyte) heeft zich schuldig gemaakt aan contractbreuk. Zijn geen misselijke boete's kan je ik je vertellen
Dat jij het verschil niet weet tussen capabel en geen zin in is toch meer aan jou te wijten. Als ik zo slim ben om met 1 plaatje 1000 woorden te omschrijven ben jij een domme oetlul als jij 1000 woorden gaat schrijven terwijl je dat met 1 plaatje kan doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wheheheh als jij niet capabel genoeg bent om 1000 woorden te typen dan ben je gewoon een achterlijke trommeljosti.
BobbyB even over puntje 4: Wie heeft er hier al 3x gezegd dat ie weg ging?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet weet tussen capabel en geen zin in is toch meer aan jou te wijten. Als ik zo slim ben om met 1 plaatje 1000 woorden te omschrijven ben jij een domme oetlul als jij 1000 woorden gaat schrijven terwijl je dat met 1 plaatje kan doen.
Deze "discussie" geeft opnieuw jouw niveau aan.
1. Dat je zo dom bent om 1000 woorden te geen typen als het met 1 plaatje kan
2. Dat je persoonlijk word op het moment dat je weet dat ik gelijk hebt
3. Er een vergelijking bij haalt die kant noch een lul op een drumstel raken.
4. Dat je maar door blijft ratelen en je gelijk wil halen.
Doe vooral waar je zin in hebt, maar je komt bij mij echt over als de grootste bosmongool ooit, en dat wil heel wat zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |