Ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef xyz147 het volgende:
*Wacht op plaatje...
Die is wel weer masterquote:
Gelukkig zag ik de naam eronder staanquote:
Ik kijk het helaas wel, maar ik kan er inderdaad niet als de beste tegen neequote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef W1ZZ het volgende:
TS volgens mij is de echte klacht dat je een mietje bent en niet naar dit soort filmpje durft te kijken?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:25 schreef reetveter het volgende:
Maar even weer na dat plaatje toe, is dat joch zen poot trouwens kwijt?
Tuurlijk welquote:
die 2equote:
Ik heb precies hetzelfde. Zelfde geldt voor iets uit de kom ofzoquote:Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik hoef alleen niks te zien breken zei ik toch al
. Als ze nou iemand afraggen vind ik het best
. Anders zat ik niet op kickboxen.
Het is alleen dat breken he
Kom je wel weer overheenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik hoef alleen niks te zien breken zei ik toch al
. Als ze nou iemand afraggen vind ik het best
. Anders zat ik niet op kickboxen.
Het is alleen dat breken he
Zeker weten?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meer filmpjes trouwens.Dat mensen zo dom kunnen zijn.
Dat uit de kom heb ik geen last vanquote:Op maandag 14 juli 2008 16:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Zelfde geldt voor iets uit de kom ofzo![]()
Ziet zo ziek uit
whehehehquote:Op maandag 14 juli 2008 17:43 schreef Alfred_Jodokulus het volgende:
Kwek, kwek man!
Zoals die 2e punk zijn arm weer wil terugdrukken
Hoe fucking dom ben je dan?
Viel me nog mee dat hij niet meteen begon met krassenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
whehehehNouja mischien had die drank op
WTF!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:53 schreef intraxz het volgende:
Gister stond me er toch een misslijkmakend filmpje op dumpert (![]()
) Iets met een man en een metro en een peron. Als je geen nare dingen wil zien moet je niet klikken.
http://www.dumpert.nl/med(...)o_niet_helemaal.html
Betere beschrijving?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:54 schreef reetveter het volgende:
Betere beschrijving van het filmpje aub. Anders ga ik zo klikken
ja dat wil ik ook wetenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:39 schreef reetveter het volgende:
En weet iemand nou of die zijn poot kwijt isDat zou wel een troost zijn
Ik weet al genoegquote:Op maandag 14 juli 2008 17:56 schreef Alfred_Jodokulus het volgende:
[..]
Betere beschrijving?
Uhm, man tussen metro en perron?
Deaud?!
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:02 schreef intraxz het volgende:
Tussen een metro en peron in staan? daar ist ganz te weinig ruimte voor.!!
eh... zien?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:15 schreef reetveter het volgende:
Of zon filmpje van zon joch dat te snel het spoor oprent en geschept word door zoeen trein
Ik heb hem echt niet op mijn computer staan, me broertje wel. Moet je wachten tot die behangplakker terug is van vakantiequote:
kleine tegenvaller, ben stiekem benieuwdquote:Op maandag 14 juli 2008 18:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb hem echt niet op mijn computer staan, me broertje wel. Moet je wachten tot die behangplakker terug is van vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |