quote:Op maandag 14 juli 2008 16:33 schreef captaintokyo het volgende:
Hierbij nog een paar foto's:
(Delete deze post maar als het teveel foto's zijn)
Hoewel ik er zelf nog niet geweest ben hoor ik van anderen dat dat inderdaad de moeite waar is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het waard om naar San Siro te gaan zonder dat er een wedstrijd is?
Ja, heb ik ook gedaan. Ook zonder publiek erg imponerendquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, erg leuk stadion. Het oogt alleen erg oud.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alleen via Wigan lijkt me als non-member zijnde.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:29 schreef Batflyer het volgende:
Mijn planning:
16-08: West Ham United - Wigan Athletic (nog geen kaarten geregeld, maar moet denk ik wel lukken)
128. Gemeentelijk Sportpark-KVSK Unitedquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
127. Stadion Den Dreef-OH Leuven
OH Leuven v Tubize @ Belgische eindronde
Dat Olympisch stadion heb ik in geslapen op weg naar Tallinn-Twente.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:55 schreef DRD het volgende:
En dan vergeet je natuurlijk altijd iets......
Op de terugvlucht, had ik een stop over van 5 uur op Helsinki. Sommige mensen gaan dan slapen op het vliegveld, stellen zich aan dat ze zo'n zware dag hebben en hebben vervolgens in Nederland de zwaarste jetlag die je kan hebben, bijna een week lang. Anderen zijn gewoon wakker, een enkeling gaat even de stad in om toeristisch te doen.
En dan heb je de groundhopper. En die pakt dan toch even twee stadions mee:
121 Olympisch Stadion Helsinki.
Na door de catacomben gedwaald te hebben en even op de sintelbaan gelopen, dan toch de lift gevonden de hoge toren op (de beveiliging geloofde ook al niet dat ik verdwaald was, heel typisch......) en deze foto gemaakt:
122 Finnair Stadium, Helsinki.
Vlakbij het Olympsich stadion ligt het normale stadion van HJK Helsinki. En als je een vlucht van 11 uur en één geslaagde groundhoppoging hebt, na 3 geweldige weken vakantie, dan ben je best bereid nog even over een hek (zonder punten) te klimmen om ook dit stadion van binnen te bezichten.
Ik was er gisteren ook aanwezig, alleen dan in het gastenvak. Was er al eerder met DarkShine geweest met een wedstrijd van KVSK United tegen KV Mechelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
128. Gemeentelijk Sportpark-KVSK United
KVSK United v Roda JC @ vriendschappelijk
Hier is de lijst ook nog bedroevend hoor:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Nederland
1: Amsterdam ArenA - Ajax
2: Kaalheide - Roda JC
3: Parkstadlimburg stadion - Roda JC
4. De kuip - feyenoord
Hehe, al die amateurcomplexenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef denniz1974 het volgende:
Hier mijn lijst (via de onderstaande link opent een excelbestand)
De boel is opgesplitst in 2 lijsten: een lijst van stadions met wedstrijdbezoek en een lijst zonder wedstrijdbezoek. Beide lijsten samen = 253 stadions
KLIKKKK btw even het juiste tabblad aanklikken ...
Ah, 1 van de 55quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:07 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ik was er gisteren ook aanwezig, alleen dan in het gastenvak. Was er al eerder met DarkShine geweest met een wedstrijd van KVSK United tegen KV Mechelen.
Heb ik nog een foto van gemaakt. Ben je net 3 weken wezen backpakken, loop je weer tegen een hostel aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:38 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Dat Olympisch stadion heb ik in geslapen op weg naar Tallinn-Twente.
Zit een hostel in aan de achterkant
En hoeveel heb je er met alleen (voormalig) profvoetbal?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef denniz1974 het volgende:
De boel is opgesplitst in 2 lijsten: een lijst van stadions met wedstrijdbezoek en een lijst zonder wedstrijdbezoek. Beide lijsten samen = 253 stadions
Buiten de amateurcomplexen toch een aardige lijst.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef denniz1974 het volgende:
Ja zoiets, ghehehe. Was sowieso weinig volk daar. Had je ook nog onze boeren vanuit het gastenvak meegekregenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ah, 1 van de 55
Was voor dus de eerste keer maar vind het wel een geinig stadionnetje, zal er komend seizoen zeker meer komen.
Hier worden alleen stadions van BVO's geteld. Dus eigenlijk meer stadionhopping dan groundhopping.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef denniz1974 het volgende:
Nu in Nederland ook degradatie vanuit de eerste divisie mogelijk is, legt dat jullie grens ook anders ?
Is een wedstrijd bij de amateurs nu ineens wel een doel als groundhop of niet ?
Voor mij maakte het al die tijd niks uit !
Ik neem gewoon de naam over van de tickets. Dat anderen dan niet zouden weten om welk stadion het gaat, is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef denniz1974 het volgende:
@ Gatalin ....
Waarom noem je al die stadions in Duitsland bij hun gesponsorde namen? Het Easycredit Stadion.... geen flauw idee van wie dat in hemelsnaam is, maar als je het hebt over het Frankenstadion, dan zal 99% weten dat je het over 1. FC Nürnberg hebt.
Hoe vond je overigens de sfeer bij FC Haarlem - Top Oss ? Ik heb nog even overwogen om niet naar FC Zwolle te rijden, maar FC Haarlem te doen.
Shame shame, ik was er nog niet eerder geweest; eens moet het dan maar gebeuren. Afgaande op de doelpuntrijke ontmoetingen in de vorige drie seizoenen, verwachtte ik dan ook heel wat ... 0-0 dus niet. Toch een aardige pot gezien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
Zwolle... daar ga ik dus echt niet voor m'n plezier naartoe he. Wát een lelijke blokkendoos is dat geworden zeg!
Maar wat doe je dan als het stadion een andere naamsponsor krijgt ? Stel: je bent bij NAC geweest toen het stadion nog het Fuji-filmstadion heette, daarna werd het Mycom-stadion en nu Rat Verlegh-stadion. Pas je het dan iedere keer aan ? (btw: dit is geen kritiek of zo, maar gewoon een vraagje)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik neem gewoon de naam over van de tickets. Dat anderen dan niet zouden weten om welk stadion het gaat, is niet mijn probleem
Nee, het geeft wat dat betreft ook een mooi tijdsbeeld. Zo blijft het Arke Stadion gewoon als het Arke Stadion in mijn lijst staan, al zal ik er wel /Grolsch Veste achter plakken als ik hem bezocht heb.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:04 schreef denniz1974 het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als het stadion een andere naamsponsor krijgt ? Stel: je bent bij NAC geweest toen het stadion nog het Fuji-filmstadion heette, daarna werd het Mycom-stadion en nu Rat Verlegh-stadion. Pas je het dan iedere keer aan ? (btw: dit is geen kritiek of zo, maar gewoon een vraagje)
Er waren in Bielefeld 8100 toeschouwers waarvan zo'n 3000 Borussia fans.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:10 schreef denniz1974 het volgende:
Je hebt wel waar voor je geld gehad. Wat vond je van het nieuwe stadion van Paderborn ? Hoe was de publieke belangstelling in Bielefeld ?
Het is dat ik momenteel even m'n prioriteiten elders leg, anders had ik wellicht ook dezelfde dubbel gedaan als jij.
Heb je ook ergens op internet een plekje waar je foto's plaatst ? Ben erg benieuwd.
Het is inderdaad één van de lelijkste 'nieuwbouw' stadions die ik heb bezocht (samen met de arena en dat van Zwolle).quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een gedrocht, dat nieuwe ding van Paderborn.
Vond dat wel tegenvallen,vorig jaar naar Bielefeld-Dortmund geweest en ondanks dat het echt propvol was kwam de sfeer alleen maar vanuit Dortmund kant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het is inderdaad één van de lelijkste 'nieuwbouw' stadions die ik heb bezocht (samen met de arena en dat van Zwolle).
Dat stadion van Arminia daarentegen.![]()
Daar wil ik nog eens naar toe als Arminia Bielefeld zelf speelt.
Dat is echt by far het lelijkste stadion dat ik ooit gezien hebquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:48 schreef fanneke het volgende:
Paragon Arena in Paderborn...
Aan de buitenkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toegang naar het uitvak:
[ afbeelding ]
Onder de tribunes kun je het halve stadion langs lopen:
[ afbeelding ]
De staantribune waar de (fanatieke) thuisaanhang staat:
[ afbeelding ]
De hoofdtribune:
[ afbeelding ]
De zittribune aan de andere lange zijde:[ afbeelding ]
De staantribune aan de overzijde (rechtse gedeelte is het uitvak):
[ afbeelding ]
Lijkt me meer iets voor dit topic:quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben in London in het weekend van 24 oktober. Heb al gekeken naar de fixtures voor de zaterdagwedstrijden van de verschillende clubs. Tottenham speelt tegen Bolton, maar daar ben ik al eens geweest. Daarom wordt het een divisietje lager Charlton. Iemand ervaring met de club? Ze spelen tegen Burnley die dag dus ik neem aan dat er genoeg kaarten zijn.
Nee, ik had hem bij die Finke (soort Ikea) even voorbij het stadion geparkeerd, en niet op de aangegeven parkeerplaats voor het voetbal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 07:44 schreef spurs het volgende:
Fanneke,
Moest je nog lang wachten voordat je van de parkeerplaats af kon rijden?
Daar kun je makkelijk aan kaarten komen. Leuk stadion trouwens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben in London in het weekend van 24 oktober. Heb al gekeken naar de fixtures voor de zaterdagwedstrijden van de verschillende clubs. Tottenham speelt tegen Bolton, maar daar ben ik al eens geweest. Daarom wordt het een divisietje lager Charlton. Iemand ervaring met de club? Ze spelen tegen Burnley die dag dus ik neem aan dat er genoeg kaarten zijn.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de rest ook nog de Coventry v Aldershot bezocht, maar dat stadion had ik al een keer gezien met DG
Ik ben als een Japanner tekeer gegaan. Ik zal er binnenkort hier wat plaatsen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:59 schreef Ajaxfan het volgende:
Heb je toevallig foto's gemaakt van die stadions?
Wat een prijs.. 15 euro voor een bekerwedstrijd.... Laatst bij GBA tegen roda (oefen) ook 15 euroquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:41 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 165: Stadion De Schalk (KVC Willebroek-Meerhof - FC Brussels 1-3, Cofidis Cup)
[ afbeelding ]
Een echt stadion, en dat voor een 3e klasser.![]()
De ingang:
[ afbeelding ]
De niet onaardige hoofdtribune:
[ afbeelding ]
Aan de andere lange zijde een overdekte staantribune:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achter de doelen onoverdekt staan. De lichtmasten zijn op de atletiekbaan naast het stadion gericht. Het voetbalstadion zelf heeft geen lichtinstallatie.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De opkomst van beide elftallen (met op de achtergrond het uitvak met FC Brussels supporters):
[ afbeelding ]
Is dat een stadion?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:41 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 165: Stadion De Schalk (KVC Willebroek-Meerhof - FC Brussels 1-3, Cofidis Cup)
[ afbeelding ]
Een echt stadion, en dat voor een 3e klasser.![]()
De ingang:
[ afbeelding ]
De niet onaardige hoofdtribune:
[ afbeelding ]
Aan de andere lange zijde een overdekte staantribune:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achter de doelen onoverdekt staan. De lichtmasten zijn op de atletiekbaan naast het stadion gericht. Het voetbalstadion zelf heeft geen lichtinstallatie.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De opkomst van beide elftallen (met op de achtergrond het uitvak met FC Brussels supporters):
[ afbeelding ]
26. ADO Den Haag Stadionquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:52 schreef Gatalin het volgende:
25. Sportpark Schoonenberg
Ik zal weer eens een update plaatsen, want de afgelopen drie weekenden ben ik naar Schotland/Engeland gegaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
Net terug van een weekje Engeland en daa flink wat wedstrijden gezien.
221. Glanford Park -> Scunthorpe United
222. Northolme -> Gainsborough Trinity
223. City Ground -> Nottingham Forest
224. Alder Street -> Atherton Colleries
225. Gigg Lane -> Bury
226. Bootham Crescent -> York City (vond ik persoonlijk de leukste van de week)
227. Odsal -> Bradford Park Avenue
228. Griffin Park -> Brentford
Voor de rest ook nog de Coventry v Aldershot bezocht, maar dat stadion had ik al een keer gezien met DG
Heb afgelopen avond de wedstrijd vanuit vak 307 mogen volgen. Een mooie uitbreiding en een zeer goede sfeer, Twente mag trots wezen. Aan de ene kant jammer dat het niet uitverkocht was, maar hierdoor kon ik wel makkelijk aan een kaartje komen...quote:03 Arke Stadion/Grolsch Veste
OK, ik heb er ook nog wat van mijn trip naar Duitsland afgelopen maand.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijft een prachttopicserie dit, zeker met de toevoeging van foto's. Ga zo door.
Vertel eens...quote:
Ze zijn lelijk (we hebben nog een paar foto's die dat onderschrijvenquote:
Gewoon Greuther Furth, die shamrock staat ook in hun logo.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die lichtmasten bij dat Playmobilstadion zijn echt geniaal.
Die tribune met die Shamrock, waar is dat?
Zoals Robjuhhh al meldt bij Greuther Fürth. Bijnaam van die club is Kleeblatt (zie zittribune andere lange zijde).quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die lichtmasten bij dat Playmobilstadion zijn echt geniaal.
Die tribune met die Shamrock, waar is dat?
Ik verwacht het definitieve programma voor dat weekend deze week.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Weet jij eigenlijk wanneer de Duitse wedstrijden van 24 oktober worden bekend gemaakt? Zit eraan te denken om dan weer richting Duitsland te trekken als er een wedstrijdje in de buurt is.
Vorig seizoen is de nieuwe tribune voor de thuissupporters neergezet, aan het begin van dit seizoen was de tribune achter de andere goal (met o.a. de uitvakken) klaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:13 schreef Robjuhhh het volgende:
Sinds wanneer is dat stadion vernieuwd, want met Aachen twee jaar terug was het nog zowat het oude stadion? Of is dat gewoon een nieuw stadion?
Bij deze dan...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:10 schreef Robjuhhh het volgende:
Jammer dat ik foto's mis van het destijds gebruikte Olympisch zwembad achter het stadion(gelegen achter de lange zijde, niet de hoofdtribune). Tevens lag het plein van de Openingsceremonie ook gewoon naast het stadion, weliswaar in verval toen ik er de laatste keer was. Zijn toch mooie details, die naar mijn inziens gewoon bij het stadion horen.
Vandaag zijn door de DFL alle speeldata in de Bundesliga & 2. Bundesliga tot de winterstop (t/m 17e speeldag) vastgesteld.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Weet jij eigenlijk wanneer de Duitse wedstrijden van 24 oktober worden bekend gemaakt? Zit eraan te denken om dan weer richting Duitsland te trekken als er een wedstrijdje in de buurt is.
Bedankt. Ik zal eens kijken of er iets leuks bijzit op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vandaag zijn door de DFL alle speeldata in de Bundesliga & 2. Bundesliga tot de winterstop (t/m 17e speeldag) vastgesteld.
Voor het weekend van 24/26 oktober zie:
http://www.kicker.de/news(...)n/2008-09/spieltag/9
Jammer dat het blijkbaar heel erg leeg was. Ik was van de zomer bij de oefenwedstrijd Hertha - Liverpool. Stuk voller toen, wel bijzonder gezellig daar. Lekker rond het stadion hangen in het gras.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:52 schreef fanneke het volgende:
Hertha BSC - Saint Patrick's Athletic (2-0, 1e ronde UEFA Cup)
Je valt in herhaling.quote:
Ik vind hem schitterend! Wat een sfeertje, heerlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
Je bent waarschijnlijk iemand die meer houdt van zo'n '13 in een dozijn' fantasieloos nieuwbouw-stadion.
Inderdaad, dat is wel stom. Excuses.quote:
Foute aanname, verre van juist.quote:Je bent waarschijnlijk iemand die meer houdt van zo'n '13 in een dozijn' fantasieloos nieuwbouw-stadion.
Weekje Schotland/Engeland achter de rug, dus weer wat stadions erbij:quote:
242. Preussen Stadion -> Preussen Münsterquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:22 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Weekje Schotland/Engeland achter de rug, dus weer wat stadions erbij:
236. Tulloch Caledonian Stadium -> Inverness Caledonian Thistle
237. Almondvale Stadium -> Livingston FC
238. McDiarmid Park -> St. Johnstone
239. Easter Road -> Hibernian
240. St. James' Park -> Newcastle United
241. Old Trafford -> Man United
Niks speciaals. Alleen werd er omgeroepen dat de mensen na de wedstrijd hun zitje konden meenemen.quote:Op zondag 2 november 2008 09:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
Was er nog iets speciaals te doen om die hoofdtribune? Ik hoorde vorige week dat het de wedstrijd tegen Kleve de laatste was dat die nog in gebruik zou zijn.
243. Lohrheide Stadion -> Wattenscheidquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:51 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
242. Preussen Stadion -> Preussen Münster
Heb er gisteren ook nog ff Bolton Wanderers,Oldham Athletic en Bury FC bij gedaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:51 schreef Dos37 het volgende:
2 mooie stadion erbij,
City of Manchester Stadium. Was geweldig mooi maar
Old Trafford was nog mooier![]()
Ze hebben plannen om te verhuizen naar een stadion ingebouwd in een soort terp. 15.000 man moeten daar dan inkunnen.quote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef fanneke het volgende:
Wat foto's van mijn bezoek aan Kickers Emden afgelopen zaterdag.
Het is zo'n stadionnetje dat je eigenlijk meer in België verwacht:
Ook zo'n weemoed naar oude meukquote:Op donderdag 13 november 2008 12:02 schreef Robjuhhh het volgende:
Zo kaartje voor Rot-Weiss Oberhausen is binnen, weer eens naar een stadion ala Kaalheide.
Ik zou oneerlijk zijn als ik zeg dat de nieuwe stadions mij wel bevallen, maar lieg wel als ik zeg dat oude stadions mij niets meer doen. Vooral als het een stadion betreft zoals als Kaalheide was zul je er zeker een nog specialer gevoel bij hebben.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ook zo'n weemoed naar oude meuk? Oberhausen gaf mij een Gemeentelijk Sportpark gevoel. Zelfs de regen in de bek was aanwezig, toen ik er was.
244. Recreation Ground -> Aldershotquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
243. Lohrheide Stadion -> Wattenscheid
Echt een verschrikkelijk slechte wedstrijd tussen Wattenscheid en SF Siegen. WEl bizar om te zien dat deze club, die in de jaren negentig nog in de Bundesliga speelde, nog maar 657 mensen trekt.
245. Riverside Stadium -> Middlesbroughquote:Op zondag 16 november 2008 09:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
244. Recreation Ground -> Aldershot
Leuk stadion, leuke tweede helft (eerste helft was een draak) en de beste sfeer die ik tot nu toe in de Engelse lower leagues heb meegemaakt. Een echte aanrader voor iemand die voor het eerst kennis wil maken met Engels lower league voetbal.
Voor het eerst in 4 maanden weer eens een stadion aan mijn lijst kunnen toevoegen:quote:
Van de afgelopen maanden:quote:Op woensdag 3 december 2008 15:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
245. Riverside Stadium -> Middlesbrough
246. Eastlands -> Manchester City
Beide stadions leken me op voorhand helemaal niets, maar Eastlands viel me eigenlijk nog wel mee. Qua wedstrijd was de Manchester Derby een beetje een tegenvaller. Vooral qua sfeer had ik er meer van verwacht. Dat was hetgeen er wel goed inzat bij Middlesbrough v Newcastle United. Erg leuke dag gehad daar in Middlesbrough, waar Alves opviel door erg matig voetbal.
Leuke foto's... Fulham, daar wil ik ook nog wel een keer gaan kijken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:10 schreef Prosac het volgende:
Even wat foto's van mijn reisje naar Londen. Bezoekje aan Stamford Bridge, Craven Cottage en Fulham - Portsmouth
Haha, nou deze man heeft er wel wat meer dan mij bezocht. Ik ben ook vooral op de UK gericht, dus ik denk niet dat ik de 500 ooit ga halenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:34 schreef Breach het volgende:
Zien we Barnett Bee over een paar jaar ook zo?
http://www.ad.nl/video/29(...)voetbalstadions.html
Hoeveel kosten zulke weekendjes je nou? Ga je gewoon cheap-ass met Ryanair enzo of gewoon als een soort Amstellovichquote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Haha, nou deze man heeft er wel wat meer dan mij bezocht. Ik ben ook vooral op de UK gericht, dus ik denk niet dat ik de 500 ooit ga halen![]()
Dit weekend trouwens weer in Engeland geweest. Veel paniek vooraf over het slechte weer, maar dat viel erg mee. Ik heb de Steel City derby bezocht (voor het eerst sinds 1914 slaagde Sheffield Wednesday erin om twee keer te winnen in een seizoen van de rivaal) en daarna doorgereden naar Leicester v Oldha,. slechte wedstrijd maar mooi om te zien dat veldspeler Dean Windass (sowieso een cultheld) 35 minuten de nul kon houden.
151. Bramall Lane -> Sheffield United
152. Walkers Stadium -> Leicester City
Volgende week naar Queen of the South v Airdrie en Celtic v Rangers. Beide stadions heb ik al bezocht, dus er komt even niets bij op mijn lijstje. Waarschijnlijk in april pas weer.
Leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef captaintokyo het volgende:
Woensdag naar Japan-Australie geweest voor de WK kwalificatie. Matige wedstrijd waarin Japan die iets betere ploeg was, maar het bleef 0-0... Stadion: Nissan Stadium, Yokohama. Toeschouwers: 66000.
[ afbeelding ]
Mount Fuji vanuit het vliegtuig (onderweg naar de wedstrijd)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
169.Stade Velodrome - Olympique Marseillequote:Op zondag 30 november 2008 10:32 schreef NeedeRadicals het volgende:
168. ADO Den Haag Stadion - ADO Den Haag
ADO Den Haag-FC Twente 1-2
Stadions met wedstrijd: 86
Stadions zonder wedstrijd: 82
Die staat al op mijn lijstje van jaren geleden maar ga over een paar weken weer een keer kijken. Hoe staat het er voor met de bouw van het nieuwe Tivoli?quote:
quote:België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier
Bosnië en Herzegovina
03. Stadion Prijedor, Prijedor
Duitsland
04. Volkswagen Arena, Wolfsburg
05. Weserstadion, Bremen
06. AOL-Arena, Hamburg
07. Millerntor, Hamburg
08. Preußenstadion, Münster
09. Paul Janes Stadion, Düsseldorf
10. Ruhrstadion, Bochum
11. Lohrheidestadion, Wattenscheid
12. Georg-Melches-Stadion, Essen
13. AWD Arena, Hannover
14. Eintracht Stadion, Braunschweig
15. MSV Arena, Duisburg
Engeland
16. Highbury, Londen
17. Craven Cottage, Londen
18. White Hart Lane, Londen
19. Portman Road, Ipswich
20. Huish Park, Yeovil
21. Ashton Gate, Bristol
22. Memorial Stadium, Bristol
Finland
23. Urheilupuisto, Mikkeli
24. Olympiastadion, Helsinki
25. Finnair Stadium, Helsinki
26. Lahden Stadion, Lahti
27. Harju, Jyväskylä
28. Väinölänniemi, Kuopio
Frankrijk
29. Stade de France, Saint Denis
Ierland
30. Dalymount Park, Dublin
31. Croke Park, Dublin
32. Tolka Park, Dublin
33. Carlisle Grounds, Bray
Italië
34. Stadio Artemio Franchi, Florence
35. San Siro, Milaan
36. Stadio Comunale G. Sinigaglia, Como
Nederland
37. Stadion Oosterpark, Groningen
38. Stadion De Langeleegte, Veendam
39. Gelredome, Arnhem
40. Arke Stadion, Enschede
41. Philips Stadion, Eindhoven
42. De Kuip, Rotterdam
43. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
44. Alkmaarderhout, Alkmaar
45. Wagner & Partners Stadion, Sittard
46. Willem II Stadion, Tilburg
47. Stadion Galgenwaard, Utrecht
48. Mandemakers Stadion, Waalwijk
49. De Goffert, Nijmegen
50. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
51. Rat Verlegh Stadion, Breda
52. De Vijverberg, Doetinchem
53. Amsterdam ArenA, Amsterdam
54. Sparta Stadion, Rotterdam
55. Woudestein, Rotterdam
56. RBC Stadion, Roosendaal
57. Unive Stadion, Emmen
58. Oosterenk Stadion, Zwolle
59. Veronica Stadion, Volendam
60. Zuiderpark Stadion, Den Haag
61. Stadion de Koel, Venlo
62. Cambuur Stadion, Leeuwarden
63. Sportpark Berg & Bos, Apeldoorn
64. Polman Stadion, Almelo
65. Adelaarshorst, Deventer
66. ECCO Stadion, Den Bosch
67. Euroborg, Groningen
68. DSB Stadion, Alkmaar
69. Olympisch Stadion, Amsterdam
70. Sportpark Schoonenberg, IJmuiden
Noorwegen
71. Bislett Stadion, Oslo
Servië
72. Stadion Partizana, Belgrado
Spanje
73. Camp Nou, Barcelona
Turkije
74. Fenerbahçe Sükrü Saracoglu Stadi, Istanbul
Zuid-Afrika
75. Athlone Stadium, Kaapstad
Zweden
76. Rasunda Stadion, Stockholm
77. Stockholms (Olympisch) Stadion, Stockholm
78. Söderstadion, Stockholm
En dat klopt inderdaad. Zes wedstrijden bezocht in Engeland/Wales, waarvan er vijf stadions nieuw waren voor mij (Villa Park had ik al bezocht). Dus dat zijn nummer 253, 254, 255, 256 & 257.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Haha, nou deze man heeft er wel wat meer dan mij bezocht. Ik ben ook vooral op de UK gericht, dus ik denk niet dat ik de 500 ooit ga halen![]()
Dit weekend trouwens weer in Engeland geweest. Veel paniek vooraf over het slechte weer, maar dat viel erg mee. Ik heb de Steel City derby bezocht (voor het eerst sinds 1914 slaagde Sheffield Wednesday erin om twee keer te winnen in een seizoen van de rivaal) en daarna doorgereden naar Leicester v Oldha,. slechte wedstrijd maar mooi om te zien dat veldspeler Dean Windass (sowieso een cultheld) 35 minuten de nul kon houden.
251. Bramall Lane -> Sheffield United
252. Walkers Stadium -> Leicester City
Volgende week naar Queen of the South v Airdrie en Celtic v Rangers. Beide stadions heb ik al bezocht, dus er komt even niets bij op mijn lijstje. Waarschijnlijk in april pas weer.
quote:Nederland:
1. Top Oss - Heesen Yacht Stadion
2. Sparta Rotterdam - Sparta Stadion
3. Feyenoord - De Kuip
4. Heracles Almelo - Polman Stadion
5. NEC Nijmegen - McDos Gofferstadion
6. PSV Eindhoven - Philips Stadion
7. RKC Waalwijk - Mandemakers Stadion
8. VVV-Venlo - De Koel
9. FC Utrecht - De Galgenwaard
10. AFC Ajax - Amsterdam Arena
11. ADO Den Haag - Zuiderparkstadion
12. Willem 2 - Willem 2 Stadion
13. Helmond Sport - De Braak
14. FC Twente - Arke Stadion
15. FC Groningen - Euroborg
16. FC Groningen - Oosterparkstadion
17. SC Excelsior - Woudestein
18. MVV Maastricht - De Geusselt
19. Fortuna Sittard - De Baandert
20. Fortuna Sittard - Wagner & Partners Stadion
21. Roda JC - Gemeentelijk Sportpark
22. Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
23. De Graafschap - De Vijverberg
24. SC Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
25. Vitesse - Gelredome
26. FC Eindhoven - Jan Louwers stadion
27. BV Veendam - De Lange Leegte
28. RBC Roosendaal - RBC Stadion
29. FC Dordrecht - GN Bouw Stadion
30. FC Den Bosch - De Vliert
31. FC Zwolle - Oosterenk Stadion
32. AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
33. NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
34. FC Volendam - Kras Stadion
Duitsland;
35. Alemannia Aachen - Tivoli
36. Hertha BSC - Berliner Olympiastadion
37. FC Augsburg 1907 - Rosenaustadion
38. VFL Osnabruck - OSNAtel Arena
39. VfB Stuttgart - Gottlieb-Daimler Stadion
40. 1. FSV Mainz 05 - Bruchwegstadion
41. 1860 Munchen - Allianz Arena
42. TuS Koblenz - Stadion Oberwerth
Engeland
43. Tottenham Hotspur - White Hart Lane
44. Millwall FC - The Den
45. Queens Park Rangers - Loftus Road
België
46. Royal Kapellen FC - Jos Van Wellen Stadion
47. KV Mechelen - Achter de Kazerne
48. RC Mechelen - Oskar Van Kesbeeck Stadion
49. KRC Genk - Fenix Stadion
50. Brussel - Koning Boudewijnstadion
Heizel komt er hier ook bij. Heb er wel naast/bij gestaan maar binnenkomen was op dat moment niet mogelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:49 schreef RD4 het volgende:
Zaterdag bereik ik een mijpaal, het 50e stadion op mijn lijstje. Afgelopen zondag heb ik nr 49 gedaan: Allianz Arena!
Nr 50 word Heizel/Koning Boudewijnstadion voor de Belgische Bekerfinale.
[..]
Zijn er geen tours door het stadion? Ben er komend weekend en wil eigenlijk wel even binnen kijken..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heizel komt er hier ook bij. Heb er wel naast/bij gestaan maar binnenkomen was op dat moment niet mogelijk.
Kijk eens op http://prosportevent.be/ (als die weer online is).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zijn er geen tours door het stadion? Ben er komend weekend en wil eigenlijk wel even binnen kijken..
Nog gelukt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zijn er geen tours door het stadion? Ben er komend weekend en wil eigenlijk wel even binnen kijken..
Enkele foto's zijn hier te vinden.quote:Nederland:
001: Ado Den Haag - Zuiderpark
002: AFC Ajax - Amsterdam ArenA
003: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
004: BV Veendam - Lange Leegte
005: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
006: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
007: Excelsior Rotterdam - Woudestein
008: FC Den Bosch - de Vliert (2, 3 & 4 tribune versie)
009: FC Dordrecht - GN Bouw Stadion
010: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
011: FC Groningen - Euroborg
012: FC Groningen - Oosterpark
013: FC Twente - Arke Stadion
014: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
015: FC Volendam - Kras Stadion
016: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
017: Feyenoord Rotterdam - de Kuip
018: Fortuna Sittard - de Baandert
019: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
020: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
021: Helmond Sport - de Braak
023: Heracles Almelo - Polman Stadion
023: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
024: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
025: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
026: NEC Nijmegen - de Goffert
027: PSV Eindhoven - Philipsstadion
028: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
029: RKC Waalwijk - Mandemakers Stadion
030: Roda JC - Kaalheide
031: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
032: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
033: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
034: Vitesse - Gelredome
035: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
036: VVV Venlo - De Koel
037: Willem II - Willem II Stadion
België:
038: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
039: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
040: K.A.A. Gent - Jules Ottenstadion
041: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
042:KFC Dessel Sport - Lorzestadion
043: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
044: KFC Vigor Wuitens Hamme - Gemeentelijk Stadion Vigor Wuitens Hamme
045: Kleine Heyzel
046: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
047: Koninklijke Lierse SK - Herman Vanderpoortenstadion
048: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
049: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
050: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
051: KV Kortrijk - Guldensporenstadion
052: KV Mechelen - Achter de Kazerne
053: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
054: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
055: Patro Eisden Maasmechelen - Gemeentelijk Sportstadion
056: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
057: Racing Mol Wezel - Georges Claes Stadion
058: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
059: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
060: Royal Antwerp FC - de Bosuil
061: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
062: Royal Charleroi Sporting Club - Stade du Pays de Charleroi
063: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
064: Sint Truiden - Staaien (Oud)
065: Sporting Lokeren OVL - Daknam Stadion
066: Koning Boudewijn Stadion
Duitsland:
067: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
068: Alemannia Aachen - Tivoli
069: FC Schalke 04 - Veltins Arena
070: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
071: Hertha BSC - Olympia Stadion
072: KSV Hessen Kassel - Auestadion
Italië:
073: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
074: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
075: Ipswich Town FC - Portman Road
Bosnië en Herzegovina
Duitsland
05. Weserstadion, Bremen
06. AOL-Arena, Hamburg
07. Millerntor, Hamburg
10. Ruhrstadion, Bochum
11. Lohrheidestadion, Wattenscheid
12. Georg-Melches-Stadion, Essen
13. AWD Arena, Hannover
14. Eintracht Stadion, Braunschweig
15. MSV Arena, Duisburg
Engeland
16. Highbury, Londen
17. Craven Cottage, Londen
18. White Hart Lane, Londen
19. Portman Road, Ipswich
20. Huish Park, Yeovil
21. Ashton Gate, Bristol
22. Memorial Stadium, Bristol
Finland
23. Urheilupuisto, Mikkeli
24. Olympiastadion, Helsinki
25. Finnair Stadium, Helsinki
26. Lahden Stadion, Lahti
27. Harju, Jyväskylä
28. Väinölänniemi, Kuopio
Frankrijk
29. Stade de France, Saint Denis
Ierland
30. Dalymount Park, Dublin
31. Croke Park, Dublin
32. Tolka Park, Dublin
33. Carlisle Grounds, Bray
Italië
34. Stadio Artemio Franchi, Florence
35. San Siro, Milaan
36. Stadio Comunale G. Sinigaglia, Como
Nederland
37. Stadion Oosterpark, Groningen
38. Stadion De Langeleegte, Veendam
39. Gelredome, Arnhem
40. Arke Stadion, Enschede
41. Philips Stadion, Eindhoven
42. De Kuip, Rotterdam
43. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
44. Alkmaarderhout, Alkmaar
45. Wagner & Partners Stadion, Sittard
46. Willem II Stadion, Tilburg
47. Stadion Galgenwaard, Utrecht
48. Mandemakers Stadion, Waalwijk
49. De Goffert, Nijmegen
50. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
51. Rat Verlegh Stadion, Breda
52. De Vijverberg, Doetinchem
53. Amsterdam ArenA, Amsterdam
54. Sparta Stadion, Rotterdam
55. Woudestein, Rotterdam
56. RBC Stadion, Roosendaal
57. Unive Stadion, Emmen
58. Oosterenk Stadion, Zwolle
59. Veronica Stadion, Volendam
60. Zuiderpark Stadion, Den Haag
61. Stadion de Koel, Venlo
62. Cambuur Stadion, Leeuwarden
63. Sportpark Berg & Bos, Apeldoorn
64. Polman Stadion, Almelo
65. Adelaarshorst, Deventer
66. ECCO Stadion, Den Bosch
67. Euroborg, Groningen
68. DSB Stadion, Alkmaar
69. Olympisch Stadion, Amsterdam
70. Sportpark Schoonenberg, IJmuiden
Noorwegen
71. Bislett Stadion, Oslo
Servië
72. Stadion Partizana, Belgrado
Spanje
73. Camp Nou, Barcelona
Turkije
74. Fenerbahçe Sükrü Saracoglu Stadi, Istanbul
Zuid-Afrika
75. Athlone Stadium, Kaapstad
Zweden
76. Rasunda Stadion, Stockholm
77. Stockholms (Olympisch) Stadion, Stockholm
78. Söderstadion, Stockholm
Zwitserland
79. St. Jakob Park, Basel
80. Stadion Brügglifeld, Aarau
Westfalen stadionquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:14 schreef TomComCo het volgende:
Als jullie moesten kiezen, wat zijn dan buitenlandse stadions waar je echt een keer MOET zijn geweest en waarom (sfeer, stadionconstructie, locatie, cult?)? En zijn deze makkelijk bereikbaar/makkelijk aan kaartjes te komen?
Bosuilstadion Antwerpen (RAFC)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:14 schreef TomComCo het volgende:
Als jullie moesten kiezen, wat zijn dan buitenlandse stadions waar je echt een keer MOET zijn geweest en waarom (sfeer, stadionconstructie, locatie, cult?)? En zijn deze makkelijk bereikbaar/makkelijk aan kaartjes te komen?
Je mag een maken aan de hand van 14 topicsquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is de volledige ranglijst overigens?
Newbeequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef RD4 het volgende:
[..]
Je mag een maken aan de hand van 14 topics
Het was een superbelevenis in een fantastisch stadion ! In totaal 1500 kilometer in m'n uppie gereden, maar er geen seconde spijt van gehad. Ook de stadions van Greuther Fürth en Kickers Offenbach heb ik met een bezoek vereerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef denniz1974 het volgende:
Morgen volgt een rit naar München om daar de eerste dag van de Audi Cup bij te wonen.
Om 18.30 uur Manchester United - Boca Juniors
Om 20.45 uur FC Bayern München - AC Milan
Donderdag weer terug naar huis want zondag staat Feyenoord - NEC op het programma.
En bij mij 2 kaarten voor de 2e wedstrijd in het nieuwe Tivoli (30-8 tegen FSV Frankfurt).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef denniz1974 het volgende:
vandaag bracht de postbode m'n kaart voor de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion van Alemannia Aachen ...
Alemannia Aachen - Sankt Pauli op maandag 17 augustus a.s.
Ik ga komende week tickets halen, ik hoop op de Bitburger Fan Kurve terecht te kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:09 schreef Marioow het volgende:
Het nieuwe Tivoli staat ook nog mijn lijstje voor het komende seizoen.
258. Stenhousemuir -> Ochilview Parkquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
En dat klopt inderdaad. Zes wedstrijden bezocht in Engeland/Wales, waarvan er vijf stadions nieuw waren voor mij (Villa Park had ik al bezocht). Dus dat zijn nummer 253, 254, 255, 256 & 257.
Hieronder de linkjes naar de foto's voor degene die daarin interesse hebben:
AFC Wimbledon v Basingstoke
Reading v Sheffield United
Merthyr Tydfil v Oxford City
Aston Villa v Everton
MK Dons v Bristol Rovers
Millwall v Peterborough United
Aanrader of niet? Ik woon namelijk vlak bij Hoogstraten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:58 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 174: Stadion Hoogstraten (Hoogstraten VV - Racing Jet Wavre 1-0, 3e ronde Cofidis Cup)
afbeelding
Wedstrijd tussen een 3e - en een 4e klasser nationaal.
Niet echt, misschien als er meer publiek is tijdens een competitiewedstrijd of zo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:12 schreef Marioow het volgende:
[..]
Aanrader of niet? Ik woon namelijk vlak bij Hoogstraten.
In Keulen de laatste wedstrijd van het afgelopen seizoen tegen VFL Bochum. Estadio Algarve geen wedstrijd. Wordt niet meer gebruikt door een vaste club. Af en toe nog een interland enzo. Er werden wel jeugdwedstrijden voor de Algarve cup ofzo gespeeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:46 schreef denniz1974 het volgende:
@ TerroRobbie:
Welke wedstrijden heb je in die stadions bezocht ? Ben benieuwd.
Waarom staat er niemand aan de overkant?!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef Marioow het volgende:
Al eerder geweest maar toen geen camera mee. De Bosuil in Antwerpen
[foto's]
Dan heb je toch maar mooi 5 goals gezien...van de uitclub.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef denniz1974 het volgende:
Vanavond naar de eerste officiele wedstrijd in het nieuwe stadion van Alemannia Aachen.
Lang getwijfeld om te gaan vanavond (kameraad van me heeft een dauerkart en kon niet), gelukkig niet gegaan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef denniz1974 het volgende:
Vanavond naar de eerste officiele wedstrijd in het nieuwe stadion van Alemannia Aachen.
Een fotoverslag van Eintracht Frankfurt - FC Nünrberg vind je hier: KLIK
Is in het stadion 2x gereanimeerd wat ik van een Alemannia fan op het werk begreep...quote:Tragischer Unglücksfall nach dem Spiel
Nach dem Spiel gegen den FC St. Pauli ereignete sich ein tragischer Unglücksfall. Ein 38-jähriger Pauli-Fan stürzte von der Brüstung des Gäste-Blocks, als er den Sieg der Mannschaft feierte. Nach bisherigen Erkenntnissen stand oder saß der Mann auf der Brüstung.
Er zog sich beim Sturz Gesichtsverletzungen zu und wurde ins Krankenhaus eingeliefert. "Wir haben routinemäßig die Ermittlungen aufgenommen. Nach unseren bisherigen Erkenntnissen handelt es sich um einen Unglücksfall. Zum jetzigen Zeitpunkt liegen uns keine Hinweise auf Fremdverschulden oder Mängel an der Bausubstanz des Stadions vor", erklärte Paul Kemen, Pressesprecher der Polizei Aachen.
Bron
Scan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:04 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ontwaardde vandaag Barnet_Bee met foto en al in het Brabants Dagblad.
Ging over zijn website ( www.doingthe116.com ) en uiteraard het bezoeken van al die Engelse potjes.
75quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben inmiddels bezig met een nieuwe ranglijst. Ik neem alleen de dingen mee die duidelijk genummerd. Dus +1 of links naar andere sites waar de site staat heb ik niks aan. En zullen dus niet worden meegenomen.
fanneke 174
Barnet_Bee 259
Dutchgooner 128
NeedeRadicals 169
DRD 127
spurs 127
RD4 50
captaintokyo 48
MaxPower 65
Gatalin 32
BliksemSchigt 17
Mascleta 17
Marioow 19
Mark-Hgl 13
Blight 12
Damzkieee 16
Zijn al meegenomen in de nieuwe lijst. Wil je er ook in? Post dan snel je nieuwe aantal. Anders kom je er niet in of blijft je oude aantal staan. Ik verwacht de nieuwe lijst ergens in het volgende topic te posten.
PS> doe geen moeite als je onder de 10 zit.
Bosnië en Herzegovina
Duitsland
05. Weserstadion, Bremen
06. AOL-Arena, Hamburg
07. Millerntor, Hamburg